لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران‌ های هتل میزبان؛ منوی متنوعی از غذاهای شمالی، ایرانی و فرنگی

رستوران‌ های هتل میزبان؛ منوی متنوعی از غذاهای شمالی، ایرانی و فرنگی

یکی از مقصدهای پرطرفدار شمال کشورمان شهر زیبا و سرسبز بابلسر است. زیبایی‌های بکر و منحصر به فرد این شهر همه نوع سلیقه‌ای را راضی می‌‌کند. اما بیش از سفر به بابلسر برای داشتن اقامتی راحت بهتر است نسبت به رزرو هتلی مناسب و با کیفیت اقدام کنید. امکانات مختلف و رستوران های هتل میزبان این مجموعه را به یکی از بهترین هتل‌ های بابلسر برای سکونت چند روزه تبدیل کرده‌اند.

در این مقاله سعی داریم تا در مورد رستوران های هتل میزبان بابلسر، کیفیت غذا، ظرفیت، ساعات کاری و دیگر ویژگی‌های این سالن‌های غذاخوری صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با آگاهی بیشتر هتل 5 ستاره میزبان بابلسر و رستوران آن را برای اقامت و صرف غذا انتخاب کنید.

معرفی رستوران های هتل میزبان

معرفی رستوران های گروه هتل های میزبان بابلسر

رستوران های هتل میزبان خود به تنهایی بخشی از ده‌ها جاذبه گردشگری در بابلسر محسوب می‌شوند. تنوع و چیدمان غذا در این رستوران ها به حدی بالا است که هر نوع مشتری با هر نوع سلیقه‌ای به راحتی غذای دلخواه خود را از میان آنها انتخاب می‌کند.

در ادامه مطلب به معرفی رستوران های هتل میزبان می‌پردازیم تا شما عزیزان بسته به ذائقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید:

رستوران یاس

رستوران یاس

رستوران یاس در فضایی زیبا، شیک و مساحت ٩٩٠ مترمربعی به مهمانان سرویس ارائه می‌کند. در این رستوران طیف وسیعی از غذاها از خوراک‌های ایرانی و اصیل گرفته تا غذاهای محلی شمالی برای انتخاب مهمانان تدارک دیده شده است. چلو کباب سلطانی، چلو کباب برگ گوسفندی، چلو کباب ترش، چلو کباب ماسالا و… نمونه‌هایی از منوی ناهار رستوران یاس هستند.

معرفی هتل رمیس تهران (ایبیس سابق)
ادامه مطلب

همچنین در منوی وعده‌ شام این رستوران غذاهایی لذیذ مانند سبزی پلو با ماهی سفید، چیکن ماسالا، خوراک فیله کباب، میرزاقاسمی و… دیده می‌شود. علاوه بر این، در هنگام صرف غذا در این رستوران اجرای موسیقی زنده لحظات آرام و دلپذیری را برای مهمانان خلق می‌کند.

  • در ضمن در این رستوران امکان سفارش غذا به صورت بیرون‌بر نیز وجود دارد.
  • ساعت کاری رستوران: روزها: ساعت ١٢ الى ١٦ – شب ها: ساعت ١٩:٣٠ الی ٢٣ و پنجشنبه‌ها 19:30 الی٢٣:٣٠

رستوران ایتالیایی لتکا

رستوران ایتالیایی لتکا

رستوران ایتالیایی یکی دیگر از رستوران های هتل میزبان است. این سالن غذاخوری با ظرفیت ١٨٠ نفری و سرو غذاهای متنوع ایتالیایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. سرآشپزهای حرفه‌ای این رستوران انواع ساندویچ‌ها، پیش غذا، پیتزا، پاستا، سوخاری و… را به بهترین شکل و با کیفیت بالا طبخ می‌کنند.

  • ساعت کاری رستوران: شب‌ها ساعت ٢٠ الی ٢٣

سرو غذای فرنگی در رستوران ایتالیایی هتل میزبان بابلسر

رستوران لوکس

رستوران لوکس هتل میزبان بابلسر

رستوران لوکس از آن دسته رستوران های هتل میزبان است که به راحتی می‌توانید در آن صبحانه خود را میل کنید. در حقیقت این رستوران مخصوص صرف صبحانه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. منوی صبحانه این رستوران شامل انواع نان‌های کروسان، خورک‌هایی سالم مانند لوبیا، تخم‌مرغ محلی، انواع آب میوه‌های طبیعی، چای، سرشیر محلی و… می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره صبحانه هتل میزبان بابلسر کلیک کنید.

  • لازم به ذکر است که هزینه صبحانه به ازای هر نفر با توجه به غذای انتخابی متفاوت است.
  • ساعت کاری رستوران: ٧:٣٠ الی ١٠:٣٠ به صرف صبحانه

رستوران سلف سرویس یاسمن

رستوران سلف سرویس یاسمن

در رستوران سلف سرویس می‌توانید انواعی از غذاهای فرنگی و ایرانی را بنا بر سلیقه خود سفارش دهید. چلو خورشت قیمه، انواع سالاد، فیله سوخاری، ته چین، میرزا قاسمی، استر فراید و… نمونه‌های از غذاهای قابل سفارش در این رستوران هستند.

  • لازم به ذکر است که در این رستوران نیز به مانند رستوران لوکس در برخی اوقات امکان خوردن صبحانه وجود دارد.
  • ساعت کاری رستوران: ١٢ الى ٢٣
انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود
ادامه مطلب

رستوران بومی محلی

رستوران بومی محلی هتل میربان بابلسر

اگر از طرفداران صرف غذا در محیط آرام و سنتی به سبک و سیاق شمالی هستید، این امکان در رستوران بومی محلی هتل میزبان برای شما فراهم شده است. آرامش و زیبایی معماری رستوران اشتهای شما را برای خوردن غذای دلخواهتان چند برابر می‌کند.

سرو قرمه سبزی در رستوران بومی محلی هتل میزبان بابلسر

در این رستوران غذاهای محلی شمالی مانند جوجه درسته با گوجه و بادمجان، مرغ ترش، فسنجان با اردک محلی، کباب ترش گوسفندی، خوراک ماهی سفید و انواع سالادها و نوشیدنی‌ها قابل سفارش است.

  • در این رستوران یک پذیرایی تمام عیار شمالی را با کیفیتی بالا از نزدیک خواهید دید.
  • ساعت کاری رستوران: ١١ الى ١٦:٣٠ و ١٩:٣٠ الى ٢٣

رستوران ساحلی

سرو غذای دریایی در رستوران ساحلی هتل میزبان بابلسر

رستوران ساحلی نام یکی دیگر از رستوران های هتل میزبان است. در این رستوران نیز انواع غذاهای ایرانی به همراه غذاهای دریایی توسط سرآشپزهای کاربلد طبخ و آماده می‌شود.

غذاهای ایرانی مانند شوید باقالی با گوشت گوساله، چلو کباب بره و غذاهای دریایی مانند ماهی قزل سرخ شده، ماهی کیلکا سوخاری، ماهی سفید شکم پر و… از انواع خوراک‌های لذیذ قابل سفارش در این رستوران هستند. ناگفته نماند در این رستوران به سفارش شما انواع پیش‌غذا مانند سوپ دریایی، سوپ سبزیجات، ماست، کشک بادمجان و… نیز آماده می‌شود.

  • ساعت كاری رستوران: ١٢ الی ١٦ و ١٩ الی ٢٣

جمع‌بندی

رستوران های هتل میزبان مجموعه‌ای کم‌نظیر از رستوران‌های بابلسر به شمار می‌روند. این رستوران ها میزبانی ایده‌آل برای صرف غذا در این شهر زیبا هستند. در این رستوران‌ها هر آنچه که سلیقه شما باشد در کمترین زمان آماده می‌شود. در این مقاله در مورد رستوران های هتل میزبان، منوی متنوع آنها و ساعت کاری آنها نوشتیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید را در اختیار شما قرار دهیم.

5/5 - (8 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر