لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آتامان قشم – هتلی 4 ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم
معرفی هتل آتامان قشم – هتلی 4 ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم

معرفی هتل آتامان قشم – هتلی 4 ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم

قشم جزیره‌ای زیبا می‌باشد که در جنوب ایران و در کنار خلیج فارس واقع گشته ‌است. قشم را که به عنوان بخشی از استان هرمزگان می‌شناسند، از بزرگ‌ترین جزایر ایران بوده که در تنگه هرمز قرار گرفته است. قشم دارای مساحت تقریبی ۱۵۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد و دارای نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است. ویژگی‌های این جزیره باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی در هتل های قشم اقامت داشته و از این جزیره بازدید کنند. هتل آتامان قشم یکی از هتل‌های پرطرفدار و محبوب جزیره می‌باشد.
جزیره قشم از سه شهر و ده‌ها بندر مختلف تشکیل شده ‌است. نام کهن قشم ابرکاوان بوده که به کاوه آهنگر، شخصیت اسطوره‌ای ایرانی اشاره دارد. قشم از دوران باستان به‌ویژه از دوره ساسانی، یک بندر مهم در تنگه هرمز و جنوب ایران به‌شمار می‌آمد. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره را دارید، اقامت در بهترین هتل های قشم همچون هتل آتامان می‌تواند گزینه بسیار لذت بخشی باشد.

استخر هتل آتامان قشم

یکی از ویژگی‌های هتل آتامان قشم، از بهترین هتل های قشم، داشتن استخر می‌باشد. پس از یک روز تفریحی و شلوغ هیچ‌چیز بهتر از استخر نیست، تا تنی به آب بزنید و خستگی را از بدنتان دور کنید. استخر هتل آتامان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. استخر هتل آتامان قشم هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است.

رزرو هتل آتامان قشم

هتل آتامان از جمله هتل‌های ۴ ستاره و نوساز در جزیره زیبای قشم می‌باشد. هتل آتامان امکانات عالی و موقعیت جغرافیایی مناسبی در جزیره قشم دارا می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی هتل آتامان قشم که بهتر است به آن اشاره کنیم دسترسی فوق‌العاده این هتل به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مشهور قشم می‌باشد.
قشم که از جمله مناطق آزاد تجاری محسوب می‌شود، از مقاصد محبوب گردشگران برای خرید به شمار می‌رود. از همین رو نزدیکی هتل به این مراکز خرید یک امتیاز خاص به ‌حساب می‌آید. مشهورترین مراکز خرید، مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ هستند که در نزدیکی هتل آتامان واقع شده‌اند. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به آن‌ها برسید.

اتاق‌ های هتل آتامان قشم

سوئیت دو تخته توئین هتل آتامان قشماتاق‌های هتل آتامان قشم دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مبل و میز آرایش می‌باشد. همچنین همه اتاق‌های هتل آتامان از حمام اختصاصی برخوردار هستند که لوازم بهداشتی آن به شکل روزانه و رایگان شارژ می‌گردد. کتری برقی، چای و آب معدنی رایگان در اتاق‌های هتل آتامان به صورت روزانه در دسترس است.

صبحانه هتل آتامان قشم

میز صبحانه هتل آتامان قشمهتل آتامان قشم، با 4 ستاره طلایی صبحانه نسبتا مفصلی سرو می‌کند. این صبحانه شامل لبنیات، آب میوه، شیر گرم و نوشیدنی‌های گرم و خوراک‌های گرم (خوراک گوشت، املت و غیره) می‌باشد. علاوه بر این، نان ویژه جزیره قشم نان سنتی تمشی است. این نان را یکی از اهالی بومی جزیره در محل می‌پزد و به صورت گرم سرو می‌شود.

امکانات هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم جهت بازدید گردشگران از جزیره زیبای قشم و جاذبه‌های پیرامون آن چند مدل تور گردشگری طراحی کرده است. مجموعه خدمات گردشگری هتل آتامان قشم برای مهمانانش تورهای نیم روزه و یک روزه قشم، جزیره هرمز و جزیره هنگام است. سایر امکانات هتل آتامان شامل نمازخانه و فوتبال دستی می‌شود.

رستوران هتل آتامان قشم

کافی شاپ هتل آتامان قشمرستوران هتل آتامان قشم ارائه‌دهنده غذای ایرانی و دریایی می‌باشد. کافی شاپ هتل آتامان قشم عرضه‌کننده نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. این هتل از دو فضای مختلف در حیاط هتل و همینطور در لابی هتل تشکیل شده ‌است.

خدمات هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم به میهمانانش خدمات ماساژ را ارائه می‌کند. انواع مختلف ماساژ نظیر ماساژ ریلکسی، سوئدی و غیره را می‌توانید با رزرو از قبل دریافت نمایید. اتاق‌های هتل آتامان از توالت فرنگی برخوردار هستند. با این حال در طبقه منفی ۱، توالت ایرانی هم در دسترس می‌باشد.

فاصله هتل آتامان قشم تا دریا

رستوران و لابی هتل آتامان قشمساحل نیلگون خلیج فارس با داشتن چشم اندازی خاص تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل آتامان قشم تا دریا و سایر مراکز مهم به شرح زیر است:
فاصله هتل آتامان قشم از پارک تفریحی زیتون: تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از اسکله قشم: تقریبا ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل آتامان قشم از میدان امام قلی خان: تقریبا ۳ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲: تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آتامان قشم از ساحل خلیج فارس: تقریبا ۱۲ دقیقه پیاده روی

چگونه یک هتل، به‌عنوان هتل خوب معرفی می‌شود؟

فضای داخلی و آسانسور هتل آتامان قشم

خشکشویی یا لاندری

احتمالا تصور می‌کنید که خشکشویی آن هم در سفر و هنگامیکه قرار است فقط چند روز در هتل بمانید، به چه کار می‌آید. با این حال امروزه خشکشویی در اکثر هتل‌ها از جمله هتل آتامان قرار دارد و این موضوع نشان دهنده استقبال مسافران به استفاده از خشکشویی می‌باشد. خوب است بدانید خشکشویی هتل‌ها دوشادوش قسمت خدمات خانه‌داری فعالیت می‌کند.
وظیفه شستن ملحفه، روتختی، حوله، رومیزی و حتی لباس‌های پرسنل را خشکشویی‌های هتل برعهده دارند؛ با این همه، از جمله اصلی‌ترین وظایف آن‌ها شستن و اتو کردن لباس‌های مسافران می‌باشد. این اتفاق به خصوص در اقامت‌های کاری و طولانی امری ضروری و لازم است. البته بعضی از هتل‌ها جهت کسب درآمد بیشتر به مشتریان بیرونی نیز خدمات ارائه می‌دهند.

سالن ورزشی

بسیاری از افراد حتی در سفر هم می‌خواهند ورزش کنند تا از روتین روزانه‌شان جا نمانند. برای این دسته از افراد رزرو هتلی که به سالن ورزشی مجهز باشد، یک امتیاز عالی است. بنابراین پیشنهاد ما رزرو هتلی مثل هتل آتامان می‌باشد. امکانات ورزشی به شکل معمول در هتل‌های چند ستاره پیدا می‌شوند.
برای مثال سالن بیلیارد، سالن بدنسازی با دستگاه های مجهز، زمین تنیس، سالن پینگ پنگ یا حتی فوتبال دستی و بولینگ در بعضی هتل‌ها قرار دارند. بعضی از هتل‌ها هم سراغ امکانات ریلکسیشن رفته‌اند و اتاق پیلاتس و یوگا را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

استخر و ورزش‌های آبی

چنانچه در طول سفر و اقامت‌تان بتوانید در هتل تنی هم به آب زده و رفع خستگی کنید، بی‌نظیر خواهد بود. هتل‌ آتامان از این علاقه مسافران خبر دارد. به همین‌خاطر مجهز به استخر(ویژه مردان و زنان)، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، حمام ترکی و جکوزی می‌باشند. در بعضی هتل‌ها مهمانان به تفریحات آبی نظیر قایق سواری هم دسترسی دارند.

رستوران و کافی شاپ

داشتن یک رستوران خوب در هتل، یک مزیت ویژه است. چراکه در این صورت دیگر نیاز نیست زمان خود را جهت یافتن رستوران در شهر هدر دهید. به علاوه قیمت منوی رستوران‌های بیرون می‌تواند باعث تعجب شما گردند.
هتل‌های تازه تاسیس به پذیرایی از مهمانان خود توجه خاص دارند. برای مثال هم غذای ایرانی در آن‌ها برای مهمانان سرو می‌گردد و هم غذای فرنگی. فضای داخلی این رستوران‌ها نیز چشم‌نواز است. برای مثال یک هتل سنتی معماری دوران گذشته نظیر دوران صفوی را در رستوران‌های خود پیاده می‌کند. این مورد درباره هتل آتاما نیز صدق می‌کند.
کافی شاپ هم علاوه بر رستوران، از جمله بخش‌های جدایی‌ناپذیر هتل‌ها به‌شمار می‌آید. یک فضای دنج که هم این امکان را دارید تا در آن میان وعده، نوشیدنی، کیک و دسر میل کنید و هم گپ و گفت‌های دوستانه خود را پیش ببرید. البته بعضی از هتل‌ها دارای سفره‌خانه و چایخانه سنتی هم هستند.

فروشگاه وغرفه صنایع دستی

اکثر افراد با شنیدن اینکه هتل‌شان دارای فروشگاه یا غرفه صنایع دستی است، خوشحال می‌شوند. این افراد بدون صرف وقت و هزینه زیاد می‌توانند سوغات آن شهر را از فروشگاه هتل تهیه کنند. خوب است بدانید امکانات خرید هتل‌ها تنها محدود به فروش سوغات نمی‌شود.
برای مثال در مجموعه فروشگاهی بعضی از هتل‌ها که بیشتر به یک مرکز خرید شباهت دارد، شما این امکان را دارید تا همه چیز از پوشاک تا لوازم آرایشی را پیدا کنید. یا در هتل‌هایی که رفت و آمد مهمانان خارجی در آن زیاد است، حتی فروشگاه طلا جواهر و عتیقه جات، فرش دستبافت، و تابلو نقاشی هم وجود دارد.

برخورد پرسنل هتل

بدون شک پرسنل هتل اولین کسانی هستندکه هنگام ورودتان به هتل، با آن روبرو خواهید شد. نوع برخورد و راهنمایی کارکنان هتل به شما کمک می‌کند در شهری که با آن آشنایی کافی ندارید، با مشکلی مواجه نشوید. پرسنل هتل آتامان قشم وظیفه‌شناس، خوش‌‌اخلاق و حرفه‌ایی می‌باشند. آن‌ها نیازهای مشترک مسافران را شناخته و در جهت رفع آن تلاش می‌کنند.
مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد آن است که به سؤالات و درخواست‌های شما پاسخ‌ درستی می‌دهند. از آنجایی که مسافران اصولا زمان زیادی ندارند و باید در طی چند روز، استفاده حداکثری را از تعطیلات خود داشته باشند؛ راهنمایی پرسنل هتل از اتلاف وقت آن‌ها می‌تواند جلوگیری کند.

ویژگی‌ های اتاق در هتل

اتاق چهار تخته هتل آتامان قشمپیش از انتخاب و رزرو هتل حتما از تمیز بودن آن اطمینال حاصل کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق هتل آتامان، پاکیزگی آن است. محل اقامت و استحمام شما لازم است که کاملاً بهداشتی باشد. خوب است بدانید لباس کادر هتل و فضای بیرونی آن تا اندازه‌ای نشان‌دهنده اهمیت هتل به نظافت است. در هر حال توصیه می‌کنیم در هنگام ورود، به‌دقت همه‌چیز را بررسی کنید. این موارد در هتل آتامان به خوبی رعایت شده ‌است.
از جمله موضوعاتی که به شما درباره ویژگی‌هایی یک هتل خوب کمک خواهد کرد، پرس‌وجو درباره آخرین بازسازی هتل می‌باشد. باید بدانید بازسازی هتل، تنها به نمای ظاهری محدود نمی‌شود. از دیگر موارد مهم درباره ویژگی‌های هتل آتامان، تهویه مطبوع اتاق‌ها است که در هنگام ورودتان به اتاق کنترل می‌شود. برخورداری از دمای مناسب به شما کمک می‌کند، تا راحت‌تر استراحت کنید.
یک اتاق با تخت خواب، حمام و سرویس بهداشتی، تمام آن چیزی نیست که شما به آن نیاز دارید. چنانچه جهت سفر کاری رزرو هتل را انجام داده‌اید، اتاق شما لازم است یک میز مناسب برای انجام کار با لپ‌تاپ همانند چک کردن ایمیل‌ها و امثال آن هم داشته باشد.
اگر در دسته افرادی هستید که در سفر هم از تماشای سریال تلویزیونی موردعلاقه خود دست نمی‌کشید، توصیه می‌کنیم اتاق شما در هتل آتامان قشم، فضای مطلوبی جهت مشاهده تلویزیون داشته باشد. این فضا باید دارای یک تلویزیون که تمام شبکه‌ها را نمایش می‌دهد و یک مبل راحتی روبروی آن باشد.

اینترنت رایگان

می‌دانید که وابستگی ما به اینترنت آنقدر زیاد است که تقریبا هیچ‌کجا بدون آن نمی‌توانیم امور روزانه خود را بگذرانیم. به ویژه حین سفر، به خاطر نیاز به برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، به برنامه‌های ارتباطی اینترنتی نیازمندیم. هتل آتامان این نیاز را به خوبی برطرف کرده است.
پس اگر به قشم سفر می‌کنید و نگران این هستید که از کارهایی اینترنتی‌تان عقب نیفتید به هتل آتامان قشم اعتماد کنید. شما با اقامت در این هتل از اینترنتی با سرعت و کیفیت مطلوب بهره‌مند خواهید شد. اگر در هتلی اقامت می‌کنید که اینترنت ارائه نمی‌دهد پیشنهاد ما به شما آن است که از پوشش‌دهی اینترنت سیم‌کارت گوشی خود مطمئن شوید.

فضای هتل

نمای ساختمان هتل آتامان قشمشما به چه فضایی علاقه دارید؟ طراحی هتل هم می‌تواند لوکس و شکیل، مدرن و یا سنتی باشد. چنانچه علاقمندید گاهی از وقتتان را در لابی هتل سپری کنید و کتاب یا مجله بخوانید، توصیه ما به شما انتخاب هتل آتامان قشم می‌باشد. چراکه فضای آرام و مناسبی برای این کار دارد.
چنانچه می‌خواهید با کسی قرار ملاقات داشته باشید به لابی مناسبی نیاز دارید. از آنجایی که لابی به عنوان فضای عمومی هتل، نشان‌دهنده شیوه مدیریت و رسیدگی به هتل است، آراستگی آن دارای اهمیت می‌باشد.

غذای هتل

اگر به جایی سفر می‌کنید که عادات غذایی مردم آنجا با شما متفاوت است، پیشنهاد می‌کنیم به تنوع غذایی رستوران هتل اهمیت زیادی دهید. هتل آتامان برای تمام سلایق غذا تهیه می‌کند. چنانچه غذای سنتی منطقه، مورد پسندتانتان نیست، بهتر است گزینه دیگری وجود داشته باشد.
به ویژه هنگامیکه به کشورهای آسیای شرقی یا مناطقی که غذای دریایی دارند به سفر می‌روید، به تنوع غذایی موجود توجه نمایید. علاوه بر تنوع کیفیت غذا نیز در اولویت قرار دارد و شما با اقامت در هتل آتامان هم کیفیت را دارید و هم تنوع. چراکه علاوه بر داشتن طعم و رنگ و بو خوب، غذای مناسب باید سالم و بهداشتی نیز تهیه ‌شده باشد. مواد اولیه تازه و همینطور روش‌های پخت آن‌ها به شکل بهداشتی، تضمین‌کننده سلامت شما به ویژه در این چند روز است.

امکانات هتل

سوئیت مجلل هتل آتامان قشمخیلی از مواقع پیش می‌آید که هتلی ارزان قیمت به‌خاطر نداشتن امکانات کافی نه تنها به کاهش هزینه کمک نمی‌کند بلکه باعث افزایش هزینه می‌گردد. به هزینه تمام ‌شده در انتخاب و رزرو هتل حتما توجه کنید. هتل آتامان با داشتن امکانات رفاهی کامل احتیاجات شما را برطرف می‌کند.
بعضی از هتل‌ها صبحانه رایگان ارائه می‌دهند مثل هتل آتامان؛ اما سایرین بابت این وعده هم از شما هزینه دریافت می‌کنند. چنانچه با ماشین شخصی به سفر می‌روید، داشتن پارکینگ هم از ویژگی هایی یک هتل خوب است که باید به آن توجه داشته باشید. برخوردار بودن هتل از استخر یا سالن ورزشی نیز جهت کاهش تنش‌ها بسیار مناسب است.
هتل آتامان قشم با در اختیار گذاشتن این دست از امکانات لحظات شیرین‌تری برایتان می‌سازد. علاوه بر امکاناتی که پیشتر ذکر کردیم، هتل‌های مدرن به خصوص آن دسته‌ای که میزبان تاجران می‌باشند از جمله هتل آتامان خود را به سالن کنفرانس، همایش و اتاق برگزاری جلسات نیز مجهز نموده‌اند. از خدمات دیگری که در این مطلب، باید به آنها اشاره کرد لازم است موارد زیر را نام برد:
• کتابخانه و فضای مطالعه و کار
• سالن آرایش و زیبایی برای مردان و زنان
• آتلیه عکاسی
• کافی نت و گیم نت
• شعبه بانک
• قنادی
• آژانس مسافرتی
پارک کودک
• سالن سینمایی
• درمانگاه
• صرافی
اتاق نگهداری از کودک
جمع‌بندی
قشم در قسمت جنوبی ایران واقع شده ‌است و به عنوان جزیره‌ای گرمسیری، از زمستان‌های مطبوع‌تر و معتدل‌تری برخوردار می‌باشد. به همین خاطر بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم، پاییز و زمستان است. در این بازه زمانی سفر کنید و با اقامت در هتل آتامان قشم تجربه‌ای بی‌نظیر برای خودتان بسازید.

1/5 - (1 امتیاز)
ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر