لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 9 فستیوال خوشمزه دنیا
9 فستیوال خوشمزه دنیا

9 فستیوال خوشمزه دنیا

آیا غذا از علایق شما به حساب می آید؟ اگر که احساس می کنید تا تمام غذاهای یک محیط جدید را امتحان نکرده اید، نتوانسته اید از آن لذت ببرید، مواردی که در ادامه می بینید تورهای غذایی سال 2018 برای شماست. از کلاس های آشپزی با سر آشپزهای محلی گرفته، تا مراسم تست کردن پنیر و شکلات. این تعطیلات خوشمزه، راه های متفاوتی را برای بهره بردن از غذاهای مقصد سفرتان برای شما فراهم می کنند. اما در این تورهای آشپزی، فقط با غذا سر و کار نخواهید داشت. شما هم چنین فرصت بازدید از معابد و قصر ها، آرامگاه ها، بازارها و بسیاری از جاهای دیگر و امتحان کردن تمامی طعم هایی که برای ارائه دارند را نیز خواهید داشت پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

در سیسیلی ایتالیا پیتزا، پنیر و شیرینی کانولی را مزه کنید

از کاپوناتا، که نوعی سالاد درست شده از زیتون و بادمجان است گرفته، تا شیرینی خوشمزه ی کانولی! سیسلی پر از غذاهای محلی خوشمزه است و شما می توانید همه ی آن را با شرکت در تور 7 روزه ی ” Exodus Travel ” تجربه کنید. یک برش از اسفینچیونه، Sfincione ” که نوعی پیتزای محلی پالرمو است را در دکه های خیابانی امتحان کنید، بعد درباره ی تأثیر ادویه های عربی بر غذا های سیسیلی، در کلاس های آشپزی ” تراپانی، Trapani ” بیاموزید. از نوشیدنی های ” مارسالا، Marsala “، پنیر های ” راگوسا، Ragusa ” و میوه های تازه ی منطقه ی ” اتنا، Etna ” بچشید. شما هم چنین از بعضی از برجسته ترین نقاط تاریخی سیسیلی بازدید خواهید کرد. سفرهای این تور از آوریل تا نوامبر سال 2018 حاضر و آماده خواهند بود.
Costa Rica

از مزرعه های محلی دیدن کنید و یک ناهار شکلاتی را در کاستاریکا تجربه کنید

شاید که کاستاریکا بیشتر بخاطر طبیعت زیبایش شناخته شده باشد، اما این تعطیلات 7 روزه ی آشپزی شما را با بخش های خوشمزه تر این کشور آشنا خواهد کرد. در برنامه ی سفر آن ها به بازدید از مزارع منطقه اشاره شده است، که شامل زمین های کاشت قهوه و آناناس می شود. از دیگر برنامه های این تور می توان به برگزاری کلاس های ساخت کوکتل، صرف شام در خانه ی خانواده های منطقه و یک کارگاه آشپزی کاستاریکایی در کنار آتشفشان ” آرنال، Arenal ” اشاره کرد. شما هم چنین می توانید ناهار شکلاتی مخصوص آن جا را امتحان کنید. فعالیت های غیر خوراکی این تور، سیاحت اکتشافی در رودخانه ی پناهگاه حیوانات حیات وحش و یک بازدید از چشمه های آب گرم خصوصی می باشند. این سفر در تاریخ های مشخصی از ماه می تا دسامبر 2018 قابل رزرو می باشد.
Food Adventure in India

یک ماجراجویی خوردنی را در هند تجربه کنید

رنگارنگی و هرج و مرج هند برای بازدید کنندگان می تواند بسیار سرگیجه آور باشد و مزه های متنوع غذا های آن ها هم از این قضیه مستثنی نیستند. حس چشایی خود را در تور آشپزی 14 روزه ی ” Intrepid Travel ” به چالش بکشید! سفری که در آن هم فالوده ی ” کولفی، Kulfi ” را که دسری خامه ای می باشد در شهر دهلی، هم ” کاچوری، Kachori ” را که یک نان سرخ شده با عدس و دیگر سبزیجات می باشد را در جیپور خواهید چشید و هم غذاهای دکه های خیابانی مومبای و ماهی کاری نارگیلی را در گوا امتحان خواهید کرد. شما هم چنین در بازارهای پر زرق و برق به گشت و گذار خواهید پرداخت و از مشهورترین نقطه ی توریستی هند، یعنی تاج محل هم بازدید خواهید کرد. این تور در چندین روز از ماه های سپتامبر تا دسامبر به سمت هند حرکت خواهد کرد.
Savor the Flavors of Morocco

طعم های مختلف مراکشی را با دل و جان بچشید

اولین باری که خورشت ” تاجین، Tagine ” مراکشی را امتحان کنید، بدون شک به این فکر خواهید کرد که چگونه آن را در خانه ی خود می توانید بپزید! این سفر توسط شرکت ” The International Kitchen ” انجام می شود، که در میان تورهای آشپزی حاضر، به نام و مشهور می باشد، شما را برای رسیدن به این هدفتان یاری خواهند کرد. طی ده روز، شما در چهار کارگاه آشپزی خاص شرکت خواهید کرد که یکی از آن ها در یک ” ریاد، Riad ” برگزار می شود که از خانه های سنتی مراکشی به حساب می آید و در شهر ” فس، Fes ” قرار گرفته است و یکی دیگر از آن ها در یک روستای کوچک ” بربر، Berber “.شما هم چنین در میان راهروهای باریک تاریخی شهرها گردش و از مسجد های زیبا و پر جزئیات آن جا نیز دیدن خواهید کرد. این سفر به درخواست شما و در هر هفته ای که بخواهید انجام می شود.
Taste Comida Tipica in Ecuador

” کومیدا تیپیکا، Comida Tipica ” را در اکوادور مزه کنید

سیر و تماشا را با تجربه های آشپزی خود در این سفر 5 روزه ی ” Great Value Vacations ” ترکیب کنید. شما گردش خود را از بالا ترین مراتع شهر ” کویتو، Quito ” شروع خواهید کرد، جایی که می توان از بازار های سنتی آن بازدید کرد و شکلات های اکوادوری را چشید. این تور شامل دیدار از خانه های محلی هم می شود، که در آن خانواده ی ” کیچوا، Kichwa ” به شما آشپزی به سبک ” آندیان ، Andean ” را آموزش خواهند داد. یک توقف در بازارهای اسطوره ای نساجی و صنایع دستی ” اوتاوالو، Otavalo ” هم از برنامه های برجسته ی این سفر می باشد. پروازها از آوریل تا دسامبر 2018 ادامه خواهند داشت.

– زندگی شیرینی را در جنوب فرانسه داشته باشید

به نظر برنامه ی خوبی ترتیب داده شده، اینطور نیست؟ اگر که جواب شما مثبت است، تعطیلات 6 روزه ی غذایی ” Classic Journeys ” متعلق به شماست. تمامی این سفر را در شهر ” آوینیون، Avignon ” خواهید گذراند. برنامه های این تور شامل 4 کلاس آموزش آشپزی می شود که یکی از این دوره ها، مربوط به پخت شیرینی می باشد و هم چنین بازدید از تاکستان ها و بازار های شهر و صرف شام در رستوران سه ستاره ی ” Michelin “. یکی دیگر از برنامه های برجسته ی تور، بازدید از قصر ” پاپال، Papal ” و قدم زدن در بخشی از استان است، که قبلاً وینسنت ونگوگ نقاش مشهور در آن می زیسته است. این تور در روز های مشخصی از ماه های می، جولای و اکتبر 2018 شروع می شود.
Taste Vietnam from Top to Bottom

کل کشور ویتنام را بچشید

اگر که به دنبال یک تور غذایی می گردید که شامل مزه های ویژه ی جنوب شرقی آسیا بشود، پس این پیشنهاد 11 شبه ی ” Peregrine Adventures ” را مد نظر خود بگیرید. این تور شما را از شهر ” هانوی، Hanoi ” به ” هو چی مین، Ho Chi Minh ” می برد. از برنامه های برجسته ی آن می توان به کلاس های آشپزی با سرآشپز های شهر، صرف شام در زیر ستاره های ساحل ” هالونگ، Halong “، صرف یک وعده ی غذایی با خانواده های شهر در منزل خودشان و تست کردن تعداد زیادی از غذا های خیابانی اشاره کرد. در میان این تجربیات غذایی، شما می توانید از معماری فرانسوی منطقه لذت ببرید، به ماهی گیران شهر بپیوندید و به شکار آن ها کمک کنید و حتی از یک صومعه ی بودایی دیدن کنید. پرواز های این تور در بعضی تاریخ های خاص ماه های جولای تا دسامبر 2018 انجام می شود.
Eat, Drink, and Hike in Napa and Sonoma

بخورید، بیاشامید و در شهر های ” ناپا، Napa ” و ” سونوما، Sonoma ” کوهنوردی کنید

این سفر که تمرکز اصلی آن بر روی غذاست با همکاری شرکت ” Backroads ” اجرا می شود و یک کارگاه آشپزی را در برنامه های خود جای داده است، که در مدرسه ی آشپزی شهر ” سونوما ” کلاس های خود را برگزار می کند. از دیگر فعالیت های این تور می توان به کلاس های آموزش پخت کیک گلت فرانسوی، تور بازدید از باغ های رستوران لاندری فرانسوی مشهور شهر ” یونت ویل، Yountville ” و تست مزه ی نوشیدنی های مختلف نام برد. برای جبران خوردن این همه غذا های چرب، کمی هم از کوهستان های ” رد وود، Redwood ” استفاده کنید و به کوهنوردی بپردازید! این سفر چهار روزه در سان فرانسیسکو آمریکا شروع و در همان جا نیز خاتمه می یابد و از ماه می تا اکتبر، فرصت برای رزرو بلیط آن وجود دارد .
Discover West African Cuisine in Ghana

با آشپزی غرب آفریقایی در غنا آشنا شوید

اگر همیشه به دنبال تجربه ی مزه ها و طعم های جدید هستید، پس شاید بخواهید با این تور زمینی مناطق دور افتاده و خارج از شهر غنا، که توسط شرکت ” TourRadar ” انجام می شود بیشتر آشنا شوید. این ماجراجویی 9 روزه، شامل چندین کارگاه آشپزی است، که یکی از آن ها در کنار ساحل برگزار می شود و شما را با ادویه ها و مواد غذایی که در غذاهای سنتی غرب آفریقا استفاده می شوند، آشنا می کند. شما هم چنین شیرینی جات غنایی را تست می کنید، از مزارع قهوه دیدن می کنید و در بزرگ ترین بازار رو باز غرب آفریقا با فروشندگان برای پایین آوردن قیمت ها چانه می زنید ! در این جا به چند نکته ی برجسته ی غیر غذایی این تور اشاره خواهم کرد: توقف در روستاهای ساخت آثار دستی و تور بازدید از زندان ها و سیاه چاله هایی، که بردگان قبلاً در آن ها نگهداری می شدند. این سفر در چندین تاریخ از پیش تعیین شده تا ماه دسامبر قابل رزرو می باشد .

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
راهپیمایی سالانه فیستا پوچ| جشن سگ ها
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر