لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد
مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد

مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد

مشهد، شهری مقدس و مهم در ایران است. این شهر در شمال شرقی کشور واقع شده و قرارگاه حرم مطهر امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان، است. حضور در این شهر برای پیروان دین اسلام و زائران، تجربه زندگی دینی و معنوی را به ارمغان می‌آورد. مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد را در این مقاله می‌خوانید.

مشهد با استقبال بی‌نظیر زائران و گردشگران، تبدیل به مقصد مهمی در صنعت گردشگری ایران شده است. ارائه خدمات و امکانات راحتی به مسافران از جمله وظایف اصلی این شهر است. در ادامه دو هتل از هتل های مشهد را معرفی خواهیم کرد.

با سفر به مشهد، شما قادر خواهید بود به حرم مطهر امام رضا (ع) سر بزنید و در محلات مجاور آرامش را تجربه کنید. همچنین، مشهد شهر بزرگی با بازارهای پر رونق و مراکز خرید متنوع است که به عنوان یک منطقه تجاری پویا شناخته می‌شود.

درباره هتل جواهر شرق

لابی هتل جواهر شرق مشهد

در سال ۱۳۹۲ هتل جواهر شرق مشهد افتتاح شد و در آبان ماه سال ۱۳۹۴ برای ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. در نزدیکی حرم مطهر رضوی هتل جواهر شرق مشهد را پیدا خواهید کرد. زائران گرامی که می‌خواهند به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) مشرف شوند، تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به آستان مبارک برسانند.

اتاق‌های هتل جواهر شرق

اتاق دو تخته دبل هتل جواهر شرق مشهد

این مجموعه دارای ۷ طبقه بوده و در کنار پرسنلی مجرب و آموزش دیده به شما میهمانان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند. هتل جواهر شرق از ۵۳ باب واحد اقامتی برخوردار است. اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت رویال و سوئیت یک خوابه. ظرفیت این واحدها مجموعا 130 نفر می‌باشد. اتاق‌های هتل با ظرفیت‌های گوناگون این امکان را به گردشگران داده تا براساس تعداد اعضای خانواده اتاق موردنظرشان را رزرو نمایند.

بهترین هتل شیراز - شهر شاعرانگی‌ها
ادامه مطلب

ویو اتاق های هتل جواهر شرق مشهد رو به حرم

سوئیت‌های یک خوابه هتل جواهر شرق برای چهار نفر مناسب است. با این حال فضای گسترده اتاق می‌تواند تا شش نفر میهمان را هم در این اتاق‌ها جا دهد. این سوئیت‌ها به وان و جکوزی مجهزند و همین موضوع باعث برتری آن در مقایسه با واحدهای اقامتی دیگر هتل شده است.

امکانات هتل جواهر شرق

روف گاردن هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد به خاطر داشتن امکاناتی نظیر: کافی شاپ ساناز که محیطی برای سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و عصرانه و دیدارهای کاری و دوستانه دارد، لاندری، چایخانه سنتی، نمازخانه، خدمات برای ناتوانان جسمی، گشت درون و برون شهری و فروشگاه در دسته بهترین هتل‌ها قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که اینترنت در هتل رایگان می‌باشد.

کافی شاپ هتل جواهر شرق مشهد

رستوران هتل جواهر شرق مشهد از پرسنل باتجربه برای پذیرایی برخوردار است که کمک کرده تا نحوه پذیرایی هتل بسیار رضایت‌بخش باشد. آشپزهای حرفه‌ای که سالن غذاخوری هتل دارد به خاطر داشتن مهارت‌های بالا در پخت غذا و دیزاین، میهمانان هتل را به وجد آورده است. در طبقه ششم هتل رستوران طلا قرار دارد که با داشتن تراس تابستانه و چشم‌‌انداز رو به حرم، خاطره خوشی را در ذهن میهمانان باقی می‌گذارد. هتل جواهر شرق مشهد در رستوران طلا انواع لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی را بصورت سلف سرویس با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

معرفی هتل ساوین

لابی هتل ساوین مشهد

در سال ۱۳۹۷ هتل سه ستاره ساوین مشهد افتتاح شد. هتل ساوین در خیابان امام رضا، که نزدیک حرم است، نبش کوچه حنائی ۶، خیابان حنایی (دانش شرقی)، واقع شده است. هتل ساوین دسترسی راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاهای دیدنی مشهد دارد. از این رو بهترین گزینه برای اقامت مسافران این شهر زیارتی به شمار می‌آيد. خوب است بدانید که لابی هتل ساوین و اتاق‌های آن دارای طراحی شیک و مدرنی هستند که چشم بیننده را به خود جلب می‌کنند.

هر آنچه بایستی در مورد صبحانه هتل لیلیوم کیش بدانید!
ادامه مطلب

معرفی اتاق‌ها امکانات اتاق‌ها هتل ساوین

اتاق دو تخته دبل هتل ساوین مشهد

هتل ساوین یک ساختمان ۷ طبقه می‌باشد که دارای ۱۱۲ باب اتاق است. خوب است بدانید که اتاق‌های هتل ساوین بسیار لوکس هستند و به بهترین امکانات رفاهی مجهز می‌باشند. اتاق‌های هتل ساوین عبارتند از اتاق دو تخته با گنجایش دو نفر، 3 اتاق سه تخته با گنجایش سه نفر، ۴ اتاق چهار تخته با گنجایش چهار نفر و ۵ اتاق پنج تخته با گنجایش پنج نفر.

برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل ساوین شامل حمام، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، روم سرویس، صبحانه، یخچال، تلفن در اتاق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌شود.

سایر امکانات هتل ساوین

رستوران هتل ساوین مشهد

هتل ساوین جهت فراهم کردن آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود ارائه‌دهنده امکانات رفاهی قابل توجهی است. از این بین باید به تلفن در لابی، پارکینگ، لابی، آسانسور، خدمات اینترنتی و پرینت، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

نمای ساختمان هتل ساوین مشهد

در هتل جواهر شرق کودکان زیر ۳ سال اگر از سرویس اضافه استفاده نکنند، به طور رایگان محاسبه می‌شوند. افراد ۳ تا ۶ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) نیم بها خواهند بود. کودکان ۶ سال به بالا به عنوان نفر اضافی کامل در نظر گرفته می‌شوند.

در هتل ساوین اگر سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که خردسال بین 3 تا 5 سال داشته باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان
ادامه مطلب

فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم امام رضا ورودی باب الرضا 1.3 کیلومتر و حدود 6 دقیقه است.

هتل ساوین مشهد تا حرم چقدر فاصله دارد؟‌

فاصله هتل ساوین تا حرم مطهر رضوی ورودی باب الرضا 1.5 کیلومتر حدود ۷ دقیقه است.

جمع‌بندی

شهرهای مذهبی به خاطر داشتن حرم‌ مطهر همیشه یکی از پرطرفدارترین شهرها برای سفر محسوب می‌شوند. به همین خاطر هتل‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و مراکز تفریحی متنوعی نیز در این شهرها به فعالیت مشغول‌اند. باتوجه به حضور امام هشتم شیعیان و امام مهربانی‌ها، کلانشهر مشهد نیز از جمله پرطرفدارترین مقاصد گردشگری می‌باشد.

اگر شما هم می‌خواهید به مشهد سفر کنید خوب است با هتل‌های آن آشنا شوید. آشنایی با اماکن اقامتی شهر مقصد پیش از سفر کمک می‌کند تا سفری راحت‌تر و بدون دغدغه‌ای را داشته باشید. به همین خاطر ما در این مقاله به مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد پرداختیم. امیدواریم در سفرتان به این شهر زیارتی و اقامت در هریک از این هتل‌ها، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر