لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> پارک آبی کیش ( اوشن پارک کیش)
پارک  آبی کیش ( اوشن پارک کیش)

پارک آبی کیش ( اوشن پارک کیش)

اوشن پارک کیش اولین پارک روباز ایرانی است و اصلی ترین تفریح آبی جزیره کیش محسوب می شود. این پارک مقصد خوبی است برای کسانی که دوست دارند در کشور خودشان تفریح کنند و از خدمات عالی استفاده نمایند.این اوشن پارک مانند هتل های کیش از بالاترین استانداردهای تجهیزاتی در مقایسه با پارک های داخلی برخوردار است. طراحی پارک آبی مذکور توسط شرکت وایت واتر کانادا و زیر نظر احمد جعفری نژاد انجام شده است. جالب است بدانید ساخت اوشن پارک سال ها به طول انجامید اما بالاخره در 18 بهمن 1395 افتتاح شد. وسعت این پارک پنج هکتار بوده و حدود سه هزار نفر را در خود جا می دهد.
یکی از ویژگی های مهم پارک آبی اوشن کیش آن است که امکاناتی در آن فراهم شده است که گردشگران با هر رده سنی بتوانند اوقات خوشی را آنجا بگذرانند. تم پارک آبی کیش برگرفته از داستان راز قلعه خورشید است که ارتباطی با پارک آبی کیش بانوان نیز دارد. این پارک به دلیل داشتن وسایل تفریحی متنوع و ارائه باکیفیت ترین خدمات بی رقیب ترین پارک آبی ایران محسوب می شود. اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی کیش و تفریح در پارک آبی اوشن را دارید از طریق رزرو آنلاین هتل های نزدیک مانند هتل میراژ کیش یا هتل پنج ستاره شایان از اسکان خود خاطر جمع شوید و سپس به گشت و گذار بپردازید.

تم اوشن پارک کیش | راز قلعه خورشید

داستان تم پارک اوشن از این قرار است که به محض آنکه شهریار سرزمین قلعه خورشید، تصمیم می گیرد برای خود جانشینی برگزیند، دزدان دریایی به قصد تصاحب خورشیدی (ایزد بانو) که در میان سنگ های قلعه قرار گرفته بود به آن سرزمین حمله می کنند. خورشید باعث می شد که قلعه گرم و پر نور شود، دزدان دریایی می خواستند که خورشید را به سرزمین خود ببرند و از این امکان او برای منطقه خود بهره ببرند؛ اما در نهایت موفق نمی شوند. راز قلعه خورشید درهمین بود که آنچه خورشید را در قلعه نگاه می داشت سنگ ها و دیوارها نبودند بلکه نیروی درونی شهریار قلعه بود که باعث می شد خورشید آنجا بماند. این موضوعی بود که دزدان دریایی از آن غافل بودند و هر چه تلاش کردند نتوانستند خورشید را از درون قلعه بیرون کشند. تم ساخت پارک آبی اوشن نیز بر اساس این داستان است و از اسم شخصیت های این قصه برای نام گذاری قسمت های تفریحی پارک استفاده شده است.
پارک آبی کیش

مزیت برتر پارک آبی روباز اوشن کیش

بزرگترین ویژگی این پارک نسبت به پارک های سرپوشیده این است که به دلیل تابش مستقیم آفتاب امکان رشد هیچ گونه باکتری و قارچ در آب وجود ندارد. رو باز بودن این مکان باعث می شود که فضای داخلی آن دم نکند و هوای تازه در آن جریان داشته باشد. ضمن اینکه سر و صدای آزار دهنده هم نمی پیچد و در نهایت در این حالت امکان آفتاب گرفتن و جذب ویتامین D نیز وجود دارد.

قسمت های تفریحی پارک آبی اوشن کیش

رایدهای آرام

پارک آبی کیش

1.استخرها

-استخر برای بانوان در روزهای فرد از ساعت 16-10
-استخر برای آقایان در روزهای زوج از ساعت 16-10
-استخر آبتین که مخصوص نوجوانان است.
-استخر دینگو که همراه با یک جکوزی پلکانی استخری درمانی به حساب می آید.
2.راشین ریور: راشین ریور رودخانه ای مصنوعی است که می توانید در آن سوار قایقی شوید و دور تا دور پارک آبی را بگردید
3.چالاب: این راید، سرگرمی بسیار مناسب و لذت بخشی برای کودکان می باشد. در چالاب چندین سرسره آبی کوچک وجود دارد.

رایدهای تند

1.موجاب: در این تفریح تخته مخصوص این بازی را در دست می گیرید و سوار بر موجی می شوید که در شیب بسیار تندی در جریان است.
2.رالی راید: در این تفریح سه سرسره آبی وجود دارند که به هر فرد یک تشکچه داده می شود تا برای مسابقه آماده گردد، سپس با زدن سوت مسابقه سقوط آغاز می گردد.
پارک آبی کیش
3.دریاچه سونامی: در قسمتی از پارک اوشن می توان ساحل آرام و موج ناآرام را با هم تجربه کرد و اسم آن منطقه دریاچه سونامی می باشد.
پارک آبی کیش
4. آناکوندا: آناکوندا نام ماری بسیار بزرگ است و نام این تفریح را بر اساس شکل ظاهری این مار گذاشته اند. در این تفریح سوار بر تیوپ می شوید و مسیر پر پیچ و خمی را با سرعتی فراوان طی می کنید.
هزینه ورود به پارک برای یک روز کامل حدود صد و سی هزار تومان می باشد؛ البته پارک آبی مواردی را جهت تخفیف استفاده کنندگان در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت آن می توانید از موارد تخفیف این مجموعه باخبر شوید. جالب است بدانید چهارمین دوره مسابقات جام جهانی هفت نفره هنرمندان دراین پارک برگزار شد و همین امر بر محبوبیت و معروفیت پارک آبی اوشن افزود. ضمن اینکه اولین دوره مسابقات موسیقی ملل نیز در پارک یاد شده برگزار شد که با شکوه واستقبالی بی نظیر همراه بود.
آدرس: استان هرمزگان، جزیره ی کیش، خیابان جهان، پارک آبی کیش

هتل های نزدیک اوشن پارک کیش

شایان

هتل پنج ستاره میراژ کیش: در این هتل ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه ساعت 12 می باشد. قیمت رزرو اتاق در هتل میراژ کیش از حدود شبی چهارصد هزار تومان شروع می شود، که البته برای اعضای ایران هتل تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های کیش محسوب می شود.
هتل شایان کیش: خدمات در این هتل با کیفیت بالا ارائه می شود. البته این را هم بدانید که در هتل شایان کیش امکان کنسلی یا تغییر تاریخ وجود ندارد. قیمت رزرو اتاق در این هتل از حدود سیصد هزار تومان شروع می شود. اما اعضای ایران هتل تخفیف ویژه می توانند آن را با قیمت کمتری رزرو کنند. نمای بیرونی هتل به نظر کج می آید و همین امر باعث جذابیت و عجیب بودن آن شده است؛ ضمن اینکه فضای سبز زیبایی با درختان نخل در قسمت درب ورودی هتل شایان وجود دارد که آدم را به یاد درگاه بهشت می اندازند.
هتل داریوش کیش: این هتل که یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس جزیره کیش محسوب می شود دارای 168 باب اتاق است که در 3 طبقه پراکنده شده اند. لازم به ذکر است معماری این هتل لاکچری از بناهای تاریخی کشورمان مانند تخت جمشید پاسارگاد الهام گرفته شده است.

مراکز خرید نزدیک پارک آبی کیش

پردیس

بازار پردیس کیش: این بازار یک از قدیمی ترین بازارهای جزیره کیش به حساب می آید و ویژگی آن اینست که معماری آن شبیه به معماری بناهای فرانسوی است. در این بازار کیفیت حرف اول را می زند و اکثر توریست ها خرید های خود را از اینجا انجام می دهند؛چراکه طیف گسترده ای از اصناف که شامل مغازه های فروش سیستم های کامپیوتری، مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم آرایش و غیره هستند در این بازار گرد هم جمع شده اند. ضمن اینکه چایخانه های سنتی و حتی شعب بانک های مختلف نیز در بازار پردیس یافت می شوند؛ بنابراین حتی اگر نمی خواهید از این بازار خرید کنید اما برای تماشای معماری جالبش حتما به آن بزنید.

رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر