لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> آداب و رسوم >> راهپیمایی سالانه فیستا پوچ| جشن سگ ها
راهپیمایی سالانه فیستا پوچ

راهپیمایی سالانه فیستا پوچ| جشن سگ ها

در سان آنتونیو می توانید در یك مسیر 6/2 مایلی از یك خیابان سه لاینی در بخش آلامو همراه با بیش از 800 دوست چهارپا راهپیمایی داشته باشید، به طوری كه همگی می توانید لباس های رنگارنگ به تن نمایید تا به جمع آوری كمك برای امور خیریه كمك كنید.
بیست و یكمین راهپیمایی سالانه فیستا پوچ (جشن سگ ها)، پیاده روی 4 هزار نفره ای از انسان ها و سگ ها است كه در طول جشن روز مقدس در سان آنتونیو انجام می گیرد، جشنی با شركت ثروتمندان سن آنتونیویی و مردمانی با فرهنگ های متنوع.
این راهپیمایی در روز شنبه، بیست و هفتم ماه آوریل سال 2019 در ارتفاعات آلامی پول هاوس آغاز شد و نمایشی از پیاده روی سگ ها همراه با شاه آنكباركیو (یكی از سگ های معروف منطقه)، رقابتی از لباس های سگ ها، نمایش سگ های زنده یاب، دوره آموزش تعاملی و فروشندگانی كه انواع لوازم مربوط به حیوانات را به فروش می رسانند، از جمله نمایش ها و شركت كنندگان در این دوره از فستیوال بودند.

برای آشنایی با انواع فستیوال های بومی كشور ایران در طول سال، به وب سایت های فعال در زمینه رزرو هتل مراجعه نمایید و اطلاعات جالبی در این مورد كسب كنید.

تمام شركت كنندگان در راهپیمایی سگ ها عادت به ارائه پشتیبانی ها و حمایت های مالی مورد نیاز برای معاینه ها، آموزش ها،‌ ارزیابی ها و كارهای مختلف تیم درمانی معروف شهر به نام درمانگران حیوانات سان آنتونیو (TASA) و همچنین برنامه های آموزش عالی انجمن دارند. هزینه ثبت نام به صورت آنلاین یا حضوری بین 30 تا 35 دلار است.

جشنواره فیستا سان آنتونیو در سال 1891 به عنوان یك رویداد راهپیمایی محور به عنوان روشی برای گرامی داشتن یاد و خاطره قهرمانان آلامو و جنگ سان آنتونیو آغاز گردید. این جشن 10 روزه در حال حاضر در بر دارنده بیش از 100 رویداد از جمله راهپیمایی جنگ گل ها، نمایشگاه شاه ویلیام، راهپیمایی فیستا فلامبو، جشنواره موسیقی فیستا پاپز و جشن های خیابانی می باشد.
هتل تاریخی و بوتیك كراكت، دسترسی مستقیم به رویدادهای فیستا را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. پكیج فری فرند (دوست پشمالو) در این هتل از اعضا خانواده سگ ها به گرمی و با معالجات، آب و موز كراكت سوغاتی پذیرایی می نماید.

کارناوال ونیز؛ مجلل ترین فستیوال دنیا
ادامه مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر