لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با جزئیات کامل
معرفی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با جزئیات کامل

معرفی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با جزئیات کامل

چالوس را می‌توان یکی از گزینه‌های اول برای سفر برشمرد. گردشگران بسیاری، این شهر را جهت تفریح و خوشگذرانی برمی‌گزینند. از آنجایی که چالوس، شهری گردشگرپذیر محسوب می‌شود، انواع گزینه‌های اقامتی را می‌توانید در آن پیدا کنید. محل‌های چادر زدن، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های محلی، ویلاها، کلبه‌های چوبی محلی، هتل‌ها و… را می‌توان از گزینه‌های مختلف اقامتی در شهر چالوس برشمرد. با وجود این تعداد از گزینه‌های پیش رو، انتخاب بهترین اقامتگاه بدون شک کار آسانی نیست. اما نگران نباشید ما در ادامه قصد داریم هتل پارسیان آزادی خزر چالوس را به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های چالوس به شما معرفی کنیم.
هتل پارسیان آزادی خزر از معروف‌ترین هتل های چالوس است که باتوجه به موقعیت قرارگیری بسیار عالی در کنار ارائه خدمات باکیفیت، خودش به خوبی در دل مسافران جا کرده است. پس تا انتهای مقاله با ما باشید تا از این هتل بیشتر بدانیم.

صبحانه هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

در رستوران هتل پارسیان آزادی خزر صبحانه رایگان بوده و به شکل سلف‌سرویس، ارائه می‌شود. رستوران صدف در طبقه همکف هتل با ظرفیت 250 نفر، روزانه صبحانه را از ساعت 8:30 الی 10 سرو می‌کند.

رستوران هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

کباب رستوران هتل پارسیان آزادی خزر چالوساین رستوران دارای ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر به‌صورت هم‌زمان بوده و به مناظر چشم‌نوازی از محیط اطراف هتل اشراف کامل دارد. از گزینه‌های غذاخوری دیگر در هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس، رستوران بنفشه می‌باشد که ظرفیتی معادل با ۴۰ نفرداشته و خوش‌طعم‌ترین و مقوی‌ترین غذاها را با مواد اولیه سالم و ارگانیک برای میهمانان هتل فراهم می‌کند. کافی‌شاپ هتل هم از محیطی صمیمی و دوست‌داشتنی برخوردار بوده و آمادگی کامل جهت پذیرایی از مهمانان را با نوشیدنی‌هایی گوارا و دسرهایی متنوع دارد.

اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

سوئیت دو تخته توئین هتل پارسیان آزادی خزر چالوسمی‌توان گفت هتل پارسیان آزادی خزر چالوس دارای بیش از ۴۰ سال سابقه است. این هتل که اصیل و خوش‌نام هم می‌باشد در گذشته به‌عنوان هتل هایت چالوس شناخته می‌شد. هتل در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و به خاطر موقعیت مکانی استثنائی که دارد، توانست توجه بسیاری از هم‌وطنان و مسافران خارجی را به خود جلب کند.
هتل هایت از گذشته تا به امروز، چندین و چند بار بازسازی شده است. آخرین بازسازی هتل هم در سال ۱۳۹۵ در واحدهای اقامتی هتل با هدف خدمت‌رسانی باکیفیت‌تر به مسافران صورت گرفت. هتل پارسیان آزادی خزر بطور کلی ۱۶۴ واحد اقامتی مجزا دارد. امکانات هتل عبارت است از تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه که در همه واحدهای اقامتی وجود دارد.
تلویزیون‌هایی که در واحدها وجود دارد، به شبکه پخش فیلم متصل‌اند و مسافران عزیز این امکان را دارند تا در اوقات فراغت خود، برنامه‌های این شبکه را تماشا کنند. به‌منظور رفاه حال کامل میهمانان، در اتاق‌ها دستگاه چای‌ساز نیز وجود دارد. شایان ذکر است، استفاده از مینی بار در اتاق‌ها رایگان می‌باشد.

امکانات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

ساحل اختصاصی هتل پارسیان آزادی خزر چالوسبرخورداری از امکانات رفاهی گوناگون همچون جکوزی، سالن بیلیارد، فروشگاه، کافی‌نت، مرکز خرید و سیستم تهویه مناسب و البته خودپرداز در موقعیت مکانی که در دل طبیعت و دور از شلوغی شهری واقع شده است، بیش از دیگر هتل‌ها موردنیاز است.
هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس که از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس است، توانسته تمامی امکانات ذکر شده را در فضای گسترده خود جای دهد. هتل از پارکینگی با ظرفیتی معادل ۱۶۰ خودرو در فضای هتل برخوردار است تا محیطی امن و مطلوب جهت پارک خودروی کسانی که به‌جای هواپیما، سفری هیجان‌انگیز و البته طولانی تا شمال را با وسیله نقلیه خود ترجیح می‌دهند، فراهم کند.
از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل می‌توان به خدمات باربری، بیدارباش، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، محوطه بازی‌های ویدئویی، روم سرویس، خدمات پزشکی، دستگاه واکس کفش، خشک‌شویی، پذیرش شبانه‌روزی، آتلیه، اتاق چمدان، خانه‌داری و خدمات برای معلولین گرامی اشاره کرد.

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

فضای سبز محوطه هتل پارسیان آزادی خزر چالوسهتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس روبه‌رو تله کابین نمک آبرود واقع شده است و از یک سمت به دریای وسیع و نیلگون مازندران و از سمت دیگر به جنگل‌های سرسبز هیرکانی دسترسی دارد. هرچند خود این هتل از جاذبه‌های گردشگری این منطقه برای علاقمندان طبیعت محسوب می‌شود، با این حال به برخی دیگر از مواهب طبیعی و مکان‌های تماشایی نمک‌آبرود دسترسی دارد.

قوانین هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

شرط اصلی برای پذیرش مسافر اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
زوج‌های ایرانی تنها با برخورداری از شناسنامه عکس‌دار زوجین پذیرششان انجام می‌شود.
مهمان خارجی تنها با داشتن اصل پاسپورت پذیرششان صورت می‌گیرد.
مهمانان خارجی تنها با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا پذیرش می‌شوند.
چنانچه مسافری قبل از ساعت ۱۴ به هتل وارد شود برای تحویل اتاق پیش از ساعت ۱۴، پذیرش هتل تعهدی ندارند.
وارد آوردن خسارت به اتاق هتل جریمه دارد و هر خرابی اتاق را پرسنل هتل به دقت وارسی می‌کنند.
حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

رزرو هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

لابی هتل پارسیان آزادی خزر چالوسهتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس از محیطی ناب و باصفا برخوردار است که حس و حال سفرهای شمال زمان کودکی را زنده می‌کند. هتل به لذت‌هایی ساده و البته فراموش‌شده، مثل لذت خوردن غذایی سنتی در دل طبیعت یا صرف استکانی چای به همراه گوش سپردن به صدای گوش‌نواز پرندگان، جانی دوباره می‌بخشد.
در میان دو شهر با طبیعت بکر نمک‌آبرود و چالوس، اقامتگاه ۵ ستاره و خاصی وجود دارد که با مناظر طبیعی‌اش توانسته، سالیان سال میزبان گردشگران خوش‌سلیقه‌ای باشد که در پی یافتن آرامش و سکوت به شهرهای شمالی ایران پناه آورده‌اند. لازم به ذکر است هتل خزر اکنون در دسته گروه هتل‌های پارسیان اداره می‌شود.

اماکن نزدیک هتل پارسیان آزادی خزر

فاصله هتل تا فروشگاه لایکو تقریبا ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران ساحلی آبادگران تقریبا ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ایران کتان تقریبا ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا شهرک توریستی نمک‌آبرود تقریبا ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران ساحلی باران تقریبا ۵.۹ کیلومتر
جمع‌بندی
براساس گفته‌ها چون چالوس در قسمت جلگه‌ای قرار دارد و در مقایسه با ارتفاعات، پست است و به همین دلیل نام آن را «چاله‌است» یا «چاله‌اس» گذاشته‌اند. این نام کم کم به چارلس تغییر پیدا کرد و در نهایت چالوس شد. باتوجه به موقعیتی که چالوس دارد، هر ساله گردشگران بسیاری از دور و نزدیک به این شهر سفر می‌کنند. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با هتل پارسیان آزادی خزر چالوس برای داشتن اقامتی به یادماندنی آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
رزرو هتل بر اساس نظرات میهمانان در کیش، مروارید خلیج فارس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر