لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران – هتلی خوشنام در پایتخت
معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران - هتلی خوشنام در پایتخت

معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران – هتلی خوشنام در پایتخت

هتل اسپیناس بولوار تهران را باید یکی از ناب‌ترین هتل‌های مرکز تهران در نظر گرفت. این هتل با طراحی خاص در پایتخت کشور، تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. هتل اسپیناس با تلفیق عناصر معماری مدرن و همچنین المان‌های طبیعی غنی، توانسته با مهارت کامل احساس آرامش را به میهمانانش هدیه دهد.
در ادامه مطلب قصد داریم شما را با هتل اسپیناس از بهترین هتل های تهران آشنا کنیم. بدون شک اقامت در این هتل باتوجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

رزرو هتل اسپیناس بولوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران از هتل‌های پنج ستاره پایتخت به شمار می‌رود که در بلوار کشاورز قرار دارد. این هتل با تلفیق سبک معماری‌های گوناگون و البته ظرافت‌های هنرمندانه توانسته ترکیبی جذاب را به وجود آورد. بدون شک اقامت در این هتل می‌تواند به یکی از تجربه‌های خاطره‌انگیز میهمانان پایتخت بدل گردد. هر انتظاری که از یک هتل ۵ ستاره دارید، در هتل اسپیناس بولوار برآورده می‌شود.

صبحانه هتل اسپیناس بولوار تهران

میز صبحانه سلف سرویس هتل اسپیناس بولوار تهران بوفه صبحانه رستوران بلوار با انواع متنوع و رنگارنگ غذاهای سرد و گرم، نوشیدنی‌ها، نان ایرانی و فرنگی و همچنین قهوه‌هایی با عطر و طعم خوش، صبحی پر از شور و نشاط را برایتان خواهد ساخت. شما می‌توانید روز خود را با صبحانه سلف سرویس هتل 5 ستاره اسپیناس بولوار آغاز کنید.

رستوران هتل اسپیناس بولوار تهران

رستوران هتل اسپیناس بولوار تهرانرستوران سنتی هتل با نام مانداک در طبقه منفی ۱ هتل، واقع شده است. در چیدمان داخلی این رستوران، المان‌های هنری دوره صفوی بکار رفته است. شما می‌توانید همراه با صرف غذا از موسیقی سنتی زنده این رستوران نیز بهره‌مند گردید.
در طبقه دوم شیک‌ترین رستوران هتل قرار دارد که با چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش لحظات پر از آرامش را برای مهمانان بوجود می‌آورد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی بسیار لذیذ را به مهمانان عزیزش ارائه می‌دهد. کافه آتریوم هتل نیز مکانی خاص جهت صرف نوشیدنی‌ و یا قرارهای کاری ۲ نفره و دوستانه می‌باشد.

اتاق های هتل اسپیناس بولوار تهران

سوئیت وی آی پی هتل اسپیناس بولوار تهراندر بدو ورود، لابی که هتل اسپیناس دارد با آن دیزاین زیبایش، همه دل‌ها را مجذوب خود می‌کند. بزرگی لابی، لوسترهای شیک و البته تزئینات منحصربه‌فردش، از زیبایی واحدهای اقامتی خبر می‌دهند. این هتل ۱۴ طبقه متشکل از 100 واحد اقامتی می‌باشد که دارای ظرفیت‌های مختلف از اتاق‌های یک نفره تا ۲ نفره و سوئیت‌های ۲ تا ۳ نفره جونیور و لاکچری است.
از آنجاییکه المان‌های مدرن و سنتی به شکل زیبایی در اتاق‌ها ادغام شده‌اند، شکل زیبایی بوجود آمده است. در عین حال اتاق‌ها امکاناتی همچون یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، دراور، صندوق امانات، میز تحریر، چای سازی، مبلمان، تلویزیون همراه با کانال‌های بین‌المللی، کمد لباس و اینترنت، اسباب راحتی مهمانان را فراهم آورده‌اند.
با این حال سوئیت‌های هتل اسپیناس با جذابیت خاص و طراحی منحصر به فردی که دارند، بطور کاملا مجللی دیزاین شده‌اند. با اقامت در این سوئیت‌ها، مهمانان احساس سلبریتی بودن خواهند کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل تلویزیون دارند و کف اتاق‌ها از فرشی با سنگ‌های گرانبها برخوردار هستند. در این سوئیت‌ها فضایی برای سیگار کشیدن، صبحانه سلف سرویس و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار دارد.

امکانات هتل اسپیناس بولوار تهران

سالن بدنسازی هتل اسپیناس بولوار تهرانهتل اسپیناس را می‌توان هم برای مسافران عزیز و هم برای مراسم‌های عروسی و جشن بهترین انتخاب دانست. موقعیت منحصربه‌فردی که این هتل ۵ ستاره دارد، باشگاه ورزشی با امکانات مجهز، استخر استاندارد و تجهیزات حرفه‌ایِ سالن های همایشی از دلایلی شمرده می‌شوند که هتل اسپیناس خلیج فارس تهران را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های پایتخت تبدیل می‌کند.
شایان ذکر است استعمال دخانیات تنها در طبقات ۳ و ۶ هتل مجاز می‌باشند. چنانچه در سایر اتاق‌ها سیگاری کشیده شود، مهمانان مشمول جریمه خواهند شد. ضمنا هتل اسپیناس خلیج فارس تهران ارائه‌دهنده پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۵۰ خودرو است.
شایان ذکر است طراحی که سالن‌های جلسه و سمینار هتل اسپیناس تهران دارند با نوع جلسه و تعداد مهمان‌ها هماهنگ است. این سالن‌ها خدمات گوناگونی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. بطور خلاصه با اقامت در هتل اسپیناس احساس یک مهمان ویژه را خواهید داشت.

آدرس هتل اسپیناس بولوار تهران

هتل اسپیناس بولوار در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری قرار دارد.

قوانین هتل اسپیناس بولوار تهران

پذیرش هتل اسپیناس بولوار تهران

قوانین پذیرش

توجه داشته باشید، برای آنکه پذیرش مسافر صورت پذیرد باید مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه گردد. شرط اولیه پذیرش مسافر ارائه کامل اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
زوج‌های ایرانی برای پذیرش شدن تنها باید شناسنامه عکس‌دار زوجین را ارائه دهند.
برای مهمانان خارجی پذیرش تنها با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا صورت خواهد پذیرفت.
چنانچه ورود مسافران عزیز به هتل پیش از ساعت ۱۴ باشد، براساس قوانین هتلداری در ایران، هتل تعهدی مبنی بر تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ ندارد.
خسارت به اتاق و اموال هتل، دارای جریمه است و هر خرابی که وسایل اتاق دارد توسط پرسنل هتل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.

قوانین عمومی

آقا و خانم تنها، جهت پذیرش شدن باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار ارائه دهند.
بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اجازه اقامت ندارند. مسئولیتی نیز متوجه هتل نیست.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.
استعمال دخانیات ممنوع می‌باشد و شامل جریمه می‌شود.
جمع‌بندی
در این هتل تمام انتظاراتی که می‌شود از یک هتل پنج ستاره داشت، به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شده است. تمام ویژگی‌هایی که هتل دارد باعث شده تا همه مهمانان اقامتی با آسودگی خاطر داشته باشند. پرسنل هتل اسپیناس بولوار تهران از اینکه میزبان شما در هتل باشند، افتخار می‌کنند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل هما با هتل لاله تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر