لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> تجربه طعم‌ های لذیذ ایرانی در بهترین رستوران های زنجان
بهترین رستوران های زنجان

تجربه طعم‌ های لذیذ ایرانی در بهترین رستوران های زنجان

وقتی هوا رو به گرمی می‌رود همه به دنبال یک جای خنک و فرار از گرمای فصل هستند. زنجان از آن شهرهایی است که پناه خوبی برای خنک‌کردن جسم و جان است. در شهری مثل اینجا که مقصد ویژه‌ای برای گردشگری به‌ویژه در سال‌های اخیر بوده، علاوه بر بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی، بهترین رستوران های زنجان آماده بخش شکم گردی سفر شما هستند.

قرار است بعد از خواندن این مقاله باتوجه‌به سلیقه و نیازتان بهترین رستوران زنجان را که باب میلتان باشد پیدا کنید و در سفر به این شهر از بخش خوشمزه غذا جاذبه ای خوراکی برای خودتان بسازید. مردم این شهر به خوردوخوراک خودشان خیلی اهمیت می‌دهند، پس همین ابتدا بگوییم که خیالتان از بابت خوش‌مزه بودن غذا در بهترین رستوران های زنجان راحت باشد. خوراکی و غذا از آن مواردی هستند که حتی با تعریف‌کردن از آن‌ها هم اشتهایتان باز می‌شود؛ بهتر است تا بیش از این دلتان آب نشده به معرفی بهترین رستوران‌ های زنجان بپردازیم.

بهترین رستوران های زنجان

بهترین رستوران های زنجان

زنجان از آن شهرهایی است که در روز‌های مختلف سال و به‌ویژه تابستان و ایام عزاداری محرم، گردشگران بسیاری را به خود می‌بیند. وجود رستوران های متعدد و متنوع در این شهر، بخش شکم گردی سفر را برای شما راحت می‌کند. در بهترین رستوران زنجان با فضایی دلنشین مواجه هستید که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی و محلی، با کیفیتی عالی و طعم لذیذ سرو می‌شود.

همان‌طور که همه باور دارند غذاهای لذیذ، لذت هر سفر و گردشی را دوچندان می‌کنند و برای همه مهم است که کیفت غذا و مزه آن خوب باشد. با انتخاب رستوران خوب در زنجان با گذر از خیابان‌های این شهر، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از این بخش سفر به همراه خواهید برد. در این بخش آدرس رستوران های زنجان به همراه لیستی از بهترین رستوران های زنجان را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر باشد.

بهترین باغ رستوران زنجان

بهترین باغ رستوران زنجان

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهد وقتی قرار است غذا را بیرون از منزل میل کنند در محیط باغی شکل و فضای آزاد باشد که باغ رستوران برای آن‌ها انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید.  یک رستوران‌ خوب در زنجان باتوجه‌به مکان قرارگیری، امکانات، نوع غذا و رده قیمت، موردتوجه تعداد خاصی از مردم قرار می‌گیرد. با رفتن به این رستوران‌ها، تجربه جدیدی از رستوران گردی به دست می‌آورید. در این بخش به معرفی باغ رستوران های زنجان می‌پردازیم و با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

باغ رستوران شهر زیبای زنجان

باغ رستوران شهر زیبای زنجان

یکی از باغ رستوران های خوب زنجان، باغ رستورانی به نام شهر زیبای زنجان است. کسانی که دوست دارند لذت خوردن را با آرامش و در محیطی سرسبز و زیبا تجربه کنند یکی از بهترین انتخاب‌ها برایشان همین باغ رستوران زنجان است. این باغ رستوران در فضای زیبا در جاده روستای حسن ابدال قرار گرفته است.

در این باغ که یکی از بهترین رستوران های زنجان است، انواع غذاهای خوش‌عطر و طعم سرو می‌شود. محیط داخلی این رستوران نگاه شما را به سمت خود می‌کشاند و برای لحظاتی تا آماده‌شدن غذا با دیدن تابلوهای زیبا بر روی دیوار سرگرم خواهید بود. بسیاری از جمع‌های خانوادگی یا دوستانه ترجیح می‌دهند دورهمی‌های خود را در آلاچیق‌های این باغ رستوران برگزار کنند و خاطرات خوش را حین صرف غذا در محیط زیبای باغ بسازند.

آدرس این باغ رستوران در، زنجان، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده روستای حسن ابدال قرار گرفته است و هر روزه با وعده‌های ناهار و شام میزبان، میهمان خود است.

باغ رستوران سنتی فردوس

باغ رستوران سنتی فردوس

در بین بهترین رستوران های زنجان به باغ رستوران فردوس می‌رسیم که با وسعت بالا و فضای دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان خود است. باغ فردوس در سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز توانسته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. این باغ که وسعتی در حدود ۲۵۰۰ مترمربع دارد در فضای روباز و فضای سرپوشیده به میهمانان سرویس می‌دهد.

آلاچیق‌های متعدد، حوض، آب‌نما، فضای سبز، تخت‌های روباز و حجره‌های سرپوشیده محیط زیبای این باغ را تشکیل می‌دهند. جایی مثل باغ رستوران فردوس هم فضایی برای تفریح و گردش و هم مکانی برای صرف غذای اصیل ایرانی به شما می‌دهد.
در این رستوران غذاهای متنوعی چون چلو ماهیچه شاندیز، زرشک‌پلو با مرغ، دیزی سنگی و جغوربغور و انواع کباب از جمله: شیشلیک، کوبیده، لقمه، برگ، جوجه زعفرانی، جوجه با استخوان و بختیاری سرو می‌شود. در منوی رستوران انواع نوشیدنی‌های سرد مثل، موهیتو، رد موهیتو، لیمون سولد، شربت بهارنارنج کاسنی و… دیده می‌شود. در باغ رستوران فردوس امکان سفارش قلیان نیز وجود دارد. اگر تمایل به برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های کوچکی مثل تولد یا دورهمی در محیط باغ داشته باشید می‌توانید با هماهنگی قبلی از اینجا استفاده کنید.

آدرس باغ رستوران فردوس را می‌توانید در زنجان، بلوار غواصان دریادل (محور غرب به شرق)، بعد از میدان جانبازان، روبه‌روی صداوسیما پیدا کنید. این رستوران همه‌روزه از ساعت 11:30 تا 23:30 آماده پذیرایی از مهمانان است.

باغ رستوران چای باغ

باغ رستوران چای باغ

خوردن غذا و نوشیدنی از نیازهایی به‌حساب می‌آید که برای هر کسی لذت‌بخش است. اگر می‌خواهید این لذت را در یکی از بهترین رستوران های زنجان برای خودتان در یک محیط باصفا و آرام‌بخش رقم بزنید باغ رستورانی مثل چای باغ زنجان گزینه مناسبی است. رستوران چای باغ از آن جاهایی است که می‌توانید به سلیقه خودتان از محیط بیرونی باغ یا فضای سرپوشیده داخلی استفاده کنید.

فضای باغی شکل این رستوران با درختان سبز، گل‌ها و گیاهان زیبا اشتهای شما را برای غذاهای خوش‌طعم اینجا بیشتر می‌کند تا حین خوردن غذا از طبیعت دلنشین آن نیز لذت ببرید. این رستوران در زنجان، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده روستای حسن ابدال قرار گرفته و از ساعت 11 تا 23 پذیرای مهمانان خود است. تلفن: ۰۹۱۲۲۴۲۲۸۲۴

بهترین رستوران های زنجان با موسیقی زنده

بهترین رستوران های زنجان با موسیقی زنده

در لیست بهترین رستوران زنجان با تنوعی از انواع رستوران ها روبرو هستیم که یکی از آن‌ها مربوط به رستورانی می‌شود که در آن امکان شنیدن موسیقی به‌صورت زنده را دارید. اجرای موسیقی زنده درحالی‌که مشغول میل‌کردن غذا هستید از ویژگی‌های متفاوتی است که در برخی رستوران ها  وجود دارد. حضور در چنین رستوران هایی هم فال است و هم تماشا. علاوه بر رستوران، محیط مثل کنسرت زنده را با وجود گروه موسیقی خواهید داشت.

رستوران چنگال طلایی زنجان

رستوران چنگال طلایی زنجان

اگر قرار باشد به ویژگی اجرای موسیقی در بهترین رستوران های زنجان بپردازیم قطعاً رستوران چنگال طلایی یکی از بهترین‌ها است. رنگ طلایی که در طراحی داخلی و دکور این رستوران اجرا شده جلوه‌ای زیبا و مدرن به این مکان داده است. به جز اجرای موسیقی کیفیت بالای غذا در این رستوران دلیل خوبی برای محبوبیت آن بین مشتریان شده است.

در اینجا حتی سرویس قاشق چنگال هم به رنگ طلایی است که با نام آن به‌خوبی هم‌خوانی دارد. در این رستوران برای کسانی که طرف‌دار غذاهای فست‌فودی هستند و یا میل به خوردن غذای های اصیل ایرانی دارند امکان انتخاب از بین غذاهای موجود در منو وجود دارد.

امکان حضور در رستوران خوب زنجان به نام چنگال طلایی برای مشتریان به‌صورت هر روزه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ در آدرس زنجان، خیابان خرمشهر، روبه‌روی بانک ملی وجود دارد. تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۰۱۸۵

رستوران دورچین زنجان

رستوران دورچین زنجان

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان با اجرای موسیقی زنده رستوران دورچین است. فضای شیک و امروزی این رستوران در بدو ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند. از معروف‌ترین غذاهای رستوران دورچین زنجان می‌توان به انواع کباب که محبوب اهالی زنجان و گردشگران این شهر است اشاره کرد. یکی از دلایل شهرت این رستوران، دورچین‌های خوش‌مزة آن است که لذت چشیدن غذای اصلی را برایتان بیشتر می‌کند.

آدرس رستوران دورچین در زنجان، بلوار خرمشهر، نرسیده به میدان آزادی و ساعت کاری  از ۱۱ الی ۱۵:۴۵ و ۱۹ الی ۲۳:۳۰ است.

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۲۷۸۲

آتا رستوران زنجان

آتا رستوران زنجان

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان آتا رستورانی است که به‌خوبی خود را در دل مشتریان جا داده است. طراحی داخلی و محیط دلنشین اینجا در حین غذاخوردن آرامش خوبی به شما هدیه می‌کند. در آتا رستورانی می‌توانید در حین صرف غذا از گوش‌دادن و تماشای اجرای زنده موسیقی لذت ببرید.

بهترين مكان های دنيا برای افراد شکمو
ادامه مطلب

این رستوران با منوی غذایی متنوع خود که از بهترین رستوران های زنجان است، هر روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ پذیرای افراد است. برای حضور در آتا رستورانی زنجان باید به کوی شهریار، میدان اشراق بیایید. تلفن: ۰۲۴۳۳۷۵۵۹۶۵

بهترین رستوران های سنتی زنجان

بهترین رستوران های سنتی زنجان

در سفر به این شهر و بازدید از جاهای دیدنی زنجان قطعاً رستوران گردی را در برنامه خود قرار می‌دهید که با تنوع رستوران های اینجا مواجه می‌شوید. با وجود مدرن و امروزی شدن زندگی، بسیاری از کافه یا رستوران ها نیز به این سمت کشیده شده‌اند. البته که این دسته رستوران‌ ها به‌خوبی توانسته‌اند مشتریان را به سمت خود جذب کنند؛ اما رستوران های سنتی با سبک قهوه‌ خانه‌ای هنوز هم برای همه محبوب و دوست‌داشتنی هستند.

محیط رستوران های سنتی بی‌اختیار باعث به‌وجودآمدن جو صمیمی بین مشتریان آن‌ها می‌شود و همیشه در لیست رستوران های دلخواه است. در این بخش سعی می‌کنیم به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های زنجان که فضایی سنتی دارند بپردازیم.

رستوران سنتی مشاهیر زنجان

رستوران سنتی مشاهیر زنجان

به یکی از بهترین رستوران های زنجان می‌رسیم. فضای تاریخی و دکور سنتی و نوستالژی رستوران مشاهیر زنجان بی شک شما را در همان لحظه اول به خود جذب می‌کند. میل کردن غذا به سبک ایام قدیم در زندگی امروزه خاطرات خوشی را برایتان یادآور می‌شود که حس خوبی به شما می‌دهد.
علاوه بر محیط زیبای اینجا، غذای لذیذ و ایرانی رستوران مشاهیر زنجان بر تعداد مشتریان آن افزوده است. انتخاب از بین غذاها خوش‌رنگ و لعاب مشاهیر برایتان سخت می‌شود. تصمیم بگیرید، سینی مخصوص کباب‌ها را انتخاب می‌کنید یا خورش‌های جاافتاده و خوش‌عطر.

اینجا یکی از بهترین رستوران های زنجان است که در منوی آن امکان سفارش هر یک از غذاهای سنتی ایرانی مثل: دیزی گوسفندی، کوفته زنجانی، چلو فسنجان، چلوخورشت قورمه سبزی، چلوخورشت قیمه سیب‌زمینی، چلو ماهی قزل‌آلا و چلوگوشت وجود دارد.

چلوکباب های رستوران سنتی مشاهیر معروف است. طوری که جوابگوی هر سلیقه‌ای است. انواع کباب از جمله: کوبیده نگینی، کوبیده زعفرانی، جوجه‌کباب، وزیری، بختیاری، کاسه کباب مخصوص، برگ ممتاز، سلطانی و شیشلیک در منوی آن دیده می‌شود. سوپ جو، سالاد فصل، زیتون‌پرورده، ماست خیار، ماست و دوغ محلی و انواع نوشیدنی از دیگر خوراکی‌های این رستوران است که می‌توانید در کنار غذای اصلی سفارش دهید.

فضای دنج و سنتی که سبب ثبت خاطرات خوش در کنار عزیزان همراه با صرف غذاهای خوش‌طعم می‌گردد. رستوران مشاهیر با سرو غذاهای ایرانی در ظروف زیبای مسی خود هر روزه از ساعت 12 تا 23 در آدرس زنجان، محله کوچه مشکی، خیابان حبیب‌الله رهبری، بین میدان رسل (دارالقرآن) و ۱۲ متری سوم پذیرای مهمانان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۱۱۴۱

رستوران سنتی زرتشت زنجان

رستوران سنتی زرتشت زنجان

در لیست بهترین رستوران زنجان، زرتشت با اسم زیبای آن که یادآور پیامبر و آیین ایران باستان است به چشم می‌خورد. قطعاً از رستورانی با این اسم و ویژگی سنتی بودن انتظار بالایی می‌رود که کارکنان آن به‌خوبی آن را برآورده ساخته‌اند.

رستوران سنتی زرتشت از سال 1388 که کار خود را با پذیرایی از مردم این شهر و گردشگران آغاز کرده تا کنون توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. این رستوران سالنی با ظرفیت 100 نفر دارد که در محله مشکی زنجان قرار گرفته است.

طبخ تمام غذاها با برنج ایرانی، گوشت باکیفیت و تازه و کره محلی از مزایایی است که رستوران زرتشت در اختیار مردم قرار داده است.

از منوی روبرویتان در رستوران زرتشت زنجان می‌توانید انواع کباب‌ها از جمله: کوبیده زعفرانی، لقمه زعفرانی، لقمه کاردی، لقمه نگین‌دار، بختیاری، سلطانی، هاشمی، فیله گوساله مخصوص، برگ گوساله مخصوص، جوجه مخصوص و جوجه با استخوان، ماهیچه گوساله، زرشک‌پلو با مرغ و ماهی قزل‌آلا کبابی را سفارش دهید. منوی غذای روز رستوران زرتشت شامل دیزی گوسفندی، خورشت قیمه و خورشت قورمه‌سبزی است.

فضای داخلی رستوران سنتی زرتشت زنجان

بودن در لیست بهترین رستوران زنجان به‌سادگی به دست نیامده است. پیش‌غذاهای اینجا ارزش امتحان‌کردن را دارد و از خوردن آن پشیمان نمی‌شوید. در رستوران زرتشت به‌عنوان پیش‌غذا کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی، سوپ قارچ و مرغ مخصوص و سوپ جو سرو می‌شود. در منو؛ سالاد فصل، ماست خیار، ماست‌موسیر، ترشی مخلوط، زیتون‌پرورده، دوغ محلی پارچی و انواع نوشیدنی وجود دارد.

پس از صرف غذا، از طعم چای خوش‌رنگ و خوش‌عطر رستوران سنتی به همراه نبات و خرما لذت ببرید تا عیشتان کامل شود. اگر اهل عکس‌گرفتن در موقعیت‌های مختلف هستید فضای اینجا خوراک عکس‌گرفتن است. با ثبت لحظه‌های دور هم بودن در رستوران سنتی زرتشت برای همیشه خاطره خوش آن را ماندگار می‌کنید.

در رستوران زرتشت شب‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ موسیقی زنده اجرا می‌شود. برای رفتن به این رستوران باید آدرس آن را در محله کوچه مشکی، خیابان ۱۲ متری سوم جنوبی، خیابان رهبری، پلاک ۵۳۶ دنبال کنید. این رستوران هر روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ آماده پذیرایی از مشتریان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۷۰۵۷

رستوران سنتی حاج داداش

رستوران سنتی حاج داداش

در گشت‌وگذار از محله‌های زنجان در راسته‌بازار سفره خانه سنتی حاج داداش با عطر خوش غذاهای خود هوش از سرتان می‌برد و شما را به سمت خود می‌کشاند. حاج داداش سفره خانه‌ای است که می‌توان به‌راحتی آن را در لیست بهترین رستوران های زنجان قرار دارد.

این سفره خانه سنتی به زیبایی در دل جاذبه‌ای تاریخی از نوع حمام سنتی قرار گرفته است. با رفتن به این رستوران سنتی، یک تیر و دو نشان زده‌اید؛ هم از بنایی تاریخی دیدن می‌کنید و هم به‌صرف غذایتان می‌پردازید. خوردن غذا با عطر و طعم دلنشین و گوارای ایرانی در محیطی سنتی و تاریخی تجربه‌ای متفاوت برایتان رقم می‌زند.

در منوی این رستوران برای غذای اصلی می‌توانید انتخابی از انواع چلوکباب‌ از جمله: کوبیده، جوجه، برگ، برگ باکویی، شیشلیک، هاشمی، بختیاری، وزیری و سلطانی، یا غذاهای دیگر چون: باسترما، زرشک پلو قفقازی، چلو گردن، چلو ماهیچه، چلو خورشت قورمه سبزی، چلو خورشت قیمه، کوفته شوربا و کوزه کبابی سفارش دهید.

فضای داخلی رستوران سنتی حاج داداش

پیش غذاهای این رستوران میل شما به غذا را بیشتر می‌کند؛ کشک بادمجان، آش رشته، آش دوغ، آش ترش زنجان، خینگالی (نوعی غذای گرجی)، دلمه بادمجان و فلفل، دلمه برگ مو و سوپ در منوی پیش غذای سفره‌خانه سنتی حاج داداش به چشم می‌‌خورد. ماست، سالاد فصل، سالاد شیرازی، ترشی مخلوط، سیر ترشی، زیتون، چای، چای زعفران، انواع دمنوش و انواع شربت گزینه‌هایی است که می‌توانید در کنار غذای اصلی در اینجا داشته باشید.

در رستوران سنتی حاج داداش امکان سرو غذا در دو محیط سرپوشیده و روباز برای مشتریان وجود دارد. انتخاب محل صرف غذا در آلاچیق، تخت های سنتی و میز و صندلی با ظروف سنتی برای مشتریان اینجا در محیطی آرام و متفاوت وجود دارد.

سفره‌خانه سنتی حاج داداش در زنجان، خیابان امام خمینی، بین سبزه میدان و امیرکبیر، کوچه سیدلر (شهید خلیل نوروزی)، راسته بازار پایین زنجان قرار گرفته است. ارائه خدمات در این رستوران هر روزه از ساعت 12 تا 24 امکان‌پذیر است. تلفن: ۰۲۴۳۳۳۳۶۸۲۰

رستوران سنتی کاروانسرای سنگی

رستوران سنتی کاروانسرای سنگی

احتمالاً شما هم هیچ‌وقت تصورش را نداشتید که یک روز در جایی مثل کاروانسرا آن هم به قدمت دوران صفویه بنشینید و به‌صرف غذا مشغول شوید. با حضور در رستوران سنتی کاروانسرای سنگی به جایی قدم گذاشته‌اید که داستان‌های تلخ‌وشیرین بسیاری در طول عمر دراز خود دیده است. این کاروانسرا که اکنون کاربرد رستوران سنتی دارد یکی از بهترین رستوران های زنجان به شمار می‌رود.

از کاروانسرای سنگی زنجان بیش از 20 سال است که به‌عنوان رستوران استفاده می‌شود. جالب است بدانید این کاروانسرای تاریخی در سال 1377 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. در ساخت این بنای تاریخی از سنگ استفاده شده است که سبب شده نام سنگی بر روی این کاروانسرا گذاشته شود. کاروانسرای سنگی در زبان ترکی به داش کاروانسرا نیز شهرت دارد.

طرح این بنای سنگی زیبا با معماری هنرمندانه به ‌سبک چهارایوانی و سقف آن از نوع قوسی است. حجره‌های کاروانسرای سنگی همه در یک ‌طبقه قرار گرفته است و فضای رستوران آن شامل تخت، فرش و میز و صندلی می‌شود.

فضای داخلی رستوران سنتی کاروانسرای سنگی

در این رستوران سنتی شهر زنجان، انواع غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی همچون: دیزی، کباب ها، خورشت ها، زرشک پلو با مرغ و دیگر غذاها به همراه دورچین و مخلفات متنوع و نوشیدنی های گوارا مثل دوغ محلی قابل سفارش است.

سالن تشریفاتی شاه‌نشین کاروانسرا سنگی زنجان با ظرفیت ۵۰ نفر، مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم دورهمی و جشن است. در اینجا همه‌روزه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶، موسیقی سنتی و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰، موسیقی پاپ به‌صورت زنده اجرا می‌شود. بااین‌وجود این رستوران علاوه بر تاریخی و سنتی بودن در دسته رستوران‌های با اجرای موسیقی زنده نیز قرار می‌گیرد.

رستوران های سنندج
ادامه مطلب

رستوران سنتی کاروانسرای سنگی در شهر زنجان، بلوار شهید بهشتی، روبروی ایستگاه قطار زنجان واقع شده است و هر روزه از ساعت 12:30 تا 23:30 آماده پذیرایی از مهمانان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۳۱۵۰

بهترین کافه رستوران های زنجان

بهترین کافه رستوران های زنجان

بسیاری از مردم از جمله گردشگران و مسافران تمایل به کافه‌ گردی و رستوران گردی در شهر های مختلف را دارند. در سال های اخیر کافه رستوران های زنجان با تنوع نوشیدنی‌ها و غذاهای خود به‌خوبی توانسته‌اند انتظار مردم را از این نوع رستوران ها برآورده سازند. بی شک در رابطه با انتخاب بهترین رستوران زنجان، کافه رستوران های این شهر نیز انتخابی مناسب به‌حساب می‌آیند.

در منوی مکان های به این سبک ترکیبی از خوراکی های کافی‌شاپی و رستورانی را می‌توانید ببینید. در این بخش به معرفی معروف‌ترین کافه رستوران های زنجان می‌پردازیم تا در سفر به این شهر انتخاب برایتان راحت‌تر باشد.

کافه رستوران بابیلو

کافه رستوران بابیلو

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که برای تنوع هم که شده تمایل به حضور در مکانی مدرن برای صرف غذا یا نوشیدنی دارید. کافه رستوران بابیلو با لیستی پر بار از انواع غذاهای فست فودی مثل: انواع پیتزا، پاستا، لازانیا، استیک، مرغ‌سوخاری، سیب‌زمینی، چیکن و سالادهای متنوع؛ جوابگوی ذائقه‌ افراد باسلیقه مختلف است. نکته جالب در غذاهای این کافه رستوران حجم آن‌هاست که گاهی برای دو نفر نیز می‌تواند کافی باشد.

کافه رستوران بابیلو زنجان همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴، آماده پذیرایی از مهمانان در آدرس؛ شهرستان زنجان، ورودی شرقی، بلوار خرمشهر بعد از بانک کشاورزی است. تلفن:  ۲۴۳۳۷۴۵۴۶۶

کافه رستوران رست برگر زنجان

این که گاهی هوس خوردن غذاهای فست فودی به سرتان بزند کاملاً منطقی است؛ چون مقاومت در برابر ظاهر فریبنده این نوع خوراکی بسیار سخت و نشدنی است. کافه رستوران رست برگر یکی از بهترین رستوران های زنجان است که با فضای دلنشین خود؛ امکان برگزاری قراری دوستانه یا بهانه‌ای برای دور هم بودن را به شما می‌دهد.

کافه رستوران رست برگر به‌خوبی جای خود را بین علاقه‌مندان به فست فود باز کرده و برای بسیاری از مردم به پاتوقی ثابت تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنیم در کنار هر غذای که انتخاب می‌کنید، سیب‌زمینی سرخ‌شده‌های این کافه رستوران را امتحان کنید که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

کافه رستوران رست برگر زنجان در خیابان مهدوی، طبقه چهارم مرکز تجاری روشا سنتر قرار گرفته است و در ساعت بین وعده‌های ناهار و شام میزبان عاشقان خوراکی‌های فست فودی است.

کافه رستوران آرماندو زنجان

کافه رستوران آرماندو زنجان

با انتخاب کافه رستوران آرماندو در بین کافه گردی‌های خود به یکی از لوکس‌ ترین و خاص ترین رستوران های زنجان قدم می‌گذارید. فضای آرام‌بخش و زیبای اینجا تجربه‌ای متفاوت از صرف غذا را به شما در کنار دوستانتان می‌دهد. در این رستوران علاوه بر سفارش غذا و نوشیدنی امکان سفارش چای و قلیان نیز برای مشتریان وجود دارد.

غذاهای فست فودی مانند استیک، پیتزا، برگر و یا نوشیدنی‌های سردوگرم در منوی این کافه رستوران دیده می‌شود که با خیال راحت از بابت کیفیت آن‌ها می‌توانید سفارش دهید.

کافه رستوران آرماندو در شهر زنجان، خیابان هنرستان، خیابان سیلو، کوچه ابوذر غفاری قرار دارد که از ساعت 11 تا 24 پذیرای مشتریان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۹۴۴۳

کافه رستوران کروژ زنجان

کافه رستوران کروژ زنجان

وقتی به دنبال بهترین رستوران در زنجان می‌گردید نگاهتان به سمت کروژ نیز کشیده می‌شود. تنوع غذایی و تمایل به خوردن غذاهای لذیذ فست فودی چیزی است که در سفر به شهر زنجان شما را به کافه رستوران کروژ می‌کشاند. علاوه بر منوی غذایی و نوشیدنی‌های لذیذ این کافه، طراحی داخلی متفاوت این رستوران نظر شما را به خود جلب می‌کند.

کافه رستوران کروژ زنجان علاوه بر فضای داخلی فضای برای پذیرایی در حیاط نیز دارد که انتخاب آن در هوای مطبوع تابستان و بهار زنجان گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد. قیمت غذاها و نوشیدنی‌های این کافه رستوران به نسبت کیفیت آن‌ها مناسب بوده و جز بهترین رستوران های زنجان به شمار می‌رسد.

آدرس کافه رستوران کروژ را می‌توانید در زنجان، بلوار آیت‌الله رفسنجانی، شهرک علوم پایه، عارف یکم، جنب سازمان خبرگزاری پیدا کنید. ساعت کاری این رستوران به‌صورت هر روزه از 11 تا 23:30 است.

کافه رستوران ارگانو زنجان

کافه رستوران ارگانو زنجان

بار دیگر که هوس غذای بیرون از خانه آن هم از نوع فست فودی به سرتان زد؛ بد نیست سری به ارگانو بزنید و با طعم‌های متفاوت از آن چه تابه‌حال خورده‌اید روبرو شوید. اینجا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوردن یک وعده فست فود لذیذ و خوش‌مزه است. در کافه رستوران ارگانو انواع پیتزا، سالادهای متنوع، استیک‌ و پاستاهای متنوع از جمله پاستا آلفردو باکیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌شود.

ارگانو هر روزه از ساعت 12 تا 23 پذیرای مهمانان خود در آدرس زنجان، بلوار گاوزانک، روبه‌رو نمایشگاه بین‌المللی، قبل از مرکز تفریحی است. تلفن: ۰۹۱۹۱۴۱۷۹۳۲

بهترین رستوران بین راهی زنجان

بهترین رستوران بین راهی زنجان

فرقی نمی‌کند سفرمان به‌قصد تفریح باشد یا انجام کارهای شخصی؛ تغذیه حتی در سفر از نیازهای ضروری هر شخصی است. در سفر های جاده‌ای رستوران های بین راهی با سرو غذاهای ایرانی و فست فودی نیاز گردشگران و مسافران به شهری چون زنجان را برطرف می‌سازد. امروزه تنوع غذا و محیط های سرو غذا در رستوران های جاده ای آن‌قدر زیاد است که دست شما برای انتخاب هر کدام از آن‌ها در مسیر حرکتتان باز است.

رستوران بین راهی لوکس شهریار

رستوران بین راهی لوکس شهریار

شکم و گرسنگی وقت و زمان نمی‌شناسد که تعیین کنید حتماً باید به مقصد برسید تا غذا بخورید. با وجود رستوران های بین راهی زنجان چون رستوران شهریار بهتر است سخت نگیرید و دلی از عزا دربیاورید. رستوران بین راهی شهریار از رستوران های محبوب بین مسافران این شهر است. بسیاری از کسانی که قبلاً به این رستوران آمده‌‌اند در سفرهای بعدی خود نیز به سمت این رستوران بین راهی کشیده می‌شوند. در این رستوران انواع غذای های محبوب ایرانی طبخ می‌شود که بنا به سلیقه خود می‌توانید سفارش دهید.

رستوران شهریار در حدفاصل جاده ابهر – زنجان قرار دارد و به‌صورت 24 ساعت آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

شهرستان ابهر، جاده زنجان هر روز 24 ساعته  تلفن: 09102417484.

معرفی تعدادی از بهترین رستوران های زنجان

رستوران نفیس

رستوران نفیس

وقتی در لیست رستوران ها به دنبال بهترین رستوران زنجان می‌گردید به مکانی به نام نفیس برمی‌خورید که با تنوع غذاهای مختلف اشتهای شما را باز می‌کند. فضای شیک و زیبای اینجا شما را به خود جلب می‌کند و قطعاً صرف غذا در محلی مناسب بسیار تأثیرگذار است. کادر حرفه‌ای و مهمان‌نواز رستوران نفیس زنجان غذاهای خوش‌عطر و رنگ انتخابی شما را باسلیقه و هنر تمام طبخ و آماده سرو می‌کنند.

سبک غذاهای اینجا از نوع غذاهای لذیذ ایرانی است که بین مردم زنجان و گردشگران این شهر محبوب است. رستوران نفیس زنجان به کیفیت بالای غذاهایش معروف است و همین امر سبب شده تا محلی ثابت برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی باشد. انواع غذاها از جمله  چلوکباب کوبیده، کوبیده لبنانی، جوجه، کباب هاشمی، بختیاری، برگ، فیله‌کباب و سلطانی و خوراک  ماهی، ماهیچه گوساله، بختیاری در کنار سوپ جو، سالاد فصل، ماست و خیار، زیتون پرورده و انواع نوشیدنی در سالن دوطبقه این رستوران برای مشتریان سرو می‌شود.

آدرس این رستوران در بلوار سرداران شهید (محور شمال به جنوب)، بعد از میدان سرباز گمنام، خیابان پنجم شرقی، کوچه ششم غربی قرار دارد و هر روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ آماده پذیرایی از مهمانان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۴۲۲۸

رستوران پلو

رستوران پلو

از اسم این رستوران عطر خوش پلو می‌پیچد، چه برسد به خوردن بشقابی از آن. بیشتر کسانی که اینجا به خوردن غذا مشغول هستند، پلو را پاتوق خود می‌دانند و برای چندمین بار است که از غذاهای متنوع و با کیفیت رستوران می‌خوردند. اگر از اهالی زنجان آدرس بهترین رستوران زنجان را بخواهی بسیاری از آن‌ها پلو را به شما معرفی می‌کنند. فضای صمیمی و دلنشین رستوران پلو جای مناسب برای در کنار هم بودن به بهانه صرف غذا است.

پلو به‌عنوان یک رستوران خوب در زنجان اشتهای شما را با منوی متنوع از غذاهای ایرانی بیشتر می‌کند. علاوه بر غذاهای ایرانی که در سایر رستوران های زنجان سرو می‌شود؛ رستوران پلو تعدادی از غذاهای محلی را در لیست خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

پل میر بهاءالدین زنجان، تاریخی و استوار
ادامه مطلب

انواع کباب ها از جمله کباب سلطانی، کباب‌برگ، فیله‌کباب و شیشلیک با طعمی لذیذ در کنار برنج معطر و خوش‌طعم در اینجا به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین در رستوران پلو زنجان خوراک‌هایی همچون مسما بادمجان، خوراک گردن، خوراک مرغ، خوراک ماهیچه و… نیز طبخ می‌شود. سوپ جو، سوپ سفید، سالاد فصل، سالاد لبنانی، ماست خیار، ماست‌موسیر، زیتون‌پرورده، زیتون ساده، سیرترشی و انواع نوشیدنی، ژله، بشقاب باقلوا، باقلوا مثلثی و چای نیز در این رستوران به‌عنوان گزینه‌ای در کنار غذای اصلی قابل سفارش است.

آدرس رستوران خوب زنجان به نام پلو را می‌توانید در، زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، روبروی مجتمع قائم، جنب زیرگذر قائم دنبال کنید. ساعات کاری رستوران پلو هر روزه از ۱۱ تا ۲۳ است. تلفن: ۳۳۴۶۲۶۶۶ ۰۲۴

رستوران مجلسی زنجان

رستوران مجلسی زنجان

به سراغ یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های زنجان برویم تا با منوی رنگارنگ خود شما را سورپرایز کند. اگر هوس خوردن غذاهای خانگی را دارید و امکان طبخ آن را در سفر ندارید و یا می‌خواهید به این بهانه با دوستان و خانواده در محیطی چون رستوران بنشینید؛ رستوران مجلسی زنجان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. رستوران مجلسی در دو فضای اصلی و محوطه حیاط خود می‌تواند پذیرای ۸۰ نفر باشد

وقتی صحبت از غذاهای خانگی و لیست غذایی متفاوت می‌کنیم منظورمان غذاهایی مثل: پلو دیگی، ماکارونی، کوفته، عدس‌پلو، کتلت، فسنجان، آلبالو پلو، هویج پلو، غوره مسما مرغ، قیمه بادمجان، قورمه سبزی، مسما گوشت، انواع کباب ها، کشک بادمجان، مسما بادمجان و… است. طعم خوش هر کدام از این غذاها در کنار عزیزانتان هم یادآور خاطرات خوش است و هم تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان می‌سازد.

نشانی رستوران مجلسی را می‌توانید در زنجان، شهرک کارمندان، خیابان مهدوی، بین خیابان چهار و پنج شرقی، جنب مسجد قبا پیدا کنید این رستوران به‌صورت هر روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ به مهمانان خود با غذاهای لذیذ سرویس‌دهی می‌کند. تلفن: ۰۲۴۳۳۴۵۸۳۴۵

رستوران آدنا کباب زنجان

رستوران آدنا کباب زنجان

دوستداران غذاهای گوشتی مثل کباب هر جا که باشند راه یک رستوران با منوی پر بار از انواع کباب را خوب پیدا می‌کنند. در گذر از خیابان‌های شهر زنجان می‌توانید در محله هنرستان کباب آدنا را پیدا کنید. سبک غذاهای اینجا از نوع کباب های ترکی است که علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. در آدنا لذیذترین کباب‌های ترکی توسط آشپزهای ماهر ترکیه‌ای طبخ می‌شود.

آدرس رستوران آدنا کباب را می‌توانید در، زنجان، محله هنرستان، بلوار غواصان دریادل (بلوار خرمشهر؛ محور غرب به شرق)، بین میدان جانبازان و خیابان میثم تمار دنبال کنید. ساعات کاری رستوران آدنا کباب هر روزه از ۱۰ تا ۲۳ است. تلفن: 02433789662

رستوران صدف

رستوران صدف

صدف یکی دیگر از گزینه‌های بهترین رستوران زنجان است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است. محیط شیک رستوران صدف با طراحی مدرن آن لذت غذاخوردن در یک رستوران امروزی را برایتان دوچندان می‌کند. کادر مهمان‌نواز رستوران تمام سعی خود را جهت سرویس‌دهی مناسب و ارائه غذای با کیفت به مشتری انجام می‌دهند.

فضای پارک ملت که در روبروی این رستوران قرار گرفته است به‌خوبی امکان یکی پیاده‌روی و ورزش و تفریح را بعد از صرف غذا به شما می‌دهد. در رستوران صدف لیستی از غذاهایی چون:  انواع کباب‌ها، باقالی‌پلو، شیشلیک، استیک گوشت، انواع ماهی، انواع خورشت‌ها و غیره با تزیینات فوق‌العاده و مخلفات متنوع همچون زیتون‌پرورده، انواع سالاد، ماست و نوشیدنی‌های دلچسب روبرویتان قرار دارد که می‌توانید از بین‌ها انتخاب کنید.

رستوران صدف در آدرس زنجان، خیابان خرمشهر، روبروی پارک ملت همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ پذیرای مشتریان خود است. تلفن: ۳۳۷۴۰۵۰۵ ۰۲۴

رستوران گلریز

رستوران گلریز

اگر در بین بهترین رستوران زنجان به دنبال جایی لوکس و زیبا می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران گلریز بزنید. این رستوران با تنوع غذاهای ایرانی و سالادهای ایتالیایی از بهترین رستوران های زنجان به‌حساب می‌آید. علاوه غذاهای موجود در منوی این رستوران می‌توانید از پیش‌ غذاهایی چون خوراک بادمجان، کوفته‌تبریزی، کشک‌بادمجان، کباب شامی، شله‌زرد مخصوص، سوپ سفید مخصوص گلریز نوش جان کنید.

آدرس رستوران گلریز در  زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت قرار گرفته و ساعت کاری این مجموعه همه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰است. تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۱۰۱۶

دیزی سرای عابدینی زنجان

دیزی سرای عابدینی زنجان

دیزی از آن ایرانی پسندهایی است که گذشتن از آن غیرممکن است. در دیزی سرای عابدینی عطر و طعمی را می‌چشید که بعدازاین بارها شما را به اینجا می‌کشاند. دیزی وقتی کامل می‌شود که در کنار آن برگ‌های ریحان تازه در ظرف سبزی، ترشی، ماست و دوغ محلی باشد. این سینی خوشمزه را در دیزی سرای عابدینی روبروی خودتان خواهید دید تا با غذای اصیل ایرانی دلی از عزا دربیاورید. در این رستوران می‌توانید از املت و گزینه‌های دیگر نیز به‌عنوان صبحانه استفاده کنید.

دیزی سرای عابدینی با بیش از ۴۵ سال سابقه در آدرس: زنجان، خیابان امام، پایین‌تر از چهارراه امیرکبیر، میدان ورکچیها، روبروی درب بازار سنتی هر روزه از ساعت ۷ الی ۱۸ میزبان مشتریان خود است. تلفن: ۰۲۴۳۳۳۲۴۲۶۰

رستوران بین المللی آریالانژ

رستوران بین المللی آریالانژ

یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان رستورانی با لقب بین‌المللی به نام آریالانژ است. محیط شیک و لوکس این رستوران باب سلیقه شیک پسندان است. منظره‌ای زیبا از شهر اصیل زنجان را می‌توانید از بالکن این رستوران ببینید که در طبقه‌پنجم یک برج واقع شده است.

منوی غذایی متنوع و خاص این رستوران برای هر سلیقه‌ای می‌تواند پاسخگو باشد. بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای بین المللی و فست فودی را می‌توانید در لیست خوراکی های این رستوران ببینید.

آدرس این رستوران در زنجان، خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم قرار دارد و ساعت کاری از ۱۱ الی ۲۳ است.

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۵۴۷۷

رستوران هفت چنار زنجان

رستوران هفت چنار زنجان

فرقی نمی‌کند از اهالی زنجان باشید یا برای تفریح و گردش به این شهر آمده باشید بعد از بازارگردی آن هم در بازار تاریخی زنجان خوردن یک غذای لذیذ عجیب می‌چسبد. رستوران هفت چنار یکی از بهترین رستوران‌ های زنجان است که انتظار شما را از چشیدن طعم غذای لذیذ برآورده می‌سازد

غذاهایی چون میرزا قاسمی، ته چین، چلوکباب، انواع خورشت ها، مرغ و… به همراه مخلفات بی‌نظیر و نوشیدنی‌های گوارا در این رستوران قابل سفارش است.

رستوران هفت چنار در زنجان، میدان انقلاب، بازار تاریخی، ابتدای سعدی جنوبی، بازارچه مهر قرار دارد و هر روزه از ساعت 11:30 تا 20:30 میزبان مشتریان خود است.

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۶۵۷۴

قیمت غذا در رستوران‌ های زنجان

قیمت غذا در رستوران‌ های زنجان

امروزه باتوجه‌به تورم موجود و افزایش قیمت مواد خوراکی، هر ساله مقداری بر هزینه غذاهای رستورانی اضافه می‌شود که چیز عجیبی نیست. در بین بهترین رستوران های زنجان نیز شما با رنج‌های مختلف قیمتی مواجه هستید. کیفیت غذا، نحوه طبخ، تازگی و کیفیت مواد اولیه، مکان رستوران و فضای آن و بسیاری موارد دیگر بر روی قیمت غذا در همه رستوران ها از جمله رستوران های زنجان دخیل است.

در بهترین رستوران های زنجان  باتوجه‌به تنوع و تعداد آن‌ها قیمت های مختلفی برای غذا تعریفی شد. رستوران های معروف و لوکس قیمتی بالاتر به نسبت جاهای دیگر دارند. باتوجه‌به توان مالی و سلیقه خودتان می‌توانید در هر کدام از بهترین رستوران های زنجان به‌صرف غذا و گذراندن ساعاتی خوش در بین مردم این شهر بگذرانید.

سفر به زنجان

حالا که آدرس رستوران های زنجان را دارید و رستوران خوب زنجان را می‌شناسید بهتر است به یکی از آن‌ها سری بزنید. زنجان از آن شهرهایی است که با وجود جاذبه های بسیار باید در لیست گردشگری و سفرهای خود قرار دهید. آب و هوای این شهر به‌ویژه در نیمه اول سال سبب حضور گردشگران در این شهر و تبدیل آن به یک شهر توریستی شده است. هتل های زنجان امکان اقامتی خوش در این شهر را برای گردشگران فراهم ساخته است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر و بازدید از مکان های دیدنی مختلف و رستوران گردی را دارید می‌توانید بخش اقامت سفر را به ایران هتل آنلاین بسپارید.

سخن آخر

شاید باورش سخت باشد؛ اما بسیاری از مردم گاهی برای خوردن دوباره یک غذا به شهری برمی‌گردند که کیلومترها از محل زندگی‌شان فاصله دارد. همه به این موضوع که خوردن خوراکی‌ها و غذاهای مختلف از لذت‌های سفر است موافقیم. در شهر پر گردشگری چون زنجان با وجود بهترین رستوران زنجان این لذت مادام خواهد بود و عطر طعم غذاهای لذیذ برای همیشه در ذهنتان می‌ماند. حالا که طعم غذاهای این شهر را چشیده‌اید می‌توانید به‌عنوان لذیذترین‌ها از آن یاد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر