لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس
معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس

معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس

هر ایرانی حداقل برای یکبار به مشهد سفر کرده‌است! باتوجه به موقعیت جغرافیایی مطلوب این شهر و واقع شدن حرم مقدس حضرت رضا(ع)، مشهد گزینه انتخابی ایرانیان است. اماکن تفریحی و سیاحتی هم در جذاب شدن سفر به مشهد بی‌تاثیر نیست. گردشگرپذیر بودن مشهد، از دلایلی است که باعث شده این شهر از اقامتگاه‌های متعددی برخوردار باشد. هتل شیراز مشهد نیز یکی از هتل‌های بی‌نظیر این شهر است.
هتل شیراز مشهد از بهترین هتل‌ های مشهد می‌باشد که با ارائه امکانات و خدماتی ویژه، رضایت‌خاطر مخاطبانش را به سمت خود جلب نموده ‌است. چنانچه به دنبال داشتن سفری کامل و بی‌عیب‌ونقص هستید این هتل را برای اقامت فراموش نکنید.

رستوران هتل شیراز مشهد

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای متنوع و خوش‌طعم و البته باکیفیت نهایت تلاشش را برای رفاه میهمانان عزیز فراهم می‌کند. رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و ساعت سرو ناهار از ساعت 12:30 الی 14:30 و ساعت سرو شام از ساعت 20:30 الی 22:30 می باشد.

صبحانه هتل شیراز مشهد

هتل شیراز مشهد صبحانه مفصل، جذاب و مقوی را برای میهمانان سرو می‌کند تا آن‌‌ها به راحتی برای شروع روزی هیجان‌انگیز آماده شوند. هر روز صبح شما وقتی بیدار می‌شوید، پس از استحمام در حمام اتاق و آماده شدن، به سراغ صبحانه مفصلی می‌روید که هتل شیراز مشهد برایتان تدارک دیده ‌است. صبحانه‌ای که از ترکیبات متنوعی شامل مربا، نسکافه، نان ایرانی، چای، املت، کره، عدسی، آب میوه و غیره تشکیل شده و انرژی موردنیاز را برای گشت‌وگذار در شهر مشهد فراهم می‌کند.

رزرو هتل شیراز مشهد

هتل شیراز از هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که عناصر شیراز و مشهد در طراحی آن در هم آمیخته‌ شده. هتل معجزه‌ای از جنس آرامش و آسایش را به مهمانانش تقدیم می‌کند. موقعیت مکانی هتل به قدری عالیست که در یک چشم به هم زدن می‌توانید از این هتل به مراکز تجاری مشهور شهر نظیر برج آلتون و مرکز تجاری جنت برسید.
کسانی که قصد خرید اجناس باکیفیت و خوب را دارند، با انتخاب هتل شیراز، کار را برای خودشان می‌توانند بسیار آسان کنند. بدون شک اگر قدم در خیابان دانشگاه مشهد بگذارید، ساختمان ۴ طبقه‌ هتل شیراز مثل سایر مسافران شهر، شما را مسحور خود می‌کند. این ساختمان از ۷۷ اتاق برخوردار است که تمامی آنها امکان اقامتی آسوده و به‌یاد‌ماندنی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

اتاق های هتل شیراز مشهد

سوئیت دو تخته دبل هتل شیراز مشهداتاق‌هایی در شکل‌ها و دیزاین‌های متعدد که اکثرا دو، سه یا چهار تخت در خود جای داده‌اند، ارايه می‌شوند. امکاناتی شامل تلویزیون، میز آرایشی، اینترنت بی‌سیم، سرویس‌فرنگی، چیلر، دوش، حمام، یخچال و مینی‌بار را با کیفیتی عالی در اختیار مهمانان قرار داده ‌می‌شود. شاید بتوان ادعا داشت عنصر تجربه در میزبانی و مهمان‌نوازی حرف اول و آخر را در این هتل می‌زند.

امکانات هتل شیراز مشهد

فضای داخلی هتل شیراز مشهد این هتل از جمله قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌آید. از همین رو شما با هر سلیقه و با هر علاقه‌ای که دارید وارد هتل شیراز شوید، آنجا را با حسی سرشار از رضایت و خوشحالی ترک خواهید کرد. البته اینکه بگوییم هتل شیراز، اقامتگاهی قدیمی می‌باشد به معنای کهنه بودن بنا و اتاق‌های آن نیست. چراکه تمامی قسمت‌های این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد.
هتل شیراز مشهد از رنج گسترده‌ای از امکانات جانبی شامل آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، لابی و کافی شاپ برخوردار است. در مورد کافی شاپ باید به این نکته توجه کرد که منوی آن از نوشیدنی‌های دلچسب و خوشمزه مملو بوده و فضایش آرامش فوق‌العاده‌ای دارد. همینطور در این هتل، سرویس‌های گوناگونی شامل خشکشویی، لباسشویی، اینترنت در لابی، سرویس حرم، نظافت روزانه، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و یک رستوران ایرانی بسیار چشم‌نواز و تمیز وجود دارد.
خوب است بدانید که بخش‌های مختلف هتل برای معلولین مناسب است و این افراد هیچ مشکلی برای اقامت در هتل نخواهند داشت. در موفقیت‌های هتل شیراز مشهد، کادر زحمت‌کش آن همواره نقش مهمی ایفا کرده‌اند. پرسنل هتل اکثرا مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند و در مقابل مهمانانی که از خارج از کشور در این هتل اقامت می‌کنند، همیشه گشاده‌رو و رفتاری توام با احترام دارند. تمامی نکات ذکرشده القا‌کننده این موضوع است که هتل شیراز می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای مهمانان باشد.

استخر هتل شیراز مشهد

جکوزی و استخر هتل شیراز مشهداگر می‌خواهید پس از یک روز پربار خستگی‌تان رفع شود روزتان جذاب‌تر گردد می‌توانید از استخر مجموعه استفاده کنید. استخر هتل به صورت خصوصی با هماهنگی قبلی به مدت دو ساعت در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرد.

آدرس هتل شیراز مشهد

هتل شیراز در مشهد، خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۱۹ قرار دارد.

فاصله هتل شیراز مشهد تا حرم

فاصله هتل شیراز مشهد تا حرم امام رضا (ع) حدود ۳.۵ کیلومتر است.
جمع‌بندی
اگر برای سفرتان به مشهد و انتخاب مکان اقامتی سردرگم شده‌اید، با خیالی آسوده هتل شیراز مشهد را انتخاب کنید. ساختمان هتل از ۷۷ واحد اقامتی برخورداراست که تمامی آنها امکان اقامتی آسوده و به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. چنانچه می‌خواهید به مشهد بیایید، برای ساختن لحظاتی خاطره‌انگیز توام با رفاه و امنیت این هتل را فراموش نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین هتل های بیرجند کدامند؟ جزئیات دقیق و تصاویر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر