لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> مطالعات جدید نشان می دهد افسردگی با مسافرت نرفتن ارتباط دارد
مطالعات جدید نشان می دهد افسردگی با مسافرت نرفتن ارتباط دارد

مطالعات جدید نشان می دهد افسردگی با مسافرت نرفتن ارتباط دارد

یک مطالعه ی جدید توسط امور عمومی ایپسوس و مددکاری جهانی آلیانز “ اختلال افسردگی ناشی از کمبود تعطیلات” را در حین پرسشنامه سلامت بیمار (PHQ-9) که پرسشنامه ی معتبر بالینی است، شناسایی کرد. کمبود تعطیلات به این معنی است که افراد برای تعطیلات تابستانه اهمیت زیادی قائل هستند ولی مطمئن نیستند که باید از آن استفاده کنند یا نه.”

اختلال کسری تعطیلات با افسردگی ارتباط دارد

نتایج نشان می دهد که تقریبا یک سوم آمریکایی های با کمبود تعطیلات٬ علائم افسردگی خفیف را از خود بروز می دهند. دوازده درصد از افراد نشانه های افسردگی متوسط تا شدید از خود بروز می دهند و اشخاصی که در آن ها نشانه های افسردگی متوسط و شدید دیده شده است به احتمال بسیار زیاد در دو سال گذشته به تعطیلات نرفته اند و احتمال اندکی وجود دارد که در آینده ی نزدیک تصمیم به رزرو هتل و سفر داشته باشند. مدیر ارتباطات مددکاری جهانی آلیانز آمریکا: “درحالی که مدت هاست می دانیم آمریکایی ها از اوقات تعطیلیشان به خوبی استفاده نمی کنند، این موضوع عواقب جدی برای سلامتی شان به همراه دارد.” در حالی که این تحقیق ارتباط بین کمبود سفر و نشانه های افسردگی بالینی را نشان می دهد.

آیا افرادی که به مسافرت نیاز دارند، سفر خواهند کرد؟
depressed person

آمار آلیانز دریافت که در میان ۵۸ درصد از افرادی که می گویند مهم است هر سال به مسافرت بروند، ۶۷ درصدشان مطمئن هستند که به زودی به یک سفر خواهند رفت. ۲۱ درصد از افراد باقی مانده می گویند مهم است که هرسال به مسافرت بروند اما مطمئن نیستند که بتوانند این کار را در ۱۲ ماه انجام دهند. این عدد از سال گذشته که نظرسنجی انجام شده، تغییری نکرده است. نظرسنجی تعطیلات نشان می دهد که استفاده از تعطیلات سالیانه برای ۴۰ درصد از کسانی که نشانه هایی از افسردگی متوسط تا افسردگی شدید دارند و همچنین برای ۳۱ درصد جمعیت کلی جامعه بسیار مهم است. کسانی که از افسردگی رنج می برند، اطمینان کمتری دارند که امسال بتوانند به مسافرت بروند. 24 درصد مطمئن بودند که یک بار به مسافرت می روند و در مقابل ۳۲ درصد جمعیت کلی جامعه مطمئن بودند که به مسافرت خواهند رفت.

از میان کسانی که از افسردگی رنج می برند، ۳۹ درصد گفتند که به طور معمول به تعطیلات تابستانی می روند در مقابل ۴۶ درصد میانگین کل کشور.
happy travellers

شصت و دو درصد از کسانی که از افسردگی رنج می برند در سال ۲۰۱۷ به مسافرت نرفتند و این رقم در مقایسه با ۴۷ درصد میانگین کشوری می باشد. وقتی صحبت از اطمینان از مسافرت کردن آن ها در یک زمان معین در سال ۲۰۱۸ می شود تنها ۲۳ درصد از کسانی که افسردگی دارند باور دارند که می توان آن ها را با ۳۵ درصد میانگین جمعیت کشوری مقایسه کرد.

جمهوری چک مقصد مادران آینده
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر