لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارس شیراز – از بهترین هتل های 4 ستاره شهر شیراز
معرفی هتل پارس شیراز - از بهترین هتل های 4 ستاره شهر شیراز

معرفی هتل پارس شیراز – از بهترین هتل های 4 ستاره شهر شیراز

همیشه سفر برای عوض کردن حال و هوا، گزینه خوبی بوده است. خیلی از افراد برای تفریح و فراغت به سفر می‌روند. با این حال زمان‌هایی هم است که سفر کاری پیش روی شماست. فرقی نمی‌کند هدفتان از سفر چیست. اما اینکه کجا اقامت داشته باشید از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. داشتن مکانی برای اقامت با امکانات و خدمات رفاهی موردقبول برای اکثر مسافران مهم است. در ادامه قصد داریم شما را با هتل پارس شیراز یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر شیراز آشنا کنیم.

اتاق های هتل پارس شیراز

هتل پارس شامل اتاق‌هایی با طراحی متنوع می‌باشد. انواع متنوع اتاق‌ها در هتل پارس که از بهترین هتل های شیراز است، عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره دوبل و سوئیت یک خوابه دو نفره توئین.
تمام واحدهای اقامتی موجود در این هتل به امکاناتی نظیر مبلمان، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز، یخچال و مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم بهداشتی، میز آرایش و میز مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی مجهز می‌باشند.

آدرس هتل پارس شیراز

ورودی هتل پارس شیراز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شیراز هتل پارس شیراز می‌باشد که در قلب شهر واقع شده‌ است. این هتل از جمله هتل‌های چهار ستاره می‌باشد که در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم‌خان زند تأسیس شد. هتل پارس دارای دسترسی مطلوبی به فرودگاه بین‌المللی شیراز نیز هست؛ بنابراین تنها کافیست به شیراز سفرکنید و این هتل را برای سفری بی‌نظیر رزرو نمایید.
هتل پارس شیراز شامل دو برج ۱۳ طبقه با ۱۸۸ اتاق مدرن، ۲۷ سوئیت مجلل و ۲ آپارتمان به همراه تمامی امکانات رفاهی مناسب است. این هتل در موقعیت مطلوبی قرار گرفته ‌است. نزدیکی هتل پارس شیراز به بلوار چمران باعث گشته تا این امکان را داشته باشید، از اکثر جاهای دیدنی شیراز نظیر آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خانی و آرامگاه حافظیه تنها با چند دقیقه پیاده‌روی بازدید نمایید .

رئیس هتل پارس شیراز

فضای داخلی هتل پارس شیراز رئیس هتل پارس شیراز به خوبی توانسته امکانات رفاهی را برای میهمانان فراهم کند. از امکانات عمومی هتل پارس شیراز باید به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کنیم. در این هتل سالن‌های متنوعی جهت برگزاری جشن‌ها، مراسم و همایش‌های کاری دایر گشته تا مسافران بطور مطلوب بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
در سالن آینه هتل پارس شیراز انواع نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌گردد. سالن برلیان جهت برگزاری انواع کنفرانس‌ها، سمینارها، جلسات و کارگاه‌ها طراحی‌شده است. همینطور سالن زمرد با داشتن امکانات مجهز، میزبان مهمانان ویژه جهت برگزاری مجالس و جشن‌های خصوصی و کنفرانس‌های بین‌المللی می‌باشد.
اتاق کنفرانس هتل پارس شیراز مسافران این امکان را دارند تا به بخش تور گردشگری هتل سر بزنند و درخواست تور نمایند. اینگونه می‌توانند بلیط‌های لازم را جهت بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر تهیه کنند. چنانچه به پول نقد نیاز دارید، در لابی هتل پارس شیراز دستگاه خودپرداز نیز برای راحتی شما قرار دارد.
امکانات رفاهی مطلوبی برای افراد ناتوان حرکتی فراهم شده است تا آن‌ها نیز این امکان را داشته باشند، همچون افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه نمایند. همینطور پارکینگ هتل پارس شیراز با گنجایش ۱۰۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار داده می‌شود. خدماتی شامل خشک‌شویی و ترانسفر گشت‌وگذار هم با هزینه مجزا صورت می‌پذیرد.

آرایشگاه هتل پارس شیراز

یک خبر خوب برای مسافران هتل پارس شیراز داریم. در هتل آرایشگاه به روز و مجهزی نیز قرار دارد. با وجود آرایشگاه در هتل، این امکان برای مسافران فراهم شده تا همیشه ظاهری آراسته داشته باشند. این مسئله برای افرادی که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند، می‌تواند ویژگی بسیار مثبتی باشد.

امکانات تفریحی هتل پارس شیراز

استخر هتل پارس شیراز از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل پارس شیراز هم باید به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. همینطور مجموعه تفریحی‌ ورزشی هتل پارس شیراز با دارا بودن سالن ورزشی بطور همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب، به مهمانان هتل خدمت‌رسانی می‌کند. اتاق ماساژ هم گزینه مناسبی جهت استراحت در پایان یک روز گشت‌وگذار در شهر شیراز می‌باشد.

رستوران هتل پارس شیراز

رستوران هتل پارس شیرازدر هتل پارس شیراز به انواع مختلف ذائقه‌های غذایی توجه شده است. پس جای سوال نیست که چرا رستوران‌های گوناگون و متنوعی در این هتل دایر شده‌اند. رستوران و کافی‌شاپ ایتالیایی نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوعی، با میان وعده‌های سبک و انواع شیرینی‌های خوش‌طعم را سرو می‌کند.
در طبقه ۱۳، رستوران ملل، رستوران گل سرخ و رستوران لوتوس انواع لذیذ غذاهای ایرانی و سنتی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با تماشای بی‌نظیری از شهر زیبا شیراز انواع غذاها را میل نمایید. رستوران‌های هتل دارای شف مخصوص و همینطور رسپی مخصوص برای تهیه انواع غذاها هستند.

فاصله هتل پارس تا جاذبه‌های گردشگری نزدیک

فاصله هتل تا ارگ کریم‌خان: تقریبا ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار وکیل: تقریبا ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد وکیل: تقریبا ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ نارنجستان قوام: تقریبا ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ عفیف‌آباد: تقریبا ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه سعدی: تقریبا ۷ کیلومتر

صبحانه هتل پارس شیراز

چه وعده‌ای مهم‌تر از صبحانه؟ سرو صبحانه مفصل و مقوی در هتل‌ها یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هر هتلی می‌باشد؛ چراکه خوردن یک صبحانه خوشمزه و مقوی مهمانان را برای شروع یک روز پرهیجان با اتفاقات خوب آماده می‌کند. از جمله ویژگی‌های هتل پارس شیراز رایگان بودن صبحانه آن می‌باشد که همه‌روزه در رستوران برای مهمانان مقیم سرو می‌گردد.

ویژگی‌ های قابل توجه هتل پارس

فضای سبز هتل پارس شیراز یک هتل خوب مانند هتل پارس شیراز دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اینترنت رایگان

همانطور که می‌دانید وابستگی ما به اینترنت به اندازه‌ای است که بدون آن به هیچ عنوان نمی‌توان امور روزانه خود را سپری کنیم. به‌خصوص هنگام سفر، به خاطر نیاز زیاد به ارتباط گرفتن با خانواده و دوستان و همینطور جهت کنترل هزینه‌ها، به برنامه‌های ارتباطی اینترنتی نیاز دارید. هتل پارس شیراز به خوبی این نیاز را شناخته و برای مهمانانش برطرف کرده است. شما می‌توانید در هتل پارس از اینترنت هتل استفاده کنید تا اینگونه از انجام کارها و ارتباطات روزانه‌تان عقب نمانید.

فضای هتل

پذیرش هتل پارس شیراز شما به چه فضایی علاقه دارید؟ دیزاین هتل امکان دارد لوکس و مجلل، سنتی و یا مدرن و یا حتی تلفیقی باشد. چنانچه علاقه‌مندید گاهی در لابی هتل بنشینید و کتاب یا مجله مطالعه کنید، پیشنهاد می‌دهیم هتلی را انتخاب نمایید که فضای آرام و مطلوب برای این کار داشته باشد. بدون شک هتل پارس شیراز در این رابطه انتخاب عالی می‌باشد.
داشتن یک فضای آرام با مبلمان مناسب و صدای موسیقی انتخاب بسیار خوبی می‌تواند باشد. چنانچه قصد ملاقات با کسی را دارید، بهتر است لابی مناسبی در اختیارتان باشد. آراستگی لابی در هتل پارس از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه به‌عنوان فضای عمومی هتل، نحوه مدیریت و رسیدگی به هتل را نشان می‌دهد.

غذاهای هتل

رستوران ایتالیایی هتل پارس شیراز اگر به جایی سفر می‌کنید که عموما عادت‌های غذایی آن منطقه با شما تفاوت زیادی دارد، خوب است به تنوع غذایی رستوران هتل توجه ویژه داشته باشید. چنانچه به غذای بومی علاقه‌مند نبودید، بهتر است گزینه دیگری پیش روی شما باشد. به‌خصوص هنگامیکه به کشورهای آسیای شرقی یا مناطقی که غذای دریایی دارند به سفر می‌روید، بهتر است تفاوت ذائقه را در نظر داشته باشید.
در هتل پارس خیالتان بابت تنوع غذایی راحت باشد. علاوه بر تنوع، هتل پارس به کیفیت غذا هم اهمیت می‌دهد. غذای خوب در کنار طعم و رنگ و بو، باید سالم و بهداشتی طبخ شود. مواد اولیه به صورت تازه و به روش بهداشتی پخت شده‌ باشند و تضمین‌کننده سلامت شما به‌ویژه در این چند روزی که مهمان هتل هستید، باشد.

امکانات اختصاصی هتل

باشگاه بدنسازی هتل پارس شیراز همان‌طور که می‌دانید، گاهی پیش می‌آید که هتلی ارزان‌قیمت، به خاطر نداشتن امکانات اولیه، باعث بالا رفتن هزینه‌های شما می‌شود. هنگام انتخاب محلی جهت اقامت، توصیه می‌کنیم هزینه تمام‌شده را در نظر بگیرید. بعضی از هتل‌ها صبحانه رایگان ارائه می‌دهند؛ اما بعضی دیگر از هتل‌ها بابت وعده صبحانه از شما هزینه دریافت می‌کنند.
چنانچه سفر را با اتومبیل شخصی انجام داده‌اید، مجهز بودن هتل به پارکینگ هم از امکانات بسیار مهم هتل می‌باشد. اینگونه شما بابت پارکینگ نه هزینه اضافه‌ای پرداخت می‌کنید و نه نگران جای پارک و یا امنیت خودروتان می‌شوید. بدون شک مجهز بودن هتل به استخر یا سالن ورزشی جهت کاهش تنش‌های موجود در راه مناسب است. هتل‌های خوب این امکانات را در اختیار شما می‌گذارند تا روزهای سفرتان را پرنشاط‌تر شروع کنید.
اکثر ما ایرانی‌ها در روزهای سفر ترجیح می‌دهیم شب‌زنده‌داری کنیم و تا پاسی از شب‌ بیدار بمانیم؛ از این رو بهتر است پشتیبانی هتل در قسمت‌های مختلف شبانه‌روزی باشد. تمام امکانات گفته شده را بدون شک در هتل پارس شیراز می‌توانید پیدا کنید. وجود امکانات رفاهی در هتل پارس سفری بدون دغدغه را برایتان رقم خواهد زد.

موقعیت جغرافیایی هتل

همانطور که می‌دانید هتل پارس در بهترین مکان واقع شده ‌است. با این حال فرقی نمی‌کند به سفر کاری می‌روید و یا تفریحی. توصیه می‌کنیم هتلی در نزدیکی محل‌های مربوطه انتخاب نمایید تا اینگونه بتوانید سریع‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر به مقصدی که در آن شهر دارید، دسترسی داشته باشید.
در نوع مسافرت‌های تفریحی عموما هتل‌های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری گزینه مناسب‌تری هستند. یک‌ روش ساده جهت انتخاب هتل، بکار بردن نقشه‌های آنلاین مثل گوگل مپ می‌باشد. پس از پیدا کردن هتل‌هایی که در محدوده شما واقع شده‌اند، امکانات را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
البته چنانچه هتل مورد قبولتان سرویس اختصاصی رفت‌وآمد دارد، بسیار عالی است. در این صورت این امکان را دارید تا بدون نیاز به گوگل مپ و پرس‌وجو، به هر نقطه‌ای از شهر که مورد نظرتان است، رفت ‌و آمد کنید. در رابطه با این مورد چون هتل پارس در قلب شیراز واقع گشته اساسا نگرانی بابت دسترسی به جاهای دیدنی نخواهید داشت.
جمع‌بندی
برای ما اقامت آسوده شما به دور از دغدغه اهمیت دارد؛ چراکه داشتن مکانی با امکانات رفاهی مطلوب بدون شک می‌تواند برای اقامتی دل‌چسب تاثیرگذار باشد. در این مقاله تلاش داشتیم شما را با هتل پارس شیراز آشنا کنیم. امیدواریم در سفری که به شیراز دارید در این هتل اقامت کنید و از امکانات و خدماتش بهره‌مند گردید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر