لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت دیزنی ورلد
10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت دیزنی ورلد

10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت دیزنی ورلد

مجتمع والت دیزنی ورلد دروازه ای به سوی سرزمین سحرآمیز سرگرمی ها، فانتزی ها و آرزوهای به حقیقت پیوسته است، این در حالی است كه شهربازی ها تنها نیمی از این زیبایی های و جادوها می باشند. در منطقه مربوط به والت دیزنی ورلد، مجتمع های تفریحی متعددی در كلاس جهانی وجود دارند كه از میهمانان حین گردش در این شهربازی های نمادین و فوق العاده، با مهیا كردن مكان های تفریحی عالی پذیرایی می نمایند.
مجتمع های تفریحی این منطقه دارای انواع متنوعی از طرح ها، تسهیلات و سطوح قیمتی بوده و برای هر میهمان دیزنی، هدیه ویژه ای برای ارائه دارد. چه تصویر ذهنی شما از بهشت، اتاقكی در میان درختان باشد و چه یك مجتمع تفریحی باشكوه ساحلی باشد كه در آن بهترین شرایط استوایی و یا حتی رفت و آمد گورخرها برای شما شبیه سازی شده باشد، این لیست شما را با باورنكردنی ترین مجتمع های تفریحی منطقه والت دیزنی ورلد آشنا می كند.
در مورد مجتمع های تفریحی ایران نیز اطلاعاتی در وب سایت های رزرو هتل ارائه گردیده است.
10. قلمروی حیوانات دیزنی – جامبو هاوس
جامبو هاوس ساختمان مركزی قلمروی حیوانات و دهكده كیدانی است و یكی از بهترین و به صرفه ترین اقامتگاه های شهربازی منطقه است. اگرچه این مجتمع تفریحی كمی در فاصله دور قرار گرفته است، اما وبلاگ مربوطه یكی از نقاط قوت كیفی آن را به صورت این حقیقت بیان كرده است كه “از منظر ریشه ای و فرهنگی كاملاً معتبر و تأیید شده است”.
كلكسیونی از برترین آثار هنری مهیای بازدید بوده و نیز ردیفی از غذاخوری ها در قلمروی حیوانی وجود دارند كه این غذاخوری ها برای هر نوع طبع و سلیقه ای، غذایی ویژه ارائه می دهند. با این حال بهترین بخش برای علاقه مندان به حیوانات، زیستگاه حیوانات افریقایی در داخل این مجتمع است.
9. مجتمع تفریحی دهكده پلینزیایی دیزنی

این مجتمع تفریحی كه در میان علاقه مندان و بازدید كنندگان با عنوان پُلی معروف است، جشنواره ای سرگرم كننده از فرهنگ تیكی است. یكی از گران قیمت ترین مجتمع های تفریحی در والت دیزنی ورلد همین مجتمع است اما این گرانی دلیل خاصی دارد. محوطه حیرت انگیز این مجتمع احساس حضور در بهشت استوایی را به میهمانان القا می نماید. مجتمع تفریحی دهكده پلینزیایی تعدادی از عالی ترین رستوران ها را به رخ می كشد و علت اصلی اقامت در اینجا راحتی و آسایش موجود در آن می تواند باشد؛ با استفاده از مونوریل می توان با زمان بسیار كمی به قلمروی سحرآمیز (مجیك كینگدم) رسید. مركز تهیه بلیط و حمل و نقل نیز در همان حوالی واقع شده است.
8. مجتمع تفریحی بهاران ساراتوگا
1683367723 983 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
وبلاگ دیزنی توریست در این مورد توضیح می دهد كه مجتمع بهاران ساراتوگا با تصویر ذهنی از برخی ویلاها ساخته شده است، به طوری كه آسایش و بی سروصدایی آن بسیار مشهود است. هیچ گونه نگرانی در مورد فضا در این مجتمع وجود ندارد، چرا كه بزرگترین و فضادارترین مجتمع تفریحی در والت دیزنی ورلد، همین مجتمع است.

برخلاف برخی از مجتمع های تفریحی،‌ طرح مورد استفاده در این مجتمع بسیار لطیف است و این باعث شده تا این مكان برای میهمانانی كه دوست دارند تا تماشاخانه ها را ترك كرده و به پارك ها بروند، عالی و متناسب باشد. مجتمع مورد بحث با بخش دیزنی اسپرینگز تنها چند قدم و یا با قایق فاصله بسیار كمی دارد.
بیشتر بخوانید:

7. زیستگاه بیابانی دیزنی
1683367724 521 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
این مجتمع فوق العاده به منظور شبیه سازی زیستگاه واقعی در هر یك از پارك های ملی ایالات متحده ساخته شده است و یكی از منحصربفردترین مجتمع های این منطقه است. به اندازه كافی جمع و جور ساخته شده كه وقت میهمانان خیلی گرفته نشود، اما با این وجود رستوران های متنوع و غذاهای خوشمزه ای در منطقه موجود هستند. برای تجربه حال و هوا و شرایطی متفاوت تر، در مراسم كریسمس به این مجتمع مراجعه نمایید.
تا جایی كه از بابت هزینه ای مشكلی وجود نداشته باشد، مسئولین این مجتمع تمایل دارند كه سطوح هزینه ای پایین ترین نسبت به دیگر مجتمع های لوكس تر این منطقه داشته باشند. در حالی كه این مجتمع به قلمروی زیستی سحرآمیز به وسیله خطوط مونوریلی مرتبط نیست، اما میهمانان می توانند از خدمات قایق ها استفاده كنند و به سمت پارك بروند.
6. مجتمع معاصر دیزنی
1683367724 358 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
این مجتمع، گزینه فوق العاده دیگری برای آنهایی است كه به دنبال مكان بی سروصدا و آرام تری نسبت به بسیاری دیگر از مجتمع های تفریحی دیزنی می باشند. طراحی سقف شیروانی آن باعث شیك تر شدن ساختمان شده و حس مینیمالیستی به مجتمع بخشیده است و به این ترتیب مبدل به یكی از راحت ترین مجتمع های تفریحی والت دیزنی ورلد شده است.
نه تنها مجتمع معاصر دیزنی دارای یك خط مونوریل است كه از وسط آن می گذرد و ظاهری منحصربفرد به آن داده است، بلكه با پیاده روی نیز می توان از آن به قلمروی سحرآمیز دیزنی رسید. شهربازی اپكات تنها كمی دورتر از آنجا قرار داشته و به خاطر آب و هوای لطیف فلوریدا، این خود یك مزیت عالی به شمار می رود (و می توانید تا آنجا پیاده روی نمایید)!
5. مجتمع تفریحی كورونادو اسپرینگز
1683367724 280 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
این مجتمع نسبت به دیگر مجتمع ها برجسته تر است، چرا كه اولین هتل این منطقه است كه می تواند برای برگزاری همایش ها مورد استفاده قرار گیرد. این یعنی تسهیلاتی عالی را فراهم آورده تا بتواند همه مسافران تجاری حرفه ای را راضی نماید و گزینه ای خوب و مناسب برای كسانی است كه فرزندشان همراهشان نیست و به دنبال مكانی آرام و بی سر و صدا هستند.
این مجتمع سبك و سیاقی قوی ندارد،‌ اما غیر از اتاق ها و تسهیلات با كیفیت آن، دارای برخی از عالی ترین رستوران ها می باشد. وبلاگ دیزنی توریست این نكته را نیز برجسته نموده كه كورونادو اسپرینگز “یك مجتمع تفریحی لوكس با سطح هزینه ای متوسط” است.
4. مجتمع تفریحی پورت اورلئانز دیزنی – دارای چشم انداز رو به رودخانه
1683367724 516 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
این مجتمع به لطف اتمسفر رمانتیك و چشم انداز زیبایی كه دارد،‌ یكی از بهترین مجتمع ها برای زوج هایی است كه به ماه عسل می روند. همچنین با متوسط بودن این مجتمع، هزینه ها و قیمت ها در آن بسیار زیاد نیستند. این مكان كه بسیار پرفضا و وسیع است، دارای ایستگاه های اتوبوس متعددی می باشد كه باعث شده برای رفتن به پارك ها، شرایط منعطفی برای میهمانان فراهم گردد.
سرگرمی های طراحی شده بر اساس سبكی خاص، یكی از ویژگی های مجتمع تفریحی پورت اورلئانز است، و این یعنی، زمانی كه از پارك ها بیرون می آیید، سحرآمیز بودن محیط برای شما پایان نمی یابد. همچنین زیبایی های خود را با داشتن چشم اندازهایی تماشایی به رخ می كشد، به خصوص اینكه اگر یكی از اتاق های رو به رودخانه را رزرو كرده باشید.
3. مجتمع تفریحی اولد كی وست دیزنی
1683367724 660 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
مجتمع تفریحی مذكور یكی از هیجان انگیزترین مجتمع های این منطقه است. اتاق های مجتمع اصلی دیزنی وِیكِیشن كلاب یعنی اولد كی وست بالاترین مساحت را در اختیار میهمانان قرار می دهند و به شكل فوق العاده ای به سبك و سیاق فلوریدایی طراحی شده است. چشم انداز اتاق ها به اندازه ای دوست داشتنی و جذاب است كه میهمانان را حتی قبل از ورود به شهربازی ها، وادار به عكس گرفتن می نماید.
اگرچه رستوران ها و غذاخوری ها از محل اسكان فاصله كمی دارند، اما تعداد آنها بسیار زیاد است. دلیل واقعی برای اقامت در این مجتمع سبك فوق العاده آن است كه باعث غوطه وری میهمانان در فرهنگی بومی منطقه می گردد.
2. مجتمع تفریحی و گردشگری فورت وایلدرنس دیزنی
1683367725 642 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
اگر مجتمعی كم شكوه تر نسبت به مجتمع های دیگر بتواند رضایت میهمانان را جلب نماید، این مجتمع می تواند برگزیده شود. اگرچه یك شهربازی دقیقاً‌ در كنار دریاچه قرار گرفته است، اما محیط آن‌ بی سر و صدا،‌ اختصاصی و آرامش بخش است.
بازدید كنندگان به لطف وجود بازه متنوعی از فعالیت های فضای باز، می توانند از یك تجربه كامل اردوی تفریحی در فورت وایلدرنس بهره مند شوند. در اینجا از وجود آتش های اردوگاهی و فعالیت هایی مانند تیراندازی با كمان، ماهیگیری و قایق سواری بهره كافی را خواهید برد. فورت وایلدرنس، مجتمعی ایده آل برای كسانی است كه به دنبال مكانی آرام برای استراحت پس از یك روز كامل خوش گذرانی در شهربازی هستند.
1. مجتمع تفریحی بیچ كلاب دیزنی
1683367725 868 10 مجتمع تفریحی باورنكردنی برای اقامت هنگام بازدید از والت
اگرچه مجتمع های تفریحی دیگر دیزنی دارای استخرهای اختصاصی خودشان هستند، اما مجتمع بیچ كلاب مسلماً همتایی ندارد. استخر فوق العاده این مجتمع حتی رودخانه آرام مخصوص به خود برای تجربه كسب آرامش (ریلكسیشن) روی آب را نیز دارد؛ فعالیت تفریحی كه برای روزهای گرم و مرطوب تابستانی بسیار لذتبخش است.
از مجتمع بیچ كلاب دیزنی با پای پیاده هم می توان به اپكات رسید، و استودیوهای هالیوود دیزنی با قایق دسترس پذیر هستد. سبك و سیاق شاد و آرامش بخش این مجتمع كه به نوعی خواهرخوانده مجتمع یات كلاب دیزنی به شمار می رود، یكی از دلایل اصلی شهرت همیشگی این مجتمع بوده است.

بهترین هتل شیراز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر