لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل بین المللی قصر مشهد
هتل قصر بین المللی مشهد

معرفی هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارد، تا حرم مطهر با پای پیاده دارای ۱۵ دقیقه فاصله است. هتل بین المللی قصر مشهد باتوجه به برخورداری از فضایی دلنشین و کیفیت بالای خدمات، از جمله لوکس‌ترین هتل های مشهد است.

هتل بین المللی قصر مشهد از نزدیک‌ترین هتل‎ هایی است که با پنج ستاره در مجاورت مطهر امام رضا (ع)، اقامتی مجلل را به میهمانان هدیه می‌دهد. در سال 1356 این هتل که دارای ظاهری خاص و زیباست در خیابان معروف امام رضا در مشهد ساخته و افتتاح شد. در سال 1396 هتل قصر مشهد پس از سالیان سال فعالیت، جهت بهبود خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

قیمت هتل بین المللی قصر مشهد

قیمت هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر به عنوان هتلی با سابقه و پنج ستاره دارای امکانات کامل و ارائه‌دهنده خدمات خوبی است. از این رو نمی‌توان انتظار داشت که قیمت واحدهای هتل کم باشد.

معماری و نمایی که ساختمان هتل بین المللی قصر مشهد دارد توجه شما را جلب خواهد کرد. دکوراسیون داخلی هتل و همچنین اتاق‌ها آن همچون نمای بیرونی هتل بسیار مجلل است. در هتل بین المللی قصر مشهد شما می‌توانید،  از میان اتاق‌ و سوئیت‌های متنوع هتل باتوجه به سلیقه و نیازتان اتاقی را برگزینید.

هتل بین المللی قصر مشهد

گزینه‌های ارائه شده برای اقامت در این هتل عبارتند از هتل بین المللی قصر مشهد اتاق دو تخته دبل استاندارد، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تخته پرنسس، اتاق هانی مون دو نفره، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل پاناروما، اتاق دو تخته دبل کلاسیک، اتاق دو تخته پرزیدنت معمولی و ویژه، اتاق دو تخته دبل رویال لاکچری، آپارتمان یک خوابه دو نفره، سوئیت هانی مون، اتاق دو تخته دبل لاکچری، اتاق کانکت چهارنفره، آپارتمان دو خوابه چهارنفره، اتاق دو تخته دبل قاجار، اتاق دو تخته دبل هخامنش، اتاق دو خوابه چهارنفره امپریال، کیدز روم چهارنفره .

بهترین هتل های مشهد - دیار عاشقان امام هشتم
ادامه مطلب

نظرات هتل قصر بین المللی مشهد

نظرات هتل قصر بین المللی مشهد

نظرات هتل قصر بین المللی مشهد بسیار زیاد و متنوع است. اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم این هتل، به عنوان هتلی با سابقه و پنج ستاره دارای امکانات کامل و ارائه‌دهنده خدمات خوبی است. به همین خاطر توانسته نظر مثبت اکثر میهمانان را جلب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به قسمت نظرات هتل های سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. در این بخش میهمانان سابق هتل اطلاعات کافی و نظرات خود را در رابطه با تجربه اقامتی‌شان نوشته‌اند. پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله “مقایسه هتل قصر طلایی با هتل بین المللی قصر مشهد” را بخوانید.

رستوران هتل قصر بین المللی مشهد

رستوران هتل قصر بین المللی مشهد

قیمت صبحانه هتل بین المللی قصر مشهد

رستوران های هتل بین المللی قصر مثل تمامی خدمات و امکانات هتل کامل و ویژه هستند. هتل قصر دارای رستوران خاطره است که هر روز صبح از ساعت 7 تا 10 لذیذترین و مفصل‌ترین بوفه های صبحانه را به مهمانان و اهالی مشهد ارائه می‌دهد.

قیمت بوفه ناهار هتل قصر بین المللی

قیمت بوفه ناهار هتل قصر بین المللی

دیگر رستوران معروف در هتل بین المللی قصر رستوران ملودی می‌باشد. این رستوران که بسیار دنج و صمیمی است، انواع فست‌فود، نوشیدنی‌های متنوع و دسرهای خوشمزه که مناسب جشن‌های دونفره و نیز دورهمی‌های دوستانه بوده را سرو می‌کند.

در کنار تمام این‌ها، رستوران قصر در هتل برای صرف ناهار در مشهد یک پیشنهاد عالی است. توجه داشته باشید که غیر از مهمانان هتل، افراد دیگر نیز جهت صرف ناهاری مفصل به این هتل می‌توانند مراجعه کنند.

hotel qasr beinolmelali 2

هتل بین المللی قصر مشهد یک رستوران دریایی و یک رستوران سنتی ایرانی با نام‌های چای‌خانه سنتی و لمکده رز دارد. شما  می‌توانید برای صرف وعده‌های روزانه هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. شایان ذکر است که تمامی رستوران‌ها و کافی شاپ های هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارند.

پارک های آبی مشهد، تفریح در بهترین مجموعه های آبی خاورمیانه
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل بین المللی قصر

آدرس و شماره تلفن هتل بین المللی قصر

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 14 و 16

شماره تلفن هتل: 02191005105

مالک هتل بین المللی قصر مشهد

مالک هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل که در خیابان زیبا شهر در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد تحت مالکیت آقای محمود سزاواربندی (مالک هتل) قرار داشت. هتل قصر تا مراکز خرید و مرکز شهر و مراکز تفریحی دارای فاصله کمی است.

هتل بین المللی قصر را فردی به اسم محمود سزاواربندی ساخت. شغل اجدادی محمود سزاواربندی، گچ‌بری بوده و اصالت او شیرازی است. نقل گشته که استاد مراد گچ‌بر، پدر محمود سزاوار بندی بوده که در شیراز در حوزه گچ بری بسیار مشهور بوده‌ است. این شهرت به‌ح اندازه‌ای بود که از او دعوت شدا به خراسان رضوی رفته و کارهای گچ‌بری حرم امام رضا (ع) و مساجد را انجام دهد.

هتل قصر بین المللی مشهد

سوالات متداول

فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم

از مزایای این هتل، نزدیک بودنش به حرم است. چراکه اکثر مسافران با هدف زیارت به مشهد سفر می‌کنند پس نزدیکی محل اقامتشان به حرم برایشان مهم است. هتل قصر بین المللی مشهد در مجاورت حرم امام رضا واقع شده فاصله ی تقریبی هتل تا حرم با وسیله ی نقلیه 1.2 کیلومتر می‌باشد. می‌توان گفت 9 دقیقه زمان نیاز است تا با ماشین به هتل برسید و این فاصله با پیاده روی برابر 1 کیلومتر و حدود 13 دقیقه است.

قیمت صبحانه و رستوران هتل بین المللی قصر مشهد

باکیفیت‌ترین غذاها، بهترین و لذیذترین طعم‌ها را قرار است در رستوران و بوفه صبحانه هتل تجربه کنید. تمامی این موارد قرار است لذت سفر به مشهد را برای شما، چند برابر کند. قیمت صبحانه و رستوران هتل بین المللی قصر مشهد باتوجه به 5 ستاره بودن هتل بالا است.

پارک ملت مشهد، شادی یک روز تمام‌نشدنی
ادامه مطلب

هتل بین المللی قصر مشهد

جمع‌بندی

در کنار میزبانی کامل و باشکوه که هتل برای مهمانان در هتل قصر فراهم می‌کند، سبک هتلداری منحصربه‌فرد و براساس استاندارد این هتل نیز تجربه فراموش‌نشدنی را برای میهمانان ساخته است. هتل بین المللی قصر مشهد توانسته افتخارات فراوانی را در صنعت هتلداری ایران و جهان کسب نماید. این امر جایزه‌های بسیاری بوده که در سال‌های دهه 90 هتل بین المللی قصر مشهد موفق به کسب آن‌ها شد.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر