لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ارم تهران – هتلی 4 ستاره در میدان ونک
معرفی هتل ارم تهران - هتلی 4 ستاره در میدان ونک

معرفی هتل ارم تهران – هتلی 4 ستاره در میدان ونک

باتوجه به ماهیتی که تهران دارد و بواسطه پایتخت بودنش این شهر از هتل‌های بسیاری برخوردار است. افراد بسیاری جهت کار، خرید، گشت ‌و گذار و … به پایتخت ایران سفر می‌کنند. تهران با داشتن تنوع اقامتگاه، انتخاب را برای افراد آسان کرده ‌است. هتل ارم تهران از هتل‌های 4 ستاره‌ای بوده که توانسته با ارا‌ئه خدمات و امکاناتی درخور و شایسته به انتخاب اول مسافران تبدیل شود.
هتل ارم از بهترین هتل های تهران به شمار می‌آید که باتوجه به طراحی شکیل و فضای منحصربه‌فردش، در کنار امکاناتی که دارد برای انتخاب شدن رتبه بالایی را گرفته است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، در انتخاب این هتل شک نکنید. در این مقاله به معرفی هتل ارم پایتخت می‌پردازیم.

رزرو هتل ارم تهران

وقتی هتل ارم میزبان شماست، دیگر نگرانی بابت کیفیت خدمات و امکانات محل اقامتتان نخواهید داشت. این هتل در محدوده میدان ونک و در نزدیکی کتابخانه ملی واقع شده است. هتل ارم در حقیقت یک مجموعه اقامتی و رفاهی موقوفه می‌باشد که بخش بزرگی از درآمدهای آن جهت نگهداری و تحصیل ایتام صرف می‌شود. البته خوب است بدانید که نیک‌نامی و حسن شهرت هتل ارم تهران تنها و فقط برای انجام امور خیر و نیک این هتل نیست.
هتل به دلیل ارائه امکانات رفاهی فراوان و خدماتی با کیفیت مطلوب رضایت‌خاطر مسافران را جلب نموده‌ است. وجود پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد، واحدهای اقامتی خاص با چشم‌اندازهای بی‌نظیر، رستوران‌های متعدد برگزیده و مدرن و همچنین قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار خوش آب ‌و هوا و در مجاورت شمار بسیاری از اماکن گردشگری و مکان‌های دیدنی تهران، همگی باعث شدند تا هتل به مکانی بی‌نظیر برای اقامتی با آسودگی خاطر در پایتخت کشور تبدیل شود.

امکانات هتل ارم تهران

سالن کنفرانس هتل ارم تهران همچون سایر هتل‌های خوب چهار ستاره تهران، هتل بزرگ ارم نیز از امکانات رفاهی متعددی از جمله: رستوران بام، محوطه استعمال دخانیات، جکوزی، استخر، آتلیه، نمازخانه، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش برخوردار است. این هتل جهت برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گوناگون نیز تمهیداتی در نظر گرفته است.
هتل سالن همایش‌های بین‌المللی بسیار خوبی با ظرفیت ۵۰۰ نفر را داراست. این سالن‌ها مجهز به فناوری‌های صوتی و تصویری هستند که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌اند. همینطور سالن همایش و اجلاس نگین با داشتن گنجایش ۱۸۰ نفر آماده میزبانی از تمامی رویدادهای علمی و مذهبی مهمانان عزیز است.
جکوزی روباز هتل ارم تهران بد نیست بدانید مجموعه ورزشی بزرگی شامل دو مجموعه جداگانه مختص بانوان و آقایان با امکاناتی از جمله: استخر، سونا، سالن بدن‌سازی و جکوزی در محوطه هتل برای مهمانان فراهم شده است. پارکینگ هتل ارم با داشتن ظرفیتی معادل ۴۰۰ خودرو، به نیاز مهمانان هتل جهت یافتن جای پارکی مطمئن پاسخ داده است. پارک کودک هتل با تجهیزات کامل، می‌تواند کودکان دلبندتان را در محوطه هتل سرگرم کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم گل‌فروشی و مرکز گل‌آرایی، تالار ویژه صبحانه، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری و کارواش است.
علاوه‌بر موارد یاد شده، هتل بزرگ ارم تهران خدماتی شامل: پذیرش شبانه‌روزی، ماساژ، خدمات تهیه بلیط هواپیما، خشک‌شویی، ترانسفر رفت ‌و برگشت با هزینه، بیدارباش، باربری، خانه‌داری، روم سرویس و تور گردشگری را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد.

صبحانه هتل ارم تهران

میز سلف سرویس صبحانه هتل ارم تهران اگر شما هم جزوه آن دسته افرادی هستید که به وعده صبحانه اهمیت می‌دهید، به هتل ارم بیایید و از صبحانه این هتل لذت ببرید. هتل ارم با ارائه صبحانه‌ای مفصل، لذیذ و مقوی سعی دارد تا شروع روزتان را در تهران پربارتر کند.

اتاق های هتل ارم تهران

اتاق دو تخته دبل هتل ارم تهران با تم طوسی هتل ارم با دارای بودن مساحتی معادل ۷ هزار مترمربع از چشم‌اندازی بسیار تماشایی از پایتخت کشورمان و منطقه کوهستانی البرز برخوردار است. خود هتل نیز دارای فضای سبزی گسترده و باصفا جهت پیاده‌روی صبحگاهی می‌باشد. این هتل شامل ۷۲ اتاق و سوئیت مبله با چیدمانی شیک و فضایی دل‌باز، برای پذیرایی از مهمانان آماده می‌باشد.
واحدهای اقامتی هتل بزرگ ارم تهران دارای امکاناتی مانند صندوق امانات شخصی، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، تلفن، مبلمان، مینی بار، نظافت ۲۴ ساعته و غیره است و به سیستم‌های امنیتی کامل نظیر اعلام و اطفاحریق مجهز گشته‌اند.

رستوران هتل ارم تهران

رستوران هتل ارم تهران هتل بزرگ ارم تهران از یک رستوران با نام بام مهتاب برخورداراست که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. این رستوران با داشتن فضایی فوق‌العاده، انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت به مهمانان ارائه می‌دهد. همینطور رستوران سنتی طهران در محیطی روباز و آلاچیق شیشه‌ای با سرو غذاهای سنتی و اصیل ایرانی میزبان میهمانان است.
علاوه بر این موارد، چایخانه و رستوران عربی زوفا هم با دیزاینی سنتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی، از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند. شایان ذکر است کافی‌شاپ دنج هتل نیز با گنجایشی معادل ۶۰ نفر در محیط باز هتل ارم قرار دارد. این کافی‌شاپ میزبان گردشگرانی می‌باشد که قصد دارند نوشیدنی‌ها و دسرهای خود را در فضایی دوستانه و گرم نوش جان کنند.

فاصله هتل ارم تهران تا جاهای دیدنی

پذیرش هتل ارم تهران
فاصله هتل تا بوستان آب و آتش حدود ۳.۷ کیلومتر است.
فاصله هتل تا پل طبیعت تقریبا ۳.۹ کیلومتر است.
فاصله هتل تا بوستان طالقانی حدود ۴.۲ کیلومتر است.
جمع‌بندی
تهران بزرگترین کلان شهر ایران است که بسیاری از مردم ساکن شهرهای دیگر، برای امورات اداری به این شهر سفر می‌کنند؛ با این حال از لحاظ گردشگری هم تهران بسیار پیشرفته بوده و دارای امکانات بسیاری برای گردشگران است.
چه برای سفر کاری به تهران می‌آیید، چه برای خرید و گردش فرقی نمی‌کند، هتل ارم تهران انتخاب مناسبی برای اقامت شماست. در این مقاله سعی کردیم به تفصیل از این هتل برای شما بگوییم. قطعا امکانات کامل در کنار پرسنل مجرب، چیزی جز رضایت‌خاطر برای شما نخواهد داشت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آشنایی با واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر