لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان
مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان

مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان

در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان بپردازیم. مجموعه هتل رویال پارک سرعین از جمله نوسازترین و همچنین خاص‌ترین اقامتگاه‌ها در شمال غرب کشور است. این هتل ۴ ستاره ممتاز، اولین هتل ایرانی می‌باشد که توانست به عضویت اتحادیه آب‌های درمانی دنیا “Spawater” درآید و زیر نظر این اتحادیه فعالیت کند.

اقامت در یکی از زیباترین هتل های تبریز که معماری خاص و شگرف در دل صخره‌های طبیعی دارد را می‌توانید در هتل لاله کندوان تجربه کنید. هتل پنج ستاره لاله کندوان تبریز، سومین هتل صخره‌ای جهان است. این هتل که در سال ١٣٨٦ افتتاح گردید، زیر مجموعه گروه هتل‌های لاله قرار دارد.

درباره هتل رویال پارک سرعین

لابی هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک با معماری منحصربه‌فرد و چشم اندازهای بسیار نابش از کوه سبلان، ارائه‌دهنده اقامتی مطابق با استانداردهای جهانی برای مسافران و مهمانان اردبیل است. خوب است بدانید آبگرم گاومیش گلی که در مجاورت آب گرم این مجموعه قرار گرفته، آب آن را تامین می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال پارک

مجموعه آب درمانی هتل رویال پارک سرعین

این هتل در خیابان دارایی سرعین واقع شده و به همین خاطر دارای فاصله اندکی با مرکز شهر است. در هتل رویال پارک سرعین برای ارائه خدمات، آخرین متدهای روز دنیا بکار گرفته شده است. به همین خاطر در این هتل بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدماتی را شاهد هستید.

هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور
ادامه مطلب

استخر آب گرم هتل رویال پارک سرعین

این مجموعه آبدرمانی دارای سالن‌های ورزشی مجهز، مرکز اسپا و هیدروتراپی است. اینگونه برای ساعاتی مهمانان از استرس و اضطراب دور خواهند بود و سلامتی به آن‌ها تقدیم می‌شود. مجموعه آبدرمانی این هتل جکوزی، سونای خشک، استخر آبگرم، استخر تفریحی، حوضچه آب سرد، سونای بخار گرم و سرد و حمام ترکی دارد. در تمامی استخرها از اصلی‌ترین چشمه آبگرم معدنی گاومیش گلی استفاده می‌شود.

رستوران هتل رویال پارک سرعین

واحدهای اقامتی هتل رویال پارک

اتاق سه تخته هتل رویال پارک سرعین

این هتل که ۴ طبقه دارد، در مجموع دارای 20 واحد اقامتی استاندارد است که شامل اتاق و سوئیت می‌شود. چنانچه قصد اقامت در واحدهای لوکس را دارید، این امکان را اتاق‌های VIP هتل رویال پارک برایتان فراهم می‌کند. این اتاق‌ها حوضچه‌های آبگرم معدنی دارند. جالب است بدانید اولین هتل ایرانی که این امکان را فراهم کرده، همین هتل رویال پارک سرعین بوده است.

همچنین سوئیت‌های امپریال هتل دارای دکوراسیون منحصر به فرد هستند و امکاناتی لوکس را به مهمانان ارائه می‌دهند. از دیگر واحدهای این هتل اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره هستند که قیمت‌های مناسب‌تری دارند. در ادامه مقاله مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان به معرفی کامل هتل لاله کندوان میپردازیم.

درباره هتل صخره ای لاله کندوان

اتاق های کله قندی هتل لاله کندوان

پروژه ساخت فاز اول هتل تقریبا ١٠ سال طول کشید و در مجموع دارای ١٠ کرانه (اتاق های سنگی طبیعی) است. همچنین فاز دوم هتل در تابستان سال ١٣٩١ پایان یافت و کار خود را با مجموع ٦ کرانه آغاز کرد. به دلیل معماری خاصش، هتل لابی ندارد. میهمانان این امکان را دارند تا از آلاچیق‌های محوطه، استفاده کنند.

ویو اتاق های هتل لاله کندوان

خوب است بدانید افرادی که نمی‌توانند پیاده روی کنند، ممکن است برای رفت و آمد به هتل لاله کندوان تبریز به مشکل بربخورند. پس در هنگام رزرو هتل، به این موضوع توجه کنید. معماری منحصربه‌فرد و استثنائی و همچنین محل خاص قرارگیری هتل لاله کندوان از جمله عواملی است که این اقامتگاه ۵ ستاره هرساله میزبان ده‌ها هزار گردشگر تبریز و بازدیدکنندگان روستای تماشایی کندوان می‌باشد.

معرفی هتل پارس مشهد - اقامتی به یادماندنی به دور از شلوغی مرکز شهر
ادامه مطلب

شایان ذکر است که روستای کندوان در منطقه‌ای کوهستانی و بسیار ناب قرار دارد و آب‌وهوای آن‌ نیز ییلاقی می‌باشد. دمای هوا حتی در فصول گرم سال نیز،  مطبوع و دلپذیر است.

واحدهای اقامتی هتل صخره ای لاله کندوان

اتاق دو تخته دبل هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان از ۱۶ واحد اقامتی مجزا برخوردار است که به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان راحتی و میز تحریر مجهز می‌باشند. در تمامی اتاق‌ها حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی نیز قرار دارد. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند تا به‌صورت رایگان در فضای لابی هتل و نیز در داخل اتاق‌ها، به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.

صندوق امانات نیز در داخل اتاق‌ها وجود دارد تا مسافران اگر اشیا و لوازم قیمتی، به همراه دارند نگرانی خاصی بابت نگهداری از آن‌ها نداشته باشند. همچنین تلویزیون اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم متصل می‌باشد. میهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه‌های متنوع آن بنشینند.

امکانات رفاهی هتل لاله کندوان

محوطه و فضای باز هتل لاله کندوان

هتل توانسته امکانات رفاهی موردنیاز را در منطقه‌ای کوهستانی فراهم کند. اینگونه برای کاربران تجربه زندگی غارنشینی به لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن بازسازی شده است. با توجه به صخره‌ای بودن هتل لاله کندوان، اتاق‌ها با پله در منطقه‌ای کوهستانی از یکدیگر جدا شده‌اند. هتل آسانسور دارد؛ این نکته بیش از پیش باید موردتوجه سالمندان قرار بگیرد.

با این حال این هتل امکانات رفاهی فراوانی برای ایجاد رفاه و آسودگی مهمانان را داراست. شماری از این امکانات شامل: جکوزی، اتاق چمدان، پارکینگی با گنجایش ۱۶ خودرو، چایخانه سنتی، کافی‌شاپی شیک و خوش‌منظره، رستورانی باکیفیت برابر با ۱۲۵ نفر و منویی متنوع از غذاهای رنگارنگ ایرانی و فرنگی، سالن اجلاسی با ظرفیتی معادل با ۵۰ نفر که به امکاناتی مدرن همچون ویدئو پروژکتور و تجهیزاتی صوتی و تصویری، فروشگاه، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود.

هتل هایی با شجره نامه مشهور
ادامه مطلب

تفاوت هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان

استخر هتل لاله کندوان

در هتل رویال پارک سرعین اگر سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 4 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. در هتل لاله کندوان اگر سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال می‌باشد. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

هتل رویال پارک سرعین چند ستاره است؟

هتل رویال پارک یک هتل 5 ستاره با امکانات عالی و به روز است که به عنوان اولین هتل ایرانی در گروه هتل های آب درمانی دنبا فعالیت می‌کند.

هتل لاله کندوان چند ستاره است؟

هتل لاله کندوان تنها هتل 5 ستاره و کله قندی ایرانی است که در دنیا بی‌نظیر بوده و در دل کوه‌های روستای کندوان قرار دارد.

جمع‌بندی

تبریز شهر زیبایی در شمال غربی ایران با چند هزار سال تاریخ و فرهنگ است که بازدید از آن تجربه ای پربار و یادگاری خواهد بود. سفر به شهر زیبا و تاریخی اردبیل نیز تجربه‌ای دلنشین می‌باشد. اردبیل شهری است سرسبز و کوهستانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی فراوان. ما در این مقاله به مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان دو تا از بکرترین و پرطرفدارترین هتل های این خطه پرداختیم.

3.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر