لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش
رزرو هتل ترنج کیش

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش

در این مقاله به مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش می‌پردازیم. کیش را می‌توان از محبوب‌ترین و جذاب‌‌ترین سفرها برای گردشگران ایرانی معرفی کرد. این جزیره تقریبا در تمامی ‌‌ماه‌های سال مسافرپذیر است. از این رو از هتل‌ها و واحدهای اقامتی زیاد و گوناگونی برای اسکان گردشگران برخوردار می‌باشد.

این هتل‌ها تنها برای خوابیدن روی تخت‌ها استفاده ندارند؛ در آنجا چند روز می‌توان زندگی کرد و از انواع امکانات رفاهی و تفریحی بهره‌مند گشت. هتل ترنج و هتل داریوش از برترین هتل های کیش محسوب می‌‌شوند که برای داشتن تجربه لوکس، راحت و کامل همه چیز را در اختیار میهمانانشان قرار می‌‌دهند. اینکه هتل ترنج کیش یا هتل داریوش را برای اقامت انتخاب می‌کنید بستگی به خودتان دارد. در ادامه این دو هتل را به طور کامل مقایسه می‌کنیم.

رستوران هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش و هتل ترنج کیش

رزرو هتل ترنج کیش

رزرو هتل ترنج کیش

در شمال غربی جزیره کیش هتل ۵ ستاره دریایی ترنج را در استان هرمزگان پیدا خواهید کرد. فاصله هتل تا فرودگاه با خودرو تقریبا ۱۰ دقیقه می‌باشد. از جمله جاذبه های تماشایی و مراکز خریدی که در نزدیکی هتل ترنج واقع شده‌اند عبارتنداز: مسیر ویژه دوچرخه‌سواری کیش، بازار پارس خلیج فارس، شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، کشتی یونانی، مرکز خرید پدیده .

هتل دریایی ترنج متشکل از یک هتل روی آب و یک هتل طبقاتی ساحلی در جزیره کیش می‌باشد. در سال ۱۳۹۲ بود که کار ساخت این هتل استارت خورد. در دی ماه سال ۱۳۹۴ هتل افتتاح شد. محل ساختی که برای ساخت هتل ترنج انتخاب شده، جایی از جزیره می‌باشد که امکان برخورد امواج شدید و طوفان به سوئیت‌ها وجود ندارد.

سوئیت های این هتل روی دریا احداث شده‌اند. کف شیشه‌ای که اتاق‌ها دارند، به میهمانان امکان تماشای دریا را می‌دهند. ساخت بخش دیگر هتل در ساحل دریا بوده که چشم‌اندازی فوق‌العاده به آب‌های خلیج فارس دارد.

در ساخت این مجموعه به سازگاری با محیط زیست تا جای ممکن رعایت شده تا کمترین آسیب به طبیعت وارد شود. به همین خاطر سازمان حفاظت محیط زیست کشور، تندیس اولین و تنهاترین هتل را که دوستدار و حامی محیط زیست است به این هتل اهدا کرد. دو جزیره مصنوعی در هتل ترنج جزیره کیش با هدف حفظ اکوسیستم طبیعی منطقه و جذب پرندگان مهاجر بنا شد.

موقعیت جغرافیایی این مجموعه و نوع ساخت سوئیت‌ها به صورتی می‌باشد که میهمانان چشم‌اندازهای منحصربه‌فردی از امواج دریا، مرجان‌ها، طلوع و غروب خورشید، ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های دیدنی، ساحل و فضای سبز خواهند داشت.

حتما بخوانید: معرفی هتل ترنج کیش | هتلی لوکس و بی نظیر

رزرو هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره و بزرگ داریوش از جمله بهترین و بزرگ‌ترین هتل های ایران بوده که به داشتن معماری خاص و فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. در سال ۱۳۸۲ هتل داریوش در شمال شرقی جزیره کیش توسط معماران ایرانی با وسعت ۱۲ هکتار و نزدیک به ساحل شرقی بنا شد.

هتل داریوش که از قدیمی‌ترین هتل های جزیره است با هزینه ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شد. شایان ذکر است، در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ هتل داریوش به کسب جایزه جهانی «سفر» در میان هتل های ایرانی موفق شد.

هتل داریوش تنها هتل کشور بوده که از معماری و نمادهای باستانی برخوردار است. ساخت هتل و طراحی آن الهام گرفته شده از بنای باشکوه تخت‌جمشید است. از این رو هتل را با نام هتل هخامنشی نیز می‌شناسند. در ساخت این مجموعه از معماران و پیکرتراشان حرفه‌ای کشور بهره برده شده.

ساخت ستون‌ها، تندیس‌ها و سنگ‌نگاره‌های مجموعه که متشکل از محوطه و عمارت هتل است همگی الهام گرفته شده از کاخ‌های آپادانا و تچر می‌باشد. به همین خاطر روی این مجموعه نام هتل داریوش را گذاشتند.

حتما بخوانید: معرفی هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران

مقایسه قیمت هتل ترنج با هتل داریوش

در ادامه به مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش از نظر قیمت می‌پردازیم. باید بدانید که هتـل ترنـج و داریوش دارای اتاق های متنوعی است. این اتاق‌ها هر کدام متراژ متفاوت و سرویس‌دهی متنوعی را برای ارائه دارند. براساس این قضیه واضح است که نرخ ثابتی را نمی‌توان برای آن در نظر گفت.

به علاوه توجه داشته باشید که قیمت هتل ترنج و داریوش در ایام گوناگون متفاوت است. عوامل متعددی همچون شرایط آب و هوایی، تعطیلات و غیره بر روی نرخ آن تاثیر می‌گذارد. از جمله خدماتی که وجود دارد و در هتل ترنج جزیره کیش رایگان است ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، خانه کودک و اینترنت می‌باشد.

قیمت هتل داریوش کیش

قیمت هتل داریوش کیش

کمترین قیمت رزرو هتل داریوش در زمان نگارش این مقاله که مهرماه سال 1402 است، در سایت ایران هتل آنلاین 4,278,000 تومان است.

قیمت هتل ترنج کیش

کمترین قیمت رزرو هتل ترنج در زمان نگارش این مقاله که مهرماه سال 1402 است، در سایت ایران هتل آنلاین 5,000,000 تومان است.

برای اطلاع دقیق از قیمت هتل ها می‌توانید در بخش رزرو هتل سایت ایران هتل آنلاین با وارد کردن نام هتل و تاریخ اقامت از قیمت آن مطلع شوید.

امکانات هتل داریوش بهتر است یا هتل ترنج؟

بدون شک با سفر به کیش خودتان را برای رویایی‌ترین سفر در کنار خلیج‌فارس باید آماده کنید. اگر هتل اقامتتان را هم درست انتخاب کنید این تجربه بی‌نهایت شیرین خواهد بود. در ادامه به مقایسه هتل ترنج با هتل داریوش می‌پردازیم.

حتما بخوانید: معرفی اتاق های هتل داریوش کیش

امکانات عمومی و رفاهی هتل داریوش کیش

hotel dariush kish 1 jpg

از جمله امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل داریوش کیش لابی آن می‌باشد. این لابی از ظرفیت ۴۰ نفری برخوردار است. از جمله خدمات ارائه‌شده در لابی عبارتند از دستگاه واکس کفش، آسانسور، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی با هزینه جدا، اتاق چمدان و کافی‌شاپ.

برای آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مندند با ماشین شخصی سفر کنند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است. این پارکینگ ظرفیت ۱۲ خودرو را داشته و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

از جمله امکانات تفریحی که هتل دارد شامل استخر روباز و اختصاصی است. همینطور تعدادی زمین ورزشی در محوطه هتل وجود دارد. برای بازدید و گشت و گذار پیشنهاد می‌دهیم به باغ پرندگان یا کشتی تفریحی بروید و از ورزش‌های آبی آن بهره‌مند گردید.

همچنین اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در هتل داریوش قرار دارد. توریست‌های زیادی برای بازدید از این آکواریوم از نقاط مختلف جهان به جزیره کیش سفر می‌کنند. از دیگر سرگرمی‌های هتل داریوش عبارتند از سالن بدن‌سازی، زمین اختصاصی برای پینت بال و تنیس، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه. تمام این موارد در جذب مسافر و توریست تاثیرگذار هستند.

اقامتگاه های برتر و قیمت مناسب در شهر استکهلم
ادامه مطلب

لازم به ذکر است که پلاژ آقایان و بانوان تقریبا ۳ دقیقه فاصله داشته که این مسافت را می‌توانید از طریق اتومبیل طی نمایید.

امکانات عمومی و رفاهی هتل ترنج کیش

امکانات عمومی و رفاهی هتل ترنج کیش

اقامت در دل دریا، را می‌توان از لذت‌هایی در نظر گرفت که در کمتر نقطه‌ای از جهان امکان تجربه آن وجود دارد. هتل ترنج کیش برای گذراندن تعطیلات گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. هتل ترنج با ارائه تمامی امکانات رفاهی، از مسافرانی پذیرایی می‌کند که این جزیره را برای تعطیلات خود به‌عنوان مقصدی مناسب انتخاب می‌کنند.

مهمانان هتل در کنار سوزاندن کالری در سالن ورزشی، می‌توانند از دیگر امکانات سرگرم‌کننده نظیر بیلیارد، فوتبال دستی و نیز بازی ایر هاکی بهره‌مند شوند. ترانسفر مسافران از فرودگاه به سمت هتل  رایگان بوده و مسافران باید از ۲۴ ساعت قبل از ورود، با پذیرش هتل هماهنگی‌های مربوطه را انجام دهند.

شایان ذکر است که ترانسفر فرودگاهی از ساعت ۱۲ الی ۶ صبح امکان‌پذیر می‌باشد.

اتاق های هتل ترنج یا هتل داریوش بهتر است؟

اتاق های هتل 5 ستاره ترنج کیش

اتاق های هتل ترنج کیش

۱۰۰ سوئیت هتل ترنج دارای بالکن اختصاصی هستند که توسط اسکله‌‌ای چوبی که طول یک کیلومتر را دارند، به یکدیگر وصل شده‌اند. در این مجموعه پنج سوئیت وی‌آی‌پی با طراحی ملل هم وجود دارد. این هتل دارای سوئیت فلت۴۰ متری، سوئیت یک خوابه رویال ۶۰ متری و دوخوابه وی‌آی‌پی ۱۲۰ متر است. از جمله امکانات سوئیت‌ها هتل ترنج چایی‌ساز، مینی‌بار، مبلمان و تخت نوازد، یخچال، تلویزیون و… می‌باشد.

اتاق های این هتل شامل

  • دوتخته دبل، دوتخته توئین
  • دوتخته رو به غروب
  • دوتخته رو به دریا
  • سوئیت رویال هتل ترنج کیش
  • سوئیت رویال رو به دریا
  • سوئیت رویال رو به غروب
  • سوئیت امپریال هتل ترنج کیش و… می‌شود.

حتما بخوانید: آشنایی با اتاق های هتل ترنج کیش از امپریال تا رویال

اتاق های هتل 5 ستاره داریوش کیش

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بیش از ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل برخوردار است که با چشم‌انداز زیبا و تماشایی به دریا و باغ، تجربه اقامتی بی‌نظیری را برای مهمانان فراهم می‌کند. این اتاق‌ها به سرویس کامل چای، مینی‌بار، سرویس حمام به‌صورت وان در اتاق های استاندارد، سوییت کاباناها، بالکن با چشم‌انداز رو به باغ یا دریا، تلوزیون هوشمند،  وان حمام جکوزی در سوییت‌ها و اتاق های لوکس مجهز هستند.

اتاق های هتل عبارتند از :

  • اتاق‌ دونفره دوبل رو به باغ
  • دونفره دوبل رو به دریا
  • سوئیت استودیو
  • سوئیت آتوسا یک‌خوابه رو به باغ
  • سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا
  • اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ
  • اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا
  • سوییت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا
  • سوییت رویال لوکس چهارتخته رو به باغ

ارزان‌ترین اتاق، اتاق استاندارد دونفره رو به باغ و گران‌ترین اتاق های هتل داریوش سویيت رويال لوکس چهار نفره رو به دریا است.

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل ترنج یا هتل داریوش

قيمت صبحانه هتل ترنج كيش

صبحانه هتل ترنج کیش  تنوع بسیار بالایی دارد. صبحانه هتل شامل صبحانه‌های سرد و گرم مانند نیمرو، تخم مرغ آبپز، پنیر، مربا، عدسی و دیگر نوشیدنی‌های طبیعی مانند آبمیوه است. تنوع بالای صبحانه و خوردن آن بر روی دریا بدون شکً لذت شروع صبح را دو چندان می‌کند. پس در این هتل منتظر شروع روزی پر از انرژی باشید.

رستوران ها و کافه های هتل ترنج

hotel toranj kish 9 jpg

باتوجه به موقعیت رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل ترنج، لذت صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های لذیذ در فضایی رویایی و رو به دریا برای مهمانان فراهم است.

رستوران‌های هتل ترنج کیش باتوجه به تنوع بالا، ارائه‌دهنده غذاهای متنوعی مثل فست فود، غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی و … است. قیمت رستوران هتل ترنج کیش باتوجه به کیفیت بی‌نظیرش، فوق العاده بالا بوده و تمامی رستوران‌ها در این هتل، غذاهای بوفه سلف سرویس را ارائه می‌دهند.

1- رستوران خورشید

این رستوران همچون سوئیت های هتل، روی دریا واقع شده است. تجربه بی‌نظیر غذاخوردن در کنار تماشای دریا و زیبایی‌های شگفت‌انگیز آن قطعا فوق‌العده است. برای رسیدن به رستوران این امکان را دارید تا سوار ماشین‌های برقی شده یا از اسکله چوبی کنار سوئیت‌ها بهره‌مند گردید و از محیطی‌ که وجود دارد، لذت ببرید.

غذاهایی که رستوران خورشید ارائه‌ می‌‌دهد به‌صورت سلف‌سرویس بوده و شامل انواع مدل‌های مختلف سوپ و سالاد و اقسام زیتون و ماست و میوه است. غذاهایی نظیر عدس پلو با گوشت، جوجه کباب زعفرانی و لاری، ماهی سرخ شده، ته‌چین مرغ، پیتزا قارچ و گوشت، کباب کوبیده، خورشت قرمه سبزی و قیمه بادمجان، میرزا قاسمی، کوکو لوبیا سبز و… در منوی رستوران وجود دارد و برای میهمانان سرو خواهد شد.

آن دسته از عزیزانی که که مهمان هتل نیستند، جهت استفاده از رستوران و خدماتش باید مبلغی را تحت ‌عنوان ورودی هتل و ورودی رستوران پرداخت کنند.

2- رستوران تاج

در میان رستوران‌های هتل ترنج کیش، رستوران تاج ترنج هم مثل رستوران خورشید، روی عرشه قرار داشته و به میهمانان لذت صرف غذا بر روی دریای خلیج فارس را ارائه ‌می‌دهد. در منوی این رستوران، انواع غذهای ایرانی، بین المللی، دریایی و… وجود دارد. پس نگران نباشید! زیرا در میان تنوع غذاهای موجود، می‌توانید غذای مورد علاقه خودتان را با بهترین کیفیت سفارش داده و میل کنید.

حتی چنانچه برای اقامت هتل ترنج را انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید از رستوران غذایتان را سفارش دهید؛ البته لازم است مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت نمایید. رستوران تاج، به بوفه مجهز بوده و امکان سفارش سلف سریس غذا را برای میهمانان فراهم کرده است

3- رستوران ساحلی

صرف یک وعده غذای باکیفیت و خوش‌طعم برای ناهار یا شام اگر در کنار دریا باشد، برای هر گردشگری وسوسه‌انگیز خواهد بود. این تجربه را رستوران ساحلی هتل ترنج به میهمانانش هدیه می‌دهد.

4- کافه گلف

علاوه بر رستوران‌های فوق‌العاده هتل ترنج کیش که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم خوب است به کافی شاپ هتل نیز اشاره کنیم.  کافه این هتل برای میهمانان در 24 ساعت شبانه روز خدمت رسانی دارد. کافه گلف هتل ارائه‌دهنده نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم و در عین حال متنوع برای مدعوین خود است. در منوی این کافی شاپ انواع دمنوش، غذاهای فست فودی، آبمیوه های طبیعی و … وجود دارد.

5- کافی شاپ ساحلی

منوی کافی شاپ ساحلی هتل ترنج  کیش مشابه منوی کافه گلف بوده و در قسمت ساحلی بر روی شن‌ها قرار گرفته است. لذت برخورد نسیم دریایی، شنیدن صدای پرندگان و … باعث شده تا این کافه، مکانی ایده‌آل برای قرارهای کاری و دوستانه، سورپرایزها، دورهمی‌ها و تولدها باشد.

حتما بخوانید: معرفی رستوران های هتل ترنج کیش

رستوران و کافه های هتل داریوش

هتل داریوش متشکل از دو رستوران بوده که هر کدام از آن‌ها در جزیره کیش، بسیار معروف و زبانزد می‌باشند. رستوران‌های هتل از مسافران قبلی در رسانه‌ها، نظرات و بازخوردهای مثبت و خوبی گرفته‌اند. در طراحی رستوران‌های هتل داریوش، دکوراسیون و دیزاین زیبایی به چشم می‌خورد.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل
ادامه مطلب

هر دو رستوران تمامی غذاهایشان خوشمزه و لذیذ هستند و با مواد اولیه تازه طبخ می‌شوند. از حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای منطقه در رستوران‌ها بهره برده شده است. رستوران‌های هتل از پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای برخوردار هستند که پذیرای گردشگران و میهمانان هتل می‌باشند.

قیمت ورودی رستوران هتل داریوش کیش

خبر خوب آن است که امکان استفاده از کافه و رستوران‌های هتل داریوش کیش برای تمام افراد وجود داشته و تنها به افراد مقیم هتل محدود نمی‌گردد. معماری که هتل داریوش از آن بهره برده باعث شده تا به یک هتل منحصربه‌فرد در ایران و حتی جهان تبدیل شود.

سبک سنگ‌تراشی و ساختمان‌سازی هخامنشی در هتل به‌ اندازه‌ای جالب است که توجه هر بیننده‌ای به آن جلب خواهد شد. از این رو، هر مسافری که به کیش سفر می‌کند، بهتر است از هتل داریوش کیش حتما بازدید کند.

قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش

خدمات ناهار و شام هتل داریوش به‌ صورت بوفه نمی‌باشد. در وعده شام منوی رستوران آپادانا انتخابی است. شایان ذکر است که دسرها و پیش‌غذاهای رستوران به ‌صورت بوفه به میهمانان ارائه خواهند شد. با این حال، چنانچه می‌خواهید غذای اصلی را نیز به‌ صورت بوفه صرف کنید بهتر است، دیگر رستوران‌های جزیره که در وعده ناهار و شام سلف سرویس هستند را امتحان کنید.

رستوران هتل داریوش کیش

رستوران هتل داریوش کیش

1- رستوران آپادنا

آپادانا اولین رستوران بوده که در طبقه همکف و بخش مرکزی هتل واقع شده است و طبقات بالایی به آن اشراف دارند. دکوراسیونی که این رستوران دارد، بسیار زیبا بوده و سقف بلند و ستون‌های مرمری آن، این زیبایی را دوچندان کرده است.

دیوارهای هتل مزین به تابلوهایی هستند که از طرح‌های اصیل مربوط به فرهنگ هخامنشی برخوردارند. همچنین ستون‌های کوتاه‌تر این هتل، دارای طرح‌های خاص فیروزه ‌فام ایرانی‌اند.

میزها و صندلی‌های رستوران آپادانا دارای سبک تخت‌های سلطنتی پادشاهان هخامنشی هستند. همه چیز در این هتل، برای یک پذیرایی شاهانه از مهمانان وجود دارد. از بین میزهای رستوران آب‌نمای رستوران آپادانا که طراحی همچون یک جویبار را داشته و در اطراف آن نخل‌های کوچک قرار دارد، رد می‌شود. این طراحی و چیدمان آرامش فضای رستوران را چند برابر کرده است.

ترکیب رنگ‌های کرم، قرمز، طلایی، آبی و سبز در رستوران داریوش گرند هتل به سراسر وجود شما انرژی مثبت را تزریق می‌کند.

از معماری فوق‌العاده رستوران که بگذریم، نوبت به طعم غذاهای لذیذ آن می‌رسد. رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی با بهترین کیفیت است. قطعا در رستوران یک هتل باشکوهی مثل هتل داریوش، بهترین سرآشپزها مشغول به فعالیت‌اند و آشپزان با مواد اولیه مرغوب و تازه غذاها را تهیه می‌کنند.

از جمله غذاهای منوی این رستوران عبارتند از: انواع کباب، خورش ایرانی و محلی، پاچین و ته‌چین، قیمه نثار، چلو گوشت، استامبولی، عدس پلو و… .

میز اردور رستوران آپادانا هتل داریوش سلف ‌سرویس می‌باشد و در آن انواع سالاد، پیش‌غذا و دسر برای میهمانان سرو می‌شود. این رستوران همچون دیگر قسمت‌های هتل، دارای معماری سبک باستانی است. روی دیوارهای رستوران هتل طرح‌هایی نظیر نگاره‌های پاسارگاد و تخت‌جمشید به چشم می‌خورد.

سالن این رستوران تحت تاثیر دو کاخ پارسه و تچر بنا شد. هرچند سبک معماری دو رستوران یکی می‌باشد؛ با این حال هر یک رنگ‌ها، طرح‌ها و جزئیات معماری منحصربه‌فردی دارند. با سرو غذا در آن‌ها، میهمانان تجربه‌ای از دو فضای متفاوت را خواهند داشت.

2- رستوران پاسارگاد

رستوران پاسارگاد داریوش را از روی کاخ‌های پاسارگاد کورش کبیر طراحی کرده‌اند. نقش برجسته کاخ تچر را بر نمای دیوار آن می‌توانید ببینید. همچنین این رستوران دارای سبکی مجلل و فاخر است که هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند. در ابتدا، محیطی که رستوران دارد باعث می‌شود تا همه چیز را با دقت وارسی کرده و نقش‌های کاخ تچر و پارسه را مشاهده کنید.

در این رستوران هارمونی ترکیب رنگ‌های قرمز، طلایی، کرمی، سبز و آبی بهره برده شده است. رستوران دارای فضایی شکیل و زیبا بوده که حالتان را به بهترین نحو خوب می‌کند. ظرافتی که در تمام وسایل و طراحی رستوران بکار رفته به طرز مشهودی توجه را جلب خواهد کرد. ستون‌های این قسمت را از روی کاخ اصلی کورش کبیر در پاسارگاد ساخته‌اند و بدون شیار می‌باشد. اما در رستوران آپادانا، ستون‌ها از روی ستون‌های باقی مانده کاخ آپادانای تخت جمشید بنا شده‌اند و باشیار هستند.

میزها و صندلی‌ها دارای فرمی خاص ساخته می‌باشند که مشابه‌ آن در سایر رستوران‌های ایران وجود ندارد و به همین خاطر تک هستند. این رستوران که در وعده ناهار و شام به میهمانان سرویس می‌دهد، ساعت کاری‌اش از ۱۳ الی ۲۴ است. رستوران پاسارگاد از جمله مجلل‌ترین رستوران‌های جزیره کیش برای سرو نهار و شام محسوب می‌شود.

3- کافی شاپ هتل داریوش کیش

از قسمت‌های هیجان‌انگیز هر هتلی، به ویژه هتل داریوش، کافی‌شاپ‌های آن است. کافی شاپ‌های لوکس و لاکچری در هتل داریوش کیش وجود دارد. پس از گشت‌وگذار و خرید می‌توانید به آنجا رفته و یک میان وعده خوشمزه را نوش جان کنید. این کافی‌شاپ‌ها با انواع خوراکی‌های خوشمزه و متنوع میزبان میهمانان هستند. کافه‌های هتل داریوش را به عنوان کافه‌های خوب کیش، برای بدست آوردن انرژی از دست رفته می‌شناسند.

افراد این امکان را دارند تا جشن‌ تولد، دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوداگی کوچک را به کافه رستوران داریوش بسپارند. در این کافی‌شاپ‌ها از سپری کردن لحظاتتان در کنار عزیزان و دوستان لذت خواهید برد. با این تفاسیر، به کافی‌شاپ‌های هتل داریوش سری می‌زنیم. در ادامه کافی  شاپ‌های این هتل خاص را به شما معرفی می‌کنیم.

4- کافی شاپ آتوسا هتل داریوش

اسم این کافی شاپ را آتوسا گذاشته‌اند. چراکه از نام همسر دوم داریوش کبیر که آتوسا بود، برگرفته شده است. در این کافه  صندلی‌های طلایی همچون صندلی‌های شاهی داریوش را با نقش برجسته‌های تخت جمشید که رنگ طلایی دارند مشاهده می‌کنید. به صورت مشبک کاری نماد‌های هخامنشی از سرو تا لاماسوا تزیین شده‌اند. شما صندلی‌های طراحی شده با المان کاملا هخامنشی را در این کافه مشاهده خواهید کرد که توجه‌تان را جلب می‌کند.

این کافی شاپ، برای استراحت و سرو میان‌ وعده‌های لذیذ و نوشیدنی‌های گرم و سرد مکان خوبی است.. فضایی شیک و بسیار لاکچری این کافی شاپ باعث شده تا برای برگزاری جلسات کاری نیز مناسب باشد. جهت پذیرایی از میهمانان خارجی خود می‌توانید از کافی شاپ آتوسا استفاده کنید که گزینه پیشنهادی ما به شماست. سرو تمامی غذاها در این کافه برای میهمانان بسیار با کیفیت است.

5- کافی شاپ استخر هتل داریوش

رستوران و کافه های هتل داریوش

کافی شاپ استخر هتل داریوش یکی دیگر از کافه‌های هتل بوده که در محوطه روباز واقع شده است. این کافی شاپ در کنار استخر قرار دارد تا ورزشکاران بعد از داشتن تحرک، یک میان‌وعده تازه و لذیذ را میل نمایند.

کافه استخر هتل داریوش، برای گذراندن اوقات فراغت در فصل زمستان و پاییز یکی از بهترین مکان‌ها است. در این کافه میهمانان از محیط روباز و دل انگیز هتل بهره‌مند خواهند شد. این کافی شاپ، محلی برای شب نشینی‌ها  بوده و این مکان را بسیاری از خانواده‌ها، برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب می‌کنند.

7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو
ادامه مطلب

در کافی شاپ استخر هتل داریوش، بستنی‌های خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌های متنوع و دسرهای فوق‌العاده به مهمانان ارائه می‌شود.

6- کافه لانژ هتل داریوش

کافه‌ی دیگری که در داریوش گرند هتل وجود دارد و می‌توان گفت کافه‌ا‌ی عاشقانه با  فضایی رمانتیک است کافه لانژ می‌باشد.  در این کافه، فضای دل انگیز، مزین به کف پوشی سیاه و صندلی‌های صورتی رنگ است. می‌توانیم این محیط را بهترین محیط برای قرارهای دوستانه برشماریم.

چنانچه به فست‌فود علاقه‌مندید، در کافه لانژ انواع غذاهای فست فودی سرو می‌شود. کافه لانژ را به زوج‌های جوان و برای دورهمی‌های دوستانه پیشنهاد می‌دهیم.

حتما بخوانید: رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

فاصله هتل ترنج یا هتل داریوش کدام به دریا نزدیک تر است؟

هتل داریوش کیش با فاصله ی 1 تا 4 کیلومتر از ساحل، یکی از بهترین هتل های نزدیک به ساحل در کیش می‌تواند باشد.

فاصله هتل ترنج تا اسکله میرمهنا ۴ کیلومتر – حدودا ۶ دقیقه با خودرو، فاصله تا پارک دلفین‌ها ۱۷ کیلومتر – حدودا ۲۲ دقیقه با خودرو و فاصله تا اسکله تفریحی ۱۳ کیلومتر – حدودا ۱۸ دقیقه با خودرو است.

هتل ترنج یا هتل داریوش به چه مراکز تفریحی نزدیک تر است؟

مراکز تفریحی نزدیک هتل داریوش

hotel dariush kish 2 1 jpg

هتل داریوش در نزدیکی اکثر مراکز خرید و جاذبه های تماشایی کیش واقع شده است. به همین خاطر با اقامت در این هتل تردد تا مرکز خرید مرجان کیش، پارک ساحلی مرجان کیش، مجتمع تجاری سارینا ۱، مرکز خرید مروارید، بازار ونوس،بازار پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش به‌راحتی برای مهمانان امکان‌پذیر خواهد بود.

در سال ۱۳۸۳ پارک دلفین‌ها با مساحت ۶۵۰ هزار متر مربع در جنوب شرقی جزیره کیش مورد افتتاح واقع شد. این مجموعه متشکل از باغ پرندگان، دلفیناریوم یا پارک دلفین‌ها، آکواریوم آب شور، فضای سبز با انواع گوناگون گونه‌های گیاهی، سفره‌خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است. در این پارک این امکان را دارید تا حرکات جالب و دیدنی از از پستانداران دریایی نظیر گراز دریایی، گربه دریایی، دلفین، شیر دریایی و پنگوئن را تماشا کنید.

بیش از پنجاه گونه از پرندگان مختلف در باغ پرندگان این مجموعه نگهداری می‌شود. همچون مرغ سقا، انواع لک لک، توکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، طاووس، موزخوار، قو و سایر انواع از موجودات آبی نظیر تمساح که از نقاط مختلف جهان گردآوری شده است.

این امکان را دارید تا در فضای سبز پارک دلفین‌های کیش از یکصد گونه متنوع از گیاهان و درختان مختلف نظیر اکالیپتوس، درخت لور و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس بازدید نمایید. این مجموعه را در مجاوت هتل داریوش و در مسیر ویژه دوچرخه‌سواری پیدا خواهید کرد. همینطور این پارک به اتوبوس‌های قطاری مجهز بوده که بازدیدکنندگان را به قسمت‌های مختلف این مجموعه هدایت می‌کنند.

مراکز تفریحی نزدیک هتل ترنج

هتل ترنج کیش در ساحل و در نزدیکی دریای کیش واقع شده ‌است. از جمله مزایایی که موقعیت مکانی هتل 5 ستاره ترنج کیش دارد سهولت دسترسی به مراکز و اماکن رفاهی و گردشگری است. از جمله این جاذبه‌ها عبارتند از درخت سبز (آرزوها)، شهر قدیمی حریره، خانه مردم شناسی بومیان کیش، بازار عرب‌ها، اسکله تفریحی میرمهنا، ساحل زیبای کرانه مسیر دوچرخه سواری، شهر زیر زمینی کاریز، ساحل دامون، مراکز خرید و….

همینطور فاصله هتل ترنج کیش تا فرودگاه بین المللی کیش تقریبا 7.2 کیلومتر است.

هتل ترنج و هتل داریوش کجاست؟

آدرس و شماره تلفن هتل ترنج کیش

آدرس هتل ترنج

کیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور

شماره تلفن هتل ترنج

02191005105

آدرس هتل داریوش

کیش-میدان داریوش

شماره تلفن هتل داریوش

02191005105

تفریحات هتل داریوش

hotel dariush kish 22 jpg

  • بیلیارد: هتل داریوش دارای یک سالن بیلیارد با قابلیت ایت‌بال و اسنوکر می‌باشد.
  • آرایشگاه: در هتل داریوش سالن آرایش ویژه آقایان و سالن زیبایی به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند.
  • غواصی: در کنار اقامت‌ در هتل داریوش این امکان را دارید تا تجربه متفاوتی از غواصی را در آب‌های خلیج فارس داشته باشید.
  • ماساژ تایلندی: از امکانات دیگر هتل داریوش سالن ماساژ تایلندی بوده که در بیرون از عمارت هتل و در سالن‌ ماساژ قرار دارد.
  • ماساژ پا با ماهی (فیش پدیکور): سالن ماساژ ماهی در سالن ماساژ در محوطه عمارت هتل واقع شده است.
  • آتلیه: از جمله امکانات این مجموعه آتلیه می‌باشد که ثبت‌کننده لحظات شیرین، خاطرانگیز و ماندگار است.

حتما بخوانید: مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش

تفریحات هتل داریوش

تفریحات هتل ترنج

ساحل هتل دریایی ترنج کیش از آلاچیق‌های متعددی برخوردار است. می‌توانید با نشستن در زیر آن‌ها از مناظر زیبای دریای نیلگون خلیج فارس بهره‌مند شوید. هتـل ترنـج کیـش دارای یک سالن اختصاصی برای بازی های ساحلی بوده که از جمله تفریحات موجود در این سالن عبارتند از ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد.

از دیگر تفریحات هتل ترنج کیش سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری، سالن اسپا و ماساژ و فوتبال دستی، استخر و سونا بخار و جکوزی هستند.

نظرات مسافران هتل ترنج یا هتل داریوش کیش

نظرات مسافران هتل ترنج

این هتل که برای اولین بار در ایران بر روی آب احداث شد، از جمله هتل های خاص ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. هتل ترنج میزبان مسافرانی با سلایق خاص است. اگر می‌خواهید نظرات میهمانان قبلی هتل را بدانید، می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات مسافران هتل داریوش

نظرات مسافران هتل داریوش

اگر علاقه‌مندید که طی یک سفر جذاب به جزیره زیبای کیش، در هتلی با امکانات مناسب اقامت داشته باشید، هتل داریوش انتخاب خوبی برای شما است. هتل به خاطر معماری منحصربه‌فردش و ارائه باکیفیت‌ترین خدمات، به شهرت خوبی رسیده است. این هتل یک جاذبه گردشگری جزیره می‌باشد. اگر می‌خواهید نظرات میهمانان قبلی این هتل را بدانید، می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

جمع‌بندی

سفر به کیش بدون شک از برنامه های سفر و گذران اوقات فراغت محبوب بین ایرانیان است. پس از انتخاب مقصد سفر، محل اقامت پراهمیت‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود. کیش از هتل های مختلف مملو بوده که با امکانات مجهز و متنوع به مهمانان جزیره سرویس می‌دهند. کیش هم هتل دو ستاره دارد و هم پنج ستاره.

بد نیست بدانید، تعدادی از این مراکز اقامتی را به خاطر ارائه خدمات و کیفیت خوب، با نام‌های پنج ستاره لوکس، پنج ستاره تاپ و غیره می‌شناسند. در بین  تمامی این هتل های متفاوت، نام هتل ترنج و داریوش می درخشد. این دو هتل به نمادهای جزیره کیش تبدیل شده‌اند. هتل ترنج یا هتل داریوش همانطورکه در مقاله به آن اشاره شد از هتل های بسیار خوب هستند. در این مقاله به مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش پرداختیم.

حتما بخوانید:

لوکس ترین و گرانترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل های کیش با ناهار و شام

بهترین هتل های استخردار کیش

4/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر