لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد
مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد

مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد

مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد موضوع این مقاله است. هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک دو هتل چهار ستاره در شهر یزد هستند که هر دو دارای امکانات و مزایای منحصر به فردند. هتل داد یزد در مرکز شهر یزد واقع شده است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. این هتل دارای اتاق‌های مدرن و راحت می‌باشد.

هتل باغ مشیر الممالک از بهترین هتل های یزد در یک باغ تاریخی واقع شده است و فضایی آرام و دنج را برای اقامت ارائه می‌دهد. این هتل دارای اتاق‌های سنتی با امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار و حمام خصوصی می‌باشد.

معرفی هتل داد

نمای ساختمان هتل داد یزد

در سال ۱۳۰۷ بنای اولیه هتل داد یزد تحت عنوان بنگاه باربری با کارایی حمل و نقل کالا و مهمانپذیر بنا گشت. هتل تا سال ۱۳۷۲ نیز به همین شکل به فعالیت خود ادامه داده است. به همت نوادگان موسس این بنا، در سال ۱۳۸۰ پروژه مرمت و بازسازی آن شروع شد و سرانجام هتل چهار ستاره داد یزد در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردید.

استخر هتل داد یزد

این هتل باتوجه به امکانات رفاهی مطلوب، معماری خاص، پرسنلی ماهر و کارآزموده و میهمان‌نوازی درست به سرعت به یکی از برترین هتل‌های یزد تبدیل شد. این موفقیت آنچنان بود که هتل موفق به دریافت جایزه ۲۰۰۹  studiosus آلمان به خاطر مشتری مداری گردید.

اتاق‌های هتل داد

سوئیت دبل هتل داد یزد

هتل داد یزد از 88 باب اتاق و سوئیت با فضای سنتی و امکانات رفاهی مدرن برخوردار می‌باشد. اتاق‌های‌‌ هتل داد یزد به صورت دو تخته دبل و توئین ۹۴ ساله، یک تخته، دو تخته حیاط اندرونی، اتاق سه تخته، چهار تخته، دو تخته دبل و توئین رو به حیاط و سوئیت رویال یک خوابه، مناسب برای اقامت‌های فردی و خانوادگی، قابل رزرو هستند.

مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
ادامه مطلب

این فضاهای اقامتی تلفیقی هستند از معماری سنتی با امکانات و تجهیزات مدرن. واحدها تجربه‌ بی‌نظیری را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. بعضی از اتاق‌های هتل داد یزد در طبقه منفی یک آن واقع شده‌اند که از یک حیاط برخوردار بوده و توسط تعدادی پله به حیاط اصلی وصل می‌شوند.

امکانات هتل داد

کافی شاپ روباز هتل داد یزد

هتل سنتی داد یزد با امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، صبحانه در اتاق، اینترنت، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، خانه‌داری ۲۴ ساعته، خشکشویی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، مینی‌بار، آسانسور، تاکسی سرویس، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، کافی‌شاپ در لابی، رستوران بام (با سرو غذاهای سنتی)، کافی‌شاپ تابستانه، محوطه‌ زیبای هتل، پارکینگ و رستوران آئینه پذیرای میهمانان است.

درباره هتل باغ مشیرالممالک یزد

محوطه هتل باغ مشیرالممالک یزد

تجهیز این بنای تاریخی به مدرن‌ترین امکانات رفاهی و حفظ کامل ارزش‌های فرهنگی و تاریخی کار آسانی نبود؛ چراکه باید هویت و اصالت آن، بدون هیچ آسیب و خدشه‌ای به اجزای معماری بنا حفظ میشد. نتیجه نهایی این چالش بزرگ، به سختی به شکلی بی‌نقص، همچون پروژه احیای هتل باغ مشیرالممالک یزد به بار می‌نشیند.

هتل باغ مشیرالممالک یزد صورتی مرمت شده است که توانسته تجربه سفر در زمان و اقامت در بنایی مدرن اما در دوره قاجار را با امکاناتی مجهز ممکن کند. این هتل سنتی ۴ ستاره، در قسمت بافت کهن یزد، بین طبیعتی دل‌فریب و چشم‌اندازهایی کویری مثل زمردی می‌درخشد.

هتل در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و توانسته افتخارات گوناگونی همچون جایزه جشنواره صنعت گردشگری مادرید و جایزه کیفیت و اعتبار اروپا را کسب کند. به همین خاطر هتل باغ مشیر الممالک یزد در فهرست برترین هتل‌ های یزد جایگاهی ویژه به خود اختصاص داده است.

اتاق‌های هتل مشیرالممالک

اتاق دو تخته توئین هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل مشیرالممالک یزد دارای اتاق و سوئیت‌هایی است که هر کدام دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی و Wi-Fi رایگان هستند. اتاق ها و سوئیت ها در اندازه ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند و برخی از آنها دارای بالکن یا تراس با چشم انداز باغ هستند.

معرفی هتل آرتا قشم
ادامه مطلب

امکانات رفاهی هتل مشیرالممالک

رستوران هتل باغ مشیرالممالک یزد

آنچه توجه هر گردشگری را در هنگام ورود به هتل باغ مشیر الممالک یزد جلب می‌کند، برخورداری از امکانات رفاهی هتل‌های لوکس و ۵ ستاره می‌باشد. البته در مکانی که با دکوری سنتی تزئین شده است. به عبارتی معماری داخلی این هتل توانسته ثابت کند که المان‌های مدرن و سنتی اگر به روشی صحیح و اصولی در کنار یکدیگر می‌باشند، بسیار چشم‌نواز هستند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد جهت رفاه کامل مهمانان خود، امکانات و خدماتی نظیر آسانسور، اجاره خودرو، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، خشک‌شویی و لباسشویی را فراهم کرده است.

اگر در طول اقامت در این هتل به پول نقد نیاز داشتید، نگران نباشید. برخورداری از دستگاه خودپرداز در هتل مشیرالممالک یزد، بدون ترک محوطه هتل امکان دریافت پول را برای شما فراهم می‌سازد. همچنین چنانچه برای تجربه کاری در یزد، به یزد سفر می‌کنید، این اقامتگاه امکاناتی مانند دورنگار، فتوکپی و آتلیه را دارد. به همین خاطر از جمله بهترین گزینه‌های اقامتی شما خواهد بود.

رستوران سنتی هتل باغ مشیرالممالک یزد

همانطور که می‌دانید، برای عدم افزایش وزن در سفر انجام فعالیت‌های ورزشی و کالری سوز اهمیت فراوانی دارد. در محوطه هتل باغ مشیرالممالک یزد باشگاه بدن‌سازی مجهزی قرار گرفته است. اینگونه نیاز ورزشکاران به یافتن مرکز تناسب‌اندام مناسب رفع می‌شود.

شایان ذکر است که مهمانان هتل به بخش تور هتل مشیرالممالک یزد می‌توانند مراجع کنند. در این قسمت، درخواست تور برای گردشگری و بازدید از جاهای دیدنی یزد براساس تاریخ اعلام می‌شود. اینترنت در اتاق و لابی هتل، برای گردشگران امکان دسترسی همیشگی به فضای مجازی را فراهم می‌کند.

معرفی هتل آپارتمان پردیس تهران - اقامتگاهی در خیابان گاندی
ادامه مطلب

همچنین پارکینگ هتل، ظرفیتی معادل با ۵۰ خودرو دربست در اختیار مهمانان هتل و گردشگرانی که با خودروی شخصی راهی یزد می‌شوند، قرار می‌دهد. شایان ذکر است، هتل باغ مشیرالممالک یزد با برخورداری از سالن اجتماعات مجهز و امکاناتی همچون فتوکپی، دورنگار و وسایل سمعی و بصری، امکان برگزاری هر گونه همایش‌ و کنفرانس‌های کاری و اداری را در فضایی شکیل و باصفا فراهم نموده است.

تفاوت هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد

در هتل مشیرالممالک در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

در هتل داد یزد اگر سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال می‌باشد. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی یزد به هتل داد کدامند؟

از مزایای موقعیت مکانی که این هتل دارد باید به دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری نظیر  خانه لاری‌ها، موزه قصر آیینه، موزه تاریخ و فرهنگ زرتشتیان مارکار، موزه آب یزد (خانه کلاهدوزها)، بازار خان یزد و دخمه زرتشتیان اشاره کرد.

هتل مشیرالممالک یزد به کدام یک از جاذبه های دیدنی یزد نزدیک است؟

موزه قصر آیینه، دخمه زرتشتیان، نمایشگاه بین المللی یزد، گلستان قدیم یزد، میدان امیر چخماق، میدان مارکار، زندان اسکندر، باغ دولت آباد، باغ خان و… از جمله جاذبه‌های نزدیک به این هتل هستند.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به مقایسه هتل داد و هتل باغ مشیر الممالک یزد پرداختیم. در نهایت، بهترین هتل برای شما به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هتل مدرن و راحت در مرکز شهر هستید، هتل داد گزینه خوبی است. اگر به دنبال یک هتل سنتی با فضای آرام و دنج در یک باغ تاریخی هستید، هتل باغ مشیر الممالک گزینه پیشنهادی ما به شماست.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر