لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت
مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت

مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت

استان گیلان یکی از استان‌های قرار گرفته در شمال ایران است. جمعیت این استان بیش از ۳ میلیون نفر بوده و مرکز آن شهر رشت می‌باشد. گیلان با داشتن طبیعتی پویا و زیبا از جمله جنگل‌های بارانی، رودخانه‌ها و سواحل دریای خزر، برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. در این مقاله به مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت از بهترین هتل‌های استان گیلان می‌پردازیم.

این استان دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود است که میراثی از قدیمی‌ترین فرهنگ‌های ایرانی است. در ادامه قصد داریم تا هتل کادوس رشت و هتل اسپیناس از بهترین هتل های آستارا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

درباره ‌هتل کادوس

نمای ساختمان هتل کادوس رشت
عکس از: google map

هتل کادوس رشت از جمله برترین هتل‌های ۵ ستاره استان گیلان به شمار می‌آید که آن را در بلوار منظریه رشت پیدا خواهید کرد. در سال ۱۳۶۲ هتل کادوس رشت تاسیس شده و در سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت رسانی بهتر به مسافران، بازسازی گشت.

اتاق‌های هتل کادوس

اتاق دو تخته دبل هتل کادوس رشت
عکس از: google map

بطورکلی این هتل از ۹۶ اتاق برخوردار می‌باشد. در تمامی اتاق‌های هتل کادوس امکاناتی شامل یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع و مبل راحتی فراهم است. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا نیز در هر کدام از اتاق‌ها وجود دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

سزو غذا در رستوران هتل کادوس رشت
عکس از: google map

از جمله امکانات هتل باید به فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس عمومی، پارکینگ، دستگاه ATM ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، صندوق امانات لابی، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، کافه سنتی، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تالار عروسی، باغچه، فضای باغ در هتل، فضای سبز، مسیر پیاده روی، استخر رو باز، زمین تنیس، امکانات برای معلولین مثل ویلچر، رمپ، کافی نت و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی اشاره کرد.

معرفی رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
ادامه مطلب

مهمانان این امکان را دارند به صورت رایگان در فضای لابی و نیز در داخل اتاق‌ها، به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، هتل کادوس رشت از دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی برخوردار است.

سوئیت هتل کادوس رشت
عکس از: google map

آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به رشت سفر می‌کنند، به صورت رایگان می‌توانند از پارکینگ هتل بهره‌مند گردند. در این پارکینگ امکان پارک ۱۰۰ خودرو فراهم می‌باشد. امکان بهره‌مندی از تاکسی سرویس نیز جهت رفت و آمد در سطح شهر وجود دارد.

از جمله خدماتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، اتاق VIP، اجاره ماشین با راننده، فتوکپی، خدمات باربری و صرافی اشاره کرد.

درباره هتل اسپیناس

هتل اسپیناس آستارا از نمای بالا
عکس از: google map

هتل اسپیناس آستارا هتلی ۴ ستاره و لوکس می‌باشد که در بهترین منطقه از شمال کشورمان قرار دارد. این هتل زیبا دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای در قلب استان گیلان است. هتل اسپیناس در دسته سومین هتل‌های لوکس در این خطه قرار می‌گیرد.

این هتل باشکوه را در جاده تالش به آستارا و ۷ کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی در ورودی شهر آستارا پیدا خواهید کرد. هتل در فضایی آرام و چشم اندازی منحصربه‌فرد در مجاورت درياچه طبيعی استیل آستارا قرار دارد. این منطقه باتوجه به پوشش جنگل از رطوبت کمتری برخوردار است.

هتل اسپیناس با دارا بودن کادر مجرب خود آماده ارائه خدمت به گردشگران از سراسر کشور می‌باشد. دسترسی مطلوب به جاذبه‌های گردشگری نظیر آبگرم کوته کومه، بازار مرزی آستارا، گردنه زیبای حیران از جمله مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید. فضای سبز در کنار جنگل و دریاچه استیل و همچنین طبیعت بکر، این هتل را به یکی از مکان‌های دلنشین و خاص برای مهمانان تبدیل نموده است.

جاده جنگلی و توریستی روستای صفرابسته ی گیلان
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل اسپیناس

رستوران هتل اسپیناس آستارا
عکس از: google map

هتل اسپیناس آستارا را در محیطی بکر، آرام و سرسبز کوهستانی در مقابل کوه‌های اسپیناس خواهید یافت. هتل در ۴ طبقه همراه با آسانسور متشکل از ۱۱۶ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل اسپیناس در سال ۱۳۷۸ با امکانات و تجهیزات مدرن افتتاح شد و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت.

در هنگام رزرو این هتل دقت کنید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. شایان ذکر است به خاطر نزدیک بودن به بازار ساحلی آستارا طرفداران خرید به سوی این هتل جذب می‌شوند. براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، اکثر مسافران به منظره خاص تالاب و چشم انداز و طبیعت ناب آن اشاره می‌کنند.

بدون شک آرامش و صدای آب و حیوانات درون تالاب توجه خیلی‌ها را جلب خواهد کرد. خوب است بدانید در این هتل امکانات رفاهی بطور مطلوب برای میهمانان با ویلچر و مشکلات جسمانی تعبیه شده است. امکانات عمومی هتل اسپیناس شامل تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی و تالار پذیرایی می باشد. سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق جلسه و اجتماعات این هتل را برای سفرهای کاری گزینه مناسبی کرده است.

هتل اسپیناس در دسته هتل‌های مدرن و شیک استان گیلان قرار می‌گیرد. با توجه به امکاناتی که این هتل دارد و نزدیک بودن به تالاب دریاچه استیل چشم انداز فوق‌العاده‌ای دارد. از جهتی، آستارا خود از جمله زیباترین سواحل و بندرهای ایران محسوب می‌شود.

اتاق ها و امکانات هتل اسپیناس

اتاق چهار تخته هتل اسپیناس آستارا
عکس از: google map

اتاق‌‌های این هتل شامل اتاق یک‌ تخته و اتاق دوتخته، سوئیت‌ رویال و سوئیت پرزیدنت است. چیدمان اتاق‌ها در این هتل بسیار ساده، دلباز و راحت‌ می‌باشند و برخی از اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون خاص هستند که نظر اکثر مسافران را به خود جلب کرده اند.

تمامی اتاق‌ها و سوئيت‌ها از امکاناتی شامل تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال و مینی‌ بار و گاوصندوق برخوردارند. این هتل با دارا بودن ۷۸ اتاق و ۷ آپارتمان و ۳۱ سوییت، ارائه‌دهنده امکانات عالی برای هر سلیقه‌ای می‌باشد.

بهترین هتل های بیرجند کدامند؟ جزئیات دقیق و تصاویر
ادامه مطلب

همچنین در داخل اتاق‌ها حمام‌های اختصاصی با امکاناتی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی قرار دارند.

شایان ذکر است ساعت تحویل اتاق ۲ بعد از ظهر بوده و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر می‌باشد. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان می‌باشد. چنانچه کودکان ۳ تا ۶ سال از سرویس جداگانه استفاده نکنند هزینه اقامت آنها نیم بها است و برای افراد بالای 6 سال نیز مبلغ به صورت کامل دریافت خواهد شد.

تفاوت هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت چیست؟

نمای ساختمان هتل اسپیناس آستارا
عکس از: google map

شما در هتل کادوس از کافی شاپ، رستوران، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری و کافه سنتی برخوردارید. در حالیکه در هتل اسپیناس تنها کافی شاپ، رستوران و سالن صبحانه خوری وجود دارد.

موقعیت جغرافیایی هتل اسپیناس آستارا دقیقا کجاست؟

هتل در جاده تالش به آستارا، 7 کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی در ورودی شهر آستارا قرار دارد.

آدرس دقیقا هتل کادوس رشت کجاست؟

هتل بزرگ کادوس رشت با واقع شدن در بلوار منظریه رشت به اکثر مناطق مهم و جاذبه‌های گردشگری رشت نزدیک می‌باشد.

جمع‌‌بندی

با توجه به فرهنگ مردمان گیلک، سنت‌ها، مراسمات و غذاهای متنوع، گیلان به یک مقصد مورد علاقه برای طبیعت‌گردی، کوهنوردی، تفریحات دریایی و تماشای مناظر زیبا تبدیل شده است. همچنین، در این استان شما می‌توانید از تپه‌های تاریخی، قلعه‌ها، موزه‌ها و بازارهای محلی دیدن کنید.

گیلان با ارائه میراث فرهنگی بی‌نظیر و طبیعت سرسبز، تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. ما در این مقاله به مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل کادوس رشت از بهترین هتل های استان گیلان پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر