لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارمیدا مشهد – هتلی با ترنسفر رایگان به حرم
معرفی هتل پارمیدا مشهد - هتلی با ترنسفر رایگان به حرم

معرفی هتل پارمیدا مشهد – هتلی با ترنسفر رایگان به حرم

شهر مشهد همواره مورد توجه گردشگران قرار داشته است. این شهر در شمال شرقی ایران واقع شده و اکثر گردشگران این شهر، زائران امام رضا (ع) هستند. هتل پارمیدا مشهد از جمله اقامتگاه‌های شکیل و معروف شهر مشهد به شمار می‌آید.
این هتل از هتل های مشهد بوده که در سال 1388 و در خیابان امام رضا (ع) افتتاح گشت. بازسازی این هتل در سال 1396 صورت پذیرفت و امکانات و تجهیزات ویژه‌ای به این هتل اضافه گشت. هتل پارمیدا مشهد، یک هتل سه ستاره بوده و از امکانات رفاهی قابل قبولی نظیر کافی شاپ، رستوران، استخر و اتاق‌های راحت و دنج برخوردار است.

خدمات و امکانات هتل پارمیدا مشهد

از جمله امکانات هتل پارمیدا مشهد شامل مواردیست که در ادامه بیان میداریم. سیستم اطفای حریق، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، ترانسفر رایگان فرودگاه و راه آهن، خدمات برای معلولین، خدمات تشریفات ویژه، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اتاق مهمان و جلسات کاری، کافی نت، پرینت، فتوکپی و فکس، تلویزیون در اتاق و لابی، ماهواره، تلفن در لابی و اتاق، دارای آکواریوم آب شیرین بزرگ و زیبا در لابی، لابی دارای محیطی خوب و ظرفیت 40 نفر، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
دیگر امکانات هتل پارمیدا عبارت اند از مجموعه آبی دارای استخر، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی رایگان، حمام دارای وان، پارکینگ رایگان با گنجایش 30 خودرو، لاندری و خدمات اتو، اینترنت وای‌فای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات نگهداری اشیای گران بها، گاو صندوق، دستگاه خودپرداز (ATM)، بالکن، آسانسور، مبلمان، پذیرش شبانه‌روزی، کادر مسلط به چند زبان، رستوران با گنجایش 180 نفری و سرو انواع متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، ارائه وعده های غذایی صبحانه و نهار و شام، کافی شاپ با انواع گوناگون دسرها و نوشیدنی ها، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تور درون شهری با امکان 4 نوبت زیارت حرم مطهر، اسکان رایگان کودکان زیر 2 سال و همچنین اسکان نیم بها کودکان 2 تا 5 سال.

اتاق های هتل پارمیدا مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل پارمیدا مشهد هتل پارمیدا مشهد از 5 طبقه تشکیل شده است. این هتل شامل 270 تخت می‌باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد از 90 اتاق استاندارد و دنج برای اسکان مسافران برخوردار است. ساعت ورود به اتاق ساعت 14 و ساعت خروج از اتاق ساعت 12 می‌باشد. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته و همینطور سوئیت‌های لوکس، رویال استاندارد، بسیار مجهز و دارای دکوراسیون زیبا است. اتاق‌های هتل بسیار تمیز و شکیل هستند و محیط دلنشینی را برای مسافران رقم زده‌اند. اتاق‌های هتل دارای موارد زیر هستند:
سیستم اعلام حریق
سیستم اطفاء حریق
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون
اینترنت
تلفن
سشوار
میز
مبلمان
صبحانه رایگان
مینی بار دارای هزینه
چای ساز
یخچال
پاورسوئیچ
دراور
آباژور
رخت آویز
آب رایگان
کمد لباس
حمام دارای وان
لوازم بهداشتی
دمپایی
روم سرویس شبانه‌روزی
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم

فاصله حرم تا هتل پارمیدا مشهد حدود ۲ دقیقه با ماشین بوده و ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد. شما در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشید، می‌توانید به راحتی به حرم مطهر دسترسی داشته و زیارت کنید.

منو غذایی هتل پارمیدا مشهد

رستوران هتل پارمیدا مشهدکافی شاپ هتل با انواع متنوع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای لذیذ ایرانی و امکاناتی نظیر یخچال، صندوق امانات، لابی، کافی‌شاپ و رستوران با طبخ انواع غذای ایرانی، تلویزیون، ویدئوی مرکزی، تلفن مستقیم، حمام و تهویه مطبوع می‌باشد. هتل با کادری مجرب و آموزش‌دیده پذیرای میهمانان گرامی است. منوی رستوران بصورت بوفه باز ارائه می‌شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در محله عنصری مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۴ واقع شده است. هتل بصورت پیاده حدود یک ربع از حرم دور می‌باشد. البته با سرویس‌های هتل این امکان را دارید تا روزی 4 بار به حرم رفته و بازگردید. این هتل در نزدیکی مراکزی نظیر بازار قماش مشهد، پمپ بنزین امام رضا و بیمارستان موسی بن جعفر قرار دارد.
همچنین هتل سه ستاره پارمیدا مشهد در نزدیکی ایستگاه مترو بسیج است. می‌توانید به راحتی از حمل و نقل عمومی سریع استفاده نمایید و به مکان‌های گوناگون شهر دسترسی مطلوبی داشته باشید.

رزرو هتل پارمیدا مشهد

لابی هتل پارمیدا مشهد امکانات مطلوب، قرارگیری در فاصله مناسب از اماکن گوناگون، محیطی دل‌چسب، پرسنلی باتجربه و آزموده و … باعث گشته تا هتل پارمیدا به عنوان انتخاب اول اکثر مسافران در لیست هتل های منتخب مشهد قرار بگیرد.

قوانین هتل پارمیدا مشهد

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط می‌تواند با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد صورت پذیرد.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به شکل دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، قابل‌قبول است.
خوب است بدانید افراد نامحرم خانواده‌ها پذیرش نخواهند شد؛ منظور زوجین باخواهر خانم یا زوجین با برادر شوهر.
چنانچه سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است.
چنانچه سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به شکل رایگان محاسبه می‌شود.
چنانچه سن خردسال بین 2 تا 5 سال باشد، مبلغ رزرو به صورت 50% از نرخ نفر اضافه محاسبه می‌شود.
جمع‌بندی
هتل پارمیدا مشهد دسترسی بسیار مناسبی به حرم امام رضا (ع) دارد. مکان‌های دیدنی شهر مشهد و مراکز تجاری شهر نظیر بازار هفده شهریور در نزدیکی هتل است. این هتل از کادری باتجربه برخوردار است که آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران و زائران امام رضا (ع) هستند.

3.3/5 - (3 امتیاز)
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر