لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک هتل ها >> ‎رستوران های هتل نارنجستان نور مازندران
رستوران صدف و مروارید

‎رستوران های هتل نارنجستان نور مازندران

دوست دارید روزتان را با چشم‌اندازی بی‌نهایت زیبا و دل‌انگیز از شکوفه‌های خوش‌عطر بهارنارنج در فصل بهار، شروع کنید؟ در کنار تمام این زیبایی‌ها نوازش بادهای ملایم دریای خزر را هم داشته باشید و لحظاتتان را بگذرانید؟  با اقامت در هتل نارنجستان نور در شهر محمودآباد، این شهر سرسبز، می‌توانید تمام این‌ها را تجربه کنید.

با ما همراه  باشید تا با هم سفر کنیم و سر سفره‌های رنگین غذاهای شمالی در هتل نارنجستان از هتل های نور بنشینیم. می‌توانید مزه باقلاقاتق و ماهی قزل‌آلا را با زیتون پرورده، برفراز رستوران گردان هتل نارنجستان بچشید. هوس هر غذایی را که کرده‌اید، در رستوران‌های رنگارنگ و متنوع هتل نارنجستان نور می‌توانید تجربه کنید.

رستوران های هتل نارنجستان نور مازندران

در رستوران‌ های هتل نارنجستان نور با هر ذائقه و سلیقه‌ای که هستید  می‌توانید دلی از عزا درآورده و غذایی میل نمایید. این هتل متشکل از 4 رستوران و 3 کافی‌شاپ بوده که هر یک ویژگی‌‌های خاص خودشان را دارند.

شایان ذکر است، اگر دلتان تماشای طبیعت سرسبز و زیبای نور را کرد و علاقه‌مندید غذایتان را با ویو ۳۶۰ درجه همراه با چرخشی به دور این طبیعت صرف کنید به رستوران گردان پانوراما هتل نارنجستان بروید. البته هتل نارنجستان نور رستوران‌های متعددی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

رستوران سنتی بهارستان

رستوران سنتی بهارستان - رستوران های هتل نارنجستان نور

در ضلع غربی هتل، رستوران بهارستان قرار دارد که از میهمانان با انواع متنوع غذاهای سنتی پذیرایی می‌کند. این رستوران دارای محیطی سنتی و قدیمی بوده که به سرو غذاهای محلی و انواع کباب‎های اصیل ایرانی می‌پردازد.

خدمات باکیفیتی که این رستوران هتل نارنجستان نور ارائه می‌دهد باعث رضایت میهمانان شده است. در سفره خانه سنتی بهارستان، نوشیدنی‎های گرم، انواع چای ساده و طعم دار سرو می‌شود که در ساختن لحظات خوش برای میهمانان نقش دارد. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00 است.

رستوران صدف و مروارید

رستوران صدف و مروارید - هتل نارنجستان نور

اگر دلتان غذاهای دریایی خواست می‌توانید به رستوران صدف از رستوران های هتل نارنجستان نور سر بزنید. این رستوران که  در لابی هتل نارنجستان نور واقع شده با چشم‌انداز گسترده‌ای از دریا در مقابل چشمان‌ میهمانان از آنان میزبانی می‌کند. این رستوران هتل نارنجستان نور در محیطی آرام  روبه دریا در دو قسمت شرقی و غربی با نام‌های صدف و مروارید،  واقع شده است.

سرویس‌دهی کامل، ارائه خدمات باتوجه به استاندارد هتل‎های ۵ ستاره و همچنین تنوع منوی غذایی این مجموعه از ویژگی‎های مهم رستوران ‎محسوب می‌شوند. شما این امکان را دارید تا با سفارش انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و محلی، از کیفیتی که غذاها دارند لذت برده و خاطره‎ای شیرین داشته باشید. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00 است.

فست فود نارنجستان

فست فود نارنجستان - رستوران های هتل نارنجستان نور

شما هم جزوه آن دست از افرادی هستید که به غذاهای فست‌فودی بیشتر علاقه‌مندید؟ پیشنهاد می‌کنیم تا حتما سری به فست‌فود نارنجستان بزنید. مجموعه فست‌فودهای زنجیره‌ای نارنجستان در استان مازندران، با سه شعبه فعال ارائه ‌دهنده بهترین خدمات با کیفیت هستند. منویی جذاب به مشتریان گرامی آماده ارائه سرویس است. در این فست‌فود که انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، پیتزا، برگر و… طبخ می‌شود را می‌توانید سفارش دهید. همچنین، چنانجه هوس دسری لذیذ کردید حتما از منوی کافی‎شاپ دسرتان را انتخاب کنید. ساعت کاری: 12:00 الی 24:00

مهمترین رستوران ها و باغ رستوران های قزوین
ادامه مطلب

رستوران گردان نارجستان

رستوران گردان نارجستان نور

یکی از  رستوران‌ های هتل نارنجستان نور که بسیار خاص هم است، رستوران گردان بوده که در طبقه پنج هتل قرار دارد. این مجموعه، از لحاظ معماری فضایی جذاب دارد و با نمایی پانوراما، چشم اندازی کامل از ساحل زیبای مازندران و مناظر اطرافش را پیش روی مهمانان به نمایش می‌‎گذارد. این رستوران، نه تنها برای افراد مقیم هتل مناسب است بلکه؛ آماده برگزاری جشن‌‎ها و مراسم‌های کسانی است که در این هتل اقامت ندارند و می‌‎خواهند بهترین لحظات را در کنار عزیزانشان ثبت کنند.

رستوران گردان نارنجستان نور

همان‎طور که گفته شد، رستوران در طبقه 5 هتل واقع شده است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ، روز خوشی را برای مهمانان عزیز رقم می‌زد. رستوران گردان پانوروما با داشتن منویی متنوع از انواع ماهی، کباب‌‎، استیک، پاستاها و دیگر غذاها در یک چشم انداز فوق العاده و محیطی دل‎انگیز، آماده پذیرایی و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان عزیز است. ناگفته نماند، برای برگزاری هرگونه مراسم در این رستوران، با واحد مربوطه هتل تماس گرفته و روز و ساعت مورد علاقه خود را رزرو کنید. ساعت سرو ناهار و شام: 12:00 الی 24:00

بوفه صبحانه هتل نارنجستان نور

یک صبح فوق‌العاده را چگونه می‌توان آغاز کرد؟ پاسخ به این سوال در هتل نارنجستان نور وجود دارد. با یک صبحانه خوشمزه در کنار چشم‌اندازی از دریا، جنگل و بوییدن عطر بهارنارنج در هتل نارنجستان نور. چه صبحانه جزوه وعده‌های موردعلاقه‌تان باشد و چه بدون آن روزتان را شروع کنید، هتل نارنجستان نور اشتهایتان را برای صرف یک صبحانه لذیذ باز خواهد کرد.

خوب است بدانید منوی صبحانه هتل نارنجستان نور تنوع آنچنان زیادی ندارد. با این همه صفای خوردن نان و پنیر، کره، انواع مربا و عسل و آبمیوه، با آب و هوای بکر و سرسبز نور، چنان به جان‌تان می‌چسبد که می‌تواند آغازگر یک صبح پرانرژی برایتان باشد.

از ساعت 7:30 الی 10:30 بوفه صبحانه هتل نارنجستان نور در سالن صبحانه‌خوری جهت صرف یک صبحانه‌ لذیذ به میهمانان سرویس می‌دهد. با این همه چنانچه اول صبح، حوصله رفتن به سالن صبحانه خوری را ندارید، نگران نباشید. می‌توانید صبحانه‌ را با آسودگی خاطر در اتاق‌تان میل نمایید.

بوفه ناهار و شام هتل نارنجستان نور 

در فضای خاص و معماری منحصربه‌فرد و چشم‌اندازی زیبا از هتل نارنجستان نور، برای پذیرایی از میهمانان رستوران‌های متنوعی آماده هستند. با این حال؛ خوب است بدانید این رستوران‌ها بوفه شام و ناهار ندارند. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که در هر یک از رستوران‌ها چه نوع غذایی را می‌توانید سفارش داده و میل کنید.

هرچند هتل بوفه ندارد اما؛ وجود تعداد زیادی رستوران می‌تواند شما را راضی کند. جهت صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توانید به طبقه پنجم هتل رفته و انواع لذیذ غذاها را در رستوران گردان پانوراما هتل نارنجستان نور میل نمایید. خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین لحظات را در اینجا، با چشم‌اندازی زیبا از دور تا دور هتل، با صرف یک وعده غذایی خوشمزه می‌توانید تجربه کنید.

انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود
ادامه مطلب

برای آن که انواع متنوع غذاهای محلی همچون باقلاقاتق، میرزاقاسمی، ماهی‌های خوشمزه و تازه مازندرانی، غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید، باید به رستوران‌های صدف یا مروارید سر بزنید. همچنین رستوران سنتی بهارستان برای علاقه‌مندان به غذاهای سنتی و همچنین محیط‌های سنتی، یک فضای دنج و باصفا را فراهم کرده است. این رستوران خاص، لذت غذا خوردن را برای میهمانانش چندین برابر می‌کند.

 

یادتان باشد؛ در این رستوران‌های بسیار معروف حتما غذاهای محلی و اصیل مازندرانی نظیر: کته کباب و میرزاقاسمی را در کنار مزه بسیار لذیذ و غیرقابل وصف زیتون پرورده تجربه کنید. همچنین، اگر به هر دلیلی دوست ندارید به رستوران بروید یا نمی‌توانید شلوغی‌های رستوران را تحمل کنید، خدمات هتل این امکان را برایتان فراهم کرده که وعده ناهار‌ را در اتاق‌تان با خیال راحت میل کرده و بعد از آن نیز خودتان را برای رفتن به کافی‌شاپ آماده کنید.

کافه و کافی شاپ های هتل نارجستان نور

شایان ذکر است که میهمانان می‌توانند جشن‌های کوچک و دورهمی‌های خانوادگی خود را در یکی از کافی‌شاپ‌های هتل نارنجستان برگزار نمایند و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری نمایند. یک پذیرایی بی‌عیب و نقص به نظر شما چگونه است؟ دوست دارید که مراسم‌تان در یکی از بهترین هتل‌های شهر در منطقه خوش آب و هوای نور، بدون هیچ‌گونه عیب و نقصی برگزار شود؟ بسیار خب پس به میزبانی پرسنل کارآزموده و حرفه‌ای هتل نارنجستان اعتماد کنید.

کافی‌شاپ ساحلی روستیک

بعد از صرف یک غذای لذیذ، گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی، زمانی می‌رسد که  با همنشینی در کنار دوستان و مصاحبت با عزیزان‌تان، ماندگار خواهد شد.  می‌توانید این لحظات را  در کافی‌شاپ ساحلی روستیک، کافی‌شاپ لابی یا کافه ساحلی کلبه سپری کنید.

کافی‌شاپ لابی 

کافه هتل نارنجستان نور، یک منظره زیبا و رو به دریا دارد که با منوی کامل و متنوعش لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان خلق خواهد کرد. کافی‎شاپ هتل نارنجستان نور دارای طراحی و دکوراسیون زیبایی می‌باشد که در لابی هتل قرار گرفته است. لابی شیک با ترکیبی از سقف و دیوارهای شیشه‌ای‌اش و همچنین استفاده از سنگ و چمنزار، یک دکوراسیون باشکوه و زیبا را برای مسافران و گردشگران خلق می‌کند.

کافه ساحلی کلبه

در سفر دلتان چای یا قهوه آمریکانو خواست؟ یا هوس بستنی‌های رنگارنگ و تازه با ترکیبی از میوه‌های فصل کرده؟ شاید هم در انتظار کیک‌های گرم و شیرین کافه، به سر می‌برید؟ غذای آماده و خوشمزه کافه برای میهمانان آماده است. هر آنچه که بخواهید را می‌توانید از منوی متنوع کافه هتل نارنجستان نور  تهیه نمایید.

قیمت صبحانه هتل نارنجستان نور

صرف صبحانه ایرانی در یک فضای دنج، و آن هم با معماری ایرانی بدون شک دلچسب خواهد بود. با بوفه‌ای کامل از غذاهای ایرانی و فرنگی و دسرهای متنوع که از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰  به مهمانان سرویس می‌دهد و برای استفاده عموم آزاد است.

با توجه به ۵ ستاره بودن هتل، در کنار امکانات مجهز، خدمات کامل و کادری مجرب انتظار می‌رود قیمت صبحانه هتل از حالت معمول بالاتر باشد.

پلاژ توسکاسرا رامسر
ادامه مطلب

نظرات درباره رستوران نارنجستان نور مازندران

شکی نیست که نام این هتل را از مهمانان قبلی آن شنیده باشید. تا به حال لوکس پسندان زیادی در این هتل اقامت داشته‌اند. این هتل همچون یک مروارید دلربا است که همه خاطرات خوش موج‌های آبی و جنگل‌های بکر و سرسبز و نیز نسیم بهشتی را در ذهنتان برای همیشه ماندگار خواهد کرد.

هتل نارنجستان نور مجموعه ای است متشکل از ۵۷ ویلای دوبلکس ، ۵۲ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس ، ۱۰ سوئیت و رویال سوئیت ، رستوران و کافی شاپ گردان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ و فست فود ساحلی ، کلوپ ورزش های آبی ، سالن آمفی تئاتر ، سالن بیلیارد و بازی های کامپیوتری ، چایخانه سنتی بهارستان و مرکز تجاری.

صحبت از رستوران های هتل نارنجستان نور شد. در رابطه با رستوران‌های هتل باید گفت بی‌نهایت به رعایت آداب و رسوم پایبندند و تلاش می‌کنند بهترین لحظات را برای میهمانانشان رقم بزنند.

در معماری باشکوه و منحصر به فرد مجموعه، شاهد رعایت تمامی روش‌های معماری اصیل ایرانی خواهید بود. این هتل با رستوران‌های مجهز و کاملش مکانی مطمئن و زیبا برای مشکل‌ پسندان است که نظر مثبت آنان را نیز جلب نموده. با این همه، برای مشاهده و خواندن هرچه بیشتر نظرات میهمانان در رابطه با رستوران‌ها به بخش نظرات سایت ایران هتل مراجعه نمایید.

جمع‌بندی

فرقی ندارد که در هتل اقامت دارید یا خیر؛ جهت بهره‌مندی از امکانات هتل و همچنین برگزاری مراسم تولد، ضیافت‌های ناهار یا شام، جشن عروسی، قرارهای کاری یا دوستانه و … حتما روی سرآشپزان و کادر رستوران هتل نارنجستان حساب کنید. هر چند هتل ترانسفر ندارد، با این همه این امکان را دارید تا تمام هماهنگی‌ها را با رزرو رستوران، کافی‌شاپ یا سالن هتل نارنجستان نور انجام داده و بقیه کار را به پرسنل کاربلد هتل واگذار نمایید.

با استفاده از خدماتی که هتل نارنجستان نور برای پذیرایی از مهمان‌ ارائه می‌دهد، مراسم خاطره‌انگیزی را میسازید. البته پیش از هر اقدامی در نظر داشته باشید که نسبت به رزرو یا اجاره رستوران، کافی‌شاپ یا سالن هتل نارنجستان نور هماهنگی‎های مربوطه را انجام دهید.

سوالات متداول

قیمت صبحانه هتل نارنجستان نور چقدر است؟

با توجه به ۵ ستاره بودن هتل، در کنار امکانات مجهز، خدمات کامل و کادری مجرب انتظار می‌رود قیمت صبحانه هتل از حالت معمول بالاتر باشد.

رستوران گردان نارنجستان نور مازندران چه سبک غذاهایی دارد؟

رستوران گردان از جمله شاخص‌ترین فضاهای هتل نارنجستان از نظر معماری محسوب می‌شود. این رستوران از ‎رستوران های هتل نارنجستان نور نمایی پانوراما داشته و چشم اندازی فوق‌العاده از ساحل بی‌نهایت زیبای مازندران و مناظر اطرافش را پیش روی مهمانان به نمایش می گذارد. رستوران گردان از رستوران های هتل نارنجستان نور در طبقه پنجم هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در قالب کافه رستوران لحظاتی خوش را برای مهمانان رقم می‌زند.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر