لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ۱۰ مورد از ملزومات مسافرت های هوایی که هرگز نباید بدون آن ها سفر کنید
۱۰ مورد از ملزومات مسافرت های هوایی که هرگز نباید بدون آن ها سفر کنید

۱۰ مورد از ملزومات مسافرت های هوایی که هرگز نباید بدون آن ها سفر کنید

چه پرواز کوتاهی داشته باشید و چه طولانی، دلتان می خواهد همه چیز درست و طبق برنامه پیش برود. در اینجا ۱۰ موردی که بدون آن ها به مسافرت نمی رویم را بیان کرده ایم و کلاس پرواز و و مسافت آن در این لیست اهمیتی ندارد.اگر هوشمندانه سفر کنید و این ملزومات پرواز را در داخل یک کیف کوچک مسافرتی، داشته باشید، همیشه آماده ی پرواز خواهید بود. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

کیف
آیا از خم شدن به پایین صندلی مقابلتان برای برداشتن وسایل مورد نیازتان خسته شده اید؟ راهی را به شما پیشنهاد می کنیم که وسایلی که در هواپیما به آن نیاز دارید دقیقا در مقابل شما باشد. به راحتی یک بند به میز سینی خود وصل کنید. یا اگر به دنبال گزینه ی راحت تری هستید، از یک حلقه برای اتصال کیف به دریچه ی میز سینی استفاده کنید.
Leak-Proof Water Bottle
بطری آب ضد نشتی
برای اینکه بدنتان دچار کم آبی نشود، داشتن بطری آب ضد نشتی یکی از واجبات است. این بطری آب به راحتی جمع می شود و کار شما را برای نگه داری آن راحت تر میکند. یک بطری آب همچنین باعث می شود تا پول اضافی خرج نکنید: در یک ایستگاه آن را پر کنید و هرباری که سرویس های نوشیدنی را می آورند، از مهماندارتان بخواهید که آن را دوباره پر کند.
Snacks
تنقلات
ما همیشه در هر پرواز، مقداری تنقلات با خودمان به همراه می بریم. حتی اگر آن ها را در هواپیما نخوریم، دم دست هستند که می تواند گزینه ی صبحانه ی مختصر در سفرمان باشد. به منظور آماده شدن برای سفرتان، شما می توانید از فروشگاه ها یک بسته تنقلات بخرید که انواع مختلفی از تنقلات درون آن وجود دارد.
Tablet
تبلت
شما نباید برای سرگرمی های مورد نظرتان به خطوط هوایی دل ببندید. در عوض یک تبلت (یا کتابخوان الکترونیکی) با خود همراه داشته باشید تا بتوانید فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی را ببینید. تبلت ها اندازه های کوچکی دارند و برای مسافرت مناسبند.
Headphones
هدفون ها
شما برای دیدن فیلم ها یا فرار کردن از جیغ و فریاد نوزادان به هدفون ها نیاز اساسی دارید و به همین علت یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای سفر می باشند. اگر به مسافرت طولانی می روید ترجیحا از هدفون هایی استفاده کنید که عمر باتری طولانی تری دارند. فراموش نکنید کابل AUX دارند تا بتوانید از سرگرمی های تعبیه شده در هواپیما نیز استفاده کنید. باید کابل را به صندلی عقب متصل نمایید. ضمنا کیف هدفونتان را نیز برای حفاظت از آن به همراه ببرید.
Hand Lotion
لوسیون دست
ما این موضوع را ساده می گیریم. لوسیونی را انتخاب نمایید که اندازه ی کوچکی داشته باشد و در سفر به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.
Gum
آدامس
آدامس یکی از واضح ترین ملزومات درون هواپیما است ولی شما تعجب خواهید کرد وقتی بفهمید که اغلب مردم آن را فراموش می کنند. اگر تغییرات فشار روی شما تأثیر می گذارد، آدامس می تواند به شما کمک کند و به علاوه شما می توانید هنگام سوار شدن نیز آن را بجوید.
Hydrating Spray
اسپری آب
ممکن است این گزینه برای ملزومات سفر بی اهمیت به نظر برسد ولی ما همیشه برای هیدراته بودن صورتمان از این اسپری استفاده می کنیم. بعضی از آن ها فقط با یک اسپری صورتتان را نرم و تازه می کند. در سفرهای طولانی تر، هر یک ساعت یک بار برای جلوگیری از خشک شدن پوست، اسپری توصیه می شود. به علاوه بعد از سفرتان عالی به نظر خواهید آمد.
Lip Balm
مرطوب کننده ی لب
بدون مرطوب کننده ی لب، پرواز برای ما طاقت فرسا می شود. دو یا سه عدد مرطوب کننده را در داخل کیف خود نگه دارید که اگر یکی را گم کردید باز هم داشته باشید.
Hand Sanitizer
ضد عفونی کننده ی دست
شما با ارزش تر از آن هستید که بخواهید در طول سفر بیمار شوید پس مطمئن شوید که یک ضدعفونی کننده دست به همراه داشته باشید. پیشنهاد ما ضدعفونی کننده های بدون الکل هستند.
Medication
داروها
همیشه نسخه ی داروهایتان را در کیفتان داشته باشید. ترجیحا مقدار کمی داروهای بدون نسخه مثل آسپرین، دیوتامه و یک آنتی هیستامین به مسافرت ببرید. اگر برایتان راحت است که جعبه ی قرص هایتان را خودتان درست کنید، با یک جعبه ی جداکننده ی کوچک سفر کنید. یا اگر هرروز دارو مصرف می کنید، جعبه هایی وجود دارند که می توانید خریداری کنید و داروهایتان را در آن قرار دهید.

10 نکته برای نوشتن مقاله ای جذاب در مورد سفر
ادامه مطلب

3/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر