لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد
مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد

مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد

یزد این شهر تاریخی و کهن، هرساله میزبان میهمانان بسیاری از ایران و خارج است. مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد که از جمله اقامتگاه‌های خوب این شهر هستند را در ادامه بررسی می‌کنیم. هتل‌ صفائیه در یکی از مناطق بسیار خوب شهر يزد قرار دارد و به همین خاطر از جمله پرطرفدارترین هتل های یزد است.

هتل باغ مشیرالممالک، هتلی ۴ ستاره در قسمت بافت کهن یزد، میان مناظری دل‌فریب و چشم‌انداز کویری واقع شده است. هتل باغ مشیرالممالک که همچون زمردی می‌درخشد، در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت شده است. این هتل موفق به کسب افتخارات گوناگونی همچون جایزه جشنواره صنعت گردشگری مادرید و جایزه کیفیت و اعتبار اروپا شده است. به همین خاطر در فهرست برترین هتل‌ های یزد جایگاهی خاصی دارد.

درباره هتل باغ مشیرالممالک یزد

فضای باز و حیاط هتل باغ مشیرالممالک یزد
عکس از: google map

بدون شک تجهیز ساختمانی تاریخی با امکانات رفاهی مدرن و بازسازی آن با صیانت کامل از ارزش‌های فرهنگی و تاریخی کار آسانی نیست؛ به‌خصوص اگر که بخواهیم هویت و اصالت اثر، بدون هیچگونه آسیب و ضربه‌ای به اجزای معماری بنا حفظ شود.

این چالش بزرگ، معمولا نتیجه نهایی‌اش به‌ندرت به صورت بی‌نقص، همچون پروژه احیای هتل باغ مشیرالممالک یزد بدست می‌آید. مرمت هتل باغ مشیرالممالک یزد به‌گونه‌ای بوده است که تجربه شیرین سفر در زمان را با امکاناتی مدرن برای مسافران یزد امکان‌پذیر کرده است.

امکانات رفاهی هتل مشیرالممالک

سوئیت دو تخته توئین هتل باغ مشیرالممالک یزد
عکس از: google map

آنچه هر گردشگری را در هنگام ورود به هتل باغ مشیرالممالک یزد حیرت‌زده می‌کند؛ برخورداری از امکانات رفاهی هتل‌های لوکس و 4 ستاره در محیطی با دکوری سنتی می‌باشد. به‌عبارتی معماری هتل ثابت کرده است که چنانچه المان‌های مدرن و سنتی به گونه‌ای صحیح در کنار یکدیگر چیده شوند، تحسین همگان را به همراه خواهد داشت.

معرفی هتل توس مشهد - هتلی 4 ستاره همجوار حرم مطهر امام رضا
ادامه مطلب

هتل برای رفاه کامل مهمانان خود، امکانات و خدماتی شامل شاتل فرودگاهی، خودپرداز، اجاره خودرو، آسانسور، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، صندوق امانات، انبار نگهداری چمدان، صرافی، خشک‌شویی و لباسشویی را فراهم کرده است. اگر در طول اقامت در این هتل به پول نقد نیاز داشتید، می‌توانید از دستگاه خودپرداز در هتل مشیرالممالک یزد، جهت انجام کارهای خود بدون ترک محوطه هتل بهره‌مند گردید.

اتاق توئین هتل باغ مشیرالممالک یزد
عکس از: google map

همینطوراکثر افراد برای سفر‌ی کاری در یزد، قصد سفر به یزد را در سر دارند. این اقامتگاه دارای امکاناتی مانند دورنگار، فتوکپی است به‌ همین خاطر از برترین گزینه‌های اقامتی برای سفرهای کاری به شمار می‌آید. همانطورکه می‌دانید انجام فعالیت‌های ورزشی برای برخی از افراد ورزشکار در سفر بسیار مهم است. به همین خاطر در محوطه هتل باغ مشیرالممالک باشگاه بدن‌سازی مجهزی واقع شده است. اینگونه نیاز ورزشکاران به پیدا کردن محلی برای ورزش روزانه رفع می‌گردد .

شایان ذکر است که مهمانان هتل می‌توانند به بخش تور دسک هتل مشیرالممالک یزد مراجعه نمایند. اینگونه درخواست خودشان را جهت تور گردشگری و بازدید از جاذبه‌های دیدنی این مقصد تاریخی اعلام خواهند کرد. برخورداری از اینترنت در اتاق و لابی هتل امکان دسترسی مطلوب به فضای مجازی را نیز برای میهمانان فراهم کرده است.

صبحانه سلف سرویس هتل باغ مشیرالممالک یزد
عکس از: google map

همچنین پارکینگ هتل دارای ظرفیتی معادل با ۵۰ خودرو به صورت دربست در اختیار مهمانان هتل و گردشگران قرار می‌گیرد. پس اگر با خودروی شخصی راهی یزد می‌شوید، نگران نباشید. خوب است بدانید، هتل باغ مشیرالممالک یزد با دارا بودن سالن اجتماعاتی مجهز و امکاناتی شامل فتوکپی و وسایل سمعی و بصری، دورنگار، امکان برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های کاری و اداری در محیطی سنتی و حرفه‌ای را فراهم کرده است.

رزرو سریع هتل در تبریز، شهر لبریز از برترین ها
ادامه مطلب

رستوران هتل مشیرالممالک

رستوران هتل باغ مشیرالممالک یزد
عکس از: google map

رستوران باغ در محیطی محصور میان درختانی بلند در فضای سرسبز بیرونی هتل از مهمانان میزبانی می‌کند. بدون شک صرف غذایی خوشمزه در کنار تماشای چشم‌اندازی دل‌فریب از نهرهایی جاری و گوش سپردن به آواز گوش‌نواز پرندگان، لذت‌بخش است.

همچنین رستوران نقاشی هتل برای شیفتگان معماری سنتی ایرانی مناسب است. افرادی که علاقمندند غذای لذیذ خود را در محیطی که به نقاشی‌های تماشایی تزئین شده، میل کنند باید به این رستوران سر بزنند. این رستوران ارائه‌دهنده انواع مختلفی از غذاهای سنتی ایرانی به همراه سالادهایی خوشمزه و نوشیدنی‌هایی دل‌چسب است.

درباره هتل پارسیان صفائیه یزد

لابی هتل صفائیه یزد
عکس از: google map

هتل پارسیان صفائیه از جمله بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره در شهر یزد به شمار می‌آید. این هتل متشکل از دو بخش سنتی و مدرن است. در این هتل خاص، بخش قدیمی با بافت سنتی این شهر هماهنگی دارد. در سال ۱۳۹۲ این قسمت از هتل موردبازسازی کامل واقع شد و در آن امکانات به روز بکار رفت.

هتل صفائیه یزد فاصله آنچنانی تا جاذبه‌های مهم شهر یزد ندارد. به همین خاطر در مدت‌زمان اندکی از آن‌ها می‌توانید بازدید کنید. از جمله جاذبه‌های تماشایی در شهر یزد می‌توان به باغ دولت‌آباد، مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، آب‌انبارهای یزد، میدان امیر چخماق و غیره اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارسیان صفائیه

رستوان سنتی هتل صفائیه یزد
عکس از: google map

پارکینگ هتل صفائیه برای مسافرانی که با ماشین شخصی به شهر زیبای یزد سفر می‌کنند فراهم است. مسافران می‌توانند به‌صورت رایگان از این پارکینگ استفاده کنند. ولی درصورتی‌که به‌صورت هوایی عازم این شهر هستید، می‌توانید به راحتی از طریق ترانسفر فرودگاهی به هتل دسترسی داشته باشید.

جهت رفاه بیشتر مسافران، هتل صفائیه یزد از امکاناتی نظیر صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، آسانسور، نظافت روزانه، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق نگهداری چمدان، خشک‌شویی و لباسشویی برخوردار است.

مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان
ادامه مطلب
سالن کنفرانس هتل صفائیه یزد
عکس از: google map

همچنین داشتن آرایشگاه در این هتل یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده محسوب می‌شود که امکان آراستگی را برای مهمانان این هتل فراهم کرده است. چنانچه به پول نقد نیاز دارید، در هتل صفائیه یزد دستگاه خودپرداز این امکان را برایتان فراهم کرده است. اینترنت وای فای نیز به‌صورت محدود و رایگان در لابی این هتل ارائه می‌شود.

تفاوت هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد چیست؟

سوئیت دو تخته دبل هتل صفائیه یزد
عکس از: google map

هردوی این هتل‌ها از هتل‌های اثبات شده یزد هستند؛ اما توجه داشته باشید، هتل صفائیه از هتل‌های 5 ستاره است و هتل باغ مشیرالممالک از هتل‌های 4 ستاره یزد می‌باشد. هتل‌های 4 ستاره از هتل‌های با کیفیت و معتبری هستند که برای ارائه خدمات رفاهی 24 ساعته تلاش می‌کنند؛ با این حال همان خدمات در هتل 5 ستاره با تضمین کیفیت بالاتری به میهمانان ارائه می‌گردند.

هتل صفائیه یزد چند ستاره است و آدرس آن دقیقا کجاست؟

هتل 5  ستاره پارسیان صفائیه یزد، در یکی از بهترین مناطق شهر یزد به عبارتی منطقه صفاییه واقع شده‌ است. این هتل را می‌توانید در خيابان تيمسار فلاحی پیدا کنید.

هتل باغ مشیرالممالک یزد چند ستاره بوده و موقعیت جغرافیایی آن کجاست؟

هتل باغ مشیرالممالک یزد در یکی از خیابان‌های ورودی شهر واقع شده است و از طریق خیابان‌های مجاور به آسانی به سایر نقاط شهر دسترسی دارد. این هتل 4 ستاره را در خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک پیدا خواهید کرد.

جمع‌بندی

در این شهر تاریخی و زیبا، شما می‌توانید به تعداد زیادی جاذبه‌ی گردشگری دسترسی پیدا کنید. با توجه به اهمیت تاریخی و فرهنگی پویای یزد، سفر به این شهر به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر لذت بردن از طبیعت و آرامش، از شاهکارهای معماری و هنری دیدن نمایید. ما در این مقاله به مقایسه هتل صفائیه و هتل باغ مشیرالممالک یزد پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر