لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 23 رستوران لاکچری تهران
لوکس ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

23 رستوران لاکچری تهران

امروزه دکوراسیون مجلل و منوهای پر زرق‌وبرق در بهترین رستوران های تهران درست به اندازه کیفیت و طعم غذاها برای برخی از افراد مهم شده‌اند. تهران چندین و چند رستوران لوکس را در دل خود جای داده که مناسب برگزاری مهمانی‌های تجملاتی و دورهمی‌های لاکچری هستند.

اگرچه قیمت این رستوران ها به دلیل خدمات ویژه و امکانات مجلل گران‌تر است، اما اولویت نخست بسیاری از لاکچری‌پسندها برای گذران اوقات و غذا خوردن به شمار می‌روند. در میان این گزینه‌ها بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده نیز دیده می‌شود که نوای گوش‌نواز آن‌ها فضا را دلنشین‌تر می‌کند. اگر علاقه‌مندید که با گرانترین رستوران های تهران آشنا شوید، تا پایان با ما باشید.

1- رستوران تاج محل

رستوران لاکچری تاج مجل تهران

تاج محل یکی از رستوران‌های خاص و درجه یک در تهران است که طعم بی‌نظیر غذاهای آن را هرگز از یاد نخواهید برد. در این رستوران شما با مزه‌های تند و تیز هندی آشنا می‌شوید و تجربه متفاوت و جذابی را تجربه خواهید کرد.

رستوران تاج محل در یکی از زیباترین هتل های تهران واقع شده که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و در ادامه کلی تغییرات هیجان‌انگیز در آن ایجاد شده است. در این رستوران المان‌های جالبی از فرهنگ هندی دیده می‌شود و پرسنل، جلوه‌های ظاهری بنا، رنگ‌آمیزی و انتخاب دکوراسیون رستوران و مهم‌تر از همه عطروطعم غذاها شما را به هند خواهد برد.

رستوران تاج محل از گرانترین رستوران های تهران است که منوی متنوعی دارد. نان مخصوص، رول کباب، میگو ماسالا، گوشت دوپیازه، مرغ تنوری و شاهی قورمه از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران لاکچری به شمار می‌روند. نکته مثبت دیگر درباره رستوران هندی تاج محل دسترسی آسان آن به جاهای دیدنی تهران و شاهراه‌های اصلی شهر است.

آدرس تهران، ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، پلاک 29
شماره تلفن 0218803544
ساعت کاری 12 تا 23
آدرس اینستاگرام @tajmahal.group
آدرس سایت tajmahalhotel.ir
آدرس رستوران تاج محل روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد که کمتر کسی پیدا می‌شود که نامش را نشنیده باشد، یک رستوران معروف و مجلل در قلب تهران است. این رستوران در مرتفع‌ترین بخش برج میلاد قرار دارد و هر ساعت 360 درجه به دور خود می‌چرخد.

رستوران گردان برج میلاد تقریباً 276 متر از زمین فاصله دارد و چشم‌اندازی باورنکردنی و بی‌نظیر از پایتخت را در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. در این رستوران شما با پرداخت مبلغ نسبتاً بالایی می‌توانید از غذاهای متنوع و خوش آب و رنگ بوفه استفاده کنید و خود را محدود به سفارش یک غذای خاص نکنید.

آدرس تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6
شماره تلفن 02172809 و 9- 02188620358
ساعت کاری 7:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tahran360restaurant
آدرس رستوران گردان برج میلاد روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران لئون

رستوران لاکچری لئون تهران

لئون یکی از رستوران های لوکس تهران با چندین شعبه در جای‌جای شهر است. لئون شعبه فرشته معروف‌ترین شعبه این رستوران است که با نام لئون 1960 سام سنتر نیز شناخته می‌شود.

همان‌طور که از نام این رستوران برمی‌آید نخستین شعبه لئون در سال 1960 تأسیس شد و این رستوران معروف اکنون بیش از 50 سال سابقه درخشان را در کارنامه خود دارد. فضای داخلی رستوران شعب لئون بسیار مدرن و لوکس طراحی شده و برای قرارهای رسمی، دورهمی‌های تجملاتی و جشن‌های خصوصی لاکچری مناسب است.

نکته قابل‌توجه دیگر درباره رستوران لئون دیزاین حرفه‌ای و تماشایی غذاهاست که اشتهایتان را حسابی باز می‌کند. این رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است و بیش از هر چیز به صبحانه ویژه و غذاهای فرنگی‌اش معروف است.

آدرس لئون شعبه آبان تهران، خیابان کریم‌خان زند، آبان جنوبی، نبش ورشو
شماره تلفن شعبه آبان 02188930363
ساعت کاری 9 تا 23
آدرس رستوران لئون شعبه آبان روی نقشه گوگل مپ
آدرس لئون شعبه آ.اس.پ تهران، خیابان شیخ بهایی، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت، مجتمع آ.اس.پ، پلاک 38
شماره تلفن شعبه آ.اس.پ 02188040240
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس رستوران لئون شعبه آ.اس.پ روی نقشه گوگل مپ
آدرس لئون شعبه مدرن الهیه تهران، الهیه، ماندلا جنوبی، مرکز خرید مدرن الهیه، طبقه رویال
شماره تلفن شعبه مدرن الهیه 02126205966
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس رستوران لئون شعبه مدرن الهیه روی نقشه گوگل مپ
آدرس لئون شعبه پاسداران تهران، پاسداران، نبش بهستان 8، طبقه آخر ساختمان آبتین
شماره تلفن شعبه پاسداران 02122791162
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس رستوران لئون شعبه پاسداران روی نقشه گوگل مپ
آدرس اینستاگرام @leon.1960
آدرس سایت leon1960.ir

4- رستوران لوشاتو

رستوران لوکس نوفل لوشاتو تهران

رستوران لوشاتو رستورانی متفاوت و خاص در خیابان نوفل لوشاتو است که طراحی و معماری آن شما را به خیابان‌های پر حس و حال شانزلیزه خواهد برد. این رستوران فرانسوی همچون قصری کوچک اما دیدنی و درخشان در پایتخت است که غذا خوردن در آن به خاطره‌ای به‌یادماندنی برایتان تبدیل می‌شود.

جستجوی سریع خیابان ها و شهرستان های تهران با هدف رزرو هتل در آن منطقه
ادامه مطلب

رستوران لوشاتو حدود 400 مترمربع زیربنا دارد و شامل دو طبقه کامل و یک نیم‌طبقه می‌شود. در طبقه نخست این رستوران چندین میز 2، 6 و 8 نفره دیده می‌شود که در فضایی آرام با نور ملایمی قرار گرفته‌اند. در این طبقه نوای پیانو و ساکسیفون هم به گوش می‌رسد و همه چیز از پنجره‌های بلندقامت با پرده‌های سلطنتی گرفته تا چیدمان رستوران شما را به یاد رستوران های فرانسه میندازد.

آدرس تهران، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک 8
شماره تلفن 02166973644
آدرس اینستاگرام @nofelloshato_cafe
آدرس رستوران لوشاتو روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران شاندیز جردن

رستوران مجلل و لاکچری شاندیز جردن تهران

اگرچه تا نام شاندیز به گوش می‌رسد، ذهن بسیاری از ما ناخودآگاه به سوی مشهد می‌رود، اما در تهران نیز رستورانی مجلل به نام شاندیز وجود دارد. رستوران شاندیز جردن تنها شعبه شاندیز در پایتخت است که به شیشلیک‌های خوشمزه‌اش معروف است.

شاندیز یکی از لوکس ترین رستوران های تهران با دکوراسیون پر زرق‌وبرق و سلطنتی است. در این رستوران چندین لوستر بزرگ و سلطنتی، پتینه‌های مجلل در سقف و دیوار و میز و صندلی‌های گران به چشم می‌خورد که در همان اولین نگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند.

در رستوران شاندیز جردن همه پرسنل لباس یک‌دست دارند که به گرمی و صمیمیت از مهمانان استقبال می‌کنند. اگر یک‌بار به این رستوران گران‌قیمت و لاکچری بروید، بدون مشتری همیشگی غذاهای چرب‌وچیلی و لذیذ آن خواهید شد.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا
شماره تلفن 02122054848 و 09304444738
ساعت کاری 11:30 تا 16، 19 تا 23
آدرس اینستاگرام @shandiz.restaurant
آدرس سایت shandizjordan.com
آدرس رستوران شاندیز جردن روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران عالی قاپو

رستوران لاکچری عالی قاپو تهران

عالی قاپو یکی دیگر از گرانترین رستوران های تهران در شمال پایتخت است. این رستوران فعالیش را از سال 1358 آغاز کرده و از آن زمان تا به امروز به دلیل کیفیت بالای غذاها، استفاده از متریال ارگانیک، دقت در طبخ غذاها و رفتار خوب پرسنل بر سر زبان‌ها افتاده است.

عالی قاپو یکی از نخستین رستوران های سنتی تهران و پیشرو در ارائه غذا در فضای سنتی به شمار می‌رود. معماری بنای این رستوران بسیار باشکوه است و طاق‌های قوسی شکل، گچ‌بری‌ها و آینه‌کاری‌های ظریف، نقاشی‌های هنرمندانه روی دیوارها و دیوارهای آجری آن همچون ماشین زمان شما را به چندین سال قبل می‌برد.

در رستوران عالی قاپو با انواع غذاهای ایرانی مانند کباب، شیشلیک، دیزی، انواع خورشت‌های محلی، ماهی و… از مهمانان پذیرایی می‌شود. همچنین چند نوع دسر، میوه و نوشیدنی نیز در منوی این رستوران دیده می‌شود.

آدرس تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی
شماره تلفن 02188787202
ساعت کاری 12 تا 14، 20 تا 24
آدرس سایت WWW.alighapoo.com
آدرس رستوران عالی قاپو روی نقشه گوگل مپ

7- رستوران مس‌توران

رستوران لوکس و لاکچری مس‌توران تهران

مس‌توران یکی از رستوران های لاکچری تهران در ناحیه شرقی پایتخت است. این رستوران در واقع یک خانه ویلایی دو طبقه است که به ظرافت با میز و صندلی چینش شده و رستورانی جذاب و سنتی را در پایتخت ایجاد کرده است.

در رستوران مس‌توران چند اتاق و ایوان با نام‌های مختلف وجود دارد که هر یک به زیبایی تمام چیدمان شده‌اند و در گوشه و کنار هر کدام المان‌های سنتی دیده می‌شود. غذا خوردن در این رستوران حس نوستالژی را در وجودتان بیدار خواهد کرد که سرو غذا در ظروف مسی این احساس را تقویت می‌کند.

همچنین در کنج رستوران کافه‌ای به نام مس کافه قرار دارد که در آن با انواع دسر، شیرینی خانگی و نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌شود. مس‌توران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان است و در آن انواع غذای ایرانی، پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی سرو می‌شود.

آدرس تهران، ضلع شمالی میدان نیاوران، خانه ویلایی مس توران
شماره تلفن 02126116700 و 02126116800
ساعت کاری 8:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @mestooran_restaurant
آدرس رستوران مس توران روی نقشه گوگل مپ

8- رستوران بین‌المللی خاقان

رستوران خاقان تهران رستورانی شیک و لوکس

خاقان یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رستوران های تهران است. این رستوران از سال 1389 شروع به کار کرده و دکوراسیون و چیدمان شیک آن خیلی راحت جایش را در دلتان پیدا خواهد کرد.

در رستوران لوکس خاقان تنوع غذاها بسیار بالاست و انواع غذای ایرانی، مکزیکی، هندی، آمریکایی و ایتالیایی با دیزاینی زیبا سرو می‌شود. اگر می‌خواهید یک وعده لذیذ را در فضایی مجلل با نوای موسیقی زنده نوش جان کنید، بد نیست سری به این رستوران بزنید.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، چهارراه دوما، پلاک 2
شماره تلفن 02126207435
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @khaghan_restaurant
آدرس سایت khaghan.menew.pw
آدرس رستوران خاقان روی نقشه گوگل مپ

9- رستوران ایتالیایی پینار

رستوران ایتالیایی پینار لوکس و لاکچری

پینار رستورانی ایتالیایی و بهترین فست فود تهران است که کیفیت غذاها در آن دلتان را خواهد برد. این کافه رستوران با انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی از مهمانان پذیرایی میکند و در کسب رضایت هر سلیقه و ذائقه‌ای موفق عمل خواهد کرد. پینار فضایی دوستانه و شیک برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دارد.

آدرس تهران، بلوار فردوس شرق، نبش وفا آذر جنوبی، طبقه 6 مجتمع آیریک سنتر
شماره تلفن 02144979038
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @italianrestaurantpinar
آدرس رستوران پینار روی نقشه گوگل مپ

10- رستوران مانسون لانژ

رستوران لوکس و لاکچری مانسون لانژ تهران

اگر لیستی از رستوران های لوکس تهران موجود باشد، بی‌شک مانسون لانژ در اوایل این لیست دیده می‌شود. مانسون لانژ رستورانی خاص با منویی متفاوت و متنوع در منطقه جردن با فضای امروزی و مدرن و نورپردازی ملایم است.

5 رستوران سنتی برتر شهر تفلیس
ادامه مطلب

انواع غذای آسیای شرقی مانند سوشی، کیمچی، میگوی ترش و شیرین و اسپرینگ رول با سس ویژه در منوی این رستوران لاکچری دیده می‌شود که به سبک تایلندی طبخ و مزه‌دار شده‌اند. در مانسون لانژ نه‌تنها کلی طعم جدید منتظرتان است، بلکه ظاهر غذاها چنان به دلتان می‌نشیند که نمی‌توانید از آن‌ها چشم بردارید. اجرای پیانو و صدای آرامش‌بخش آن از دیگر جذابیت‌های این رستوران است.

آدرس تهران، جردن، خیابان گلدان، پلاک 2
شماره تلفن 02122044813 و 02122053437
ساعت کاری شنبه تا پنج‌شنبه12 تا 16، 19 تا 23 و جمعه‌ها 12 تا 16 و 19 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @monsoonloungeofficial
آدرس رستوران مانسون لانژ روی نقشه گوگل مپ

11- رستوران اسفندیار

رستوران مجلل اسفندیار تهران

اسفندیار یکی از لاکچری ترین رستوران های تهران در خیابان ولیعصر است. این رستوران ممتاز دو طبقه دارد که دیوارهای آن با نقش و نگار سنتی تزئین شده‌اند. رستوران اسفندیار از بهترین کبابی های تهران است که کباب سلطانی، لقمه و برگ آن شهرت بسیاری دارند.

در رستوران بین‌المللی اسفندیار انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. در این رستوران از غروب تا پاسی از شب نوای موسیقی زنده به گوش می‌رسد که به فضای رستوران جان می‌بخشد و سرحالتان می‌کند. در اسفندیار از برجسته‌ترین آشپزهای ایرانی و فرنگی کمک گرفته شده تا بهترین‌ها را برای مهمانان فراهم کنند.

آدرس تهران، شیخ بهائی جنوبی، انتهای خیابان 24 غربی، مجتمع فرهنگی آفتاب
شماره تلفن 02188221562 و 02188222963 و 02188886110
ساعت کاری 10 تا 1:30 بامداد
آدرس اینستاگرام @esfandyar1401
آدرس رستوران اسفندیار روی نقشه گوگل مپ

12- رستوران قصاب (کاساب) فرشته

رستوران لوکس قصاب فرشته

قصاب از معروف‌ترین رستوران های ترکی با چند شعبه در تهران است. رستوران قصاب فرشته یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت برای صرف غذای ترکی در وعده‌های ناهار و شام است. این رستوران فضایی مدرن و دنج دارد و انتظارات شما را از یک رستوران مجلل برآورده می‌سازد.

در رستوران قصاب فرشته سرو غذاها به شکلی خاص صورت می‌گیرد و طعم آنها تا مدت‌ها زیر زبانتان خواهد ماند. در این رستوران با گلچینی از غذاهای ترکی با مواد اولیه مرغوب از شما پذیرایی می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت انواع غذاها، پیش‌غذاها، سوپ و دسر را از منو انتخاب کنید.

آدرس شعبه فرشته تهران، تجریش، خیابان فرشته، ساختمان ام‌اچ‌هاوس، پلاک 104
شماره تلفن 02123331111
ساعت کاری 7:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @ghassab.ir
آدرس سایت ghassab.restaurant
آدرس رستوران قصاب فرشته روی نقشه گوگل مپ

13- رستوران البرز

رستوران لوکس البرز تهران

البرز رستورانی باسابقه و قدیمی در تهران است که بیش از نیم‌قرن تجربه دارد. این رستوران از دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP با فضای نسبتاً بزرگ تشکیل شده است که جان می‌دهد برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی!

در این رستوران علاوه بر کیفیت خوب غذاها، حجم غذاها نیز مناسب است و می‌توان گفت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید ارزشش را خواهد داشت. در رستوران البرز در کنار غذاهای ایرانی و انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و انواع غذای فرنگی نیز سرو می‌شود.

آدرس تهران، سهروردی شمالی، نبش خیابان نیکوقدم
شماره تلفن 02188760937 و 091228601090
ساعت کاری 11 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @alborz_rest
آدرس رستوران البرز روی نقشه گوگل مپ

14- رستوران ارکیده

رستوران لاکچری ارکیده

ارکیده نام یک رستوران زنجیره‌ای با چند شعبه در شهرهای مختلف کشور است. این رستوران بیش از 65 سال تجربه دارد و در تلاش است تا با تکیه بر هنر بهترین آشپزان و به‌کارگیری استانداردهای جهانی در فضایی مدرن و دلنشین، بهترین و متنوع‌ترین غذاها را برای پذیرایی از مهمانان طبخ و سرو کند.

آدرس شعبه سعادت‌آباد تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی
شماره تلفن شعبه سعادت‌آباد 02179397
آدرس رستوران ارکیده سعادت‌آباد روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه اقدسیه تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه دهم
شماره تلفن شعبه اقدسیه 02172146
آدرس رستوران ارکیده اقدسیه روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه آرژانتین تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند
شماره تلفن شعبه آرژانتین 02188885300
آدرس رستوران ارکیده آرژانتین روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @orkideh_restaurant
آدرس سایت orkidehrestaurant.com

15- کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما رستورانی مجلل

لیدوما یکی از لاکچری ترین رستوران های تهران در یک مجتمع تجاری به همین نام است. این رستوران پاتوق بسیاری از لاکچری‌پسندهاست که دکوراسیون مجلل و به‌ویژه لوسترهای لوکس آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر به برگزاری مراسم در رستوران های لوکس علاقه‌مند هستید، نام رستوران لیدوما را گوشه ذهنتان داشته باشید.

آدرس تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، مرکز خرید لیدوما
شماره تلفن 1-02186090890
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @lidomapalace
آدرس رستوران لیدوما روی نقشه گوگل مپ

16- رستوران بیستانگو هتل رامتین

رستوران بیستانگو هتل رامتین

بیستانگو یکی از بهترین و گرانترین رستوران های تهران در هتل مجلل رامتین است. فضای آرامش‌بخش و مدرن، دکوراسیون زیبا و چیدمان مدیترانه‌ای، سرو انواع غذای بین‌المللی به زیباترین شکل و به‌کارگیری استاندارهای روز دنیا در ارائه غذا از نکات مثبت درباره این رستوران لاکچری است.

از معروفترین غذاهای رستوران بیستانگو می‌توان به استیک، لابستر، میگو گریل، فیله منیون و ماهی سالمون اشاره کرد. برخورد حرفه‌ای پرسنل، تنوع و طعم و مزه بی‌نظیر غذاها در این رستوران سبب شده که دلتان بخواهد ساعت‌ها در آن بنشید و از غذا و فضا لذت ببرید.

آدرس تهران، خیابان ولیعصر، جنوب پارک ساعی هتل رامتین، پلاک 2153
شماره تلفن 02188554409
ساعت کاری همه روزه به جزء جمعه‌ها از 12 تا 15 و 19 تا 23
آدرس اینستاگرام @bistangotehran
آدرس سایت bistangorestaurant.com
آدرس رستوران بیستانگو روی نقشه گوگل مپ
معرفی هتل پارسیان اوین تهران | هتلی 4 ستاره در شمال تهران
ادامه مطلب

17- رستوران دیوان

رستوران شیک و لاکچری دیوان تهران

وقتی سخن از رستوران های لوکس تهران به میان می‌آید، حتماً نام دیوان در این میان می‌درخشد. دیوان یکی از صدرنشینان رستوران های شیک در تهران است که اگر یک‌بار به آنجا بروید هرگز فراموشش نخواهید کرد.

محیط این رستوران همچون کاخ‌های دوران قاجار است و غذا خوردن در آن تجربه‌ای ناب محسوب می‌شود. فضای داخلی رستوران دیوان به همت هنرمندان زیادی تزئین شده و المان‌های جذابی در دکوراسیون آن به کار رفته است.

اگر بتوانید توجهتان از طراحی و معماری حیرت‌انگیز رستوران بردارید و نگاهی به منو بیندازید، انواع غذاهای ایرانی و سنتی را خواهید دید. در رستوران دیوان هم کیفیت غذاها و هم دیزاین و تزئین آن بسیار رضایت‌بخش است و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

آدرس تهران، خیابان فرشته 24
شماره تلفن 02122653853
ساعت کاری 12 تا 23
آدرس اینستاگرام @divanrestaurant
آدرس سایت divanbymonsoon.com
آدرس رستوران دیوان روی نقشه گوگل مپ

18- رستوران ربلان

رستوران لاکچری ربلان تهران

ربلان رستورانی لاکچری با فضایی تجملانی است که درب ورودی کریستالی آن پیش از ورود خبر از دکوراسیون لوکس آن خواهد داد. این رستوران چندین فضای داخلی دارد که به شکل سلطنتی و شبیه به قصرهای قرن 15 میلادی اروپا چیدمان شده‌اند و به لطف سقف چوبی رستوران جذابیتشان چند برابر شده است.

منوی رستوران ربلان تنوع خوبی دارد و انواع غذای ایرانی، سنتی، فرنگی، دریایی و فست‌فود در آن به چشم می‌خورد. این رستوران محیطی مناسب برای دورهمی‌ها و جشن‌های خانوادگی است که از مزایای دیگرش می‌توان به برخورد صمیمی پرسنل، ارائه قلیان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

آدرس تهران، تجریش، مرکز خرید تندیس، طبقه 7
شماره تلفن 02124512 و 22721100 و 09211004950
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس اینستاگرام @reblangroup
آدرس سایت rebelan.menew.pw
آدرس رستوران ربلان روی نقشه گوگل مپ

19- رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران لاکچری و مجلل ایتالیایی سنسو

سنسو از بهترین رستوران های تهران است که به پنه‌های فوق‌العاده‌ و سزار خوشمزه‌اش شهرت دارد. این رستوران ایتالیایی بهترین فست فود تهران است که به واسطه کیفیت و طعم خوب غذاها و سرویس‌دهی حرفه‌ای پرسنل محبوبیت زیادی میان پایتخت‌نشینان پیدا کرده است و توانسته رضایت حداکثر مهمانان خود را جلب کند.

آدرس شعبه اصلی تهران، فردوس، رامین جنوبی
شماره تلفن شعبه اصلی 4-021440201
آدرس رستوران سنسو شعبه اصلی روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه نیاوران تهران، نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز
شماره تلفن شعبه نیاوران 5-0212613400
آدرس رستوران سنسو نیاوران روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه بیرون‌بر تهران، اندرزگو، بین قیطریه و کاوه، پلاک 67
شماره تلفن شعبه بیرون‌بر 1839
آدرس رستوران سنسو اندرزگو روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری 10:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @senso_restaurant
آدرس رستوران لیدوما روی نقشه گوگل مپ

20- رستوران کوبابا جردن

رستوران کوبابا جردن

کوبابا یکی از معروف‌ترین رستوران های تهران با سه شعبه در جردن، لواسان و باملند است که با ارائه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی و لبنانی با طبخ ویژه همان کشور نیز سرو می‌شود که به شما امکانی می‌دهد تا طعم و مزه‌های جدید را امتحان کنید.

راستی در آخر هفته‌ها (روزهای پنج‌شنبه و جمعه) شما می‌توانید بهترین صبحانه در تهران را مهمان کوبابا باشید و از بوفه آن با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده کنید.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، پلاک 257
شماره تلفن 02126208016
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آخرهفته‌ها 8:30 تا 11، 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آدرس اینستاگرام @kubaba.kitchen
آدرس سایت kubaba.menew.pw
آدرس رستوران کوبابا جردن روی نقشه گوگل مپ

چند نمونه دیگر از لوکس ترین رستوران های تهران

در پایتخت ایران به حدی رستوران لاکچری و مدرن پیدا می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را به چند مورد محدود کرد. از این رو در ادامه چند رستوران معروف و لوکس دیگر را برایتان آورده‌ایم.

رستوران اسکای لانژ

رستوران لاکچری اسکای لانژ

آدرس تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، هتل اسپیناس پالاس
شماره تلفن 02175675
ساعت کاری 7 تا 1 بامداد
آدرس اینستاگرام @skyloungetehran
آدرس سایت skylounge.ir
آدرس رستوران اسکای لانژ روی نقشه گوگل مپ

کشتی رستوران رویال لانژ

کشتی لوکس رستوران رویال لانژ

آدرس تهران، بزرگراه همت، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری باملند
شماره تلفن 09121693209
ساعت کاری 14 تا 24
آدرس اینستاگرام @royallounge_restaurant
آدرس رستوران رویال لانژ روی نقشه گوگل مپ

رستوران تهران بین

رستوران تهران بین تهران

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، پنت هاس برج عرفان، طبقه 9
شماره تلفن 02122072053 و 02122131981
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 7:30 تا 24، آخر هفته‌ها از 8:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tehranbeen_resturant
آدرس سایت tehranbeenmenu.ir
آدرس رستوران   تهران بین روی نقشه گوگل مپ

گشت و گذار در رستوران های لاکچری تهران

در این نوشته از ایران هتل به معرفی رستوران های لوکس تهران پرداختیم و آدرس، ساعت کاری و راه‌های ارتباطی آن‌ها را در اختیارتان قرار دادیم. انتخاب شما کدامیک از این رستوران‌هاست؟ آیا تا حالا تجربه‌ای از غذا خوردن در این رستوران‌ها دارید؟ مشتاقانه منتظر خواندن تجربیات باارزش شما در بخش نظرات هستیم.

سوالات متداول

بهترین باغ رستوران و کافه رستوران های لاکچری تهران کدامند؟

کافه رستوران ربلان، لیدوما، رویال لانژ، ارکیده، لوشاتو، رستوران سنسو و بیستانگو از بهترین باغ رستوران های تهران است.

بهترین رستوران های لاکچری شمال تهران کدامند؟

رستوران شاندیز جردن، تاج محل، قصاب فرشته و رستوران بین‌المللی خاقان از بهترین رستوران های لاکچری شمال تهران به شمار می‌روند.

3/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر