لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مراکز خرید کرج

مراکز خرید کرج

کرج از کلانشهرهای ایران بوده که احتمالا نام آن را همیشه در کنار تهران شنیده‌اید. کرج از شهرهای معروف ایران به ویژه جهت کسب و کار و مهاجرت است. همچنین نزدیکی آن به پایتخت یک مزیت خوب محسوب می‌شود تا جمعیت این شهر روزبه‌رو افزایش پیدا کند. با این حال فرقی ندارد که ساکن این شهر هستید یا به عنوان مسافر به این شهر آمده‌اید؛ ما در این مقاله مراکز خرید کرج را به شما معرفی می‌کنیم.

1. مرکز خرید مبنا

مرکز خرید مبنا

این مرکز خرید، یکی از مراکز خرید لوکس در مهرشهر کرج بوده که یک مجتمع تجاری مسکونی نیز هست. این مجتمع در ۹ طبقه و با زیربنایی برابر ۱۳,۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲,۴۰۰ متر مربع ساخته شده است. دو طبقه زیر همکف ۱۵۵ واحد به علاوه پارکینگ دارد، دو طبقه همکف و اول از بخش‌های تجاری شامل ۴۵ واحد فروشگاه و طبقات بعدی شامل ۴۰ واحد مسکونی است.

مجتمع مبنا از مراکز خرید کرج نمایندگی تعدادی برند معتبر داخلی و خارجی را در کنار فروشگاه‌های متنوع دیگرش دارد. از جمله محصولات آن‌ها شامل لوازم ورزشی، ادوات و لوازم موسیقی، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، محصولات فرهنگی، لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی (پت شاپ)، شیرینی و شکلات،  لوازم سوارکاری و… می‌شود.

در مرکز خرید مبنا، کالاها نه‌تنها دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب می‌باشند، بلکه خریداران با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته باشند، از این پاساژ دست خالی بازنمی‌گردند. از امکانات رفاهی این مرکز می‌توان به آسانسور، نورپردازی داخلی و خارجی، اطلاعات و نگهبانی، پله‌برقی، کافی‌شاپ، رستوران، لابی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم کنترل دوربین‌های دیجیتالی، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

از ویژگی‌های مرکز خرید مبنا نمای زیبا، مصالح درجه یک، طراحی دکوراسیون داخلی خاص، استفاده از اکسسوری و لوسترهای بزرگ لوکس به شمار می‌رود.

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای بلوار ۱۱۱
  • تلفن: ۳۳۴۱۴۸۵۵ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۲؛ جمعه و روزهای تعطیل ۱۷ تا ۲۲

2. مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما از مراکز خرید کرج بوده که با دو شعبه فعالیت می‌کند. در سال ۱۳۸۹، شعبه یک پروما در زمینی به وسعت ۱۵,۰۰۰ متر مربع احداث شد و متشکل از بخش‌های تجاری، رفاهی و خدماتی است. از جمله امکانات رفاهی شعبه یک پروما عبارت است از سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، پله‌برقی، سیستم اعلان و اطفای حریق، سرویس بهداشتی و پارکینگ سرپوشیده با مساحت ۳,۷۰۰ متر مربع.

این مرکز خرید با سه طبقه تجاری، در طبقه اول و دوم محصولات متعددی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم‌خانگی و… را عرضه می‌کند. در طبقه دوم نیز هایپرمارکت قرار دارد.

طبقه سوم مجتمع پروما، از یک شهربازی سرپوشیده بزرگ برخوردار است که گزینه مناسبی برای سرگرمی و تفریح کودکان می‌باشد.

شعبه دوم مرکز خرید که در طبقه همکف برج شهاب قرار دارد، در زمینی به وسعت ۸۰۰ متر مربع بنا شده است. در این مرکز خرید، محصولاتی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، مواد غذایی، مواد پروتئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و ملحفه، عطر و ادوکلن، زیورآلات، خشکبار و… به فروش می‌رسد.

  • آدرس شعبه یک: جاده ماهدشت، نرسیده به محمدشهر
  • آدرس شعبه دو: رجائی شهر، فاز سه، جنب شهرداری منطقه هفت، طبقه همکف برج شهاب
  • ساعت بازدید: همه‌روزه به‌غیر از جمعه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲

3. مرکز خرید پارسیان

مرکز خرید پارسیان

مرکز تجاری اداری پارسیان که در نزدیکی مرکز خرید مهستان قرار دارد به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کرج شناخته می‌شود. این مجتمع با زیربنای تقریبی ۲۰,۰۰۰ متر دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا از شهر کرج بوده و متشکل از ۷۲ واحد اداری و دو طبقه تجاری به همراه ۱۶۰ واحد فروشگاه است.

در این مرکز انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم ورزشی، اکسسوری منزل، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم سیسمونی، صنایع دستی و… ارائه می‌شود.

از جمله امکانات رفاهی مرکز خرید پارسیان عبارت است از پله‌برقی، سیستم اعلان حریق هوشمند، فضای سبز، سرویس بهداشتی،  فست‌فود در ضلع شمالی محوطه، نیمکت، کافی‌شاپ، هایپر مارکت، نمازخانه، آسانسور پانوراما، سیستم حفاظتی مداربسته، پارکینگ عمومی و اختصاصی، اینترنت و… .

  • آدرس: کرج، حسن آباد، بلوار ملاصدرا، بلوار تعاون، ضلع شرقی بوستان نبوت
  • تلفن: ۳۲۵۶۲۱۸۲ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: همه‌روزه از هشت تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۲؛ جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۲۳

4. مرکز خرید گلستان

یکی از شیک‌ترین پاساژهای کرج که در دو طبقه تجاری متشکل از ۶۲ واحد فروشگاه است، مرکز خرید گلستان می‌باشد. در این پاساژ می‌توانید شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات، عینک، ساعت، لباس زیر، کلاه‌گیس و… را تهیه نمایید.

مرکز خرید گلستان با داشتن امکاناتی نظیر کافه، سرویس بهداشتی و دسترسی به اینترنت و همچنین تنوع بالای محصولات، توجه بسیاری از خریداران جلب کرده است. پارکینگ عمومی نزدیک پاساژ باعث شده تا در اوج شلوغی نیز جا برای پارک وجود داشته باشد؛ چراکه این پاساژ در گوهردشت از محله‌های شلوغ و پرطرفدار کرج قرار دارد و هنگام غروب بسیار پر ازدحام است. برای پارک خودرو می‌توانید از این پارکینگ استفاده کنید.

  • آدرس: فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، خیابان سوم شرقی
  • تلفن: ۶۶۱۴۰۸۷ ۰۹۱۲
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

5. مجتمع تجاری تندیس

مرکز خرید تندیس البرز از جمله مراکز خرید کرج بوده که متشکل از چهار طبقه تجاری و سه طبقه اداری است. این مرکز خرید دارای کالاهای متعدی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، شال و روسری، انواع اکسسوری و زیورآلات است. تندیس با امکاناتی شامل آسانسور، پله‌برقی، سرویس بهداشتی و… با پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱,۲۰۰ خودرو توانسته رفاه کامل خریداران را تامین کند.

  • آدرس: شاهین ویلا، بلوار باهنر، شرق میدان باهنر
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۱

6. مرکز خرید مهستان

مرکز خرید مهستان

در شمال شهر و در دامنه سلسله جبال البرز این مرکز خرید قرار دارد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج شناخته می‌شود. مرکز خرید مهستان از طریق بلوارهای مطهری، نبوت، ملاصدرا، موذن، استقلال و شورا قابل دسترسی خواهد بود.

جاهای دیدنی کرج با عکس و آدرس
ادامه مطلب

این مرکز خرید با ۱۱ ورودی اصلی و در چهار طبقه با ۴۱۳ واحد تجاری در زمینی به مساحت ۲۷,۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. پاساژ مهستان در کنار وسعت زیادش، از لحاظ عرضه محصولات متنوع و لوکس هم با مراکز خرید دیگر کرج تمایز دارد. ویژگی‌های معماری ایرانی – اسلامی که در در طراحی این مرکز خرید، بکار گرفته شده است، به آن هویت یک مرکز خرید مدرن را با جلوه‌‌ای از بازارهای قدیمی می‌دهد.

تمام فروشگاه‌ها در پاساژ مهستان در راهرویی با شیب ملایم به‌طول یک کیلومتر در معرض دید خریداران واقع شده و بدون استفاده از پله و آسانسور ارتباط بین طبقات وجود دارد. طبقه همکف این مرکز خرید، مختص کیف و کفش است و در طبقه اول فروشگاه‌های کفش ورزشی، زیورآلات، لباس زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، تابلو و… قرار دارد. در طبقه دوم پاساژ شما به فروشگاه‌های طلا و جواهر و در طبقه سوم هم به تنها رستوران گردان کرج دسترسی دارید.

از امکانات رفاهی این مجموعه عبارت است از تالار پذیرایی ویژه جشن و کنفرانس‌، بوفه غذا در تمام طبقات، سه دستگاه آسانسور شیشه‌ای (پانوراما)، پنج دستگاه آسانسور معمولی و حمل بار، ۱۰ رشته پله‌برقی، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، ۱۹۴ واحد پارکینگ و… اشاره کرد.

  • آدرس: کرج، بلوار نبوت، بعد از بوستان نبوت
  • تلفن: ۳۲۵۶۰۴۰۰ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۶ ماه اول سال از ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ و ۶ ماه دوم سال از ۹:۳۰ تا ۲۲

7. برج تجاری میلاد

برج تجاری میلاد

در عظیمیه که یکی از بهترین مناطق کلان‌شهر کرج است، برج تجاری میلاد قرار دارد. باتوجه به نزدیک‌بودن این برج به ادارات و مراکز مهم کرج برای سرمایه‌گذاران نظیر اداره ثبت، دادگستری، سازمان آب، اداره برق، شهرداری و سازمان صدا و سیما، فضایی خاص را بوجود آورده است.

این برج، متشکل از ۱۴ طبقه بوده که شامل سه طبقه تجاری، هفت طبقه اداری، دو طبقه فودکورت و رستوران و دو طبقه پارکینگ می‌باشد. سازه برج میلاد کرج در برابر زلزله تا قدرت هشت ریشتر مقاوم است.

بخش اداری برج میلاد با هفت طبقه و مساحت ۳,۵۰۰ متر مربع از ۴۲ واحد برخوردار است و بخش تجاری برج با مساحت حدود ۲,۵۰۰ متر مربع در سه طبقه، دارای ۸۵ واحد تجاری می‌باشد. انواع محصولات در این مرکز خرید نظیر زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، انواع بازی‌های رایانه‌ای، طلا و جواهر، لپ‌تاپ و موبایل عرضه می‌شود.

این برج ورودی اداری و تجاری مجزایی دارد؛ یک گوی ۱,۳۰۰ کیلوگرمی در محل ورودی تجاری، جنس سنگ گرانیت دارد و به صورتی طراحی شده که با فشار آب، به‌اندازه یک‌ میلی‌متر از تکیه‌گاه زیرین خود جدا خواهد شد و می‌چرخد.

از امکانات رفاهی که برج میلاد کرج دارد، عبارت است از کافی‌شاپ، شعبه دوم پیتزا بیست در طبقه سوم تجاری، رستوران بین‌المللی در بام برج، سه دستگاه آسانسور، چهار رشته پله‌برقی، برق اضطراری، دوربین مداربسته، سیستم اعلان و اطفای حریق، سیستم تهویه مرکزی، سرویس بهداشتی و پارکینگ.

  • آدرس: عظیمیه کرج، ضلع شمال شرقی میدان آزادگان، بلوار طالقانی شمالی، جنب خیابان حسینی
  • تلفن: ۳۲۵۲۰۱۶۸ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰

8. مجتمع تجاری نیکامال

مجتمع تجاری نیکامال

مجتمع تجاری نیکامال با معماری بسیار زیبا و منحصربه‌فرد، از جمله مهم‌ترین، شیک‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۵ در ساختمانی ۲۴ طبقه ساخته شد. این برج در زمینی به وسعت ۲,۰۸۲ متر مربع به‌عنوان بلندترین برج کرج متشکل از واحدهای اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی است.

در ساخت نیکامال، بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بکار گرفته شده است. مرکز خرید نیکامال دارای هفت طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۸۰ خودرو (طبقات منفی ۹ تا منفی سه)، پنج طبقه تجاری با ۱۶۰ واحد فروشگاه (طبقات منفی دو، همکف، اول، دوم و سوم)، یک طبقه هایپر مارکت (طبقه منفی یک)، یک طبقه فودکورت (طبقه چهارم) و ۱۰ طبقه اداری است.

فروشگاه‌های این مرکز به صنف خاصی مربوط نبوده و در آن امکان تهیه انواع کالاها وجود دارد. از محصولات ارائه شده در این مجتمع باید به زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عینک، ساعت و… اشاره کرد.

از جمله امکانات رفاهی نیکامال عبارت است از فودکورت، چهار دستگاه آسانسور، پله‌برقی، پله اضطراری، کافی‌شاپ، هایپرمارکت، لابی، نمازخانه، برق اضطراری، سیستم چیلر، سرویس بهداشتی، دوربین مداربسته، موتورخانه هوشمند، اینترنت مرکزی، سیستم اطفای حریق هوشمند و… .

این مجتمع تجاری که در قلب تجاری کرج قرار دارد توانسته با ارائه خدمات رفاهی و کالاهای باکیفیت توجه بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف برای بازدید و خرید را جلب کند. این پاساژ از پاساژهای کرج به یکی از جاهای دیدنی کرج نیز تبدیل شده است.

  • آدرس: ضلع جنوبی فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی
  • تلفن: ۳۴۴۹۳۴۰۹ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۳:۳۰

9. مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

در سال ۱۳۸۹ مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج از جمله پاساژهای مدرن در زمینی به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع بنا شده است. این مجتمع با هشت طبقه؛ سه طبقه‌اش اختصاص به واحدهای اداری و پنج طبقه دیگر به واحدهای تجاری با ۶۶ واحد فروشگاه اختصاص دارد.

کالاهایی همچون شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و… این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج با دسترسی مطلوبش، یکی از بهترین بازارهای کرج برای پاساژگردی و خرید می‌باشد. از امکانات رفاهی این مجتمع می‌توان به رستوران، آسانسور، کافی‌شاپ، پله‌برقی و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

  • آدرس: شاهین ویلا، نبش خیابان هفتم شرقی
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۲

10. مجتمع تجاری و اداری الماس شهر کرج

در سال ۱۳۹۰ یکی از مراکز خرید کرج به نام الماس شهر که در چهار طبقه شامل ۶۸ واحد تجاری و ۲۶ واحد اداری است، آغاز به کار کرد. در فروشگاه‌‌های این مرکز کالاهایی همچون کیف و کفش، شال و روسری، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و… فروخته می‌شود.

از امکانات الماس شهر می‌توان به نورپردازی نما و داخل، دوربین مداربسته، آسانسورهای شیشه‌ای (پانوراما) در نما و داخل پاساژ، پلکان و نرده‌های شیشه‌ای، لابی، پله اضطراری و پارکینگ اشاره کرد.

  • آدرس: محمدشهر، بلوار امام خمینی، بین خیابان دشت بهشت و خیابان جهانبخش
  • تلفن: ۳۶۲۰۷۱۰۰ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

11. مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

مجتمع تجاری اداری یادمان کرج یکی از مراکز خرید کرج است که مدرن بوده و در زمینی به وسعت ۳,۵۰۰ متر مربع واقع شده است. این مجتمع با هشت طبقه، سه ورودی مستقل و ۷۳ واحد فروشگاه تجاری که دارد، در چهار طبقه منفی یک، همکف، اول و دوم دارای فعالیت هستند. مرکز خرید یادمان به عنوان بهترین مراکز خرید لباس در کرج شناخته می‌شود.

فروشگاه‌های مرکز خرید یادمان از مراکز خرید کرج  محصولاتی نظیر اکسسوری منزل، لوازم خانه و آشپزخانه، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک و ساعت، لوازم دیجیتال و موبایل را شامل می‌شود؛ از آنجایی که این مرکز خرید، مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است، قیمت‌ کالاها در این پاساژ کمی گران می‌باشد.

کویر اشتهارد کرج، کویری آنسوی جاده چالوس
ادامه مطلب

مرکز خرید یادمان از مراکز خرید کرج جهت رفاه حال میهمانان امکاناتی مثل کافی‌شاپ، رستوران، فست‌فود، آسانسور، پله‌برقی، سیستم تهویه مطبوع، دوربین مداربسته، پارکینگ با ظرفیت ۱۲۵ خودرو، سیستم اعلان و اطفای حریق، صاعقه‌گیر، سیستم پیجینگ، شبکه اینترنت پرسرعت و… فراهم کرده است.

  • آدرس: جهانشهر، بلوار طالقانی شمالی، میدان آزادگان
  • تلفن: ۳۴۴۸۹۵۹۴ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

12. مجتمع تجاری آراکس کرج

مجتمع تجاری اداری آراکس کرج  از مراکز خرید کرج در هفت طبقه در زمینی به مساحت ۲,۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۵,۹۰۰ متر مربع بنا شد. بخش تجاری آراکس متشکل از ۴۷ واحد فروشگاه در سه طبقه زیر همکف، همکف و اول است.

در طبقه دوم این مجموعه، فودکورت و رستوران با مساحت ۹۰۰ متر مربع قرار دارد؛ باغچه، فضای باز، دیوارهای شیشه‌ای و منوی باربیکیوی این رستوران، از جمله لوکس‌ترین رستوران‎‌های شهر کرج برای میهمانان خود است.

واحدهای اداری آراکس در طبقه سوم و چهارم قرار دارند. در طبقه پنجم کافی‌شاپ مجموعه با مساحت ۳۴۰ متر مربع طراحی شده است. از جمله تمایزهای کافی‌شاپ آراکس فضای گل‌کاری‌شده، امکان استفاده از فضای باز در تمام فصول، منوی تی بار و کوکتیل بار به شمار می‌رود.

در فضای کنار مجتمع فست‌فود این مجموعه در چهار طبقه قرار دارد. این فست فود مساحت ۸۰۰ متر مربع را داشته و با ورودی اختصاصی از بیرون مجتمع و آماده‌سازی سریع غذا، خدمات خودش را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پاساژ آراکس از مراکز خرید کرج به خاطر دسترسی مطلوب و کالاهای باکیفیت، دارای بازدیدکنندگان بسیاری است و برای خرید پوشاک و ساعت از جمله بهترین بازارهای کرج محسوب می‌شود. این مجتمع امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، دو دستگاه آسانسور، پله‌برقی، سیستم اعلان و اطفای حریق و… دارد.

  • آدرس: جهانشهر، خیابان استانداری، نبش کوچه فریما
  • تلفن: ۳۴۴۵۶۰۰۸ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۴

13. مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج که در سال ۱۴۰۲ تعطیل شد و هیچ فعالیتی ندارد، از جمله مراکز خرید کرج به شمار می‌رفت که بسیار بزرگ‌ و شیک‌ بود. این پاساژ از پاساژهای کرج با فروش کالاهای برندهای معتبر خارجی و داخلی، بیشتر اقلام مورد نیاز بازدیدکنندگان را تامین می‌کند. این مجتمع که طراحی شبیه به کشتی دارد، در بستر رودخانه کرج با موقعیت ممتازش، شامل بخش‌های اداری، تجاری و پارکینگ است.

البرز بل سنتر کرج با ۲۲۰ واحد تجاری متشکل از ۵۶ واحد اداری بود. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی که این مجتمع ارائه می‌داد عبارت است از رستوران ایرانی و فرنگی با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، شهربازی سرپوشیده با وسعتی برابر ۱,۰۰۰ متر مربع، هایپر مارکت با مساحت ۱,۲۰۰ متر مربع در طبقه همکف، فودکورت با وسعت ۵۰۰ متر مربع و کافی‌شاپ.

البرز بل سنتر از ۹ دستگاه آسانسور، ۶ رشته پله‌برقی سینمای روباز در ساحل رودخانه، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو و سیستم تهویه پیشرفته برخوردار بود.

  • آدرس: کرج، بلوار چمران، قبل از میدان امام حسین
  • تلفن: ۳۲۸۰۴۱۱۴ ۰۲۶

14. مجتمع تجاری بهارستان کرج

در سال ۱۳۸۷، در نزدیکی خیابان اصلی گوهردشت مجتمع تجاری بهارستان که از بهترین پاساژهای کرج برای بانوان می‌باشد، افتتاح شد. این پاساژ، شامل یک طبقه تجاری با ۱۶ واحد فروشگاه بوده و در آن انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، لباس زیر و لوازم ورزشی ارائه می‌شود.

باتوجه به اینکه مجتمع بهارستان پارکینگ ندارد، پیدا کردن جای پارک در آن هم هنگام غروب کار آسانی نیست. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم تا برای دسترسی به این مرکز از مراکز خرید کرج از وسیله نقلیه عمومی یا تاکسی بهره‌مند گردید.

  • آدرس: رجایی شهر، خیابان سوم شرقی

مجتمع تجاری پارس مهر کرج

یکی از پاساژهای موردعلاقه اهل هنر و موسیقی مجتمع تجاری پارس مهر کرج می‌باشد. این مرکز از مراکز خرید کرج  در یک طبقه متشکل از ۳۰ واحد تجاری بوده و بورس ساز و آلات موسیقی و نوعی هنرکده است.

در مجتمع پارس مهر این امکان را دارید تا انواع لوازم جانبی و یدکی آلات موسیقی را خریداری کرده و از خدمات تعمیر و تنظیم انواع ساز هم بهره‌مند شوید. در این پاساژ قیمت اجناس در مقایسه با سایر مراکز به‌مراتب بهتر می‌باشد. به همین خاطر می‌توان مجتمع پارس مهر از جمله بهترین پاساژهای کرج برای اهالی هنر معرفی کرد.

  • آدرس: فاز یک مهرشهر، بلوارشهرداری، انتهای بلوار ۱۱۱

مجتمع تجاری پیروز کرج

از جمله مراکز خرید کرج مجتمع تجاری پیروز است که کسبه‌های قدیمی و اصناف گوناگونی در آن فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید با ۱۷ فروشگاه، تامین‌کنده انواع کالاهای مورد نیاز روزانه است.

مرکز خرید پیروز کرج با فروشگاه‌های کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، پوشاک بچگانه، لباس زیر، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، خرازی، لوازم تحریر و خدمات کامپیوتری یکی از بهترین بازارهای محلی کرج می‌باشد.

  • آدرس: پایین‌تر از فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی، خیابان میخک
  • تلفن: ۳۴۴۳۳۷۲۶ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

مجتمع تجاری رویال کرج

مجتمع تجاری رویال کرج از لوکس‌ترین مراکز خرید کرج بوده با طراحی جذابی که دارد، توانسته توجه حداکثری بازدیدکنندگان را جلب نماید. این مجتمع که در یکی از بلوارهای پرتردد مهرشهر قرار دارد، در زمینی به وسعت ۸,۰۰۰ متر مربع ساخته شده و در چهار طبقه دارای ۷۵ واحد تجاری است.

مجتمع رویال شامل فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات،  پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عینک، ساعت و… می‌باشد. از امکانات رفاهی این پاساژ می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ،  آسانسور، پله‌برقی، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

  • آدرس: کرج، بلوار ارم، بلوار مسیح پاکدل، بین انقلاب و گلستان
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۲

مجتمع تجاری ساویز کرج

از مراکز چند منظوره کرج مجتمع تجاری ساویز است که با سه فاز مختلف فرهنگی، ورزشی و تجاری فعالیت می‌کند. بخش فرهنگی متشکل از سه سالن سینما و بخش ورزشی مجتمع متشکل از سونا، جکوزی، استخر، اتاق ماساژ و بدن‌سازی است.

بخش تجاری در سه طبقه بنا شده و دارای ۳۸ واحد می‌باشد. در فروشگاه‌های این مرکز از مراکز خرید کرج  کالاهایی همچون کیف و کفش، اسباب‌بازی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات فروخته می‌شود.

  • آدرس: کرج، خیابان آزادی، نبش خیابان دوم غربی

مجتمع تجاری گوهر کرج

از قدیمی‌ترین پاساژهای کرج مجتمع تجاری گوهر است که در سال ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری واقع شد و دارای سابقه‌ای بیش از نیم قرن است. این پاساژ که یکی از بهترین مراکز خرید کرج برای بانوان محسوب می‌شود، در دو طبقه با ۲۹ واحد تجاری عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، اکسسوری منزل و لوازم کادویی می‌باشد.

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان هفتم و هشتم شرقی
بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس
ادامه مطلب

مجتمع تجاری گوهران کرج

مجتمع تجاری گوهران یکی از مراکز خرید کرج است که در سال ۱۳۷۵ مورد بهره‌برداری واقع شد. این پاساژ با مساحت تقریبی ۱,۸۰۰ متر مربع و ۳۷ واحد تجاری، برای خرید پوشاک آقایان مرکزی مناسب به شمار می‌رود.

با توجه به موقعیت مکانی و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید، در اکثر روزهای سال به‌ویژه ایام قبل از سال نو بسیار شلوغ است. در پاساژ گوهران علاوه بر پوشاک آقایان، فروشگاه‌های پوشاک زنانه و بچگانه، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و زیورآلات نیز وجود دارد.

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان دوم و سوم شرقی
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۶:۳۰ تا ۲۳

مجتمع تجاری مرکزی کرج

مجتمع تجاری مرکزی کرج که آن را با نام «پاساژ زکیخانی» هم می‌شناسند از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج محسوب می‌شود. این مجتمع در چهار طبقه تجاری و در زمینی به مساحت ۲,۰۰۰ متر مربع، شامل ۱۳۰ واحد صنفی بنا شد.

مجتمع تجاری مرکزی کرج، بورس لباس مجلسی زنانه و لباس بچگانه و نیز بورس کامپیوتر و لوازم جانبی می‌باشد و دارای پارکینگی با ظرفیت ۳۰۰ خودرو است. همانطورکه می‌دانید پاساژ زکیخانی در ابتدای جاده چالوس قرار دارد و شما پس از خرید می‌توانید از جاهای دیدنی اطراف کرج نیز بازدید نمایید.

  • آدرس: کرج، میدان کرج، ابتدای خیابان چالوس
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

مجتمع تجاری اکومال

در سال ۱۳۹۲ مجتمع تجاری تفریحی اکومال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج در دو طبقه تاسیس شد. این مرکز با فضایی عالی امکان تفریح و خرید را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. با توجه به اهمیت بالا موضوع حفظ محیط زیست، این مرکز خرید، با استفاده از شیوه‎‌های مناسب برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارائه مواد غذایی و بهداشتی مناسب برای جلوگیری از آلودگی طبیعت تلاش می‌کند.

در اکومال از مراکز خرید کرج کالاهایی همچون ساعت، طلا و جواهر، لوازم دیجیتال، موادغذایی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، عینک، خشکبار و انواع شیرینی ارائه می‌شود.

در میان پرطرفدارترین برندهای اکومال می‌توان به مارال چرم، اسپورت‌ لند، جین وست و… اشاره کرد. امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع تجاری اکومال عبارت است از:

  1. کافی‌شاپ: طبقه همکف
  2. هایپر استار: با مساحت ۱۰,۶۵۶ متر مربع
  3. پردیس سینمایی: در طبقه اول به مساحت ۲,۵۳۰ متر مربع، برخورداری از ۶ سالن و بیش از ۱,۰۰۰ صندلی
  4. فودکورت: در طبقه اول که مساحت ۲,۵۱۷ متر مربع را دارد و شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود، پیش‌غذا و نوشیدنی می باشد.
  5. شهربازی اکوفان: با مساحت ۲,۸۷۶ متر مربع؛ از بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده کرج، دارای شهر مشاغل و سالن برگزاری جشن است.
  6. اکو کلاب: فضای سرگرمی نظیر سالن لیزر تگ، اتاق فرار و کافه بردگیم و بازی‌های گروهی
  7. پارکینگ: با گنجایش ۱,۰۰۰ خودرو
  8. باشگاه ورزشی اکوجیم: با مساحت بیش از ۵۰۰ متر مربع
  • آدرس: کرج، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو
  • تلفن: ۴۲۲۶۸ ۰۲۱
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۲

مجتمع تجاری ملاصدرا کرج

از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پاساژهای کرج که چند منظوره است مجتمع تجاری ملاصدرا کرج می‌باشد.  این مرکز با مساحت تقریب ۲۳,۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۰ در ۱۰ طبقه بنا شد و متشکل از پنج طبقه تجاری با ۳۲۰ فروشگاه است. چهار طبقه پارکینگ با گنجایش تقریبی ۲۰۰ خودرو، به همراه یک شهربازی سرپوشیده، کافی‌شاپ و رستوران در طبقه آخر مجتمع ملاصدرا وجود دارد.

محصولات مختلفی در مجتمع ملاصدرا از مراکز خرید کرج به فروش می‌رسد. از جمله این محصولات عبارت است از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات، لوازم تحریر، طلا و نقره، لوازم صوتی و تصویری،  کیف و کفش، شال و روسری، لباس و کفش ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و اودکلن، عینک، ساعت، پارچه، اسباب‌بازی، اکسسوری منزل، لوازم کامپیوتر، موبایل و مواد غذایی به‌فروش می‌رسد.

این مرکز خرید امکاناتی نظیر سیستم بویلر و چیلر، دوربین مداربسته، رستوران، هشت رشته پله‌برقی، چهار دستگاه آسانسور، شهربازی، سرویس بهداشتی و پارکینگ دارد.

  • آدرس: کرج، بلوار مطهری، نبش بلوار ملاصدرا
  • تلفن: ۳۴۴۹۴۸۷۳ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۱٠ تا 23:00

بازار بزرگ آزادی کرج

بازار بزرگ آزادی که در چهار طبقه دارای ۲۵۴ واحد تجاری فعال است، از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج می‌باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم دکوری، لوازم برقی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع زیورآلات، طلا و جواهر و… در این مرکز خرید ارائه می‌شود. قیمت اجناس باتوجه به نظر اکثر خریداران، در پاساژ آزادی کمی گران‌تر از سایر بازارهای قدیمی کرج است.

  • آدرس: کرج، خیابان بهشتی، روبه‌روی خیابان کمالی
  • تلفن: ۳۲۲۳۸۲۳۱ ۰۲۶
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۱

پاساژ رضا کرج

پاساژ رضا به‌عنوان قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج است که در سال ۱۳۶۵ افتتاح شد. این پاساژ با سه ورودی جداگانه پیرامون محوطه باز مثلثی شکل بیشتر فروشگاه‌های آن، قرار گرفته‌اند.‌

تنها تعداد کمی از مغازه‌ها در فضای مسقف قرار دارند. در پاساژ رضا تقریبا ۶۰ واحد تجاری در اصناف مختلف فعالیت می‌کنند که اصلی‌ترین صنف کاری این پاساژ، لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

  • آدرس: کرج، ضلع جنوبی پل آزادگان، خیابان طالقانی شمالی، کوچه بخشداری
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲

پاساژ عزیزی کرج

یکی از مراکز خرید کرج که از پاساژهای باسابقه و پرتردد بوده پاساژ عزیزی کرج است که در خیابان اصلی گوهردشت واقع شده و یک طبقه با ۲۳ واحد تجاری دارد. این پاساژ به صنف خاصی اختصاص نداشته و اکثر کالاهای مورد نیاز را در آن پیدا می‌کنید.

از جمله فروشگاه‌های پاساژ عزیزی عبارت است از لوازم کادویی، اکسسوری منزل، پارچه‌فروشی‌، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، ساعت، طلا و جواهر و آتلیه عکاسی اشاره کرد. این پاساژ یکی از مراکز خرید مناسب برای بانوان می‌باشد.

  • آدرس: گوهردشت، خیابان آزادی شمالی، بین خیابان ششم و هفتم غربی

پاساژ نریمانی کرج

پاساژ نریمانی از مراکز خرید کوچک و دنج بوده که در خیابان شهید بهشتی واقع شده است. این پاساژ که در دو طبقه بنا قرار دارد، مختص فروشگاه‌های پارچه، طلا و جواهر است؛ به همین خاطر از مراکز خرید کرج است که بسیار پرطرفدار و محبوب می‌باشد.

  • آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، جنب خیابان دکتر همایون

جمع‌بندی

افرادی که شهر کرج را برای سفر انتخاب می‌کنند، در سفر به این شهر می‌توانند از مراکز خرید متنوع و زیادی که در آن وجود دارد بازدید نمایند و خرید کنند. توصیه ما آن است که با توجه به نوع خریدی که مدنظرتان است و همچنین بودجه اختصاص داده شده یکی از این مراکز خرید کرج را با توجه به توضیحاتی که در این مقاله آوردیم، انتخاب کنید. برای اقامت در این شهر نیز می‌توانید از میان هتل های کرج در سایت بهترین ایران هتل آنلاین را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر