لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مکان های تفریحی زمستانه تهران
مکان های تفریحی زمستانه تهران

مکان های تفریحی زمستانه تهران

پایتخت هزار رنگ ایران عجیب عزیز است، هر کسی که به آن پا می‌گذارد شیفته آن می‌شود و دل کندن از این شهر سخت است. تهران جایی است که به دومین شهر بزرگ در خاورمیانه شهرت دارد و جمعیتی بیش از 13 میلیون نفر در دل آن زندگی می‌کنند. در جایی مثل تهران بیش از هر شهری دیگر نیاز به تفریح و مکان های تفریحی حس می‌شود. همه ما به درستی می‌دانیم که برخی تفریحات زمان خاص خودش را دارد، مثلاً کمتر کسی دوست دارد در سرمای منفی صفر درجه به سراغ شنا در آب رودخانه برود. مکان های تفریحی زمستانه تهران با تنوعی که دارند به‌خوبی تواسته‌اند نیاز اهالی و گردشگران این شهر را برطرف کنند.

لذت سر کردن یک هوای سرد زمستانی وقتی کامل می‌شود که تنها پشت شیشه نظاره‌گر برف نباشیم و از خانه بیرون برویم تا صدای آن را زیر پاهایمان حس کنیم. بعد از روزهای سخت و پر کار، حق دارید اگر بخواهید یک روز تعطیل را در مکان های تفریحی زمستانه تهران سر کنید و این فصل را با تمام وجود حس کنید. در این مقاله کنار ما باشید تا با هم به بهترین مکان های تفریحی تهران در زمستان سری بزنیم و خاطرات برفی زیبا برای خودمان بسازیم.

مکان های تفریحی زمستانه تهران چه جور جاهایی هستند؟

معرفی بهترین مکان های تفریحی زمستانه تهران

برای ما ایرانی‌ها، تنها وقتی برف می‌بارد و سپیدی آن را بر محیط اطرافمان می‌بینیم می‌توانیم بگوییم زمستان رسماً آغاز شده؛ حتی اگر کوتاه باشد. تهران از آن مناطقی است که نمی‌توان گفت آب و هوای و موقعیت جوی در همه جای آن یکسان است.در اینجا روزهایی را می‌بینید که کوه های شمال تهران از برف سفید پوش شده؛ درحالی‌که مناطق جنوبی و یا مرکز شهر خبری از برف نیست و بارش باران را شاهد هستند. در تهران تا دلتان بخواهد جاذبه گردشگری وجود دارد و البته برخی از مکان های تفریحی رایگان تهران از آن‌ها به‌حساب می‌آیند.

فقط باید اراده کنید تا ببینید که به اندازه کتابی قطور لیستی از جاهای دیدنی تهران را پیش رو دارید. اینکه مکان های تفریحی زمستانه تهران چجور جاهایی هستند؛ باید بگویم به سلیقه و روحیه شما بستگی دارد. بازدید در فضای باز و برفی را بخواهید، بوستان گردی و شکم گردی در کنار جوی آب، اسکی در پیست های لاکچری، کوهنوردی و فتح قله‌های برفی و یا بازی در مکان های تفریحی سرپوشیده تهران در زمستان را ترجیح می‌دهید.

معرفی جاهای تفریحی زمستانه تهران

جاهای تفریحی تهران مناسب زمستان را قرار است با هم بررسی کنیم. تجربه ثابت کرده است که بهترین کار قبل از سفر و تفریح در یک منطقه، شناسایی و آگاهی نسبت به‌ آن قبل از حرکت به سمت مقصد است. با شناختن مکان های تفریحی زمستانه تهران می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای گردش یک روز شاد و برفی در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

پیست اسکی آبعلی تهران

پیست اسکی آبعلی تهران

اسکی و غلط خوردن در برف‌ها، تفریحی است که فقط در زمستان می توانید به سراغ آن بروید. در تهران و اطراف این شهر، پیست‌های اسکی وجود دارد که در سه ماه زمستان با بیشتر شدن بارش برف گردشگران را به سمت خود می‌کشانند. جایی مثل پیست اسکی آبعلی را می‌توان از مکان های تفریحی تهران برای خانواده در زمستان دانست که با حضور در آن، گردشگران در هر سن و سالی دیده می‌شوند. بالاترین نقطه پیست از سطح دریا 2650 متر و پایین‌ترین نقطه آن 2400 متر ارتفاع دارد و برف‌های این منطقه دیرتر از جاهای دیگر آب می‌شود.

پیست اسکی آبعلی تهران

جاهای تفریحی تهران در هوای سرد لذتی متفاوت از تفریح در دیگر فصل­ها دارد. پیست آبعلی از قدیمی‌ترین و شلوغ ترین­ پیست های تهران است. پیست آبعلی دارای یک تله کابین، ۵ تله اسکی بشقابی و ۳۳ تله اسکی چکشی است که به ۳۳ بخش پیست شرکت نفت، پیست ‌های خصوصی و پیست تربیت بدنی تقسیم می­شود. پیست اسکی آبعلی از آن جاهایی است که صدای شادی و زندگی را  از هر طرف می­توانید بشنوید.

پیست اسکی آبعلی تهران

در پیست اسکی آبعلی امکاناتی مثل مدرسه اسکی، سوارکاری، کایت سواری، باشگاه تنیس، رستوران، تلکه اسکی، تله سیژ، تله کابین، پارکینگ و سرویس بهداشتی در اختیار گردشگران قرار دارد و اینجا را به یکی از بهترین مکان های تفریحی زمستانه تهران تبدیل کرده است.

  • آدرس پیست اسکی آبعلی: تهران، شهرستان دماوند، رودهن، دهستان آبعلی، جاده هراز
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی پیست اسکی آبعلی تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین

به یکی دیگر از مکان های تفریحی تهران در فصل زمستان می­رسیم که بازدید از آن برای گردشگران همیشه همراه با شادی و هیجان بوده است. بعد از یک روز برفی، رفتن به جایی مثل پیست اسکی دیزین تهران لذت زمستان را بر شما تمام می­کند. جنس بازی­ و تفریحات زمستانه با بقیه فصل­ها کاملاً فرق می­کند، به‌ویژه اگر در جایی مثل پیست اسکی محبوب دیزین باشد. دیزین یکی از مجهزترین پیست ­های اسکی ایران است که طرفدران این تفریح آن را به خوبی می­شناسند.

هتل ارزان در تهران
ادامه مطلب

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین نخستین پیست بین‌المللی ایران است و هر ساله مسابقات رسمی توسط فدراسیون جهانی اسکی در آن برگزار می­شود. مجموعه پیست دیزین تهران، ۲۳ پیست دارد و بخش افراد حرفه­ای از تازه کارها جداست، چون شیب آن نیز فرق می­کند و برای افراد مبتدی خطرناک است. در پیست دیزین ۷ تله ‌اسکی بشقابی، دوبل مایر، سی چال، گوزنی، پشت ویل، مبتدی، چمن و یک تله اسکی چکشی هم وجود دارد. ۲ تله‌ سیژ قله و چمن هم شما را به بالای کوه  و ارتفاع ۴۳۰ متری قله می­فرستند.

پیست اسکی دیزین

پیست دیزین از امکانات رفاهی مناسبی برای رفا گردشگران برخوردار است که از جمله آن­ها می­توان به رستوران، آلاچیق، تله کابین، هتل و سوئيت، اسنوبرد، تله سیژ، تیوپ سواری، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

  • آدرس پیست اسکی دیزین: البرز، شهرستان کرج، بخش گچسر، منطقه گاجره
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی پیست اسکی دیزین تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

پیست اسکی شمشک

winter entertainment places tehran 26

به سراغ یکی دیگر از مکان های تفریحی زمستانی تهران برویم که به پیست اسکی شمشک معروف است. این پیست که تفریحگاه زمستانی دلچسبی برای گردشگران به حساب می­آید در سال ۱۳۳۷ به بهره­برداری رسید تا مکانی برای تفریح و ورزش علاقمندان اسکی و برف بازی باشد.

پیست اسکی شمشک

شمشک از مکان های تفریحی زمستانه تهران است که از اواسط پاییز تا اوایل بهار پذیرای گردشگران می­باشد. یکی از ویژگی های این پیست نورپردازی عالی آن برای شب­ است تا شب­های برفی را نیز به گردشگران هدیه دهد، با این وجود می­توان گفت شمشک یکی از بهترین مکان های تفریحی تهران در شب نیز به­ حساب می­‌آید.

پیست اسکی شمشک

پیشت شمشک شامل ۴ مجموعه به نام ای آفتاب، مهتاب، شب و مبتدی است. از امکانات این پیست که در اختیار گردشگران اینجاست می­توانیم به مواردی چون: هتل، رستوران، تله کابین، تله سیژ، تله اسکی چکشی، تله اسکی بشقابی، مدرسه اسکی، کافی‌شاپ و فروشگاه مواد غذایی اشاره کنیم.

  • آدرس پیست اسکی شمشک تهران: شهرستان شمیرانات، بخش رودبار قصران، شهر شمشک
  • برای مشاهده موقعیت مکانی پیست اسکی شمشک تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

پیست اسکی دربند سر

پیست اسکی دربند سر

مکان های تفریحی تهران با تنوعی که دارند می­توانند شما را حسابی سرگرم کنند. به سراغ پیست سفیدپوش دیگری به نام دربند سر می­رویم که در شمال شرق تهران قرار دارد. پیست دربند سر در سال ۱۳۶۱ در بخش رودبار قصران به بهره­برداری رسید. شیب این پیست زیاد است و بالا رفتن از آن برای برخی افراد سخت است که البته می­‌توانند از تله کابین استفاده کنند.

پیست اسکی دربند سر

در پیست اسکی دربند سر برای رده های مبتدی و حرفه­ای لاین­های مجزایی تعریف شده که به تفریح و بازی بپردازند. در قسمت مبتدی این پیست که تله اسکی بشقابی برای بالا بردن اسکی بازان نیز وجود دارد. پیست اسکی شب دربند سر، تنها مختص افرادی است که این ورزش را به صورت حرفه­ای انجام می­دهند.

در دربند سر برای گردشگران امکانات رفاهی خوبی فراهم شده است تا با خیال راحت به بازی و تفریح خود برسند و خاطره یک روز برفی فراموش نشدنی را بسازند. از جمله امکانات دربند سر یکی از بهترین مکان های تفریحی زمستانه تهران، می­توان به رستوران، فروشگاه لوزم اسکی، تله کابین، تله سیژ، کافی­شاپ، تلکه اسکی بشقابی پارکینگ و… اشاره کرد.

  • آدرس پیست اسکی دربند سر: تهران، کیلومتر 50 شمال شرق، محله دربند سر
  • برای مشاهده موقعیت مکانی پیست اسکی دربند سر تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

پیست اسکی توچال

پیست اسکی توچال

با انتخاب گزینه برفی دیگر از لیست مکان های تفریحی زمستانه تهران، نیاز نیست از مرکز شهر زیاد دور شویم. پیست اسکی توچال یکی دیگر از جاهای تفریحی تهران مناسب زمستان است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می­کشاند. پیست توچال از پایین قله توچال به ارتفاع ۳۸۵۰ متر آغاز می­شود و تا هتل توچال به ارتفاع ۳۵۵۰ متر پایان پیدا می­کند. خبر خوب برای کسانی که دوست دارند اسکی کردن را یاد بگیرند و از آن اطلاعاتی ندارند؛ می­توانند به مدرسه اسکی این پیست در ایستگاه شماره ۷ مراجعه کنند و زیر نظر مربیان باشند.

پیست اسکی توچال

توچال از مکان های تفریحی زمستانه تهران است که دو خط بالابر سریع دارد. با حضور در این پیست اسکی، چشم­انداز بسیار زیبایی از کلان شهر تهران را  روبروی خودتان خواهید داشت. مجموعه توچال مکانی تفریحی ورزشی است که با وجود تله‌کابین، بام تهران، تله ‌سیژ، پیست اسکی، سورتمه، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی، هتل و… به یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری ایران در روزهای سرد زمستان تبدیل شده است. از دیگر امکانات پیست توچال می­توانید به مواردی چون: رستوران، اتاق فرار، سقوط آزاد، باشگاه اسکی، باشگاه تیراندازی و بانجی جامپینگ اشاره کنیم.

معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران
ادامه مطلب

پیست اسکی توچال

از آنجایی که توچال به نسبت پیست های دیگر تهران به مرکز شهر نزدیک است می­توانیم از به­عنوان یکی از  مکان های تفریحی تهران با مترو نیز نام ببریم. برای رفتن به این پیست با کمک مترو می­توانید بر خط مترو شماره یک سوار شوید و با پیاده شدن در ایستگاه تجریش به سمت میدان تجریش حرکت کنید. تاکسی های که در کنار میدان وجود دارند شما را به پیست اسکی توچال می­رسانند.

  • آدرس پیست اسکی توچال: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران
  • برای مشاهده موقعیت مکانی پیست اسکی توچال تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

پارک جنگلی لویزان تهران

پارک جنگلی لویزان تهران

در این مقاله مکان های تفریحی تهران در زمستان را با هم مرور می­کنیم و تا اینجای کار هر چه دیدیم همه سفید پوش و خوراک برف بازی زمستانی بودند. به سراغ یکی دیگر از مکان های تفریحی زمستانه تهران می­رویم که هم زیباست و هم محبوبیت بسیاری بین اهالی تهران دارد.

پارک جنگلی لویزان مقصد گردش ما در تهران گردی­های زمستان است؛ جایی که ترکیب بی­نظیر از سبزی درختان با سپیدی برف در زمستان می­سازد. در پارک جنگلی لویزان از مکان های تفریحی زمستانه تهران جاده باریکی را می­بینید که با شوق شما را به سمت خود می­کشاند تا به دل این جنگل آرام در درون تهران شلوغ بروید.

پارک جنگلی لویزان تهران

لویزان در سال ۱۳۴۲ برای جلوگیری از گسترش بیش از حد بافت شهری احداث شد و به مانند ریه­های سبز پایتخت دودی است. پارک جنگلی لویزان از بزرگ‌ترین پارک­های شهری ایران محسوب می­شود که فضای در حدود ۱۱۰۰ هکتار وسعت دارد. اینجا را می­توان از مکان های تفریحی تهران برای خانواده در زمستان دانست که البته خوراک کمپ های گروهی نیز هست.

در پارک جنگلی لویزان می­توانید تفریحی چون لذت تماشای تهران از منظره­ای زیبا را به خودتان هدیه دهید. غیر از این؛ در اینجا باوجود کافه، رستوران، فضای سبز، آلاچیق، سرویس بهداشتی، سالن بولینگ، باغ پرندگان، مسیر پیاده­ روی، اسکیت، مسیر دوچرخه‌سواری و… امکانات خوبی که برای گردشگران فراهم شده است به جاذبه گردشگری تبدیل شده.

پارک جنگلی لویزان تهران

پارک جنگلی لویزان در دل خود یک باغ زیبا برای پرندگان نیز دارد که بازدید از آن برایتان جالب خواهد بود. باغ پرندگان پارک لویزان، مکان زندگی ۱۵۰۰ گونه پرنده است. در طراحی این باغ از آخرین فناوری­ ها استفاده شده است تا مکانی امن برای پرنده‌ها باشد. این باغ ۳۰ متر ارتفاع دارد که فرصت خوبی برای پرواز پرندگان ساکن اینجا فراهم کرده است.

  • آدرس پارک جنگلی لویزان: شمال شرق تهران، بزرگراه امام علی (ع)، بعد از خروجی بزرگراه شهید زین‌الدین، خروجی شیان
  • برای مشاهده موقعیت مکانی پارک جنگلی لویزان تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

بام تهران

بام تهران

از تفریحات زمستانی در هر شهری می­توان به حضور در بلندترین نقطه آن یا همان بام شهر اشاره کرد. اگر می­خواهید تهران را از دور و زیر پایتان یک جا ببینید باید به بام تهران بروید که نمای این شهر، از بام آن بسیار دیدنی است. سوسوی چراغ­ هایی که به مانند ستاره های رو زمین می­درخشند، نظر هر کسی را به خود جذب می­کند.

بام تهران

فرقی نمی­کند اهل تهران باشید و یا گردشگر پایتخت؛ در بام شهر که یکی از مکان های تفریحی زمستانه تهران است می­توانید گردشی دلچسب و متفاوت در پایتخت را تجربه کنید. فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، آلاچیق و… از جمله امکاناتی است که در این مکان تفریحی در اختیار گردشگران قرار دارد.

در بام تهران تفریحات مختلفی مثل: سینمای چند بعدی، بادی جامپینگ، زمین ترامپولین، بگ جامپینگ، سورتمه‌سواری، شبیه‌ساز واقعیت مجازی، تله سیژ، زیپ لاین، زمین تنیس، باشگاه مکعبی، فود کورت، باشگاه تیراندازی و … برای تفریح وجود دارد. حتی یک شب نشینی ساده یا قدم زدن در محیط این منطقه، تفریحی جذاب به حساب می­‌آید که نباید از آن غافل شد.

بام تهران

بام شهر از مراکز تفریحی زمستانی تهران است که با کمترین هزینه خاطراتی همیشگی از یک تفریح روز سرد برایتان می­سازد. یک لیوان چای داغ یا خوردن یک فنجان قهوه خوش عطر در هوای سرد این تفریحگاه در ارتفاع تهران و تماشای منظره شهری که قصه ­های بی­شماری در خود دارد آرامش ­بخش است.

  • آدرس بام تهران: بزرگراه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک
  • برای مشاهده موقعیت مکانی بام تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

دربند تهران

دربند تهران

اگر از کسانی که تهران‌گردی داشته ­اند و یا اهل این شهر هستید سراغ مکان های تفریحی زمستانه تهران را بگیرید حتماً دربند را به شما معرفی می­کنند. قدم زدن در هوای تازه اینجا و یا کوه‌پیمایی در این منطقه، جانی تازه به شما می‌دهد. دربند لذت یک تفریح حسابی در هوای پاک به دور از شلوغی را با امکانات رفاهی مناسب به گردشگران می­دهد.

معرفی هتل بلوط تهران - هتلی 3 ستاره در ولنجک
ادامه مطلب

دربند تهران

دربند از مکان های تفریحی زمستانه تهران است که سال­ های سال پاتوق افراد خوش­گذران به حساب می­آید. دربند قبلاً روستای ییلاقی در نزدیکی تجریش بوده است و مسیر محبوب کوهنوردان قله توچال تهران است.

دربند تهران

اگر به پیاده‌روی علاقه­ ندارید جای نگرانی نیست، چون با تله کابین های اینجا هم به مقصد می­رسید و هم از مسیر لذت می­برید. کافه، قلیان خانه و رستوران­ هایی که در مسیر حرکتتان می­بینید جای خوبی برای تفریح و دورهمی در کنار دوستان به شما می­دهد.

  • آدرس دربند: تهران، میدان تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان دربند، میدان سربند
  • برای مشاهده موقعیت مکانی دربند تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب تهران

سرزمین عجایب تهران

زمان آن است که به سراغ مکان های تفریحی سرپوشیده تهران در زمستان نیز برویم که شهربازی‌های متعددی از جمله سرزمین عجایب تهران را شامل می­شوند. برخی از خانواده­ ها نگران مریض شدن بچه­ ها در هوای سرد و بیرون از خانه هستند و ترجیح می­دهند برای تفریحی در زمستان به سراغ جاهای سرپوشیده بروند. با انتخاب مکان های تفریحی تهران که سرپوشیده هستند خیال خانواده ها نیز راحت است که بچه­ ها هم به تفریح و شادی بپردازند و هم در معرض سرما نباشند.

سرزمین عجایب تهران

در سرزمین عجایب تهران تا دلتان بخواهد وسایل بازی و سرگرمی فراهم است، جوری که گذر زمان را حس نمی­کنید. برای هر سن و سالی در اینجا تفریحی وجود دارد و با وجود انرژی بالای بچه ­ها، والدین آن­ها نیز به سمت بازی­ های مجموعه می­روند. این مجموعه یکی از بهترین مکان های تفریحی کودکان تهران است.

سرزمین عجایب تهران

در شهربازی سرزمین عجایب تهران بازی­ های مثل خلبان کوچولو، سفر دریایی، موتور کوبنده، بولینگ کوچک، سرسره، بازی های کامپیوتری، اتاق بازی، شبیه ساز پرواز هواپیما، ماشین فرفره، شتر سواری و ماشین کوبنده وجود دارد.

  • آدرس مجموعه شهربازی سرزمین عجایب تهران: فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه.
  • برای مشاهده موقعیت مکانی شهربازی سرزمین عجایب تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

حالا که تا اینجا آمده ­اید و با تنوع مکان های تفریحی زمستانه تهران آشنا شدید، بهتر است مکان های تفریحی گرم تهران در زمستان را نیز به شما معرفی کنیم. معمولاً در چنین جاهایی تفریحات گروهی و دوستانه منتظر شماست که بسیار لذت بخش و خاطره ساز است. جایی مثل اتاق­ فرار یا اسکیپ روم دات آی آر که هیجان و انرژی زیادی به شما می­دهد؛ با ورود در اتاق فرار و تمرکز بر روی بازی، سرمای هوا را به کلی فراموش می­کنید.

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

مجموعه اتاق فرار دات آی آر، از مکان های تفریحی زمستانه تهران است که علاقه‌مندان بسیاری دارد و البته بهتر است برای ورود به اینجا ترس را کنار بگذارید. در این اتاق فرار بازی‌هایی با ژانرهای مختلف معمایی و هیجانی منتظر شماست تا آدرنالین خونتان را بالا ببرد.

مجموعه اسکیپ روم دات‌ آی‌ آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. اسکیپ روم از جاهای تفریحی تهران در زمستان، شامل هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس می‌شود.

  • آدرس دفتر مرکزی: خیابان مطهری، کوچه شهید یوسفیان، بن‌بست شکوه، پلاک ۶
  • برای مشاهده موقعیت مکانی اسکیپ روم دات آی آر تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

کافه بازی گیم برد تهران

کافه بازی گیم برد تهران

کافه بازی یکی از بهترین سرگرمی‌های هر فصل به ویژه زمستان است که افراد زیادی به‌ویژه جوانان را به سمت خود می‌کشاند. اگر انجام بازی‌های فکری را دوست دارید؛ اما بلد نیستید بازی کنید نگران نباشید، در کافه برد صفر تا صد بازی را به شما یاد می‌دهند و حرفه‌ای می‌شوید.

winter entertainment places tehran 36

علاوه بر بازی در کافه‌ بازی های تهران می‌توانید انواع خوردنی مثل کیک، قهوه، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم و فست فودی را سفارش دهید. در کافه بازی گیم برد امکان برپایی جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه نیز برقرار است.

  • آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، ساختمان ۱۲۰، طبقه اول
  • برای مشاهده موقعیت مکانی کافه بازی برد گیم تهران، بر روی نقشه کلیک کنید.

کلام پایانی

راستش را بخواهید مکان های تفریحی زمستانه تهران پایانی ندارد؛ اما در این مقاله سعی کردیم بهترین‌ مقاصد گردش و تفریح در زمستان های پایتخت را به شما معرفی کنیم. اگر گوشه نشین و دلسرد نباشید، حتی سرمای زمستان هم با مکان های دیدنی زمستانه تهران گرم و خواستنی است. جاهای تفریحی تهران زمستان را به سادگی شیرین و خاطره‌ساز می‌کند؛ طوری که تمام سال را باید منتظر بمانید تا بتوانید دوباره آن را تجربه کنید. دیگر مکان های تفریحی اطراف تهران را میتوانید در مقاله ای مجزا که برای شما تهیه کرده‌ایم، مشاهده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر