لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل بین الحرمین و هتل کریم خان شیراز
مقایسه هتل بین الحرمین و هتل کریم خان شیراز

مقایسه هتل بین الحرمین و هتل کریم خان شیراز

شیراز یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است. با معماری خاص و فرهنگ غنی خود، مقصدی محبوب برای گردشگران در سراسر جهان می‌باشد. این شهر در استان فارس قرار دارد. شیراز با مهمان‌نوازی مردمش، باغ‌های زیبا، بناهای تاریخی و برخورداری از آثار معماری شاهکار شناخته می‌شود. در این مقاله به مقایسه هتل بین الحرمین و هتل کریم خان شیراز می‌پردازیم.

شیراز همچنین شهری ادبی است و مردم آن به ادبیات فارسی، شعر و فرهنگ علاقه زیادی دارند. شیراز محل تولد بزرگانی همچون حافظ و سعدی بوده و حضور در آرامگاه‌های آنان، یک تجربه خاص و الهام‌بخش است. با همه این زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوان، شیراز از جمله گزینه‌های سفر برای اکثر افراد می‌باشد. در ادامه قصد داریم دو هتل از بهترین هتل های شیراز را معرفی کنیم.

درباره هتل بین الحرمین

لابی هتل بین الحرمین شیراز

در سال ۱۳۹۷ هتل بین الحرمین شیراز در مساحتی به اندازه ۳۷۰۰ مترمربع و در دل بافت تاریخی شیراز افتتاح شد. این هتل با 58 اتاق و سوئیت از نظر مکانی بهترین موقعیت را بین هتل‌های شیراز دارد. هتل با واقع شدن در بافت تاریخی شهر به اکثر جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی شیراز دسترسی دارد.

اقامت در این هتل برای آن دسته از افرادی که به پیاده‌روی علاقمندند، بسیار رویایی است. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه‌های فوق‌العاده شیراز دسترسی داشته باشید. هرچند حتی اگر علاقه‌ای به پیاده‌روی ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم تا تنها برای دقایقی در کوچه پس کوچه‌های شیراز قدم بزنید. اینگونه حس و حال قدیمی ایران را که هنوز در کوچه پس کوچه‌های شیراز وجود دارد تجربه می‌کنید.

رزرو سریع هتل در تبریز، شهر لبریز از برترین ها
ادامه مطلب

نمای ساختمان هتل بین الحرمین شیراز

هتل بین الحرمین شیراز هرچند هتلی ۳ ستاره می‌باشد، با این حال ارائه‌دهنده امکاناتی در حد یک هتل چهار ستاره است. از این بابت هتلی مناسب برای اقامت به شمار می‌آید. چراکه میهمانان تنها هزینه هتل ۳ ستاره را پرداخت می‌کنند، در حالی امکانات و خدماتی در حد هتل 4 ستاره نصیبیشان می‌شود.

اتاق‌های هتل بین الحرمین

اتاق توئین هتل بین الحرمین شیراز

در بدو ورود به هتل، پرسنل از میهمانان با نوشیدنی خنک ایرانی پذیرایی می‌کنند. در ادامه میهمانان عزیز به اتاق‌هایشان راهنمایی خواهند شد. امکانات مختلفی در داخل اتاق‌ها نظیر کمد لباس، تلفن، مینی بار، یخچال، دراور، چای ساز و تلویزیون قرار دارد.

تمامی این اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز می‌باشند و از سیستم گرمایش و سرمایش برخوردارند. در اتاق‌های هتل بین الحرمین شیراز صندوق امانات تعبیه شده است. اینگونه میهمانان اشیا گران‌بها و ارزشمند خود را در صندوق قرار می‌دهند تا با خیالی آسوده گشت و گذار کنند و از جاذبه‌های شیراز لذت ببرند. علاوه بر این در داخل اتاق‌ها میهمانان هتل، امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات هتل بین الحرمین

رستوران هتل بین الحرمین شیراز

میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به شیراز سفر کرده‌اند، دیگر لازم نیست که به دنبال جای پارک در این سو و آن سوی شهر باشند. چراکه هتل بین الحرمین دارای پارکینگ سرپوشیده اختصاصی برای میهمانان خود است. آژانس مسافرتی هتل بین الحرمین انواع تورهای داخلی و طبیعت‌گردی را اجرا می‌کند. این تور برای شیراز گردی گزینه‌ای مناسب و در دسترسی می‌باشد.

کافی شاپ هتل بین الحرمین شیراز

پس از آنکه در شیراز گشتی زدید، پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه ماساژ هتل سری بزنید. این مجموعه انواع ماساژهای کاریزما، تایلندی و سوئدی را ارائه می‌دهد. چنانچه میهمانان به خدمات خشکشویی نیاز دارند، تنها کافیست قبل از ساعت ۹ صبح لباس‌هایشان را تحویل دهند. در پایان روز می‌توانند لباس‌های پاکیزه‌شان را تحویل بگیرند.

خدمات و امکانات دیگری که در هتل بین الحرمین به میهمانان ارائه می‌گردد شامل: فروشگاه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات تور، آسانسور، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات پزشکی، ترانسفر برگشت و خدمات تهیه بلیط می‌شود. خوب است بدانید که باتوجه به قرار گیری این هتل بین دو حرم احمد بن موسی(شاهچراغ) و حسین ابن موسی، بین الحرمین نام گذاری شده است.

رزرو ساعتی اتاق هتل در ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

درباره هتل کریم خان شیراز

نمای ساختمان و ورودی هتل کریم خان شیراز

در آبان ماه سال ۱۳۹۲ هتل کریم خان مورد بهره برداری واقع شد. از آن زمان تا امروز، میزبان مسافرانی است که به عنوان مقصد تعطیلات خود شهر شیراز را انتخاب نموده‌اند. هتل کریم خان از ۵1 اتاق مجزا در قالب اتاق دبل، سینگل، توئین و نیز سوئیت برخوردار است. هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی موردنیاز، اوقاتی خاطره‌انگیز از اقامت در این هتل را به مسافران هدیه می‌دهد.

امکانات هتل کریم خان

استخر هتل کریم خان شیراز

از جمله امکانات رفاهی هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی، مبل راحتی، تلویزیون ال سی دی و همچنین سرویس بهداشتی می‌شود. خوب است بدانید که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در اتاق‌ها و همچنین فضای لابی هتل برای میهمانان فراهم می‌باشد.

علاوه بر موارد ذکر شد، می‌توان به امکانات تندرستی همچون سونا، جکوزی، استخر، سالن ورزشی مجهز به تجهیزات مدرن و نیز خدمات ماساژ اشاره داشت. هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه در هتل سرو می‌شود. مسافران این امکان را دارند تا برای صرف وعده‌های غذایی دیگر هم به رستوران سنتی هتل کریم خان شیراز مراجعه نمایند. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر را بطور همزمان دارد. پرسنل مجرب هتل با بهره بردن از سرآشپزهای حرفه‌ای، لذیذ‌ترین غذا‌های ایرانی را طبخ می‌کنند و به میهمانان عزیز ارائه می‌دهند.

لابی هتل کریم خان شیراز

دسترسی مناسب و مطلوب به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی همچون سعدیه، آرامگاه حافظ و نیز باغ ارم یکی از امتیازات ویژه‌ای می‌باشد که ساکنین هتل کریم خان شیراز از آن بهره‌مندند. قسمت پذیرش هتل کریم خان شیراز به صورت 24 ساعته به مسافران گرامی خدمت‌رسانی می‌کند. افراد این امکان را دارند تا با این بخش هماهنگ کرده و درخواست تاکسی سرویس کنند. اینگونه به راحتی به گشت و گذار در شهر می‌پردازند.

معرفی هتل پارسیان کیش
ادامه مطلب

اتاق‌های هتل کریم خان

اتاق دبل هتل کریم خان شیراز

اتاق‌های هتل کریم خان عبارتند از اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت برای دو نفر، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه برای چهار نفر.

تفاوت هتل بین الحرمین و هتل کریم خان در چیست؟

فضای داخلی هتل کریم خان شیراز

در هتل بین الحرمین اگر سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، به عنوان مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. اگر سن خردسال بین 3 تا 7 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

در هتل کریم خان اگر سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. چنانچه سن خردسال بین 2 تا 12 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

آدرس دقیق هتل بین الحرمین شیراز کجاست؟

هتل بین الحرمین در میدان آستانه، خیابان بین الحرمین واقع شده‌است.

موقعیت جغرافیایی هتل کریم خان شیراز کجاست؟

هتل سنتی کریم خان در خیابان رودکی، در بافت سنتی شهر تاریخی شیراز قرار دارد.

جمع‌بندی

شیراز برای گردشگران متعددی که به این شهر سفر می‌کنند، انواع و اقسام هتل های مدرن و عالی را ارائه می‌دهد. این هتل‌ها با امکانات و خدمات متنوعی طراحی شده‌اند تا اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران فراهم کنند.

با توجه به تنوع گسترده هتل‌ها در شیراز، هر گردشگری می‌تواند با استناد به سلیقه و نیاز خود، هتلی را برای اقامت انتخاب کند و از طراحی زیبا و خدمات حرفه‌ای آن لذت ببرد. ما در این مقاله به مقایسه هتل بین الحرمین و هتل کریم خان شیراز پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر