لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی تبریز
مقایسه هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی تبریز

مقایسه هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی تبریز

مقایسه هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی تبریز را در این مقاله خواهید خواند. هتل پارس ائل گلی از جمله هتل‌های پنج ستاره در شهر تبریز به شمار می‌آید. هتل در سال ۱۳۸۰ مورد بهره‌برداری واقع شد و تا به امروز از مسافران بسیاری میزبانی کرده است. فعالیت هتل پارس ائل گلی زیر نظر مجموعه گروه هتل‌های پارس می‌باشد و آن را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز می‌شناسند.

هتل لاله کندوان از بهترین هتل های تبریز در حقیقت سومین هتل صخره‌ای جهان به شمار می‌آيد. این هتل در دل کوه احداث شده است. معماری خاص و استثنائی و همچنین محل فوق‌العاده‌ای که هتل صخره‌ای لاله کندوان در آن قرار گرفته، باعث شده تا این اقامتگاه ۵ ستاره هرساله میزبان ده‌ها هزار گردشگر باشد که به بازدید از روستای تماشایی کندوان می‌آیند.

درباره هتل پارس ائل گلی

نمای ساختمان هتل پارس ائل گلی تبریز
عکس از: google map

باتوجه به موقعیت قرارگیری این هتل در نزدیکی پارک بزرگ ائل گلی در تبریز توجه مسافران بسیاری به آن جلب شده است. چراکه معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که با سفر به تبریز از پارک ائل گلی بازدید نکند. هتل پارس ائل گلی تبریز با ۱۷ طبقه متشکل از 180 واحد اقامتی می‌باشد.

هتل پارس ائل گلی تبریز از ترافیک شهری و مناطق شلوغ دور می‌باشد. با این حال دسترسی مناسبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نظیر باغ‌وحش تبریز، پارک ائل گلی و نیز پارک آبی هلیا دارد. تعدادی مرکز خرید معروف و بزرگ نیز از این هتل در فاصله اندکی قرار گرفته‌اند. می‌توان به تفرجگاه کوهستانی عینالی، مرکز خرید اطلس و مرکز خرید ستاره امید اشاره داشت.

خانه استاد شهریار تبریز
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل پارس ائل گلی

استخر هتل پارس ائل گلی تبریز
عکس از: google map

مسافران این امکان را دارند تا به‌صورت رایگان در فضای لابی هتل و در تمامی اتاق‌ها به اینترنت وای فای نیز دسترسی داشته باشند. پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۱۳۰ خودرو بوده و به‌صورت کاملا رایگان در اختیار مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، قرار می‌گیرد.

رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز
عکس از: google map

در لابی این هتل این امکان را دارید تا از نمازخانه، آتلیه، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، صندوق امانات، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی بهره‌مند گردید. چندین فروشگاه برای سوغاتی‌های تبریز نیز در لابی هتل وجود دارند. برای آن دسته از مسافرانی که دارای معلولیت می‌باشند، خدمات رفاهی مناسبی فراهم شده است. خدماتی شامل خشک‌شویی و تور گردشگری نیز در لابی هتل دایر شده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس ائل گلی

اتاق دو تخته توئین هتل پارس ائل گلی تبریز
عکس از: google map

ازجمله اتاق‌هایی که در داخل این هتل موجود هستند عبارت‌اند از اتاق دو تخته دبل و توئين، اتاق یک تخته و سوئیت‌ دوخوابه سه نفره. اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز از امکاناتی نظیر یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان راحتی و میزتحریر برخوردارند. اتاق‌های این هتل تلویزیون به شبکه پخش فیلم مجهز می‌باشد و کاربران در اوقات فراغت خود، این امکان را دارند تا به تماشای برنامه‌های متنوع بپردازند.

سوئیت دبل هتل پارس ائل گلی تبریز
عکس از: google map

از جمله مزیت‌هایی که این هتل دارد، داشتن دستگاه چای‌ساز در تمامی اتاق‌ها می‌باشد. مسافران جهت رفع خستگی چای و دم‌نوش دم می‌کنند. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در داخل حمام‌های اختصاصی در تمام اتاق‌ها وجود دارند.

درباره هتل صخره‌ای لاله کندوان

نمای صخره‌ای هتل لاله کندوان در دل کوه
عکس از: google map

در عصری که ساختمان‌های بلند و تنومند هتل‌های لوکس و باشکوه، تا آسمان کشیده شده‌اند، احداث اقامتگاهی در دل صخره‌های روستایی باستانی، بسیار خاص است. این هتل به سبک غارهایی که اجداد ما پیشتر در آن زندگی می‌کردند، ممکن است غریب و نامعمول به نظر برسد.

این ایده‌ غیرعادی و نامتعارف، در عمل با استقبال گسترده‌ای از گردشگران خارجی و داخلی همراه شد. اینگونه هتل صخره‌ای لاله کندوان ساخته شد. شایان ذکر است که روستای کندوان در منطقه‌ای کوهستانی و خوش‌منظره قرار دارد. آب‌وهوای این روستا ییلاقی بوده و در فصول گرم سال نیز، دمای هوا مطبوع و دلپذیر می‌باشد.

معرفی هتل گوت که مال سمنان – بهترین هتل سمنان
ادامه مطلب

واحدهای اقامتی هتل صخره‌ای لاله کندوان

اتاق دو تخته دبل هتل لاله کندوان
عکس از: google map

هتل صخره ای لاله کندوان متشکل از ۱۶ واحد اقامتی مجزا می‌باشد که به امکاناتی شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان راحتی و میز تحریر مجهز هستند. همچنین در تمامی اتاق‌ها حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی وجود دارد. علاوه بر این مورد، کاربران این امکان را دارند تا هم فضای لابی هتل و هم در داخل اتاق‌ها، به‌صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.

در داخل اتاق‌ها صندوق امانات هم تعبیه شده است تا مسافران چنانچه اشیا و لوازم قیمتی به همراه دارند، نگرانی خاصی بابت نگهداری از آن‌ها نداشته باشند. همچنین تلویزیون اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم متصل می‌باشد و در اوقات فراغت کاربران می‌توانند به تماشای برنامه‌های متنوع آن بنشینند.

امکانات رفاهی هتل صخره ای لاله کندوان

محوطه هتل لاله کندوان
عکس از: google map

هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی لازم در منطقه‌ای کوهستانی، برای کاربران تجربه زندگی غارنشینی را به لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر کرده است. با توجه به اینکه هتل لاله کندوان صخره‌ای است، اتاق‌ها با تعدادی پله و در منطقه‌ای کوهستانی از هم جدا گشته‌اند. نکته‌ای که بیش از پیش لازم است موردتوجه سالمندان قرار گیرد، فاقد آسانسور بودن هتل می‌باشد.

با این حال این هتل از امکانات رفاهی متعددی جهت ایجاد رفاه و آسودگی مهمانان برخوردار است. تعدادی از این امکانات شامل: چایخانه سنتی، پارکینگی با ظرفیت ۱۶ خودرو، کافی‌شاپی باصفا و خوش‌منظره، رستورانی باکیفیت بالا با گنجایشی معادل با ۱۲۵ نفر و منویی پر از غذاهای رنگارنگ ایرانی و فرنگی، سالن اجلاسی با گنجایشی معادل ۵۰ نفر و مجهز به امکاناتی پیشرفته همچون ویدئو پروژکتور و تجهیزاتی صوتی و تصویری، اتاق چمدان، جکوزی، فروشگاه، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود.

ویو اتاق های هتل لاله کندوان
عکس از: google map

افزون بر موارد گفته شده، هتل صخره ای لاله کندوان دارای پرسنلی است که قادرند کلیه خدمات رفاهی شامل: بیدارباش، ترانسفر رفت ‌و برگشت با هزینه، خانه‌داری، روم سرویس، باربری، خدمات تور گردشگری، خدمات تشریفات ویژه، تهیه بلیط هواپیما ارزان، خشک‌شویی و پذیرش شبانه‌روزی را به مهمانان هتل ارائه دهند.

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران | اقامتی دلپذیر بر فراز پایتخت
ادامه مطلب

از جمله ویژگی‌های قابل ستایش هتل صخره ای لاله کندوان، برخورداری از آب لوله‌کشی می‌باشد که از آب‌های معدنی منطقه کندوان تامین می‌گردد. این آب علاوه بر خواص معدنی، کاربرد‌های درمانی متعددی نیز دارد. صبحانه به‌صورت رایگان در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود و رستوران هتل لاله کندوان با ظرفیت ۱۲۵ نفر، میزبان مهمانان در وعده‌های غذایی گوناگون می‌باشد.

تفاوت هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی

تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو در هتل پارس ائل گلی شامل 50% از نرخ اتاق به ازاي يک شب می‌باشد؛ اما در هتل لاله کندوان کنسلی رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان بدون جريمه است.

آدرس دقیق هتل لاله کندوان کجاست؟

هتل لاله کندوان تبریز، در اسکو، دهکده توریستی کندوان قرار دارد. این هتل را در یکی از مناطق روستایی و کوهستانی که جاذبه‌های مخصوص خود را دارد پیدا خواهید کرد.

آدرس دقیق هتل پارس ائل گلی تبریز کجاست؟

هتل پارس ائل گلی تبریز، در جنوب غربی تبریز واقع شده‌است. این هتل از طریق بزرگراه شهید کسایی امکان دسترسی به سایر نقاط شهر را دارد. این اقامتگاه در نزدیکی باغ شاه گلی قرار گرفته و طبیعت زیبای اطراف آن از جمله مزیت‌های مکان احداث آن می‌باشد.

جمع‌بندی

سفر به تبریز یک تجربه منحصربه‌فرد است. منطقه‌ای با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی، که به عنوان یکی از شهرهای مهم ایران شناخته می‌شود. شهر با بازارهای شناخته شده‌ و جاذبه‌های ارزشمند همراه است. سفر به تبریز برای آشنایی با آثار تاریخی، فرهنگ و هنر این منطقه بسیار پربار و جذاب است. ما در این مقاله به مقایسه هتل لاله کندوان و هتل پارس ائل گلی تبریز پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر