لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران
مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران

مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران

هتل هویزه تهران یکی از زیر مجموعه هتل‌های کوثر در پایتخت به شمار می‌آید. این هتل ۴ ستاره از ۱3 طبقه برخوردار بوده و در سال ۱۳۵۳ افتتاح شده است. آخرین بازسازی هتل هویزه به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد. مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران موضوع این مقاله است.

هتل لاله از باسابقه‌ترین هتل های تهران است که به‌عنوان اقامتگاهی لوکس محسوب می‌شود و به مجموعه هتل‌های بین‌المللی لاله تعلق دارد. این هتل در قلب پایتخت ایران و در مجاورت با اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیدنی تهران می‌باشد. بنای ۱۳ طبقه‌ باشکوه و مجلل این هتل  370 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. این بنا از معماری خاص و استثنائی برخوردار بوده و در خیابان فاطمی توجه هر عابری را به خود جلب خواهد کرد.

امکانات عمومی هتل هویزه

لابی هتل هویزه تهران
عکس از: google map

هتل هویزه از خدماتی شامل نظافت هر روزه اتاق، خشک‌شویی و لباسشویی، پارکینگ سرپوشیده شبانه‌روزی با ظرفیت ۴۰ خودرو برخوردار است. این پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا اینگونه از بابت خودروشان خیالشان آسوده باشد.

هتل هویزه تهران دارای پرسنلی مجرب بوده که در محیطی دل‌نشین و مجهز اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را برای میهمانانش رقم می‌زند. در داخل هتل هویزه نیز مجموعه‌ای از تالارها و سالن‌های مختلف وجود دارد. این سالن‌ها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌ها کاربری دارند. سالن‌های همایش هتل هویزه دارای ظرفیت‌های ۳۵ تا ۳۰۰ نفری می‌باشند.

معرفی بهترین هتل اردبیل به همراه عکس – آدرس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب
نمای ساختمان هتل هویزه تهران
عکس از: google map

در کنار تمام این امکانات، هتل هویزه شامل کرایه خودرو است تا با رانندگی خودتان به آسانی به گشت‌وگذار بپردازید. بخشی نیز به عنوان آرایشگاه دایر بوده و همچنین فروشگاهی جهت خرید سوغاتی در لابی این هتل وجود دارد.

اینترنت وای فای نیز به شکل رایگان و نامحدود به میهمانان در لابی این هتل ارائه می‌شود. در لابی این امکان را دارید تا از خدماتی شامل فکس و فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آسانسور، ترانسفر گشت با هزینه و کتابخانه و روزنامه نیز استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل هویزه

رستوران هتل هویزه تهران
عکس از: google map

از امکانات سرگرم‌کننده موجود در هتل هویزه می‌شود سونا خشک و بخار و جکوزی را نام برد. شما بعد از گشت‌وگذار و خستگی به مرکز تفریحی می‌توانید سر بزنید تا برای مدتی به آرامش دست یابید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هویزه

اتاق دو تخته توئین هتل هویزه تهران
عکس از: google map

هتل هویزه متشکل از ۱۵۰ واحد اقامتی می‌باشد. این واحدها عبارت‌اند از اتاق‌ یک تخته، سوئیت دو نفره دبل جونیور، سوئیت رویال دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین و سوئیت‌ چهار نفره جونیور.

تمامی اتاق‌های هتل هویزه مجموعه‌ای کامل از امکانات و تجهیزات رفاهی و اقامتی را دارند. برای مثال ورود به اتاق در این هتل به سامانه پیشرفته کارت الکترونیکی مجهز می‌باشد. پنجره‌هایی که اتاق‌های هتل هویزه دارند به صورت دوجداره می‌باشند که در مقابل صدا و حرارت عایق هستند. پس اقامتی توام با آرامش در انتظار شما می‌باشد.

از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل باید به تلویزیون، رخت‌آویز، تلفن، درآور، روم سرویس، مبلمان، چای‌ساز، میزتحریر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، آب رایگان، سیستم سرمایش و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یخچال اشاره داشت.

مدل فروش لحظه آخری ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

امکانات رفاهی هتل لاله تهران

لابی هتل لاله تهران
عکس از: google map

برای راحتی و رفاه حداکثری مهمانان، هتل لاله تهران از تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز جهت ارائه اقامتی استثنائی به میهمانان خود برخوردار می‌باشد. استخری روباز که رایگان است، سونا و سالن اسپا، کلیه خدمات رفاهی جهت برطرف نمودن خستگی سفر در این هتل برای میهمانان تعبیه شده است.

سالن آرایش و زیبایی، آتلیه، کافی‌شاپ، نمازخانه، جکوزی، کافی‌نت، فضای سبز، خودپرداز و پارکینگی با گنجایش ۱۰۰ خودرو از جمله امکاناتی می‌باشد که به گردشگران در هتل لاله تهران عرضه می‌شود. خوب است بدانید که باشگاه بدن‌سازی مجهزی هم برای ورزشکارانی که علاقمند در طول سفر به برنامه ورزشی خود بپردازند در محوطه هتل وجود دارد. اینگونه پکیج کاملی از امکانات رفاهی در این هتل برای مهمانان فراهم است.

رستوران هتل لاله تهران
عکس از: google map

هتل لاله از سالن‌هایی باشکوه جهت برگزاری سمینارها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نیز مراسم و ضیافت‌های گوناگون با ظرفیت‌ها، چیدمان‌ها و امکاناتی متنوع برخوردار است. همینطور این هتل، دارای فروشگاه‌ها و قسمت‌های تجاری گسترده و متنوعی نظیر آرایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل لاله

اتاق دو تخته توئین هتل لاله تهران
عکس از: google map

هتل لاله تهران متشکل  از ۳۸۰ واحد اقامتی بسیار وسیع و دل‌باز می‌باشد. این واحدها با اسباب و وسایلی نظیر: صندوق امانات، دراور، مبلمان، تلویزیون، یخچال، آباژور، کمد لباس و تجهیزات بهداشتی و استحمام مجهز شده‌اند. شایان ذکر است که این واحدهای اقامتی دارای طرح‌های بسیار متنوعی شامل سوئیت‌های معمولی دبل، توئین و کانکت و همینطور رویال و امپرال می‌باشند.

واحدها از نمایی منحصربه‌فرد از کوه‌های البرز و پارک لاله در پنجره‌های خود برخوردارند. معماری مدرن و همه‌پسند واحدهای اقامتی به صورت بسیار خیره‌کننده و خلاقانه، همچون کاخ‌هایی اشرافی چیدمان شده‌اند.

معرفی بهترین هتل کرمانشاه به همراه عکس - شهر فرهاد کوه کن
ادامه مطلب

تفاوت هتل لاله و هتل هویزه تهران دقیقا چیست؟

نمای ساختمان هتل لاله تهران
عکس از: google map

هتل لاله تنوع بیشتری در داشتن رستوران‌ها در مقایسه با هتل هویزه دارد. هتل لاله دارای رستوران در طبقه همکف، رستوران فرانسوی روتیسری در طبقه سیزدهم، رستوران تیاره با سرو غذاهای چینی در طبقه سیزدهم، رستوران سنتی نمکدون واقع در طبقه همکف و کافی شاپ است؛ اما هتل هویزه از رستوران در طبقه دوم و کافی شاپ در لابی برخوردار می‌باشد.

هتل لاله تهران چند ستاره است و چند سال سابقه فعالیت دارد؟

هتل 5 ستاره لاله تهران از جمله هتل‌های با سابقه پایتخت محسوب می‌شود که در سال 1350 تاسیس شد. این هتل در سال 1400 با هدف ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات بازسازی شد.

هتل هویزه تهران چند ستاره است و چند سال سابقه فعالیت دارد؟

هتل هویزه تهران یکی  دیگر از قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت محسوب می‌شود که در قلب شهر تهران قرار گرفته است. این هتل در سال 1353 به عنوان هتلی 4 ستاره، افتتاح شد. در سال 1394 به منظور ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

جمع بندی

هتل هویزه تهران را در تقاطع دو خیابان اصلی در مرکز شهر یعنی خیابان‌های طالقانی و نجات الهی پیدا خواهید کرد. همچنین به خاطر نزدیکی هتل هویزه به مراکز پراهمیت و مراکز معروف خرید برای گردشگران جذاب می‌باشد.

هتل لاله تهران را در مجاورت پارک سرسبز و زیبای لاله تهران پیدا می‌کنید. نمای بسیار خیره‌کننده این پارک توانسته در خلق چشم‌اندازی جالب و شگفت‌انگیز در قاب پنجره‌های واحدهای اقامتی هتل لاله کمک کند. مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران را در این مقاله مطالعه کردید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر