لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل داریوش و هتل شایگان کیش
مقایسه هتل داریوش و هتل شایگان کیش

مقایسه هتل داریوش و هتل شایگان کیش

مقایسه هتل داریوش با هتل شایگان کیش موضوع این مقاله است. یکی از پنج ستاره‌ای‌های جزیره زیبای کیش که انتخاب اکثر مهمانان داخلی و خارجی بوده، هتل شایگان می‌باشد. از آغاز فعالیت این هتل در سال 1382 تا به امروز هتل خوش درخشیده و پس از تقریبا پانزده سال فعالیت، در سال 97 دوباره بازسازی شد.

هتل داریوش که از جمله باشکوه‌ترین و معروف‌ترین هتل ‌های کیش است، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شد. این هتل پنج ستاره دارای دوازده هکتار زیر بنا بوده و ساختمان سه طبقه آن الهام گرفته شده از تخت جمشید، به خصوص کاخ آپادانا است.

اتاق های هتل شایگان کیش یا هتل داریوش؟ کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل شایگان

اتاق های هتل شایگان

هر 134 واحد اقامتی هتل شایگان دارای چیدمانی لوکس و امکانات کاملی هستند. امکانات این هتل عباتند از تخت راحت و مبلمان، سیستم تهویه مطبوع نوآورانه، صندوق امانات، چای ساز و یخچال. علاقه‌مندان به سفر مطلع‌اند که پاکیزگی و داشتن وسایل مصرفی همچون حوله و دمپایی وکیوم، ملحفه، حس اطمینان و تمیزی خاصی را به مهمان می‌دهد.

خبر خوب آن است که در این هتل اصل نظم و بهداشت، به بهترین شکل و براساس استانداردهای هتل داری حرفه‌ای رعایت شده است. از میان اتاق ‌های دو‌تخته، سه‌تخته و سوییت‌های رویال یک‌خوابه شما می‌توانید واحد مورد پسندتان را انتخاب کنید.

از جمله ویژگی‌های جذاب اتاق‌ های این هتل، داشتن تراس است که باعث بهبود نورپردازی و دل‌باز بودن اتاق ‌ها شده است. شایان ذکر است که سوییت‌های دوخوابه که در نیم طبقه اول هتل، سوییت ها و اتاق‌ های ویلایی درون محوطه، قرار دارند، دارای پله هستند. هرچند احساس اختصاصی بودن بیشتری را به فرد انتقال می‌دهند، ممکن است مطلوب همه مهمانان نباشند.

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش” را بخوانید.

اتاق های هتل داریوش

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش ارائه‌دهنده اتاق‌ ها و سوئیت های متنوعی است که نیازهای مختلف مهمانان را پاسخگو می‌باشد. اتاق ‌های دو نفره این هتل دارای دو نوع استاندارد و لوکس می‌باشند. متراژ اتاق‌ های استاندارد دو نفره برابر با ۲۹ متر بوده و دارای چشم‌اندازی رو به باغ و یا دریا است. اتاق‌ های دو تخته لوکس بزرگتر می‌باشند و متراژ آن‌ها معادل ۱۸۰ متر است. این دست از اتاق ‌ها نیز در دو ویو باغ یا دریا امکان رزرو دارند.

معرفی هتل شایگان کیش
ادامه مطلب

بطورکلی سوئیت ‌های هتل لوکس هستند. سوئیت استودیو یک خوابه با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن، دارای متراژی معادل هشتاد متر می‌باشد. سوئیت رویال چهار نفره ۶۵ متری، با یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب دارای  یک تخت دبل و دو تخت سینگل است.

سوئیت آتوسا که سوئیتی لوکس است، با هشتاد متر مربع مساحت از یک اتاق خواب و یک نشیمن برخوردار می‌باشد. بطورکلی سوئیت های هتل دارای چشم‌اندازی به باغ و یا دریا هستند. همچنین نوع دیگری از سوئیت در محوطه باغ واقع شده که به آن کابانا می‌گویند. این دست از سوئیت ها دارای متراژ ۴۵ متری هستند و چشم‌انداز آن‌ها رو به دریا می‌باشد.

کابانا حمام سانروف نیز به مسافران ارائه می‌شود که می‌توانند رزرو کنند. این کابانا دارای دوش حمام در تراس‌اند. توصیه می‌کنیم افراد با خردسال،  نوع سوئیت استفاده نکنند. برای آشنایی با اتاق های این هتل مقاله “معرفی اتاق های هتل داریوش کیش” را بخوانید.

آدرس و شماره تلفن هتل شایگان کیش و هتل داریوش

hotel dariush kish 11 3

آدرس هتل شایگان: کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی

شماره تلفن هتل: 02191005105

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش

شماره تلفن هتل: 02191005105

رستوران هتل شایگان یا هتل داریوش کیش، کدام یک بهتر است؟

 رستوران هتل شایگان کیش

هتل شایگان

بطورکلی غذای هتل 5 ستاره شایگان از لحاظ تنوع و فضا کامل بوده و اصلا احساس کمبود نخواهید کرد. زیرا در قسمت‌های مختلف این هتل بیشتر از چهار بخش مختص پذیرایی وجود دارد. چنانچه این هتل برای شما انتخاب نهایی است، پس به باغ گاردن آن سری بزنید. در این باغ خاص و زیبا، کافی شاپ مدرن و چای‌خانه سنتی را پیدا می‌کنید.

در طبقه همکف این هتل فودکلاب و سالن صبحانه هتل شایگان واقع شده است. در همان طبقه به عبارتی در فضای لابی، کافه لانژ با موسیقی ملایم و انواع دسرها و میان وعده‌ها پذیرای مهمانان است. در کنار تمامی این موارد، می‌توانید در شب‌های خنک کیش تا نیمه شب به کافه تراس بروید. این کافه در طبقه چهارم واقع شده است. علاوه‌بر صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از نمای زیبای گشوده به سمت دریا هم لذت می‌برید.

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش” بخوانید.

 رستوران هتل داریوش کیش

 رستوران هتل داریوش کیش

رستوران های متنوع و گوناگونی در هتل 5 ستاره داریوش منتظر میهمانان هستند. رستوران آپادانا در وسط طبقه همکف قرار دارد.  آپادانا از فضایی بزرگ و مجلل برخوردار است که الهام گرفته شده از دوره هخامنشی می‌باشد. ظرفیت این رستوران تا ۲۸۰ نفر می‌رسد و از ساعت هفت و نیم تا ده و نیم برای صرف صبحانه در آن می‌توان حاضر شد.

مقایسه هتل داریوش و هتل کوروش کیش
ادامه مطلب

یکی دیگر از رستوران های هتل داریوش رستوران پاسارگاد بوده که ظرفیت آن ۱۵۰ نفر است. منوی رستوران پاسارگاد تمامی غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را در برمی‌گیرد و تنها جهت صرف ناهار یا شام پیشنهاد می‌شود.

و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

یکی از کافی شاپ های هتل که در لابی واقع شده، با منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میزبان شماست. کافی شاپ بعدی را در کنار استخر هتل داریوش پیدا خواهید کرد که یکصد نفر ظرفیت دارد. اگر می‌خواهید از هوای پاک جزیره لذت ببرید، این کافی شاپ را بروید. حتی برای اهل قلیان نیز، مناسب‌ترین گزینه همین کافی شاپ استخر است.

کافه لانج سومین کافی شاپ هتل داریوش بوده که در طبقه همکف قرار دارد. این کافه برای کسانی که در اتاق ‌ها و سوئیت های لوکس هتل اقامت دارند، مناسب است. منوی کافه تمامی غذاهای ایرانی، محلی، فست فود و فرنگی را شامل می‌شود و از ساعت شش عصر تا نه شب دارای سرویس دهی رایگان است. اطلاعات کامل رستوران های این هتل را در مقاله “رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش” بخوانید.

فاصله هتل شایگان کیش و هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش کیش و هتل شایگان تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش کیش و هتل شایگان تا مراکز خرید

فاصله هتل 5 ستاره شایگان تا بازار عرب‌ها 10 کیلومتر و تا بازار پارس 9.2 کیلومتر است. فاصله هتل داریوش تا این بازار عرب‌ها 12.4 کیلومتر و تا بازار پارس 11.7 کیلومتر است.

فاصله هتل شایگان کیش و هتل داریوش تا دریا

فاصله هتل 5 ستاره داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر بوده و فاصله هتل شایگان تا دریا حدودا 1.3 کیلومتر است.

فاصله هتل داریوش کیش و هتل شایگان تا دریا

فاصله هتل داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر بوده و فاصله هتل شایگان تا دریا حدودا 1.3 کیلومتر است.

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش” را مطالعه کنید.

مالک هتل شایگان کیش چه کسی است؟

هتل شایگان زیرنظر مجموعه آرین پارسه فعالیت می‌کند. از سال 1384 هتل شایگان به مالکیت آرین پارسه درآمد همین مجموعه خدمات و امکانات هتل شایگان را برای سرویس‌دهی بهتر ارتقا داد.

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

مالک هتل داریوش چه کسی است؟

مالک هتل داریوش چه کسی است؟

مالک هتل داریوش کیش که آقای حسین ثابت بکتاش بوده یکی از اشخاص ثروتمند ایران است. محل تولد حسین ثابت بکتاش در مشهد بوده و این شخص تمامی عمر خود را به انجام تجارت‌های بین المللی و ساخت و ساز هتل پرداخته است. اطلاعات و امکانات کامل این هتل را در مقاله “هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران” بخوانید.

نظرات هتل داریوش کیش

نظرات هتل داریوش کیش

در این مقاله به مقایسه هتل داریوش با هتل شایگان کیش برای آنکه بهتر با این دو هتل آشنا شوید پرداختیم. هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل ‌های جزیره کیش است. این هتل دارای امکانات و خدمات عالی بوده و اتاق‌ های زیبا و راحتی دارد. پرسنل مهربان و حرفه‌ایی، همیشه به مسافران با احترام و مهمان‌نوازی رفتار می‌کنند. همچنین امکانات تفریحی و ورزشی خوبی نیز در این هتل وجود دارد.

به طور کلی، اقامت در هتل داریوش کیش تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز خواهد بود. برای خواندن نظرات میهمانان سابق هتل داریوش به قسمت نظرات ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

نظرات هتل شایگان کیش

نظرات هتل شایگان کیش

اقامت در هتل شایگان بسیار لوکس و راحت است. این هتل ‌ها دارای امکانات مدرن و تجهیزات کاملی مانند استخر، سونا، سالن ورزشی، رستوران های با منوی باز و فضای سبز است. پرسنل این هتل‌ نیز بسیار حرفه‌ای و مودب می‌باشند و همواره سعی دارند تا اقامت شما را به یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز تبدیل کنند. نظرات هتل شایگان را در قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید مطالعه کنید. برای اطلاع کامل از امکانات این هتل “معرفی هتل شایگان کیش” را بخوانید.

جمع‌بندی

رزرو هتل 5 ستاره شایگان و هتل داریوش کیش می‌تواند خاطره ای خاص و متفاوت را برای میهمان بسازد. از این رو این دو هتل کیش توانسته‌اند نظرات متعددی را به خود جلب کنند. اگر برای سفر به جزیره آفتابی و زیبای کیش برنامه‌ریزی می‌کنید برای اقامت هر یک از این دو هتل را در نظر داشته باشید. تمامی امکانات به کامل‌ترین شکل ممکن به میهمانان ارائه می‌شوند و پرسنلی مجرب راهنمای شماست. در این مقاله به مقایسه هتل داریوش با هتل شایگان کیش پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر