لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> پارک آب یاس ابوظبی
پارک آب یاس ابوظبی

پارک آب یاس ابوظبی

همه شما حتما نام کشوری کوچک در همسایگی جنوب کشورمان را شنیده اید، امارات متحده عربی. ما ایرانی ها و اغلب جهانیان این کشور کوچک را با یکی از شیخ نشین های آن، شهر دبی می شناسیم. امارات چند سالی است با جاذبه های مدرن و لوکسش در کنار مراکز خرید و هتل های فوق لوکس خود، تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار و هیجان انگیز شده است. اما این بار به جای شهر پر آوازه دبی سری به پایتخت تماشایی امارات می زنیم.

ابوظبی شهری در نزدیکی دبی که یکی از شیخ نشین های قدیمی و ثروتمند امارات است. در جزیره ای به نام یاس یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی جهان قرار دارد.
پارک آبی یاس ابوظبی
پارک آب یاس واتر ولد ابوظبی، مقصد این باره سفر ماست. اگر به دنبال اطلاعاتی همچون قیمت بلیط پارک آبی یاس در ابوظبی هستید حتما با ما همراه شوید. بیایید به سرزمینی قدم بگذاریم که هیجان را با آب از نو تعریف کرده است. در پارک آبی یاس در ابوظبی، حتما و حتما مراقب قلب خود باشید. آدرنالین سوغات این پارک آبی است.
پارک آبی یاس ابوظبی
ابوظبی، جزیره مصنوعی یاس
حتما شما هم لیست کارهای عجیب و غریب اماراتی ها را در توسعه و ساخت کشورشان به عنوان یکی از مقاصد توریستی شنیده اید. یکی از همان کارهای عجیب و غریب ساخت جزیره های مصنوعی در این کشور است. جزیره یاس در ابوظبی از همان ابتدا قرار بود یک مقصد لوکس برای تفریح و اقامت باشد. انواع تفریحات، هتل های مجلل، مراکز خرید لوکس، استودیوهای موسیقی و بسیاری از امکانات دیگر که جزیره یاس را تبدیل به یک مرکز تفریحی، اقامتی تمام عیار کرده است. اگر سری به یاس بزنید حتما راغب می شوید که یک روز تمام را در این جزیره سپری کنید. اما از آن جا که ایران هتل آنلاین، متخصص در رزرو آنلاین هتل های ایرانی، این بار به دنبال کسب هیجان است، عازم پارک آّبی یاس می شویم. شاید در فرصتی دیگر دوباره سری به جزیره یاس بزنیم.
پارک آبی یاس ابوظبی
یاس واتر ولد ابوظبی
پنج سال پیش، در سال 2013 توسط موسسه Farah Experience LLC، یک پارک آبی تفریحی در امارات افتتاح شد که سر و صدای زیادی بر پا کرد. این پارک آبی گسترده با وسعتی حیرت انگیز پر از سرگرمی های متعدد و هیجان انگیز است و برخی از تفریحات آن در دنیا کم نظیر یا بی نظیر است. اگر سری به سایت yaswaterworld.com بزنید، لیستی از جوایز جهانی پارک را مشاهده خوهید کرد که در طی همین چهار سال اخذ شده و حتی میزبان مسابقات جهانی Flowboarding بوده است.
پارک آبی یاس ابوظبی
بیایید هوشمندانه سفر کنیم و قبل از آغاز سفر کمی با این پارک خاص و استثنایی و تفریحات و امکاناتش آشنا شویم. طبق نقشه راهنمای پارک، پارک آبی یاس از هشت منطقه اصلی تفریحی تشکیل شده است.
پارک آبی یاس ابوظبی
1. منطقه شهر جوانی (Qayat Al Jewana Souk)
همانطور که در نقشه پارک به آن اشاره شده، ورودی اصلی پارک در این منطقه قرار دارد. در همان ورودی شما با یک تالاب بزرگ با آب نماهای زیبا و فروشگاه های متفاوتی روبرو می شوید.
• عکاسی جوانان
• خطاطی قالی پرنده
• شیرینی فروشی
• جزیره ابهر
• اتاق تعویض لباس
• کمد
• کافه بستنی فرح
• کافه ترکی، عربی قوات ناصر
• فروشگاه سلطان و پسران
• مروارید
• نمازخانه

بخش هیجان انگیز این قسمت، مروارید است. در این قسمت شما با داستان دزدان دریایی و گنجی از مرواریدها آشنا شده و یک نقشه برای کشف این گنج بدست می آورید. بوی یک ماجراجویی هیجان انگیز از همان ابتدای کار به مشام می رسد. بهتر است حوله و مایو را قبلا تهیه کرده باشید.


2. منطقه دلفین (dolphin zone)
dana diner
Dana’s Diner: خوب در همان ورودی بخش دوم یک فست فود و رستوران خودنمایی می کند. اگر فکر می کنید به کمی انرژی احتیاج دارید اینجا بهترین نقطه است. نوشیدنی ها و غذاهای متنوعی پیش روی شماست.
خلیج دلفین ها: مکانی برای یک پیک نیک دسته جمعی، می توانید کنار بقیه می توانید آفتاب گرفته و کمی در ساحل از زیبایی های اطراف لذت ببرید و البته کم کم برای دنیایی از هیجان آماده شوید.
پارک آبی یاس ابوظبی
Rush Rider, Flow Rider: از همان ابتدای امر چیزی که می بینید هیجان شما را برمی انگیزد. شاید بد نباشد اگر بدانید این منطقه از لحاظ سطح هیجان در رده قرمز رنگ قرار می گیرد. اگر اهل سواری کردن بر روی امواج بلند و مهیج هستید نوبت شماست. در جدال با امواج آب فقط و فقط خوش بگذرانید. فروشگاه امواج خشمگین: یک خرده فروشی در بخش دلفین که شاید نیازی باشد زیاد در آن وقت بگذرانید!
یاس بری: بعد از یک هیجان، شاید شما هم علاقمند باشید در کنار دوستان یا اعضای خانواده یک بستنی خوشمزه و حتی یک پرس پاستا صرف کنید.
پارک آبی یاس ابوظبی
بشکه حباب: حالا که تقریبا آمادگی بیشتری پیدا کرده اید، وارد بخش بشکه حباب می شویم. بخشی هیجان انگیز با امواجی به بلندای سه متر، که طبق گفته سایت thenational.ae بزرگترین امواج ورقه ای موج سواری در جهان را داراست. اگر از ناراحتی قلبی رنج می برید اصلا این ناحیه را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
پارک آبی یاس ابوظبی
لوله ماهی: حالا وقت یک سرسره بازی متفاوت با طعم آب است. بهتر است خودتان را به لوله های پیچ در پیچ سپرده و همراه با جریان آب خود را به مسیر بسپارید.
جنگ آبی
جنگ آبی: حالا به بخشی رسیده ایم که مورد علاقه تمام کودکان و نوجوانان است. بازی با تفنگ ها و بالون های آب و شلیک های متمادی. یک جنگ تمام عیار و هیجان انگیز با طعم آب.

19 مکان شگفت انگیزی که باورتان نمی شود وجود داشته باشند
ادامه مطلب

3. منطقه واحه (Al Wa’ha zone)
Skinny’s frozen treats
Skinny’s frozen treats: بعد از این همه هیجان یک بستنی یا لیموناد خنک حتما شما را سرحال تر می کند.
پارک آبی یاس ابوظبی
ساحل امواج: می توانید در ساحل کمی استراحت کرده و از شمای بقیه لذت ببرید.
بستنی ظبی
استخر امواج
استخر امواج: لذت یک شنای به یاد ماندنی. یک استخر با آب خنک و امواجی سرکش، که حسابی سرحال تان می آورد.

منطقه آفتاب گرفتن: چادرها و تخت هایی برای استراحت و آفتاب گرفتن البته با خدماتی اضافه. اما به خاطر داشته باشید هر یک از این خدمات هزینه اضافی نیز در بردارد.
4. منطقه مراح (Marah Zone)

پارک آبی یاس ابوظبی

سرسره Yehal: حالا نوبت سرسره بازی کودکان است. این سرسره آبی هیجان انگیز حتما کودکتان را نیز راضی خواهد کرد.

اسنک بار سلما: اگر کوچولوی همراهتان بعد از این همه بازی و تقلا احساس گرسنگی کرد، سری به اسنک بار سلما بزنید.
قلعه موج

قلعه موج: حالا وقت بازی بزرگترها با کودکان است. مطمئن باشید این بخش هم به مذاق شما و هم به مذاق کودکتان خوش خواهد آمد. قلعه ای بر فراز سرسره های آبی منتظر شماست.
پارک آبی یاس ابوظبی
تخت های مرح: حالا وقت کمی استراحت دسته جمعی است تا بتوانید زیر آفتاب دلچسب کمی انرژی کسب کرده و دوباره به مسیر ادامه دهید.
بستنی و کافه ناصر

5. منطقه بندیت (Bandit Zone)
Cannon Point: باز هم آب بازی! یک تفریح هیجان انگیز دیگر بر روی زمین
Bandit Bomber
Bandit Bomber: یک ترن سواری هیجان انگیز آبکی. با سوار شدن بر روی این ترن هوایی سریع هر لحظه باید منتظر یک حمله آبی باشید، البته یک بشکه هشتاد لیتری از آب همراه شماست که معلوم نیست در کدام قسمت پارک و بر روی چه کسانی تخلیه خواهد شد.
آشپزخانه چاپی: بعد از این همه شیطنت و سواری شاید امتحان کردن یک غذای تند هندی تجربه جالبی باشد.
عکاسی: در این قسمت می توانید عکس های مربوط به ترن سواری خود را دریافت کنید، البته با پرداخت هزینه اضافی!
غواصی مروارید
غواصی مروارید: اگر خاطرتان باشد در ورودی مجموعه شما با داستان دزدان دریایی و گنجشان آشنا شدید. حالا وقت یافتن گنج است، البته در یک مخزن بزرگ. نگران نباشید، یک مربی غواصی را به شما خواهد آموخت، می توانید علاوه بر لذت غواصی یک مروارید را در مخزن پیدا کنید. هرچه بیابید متعلق به شماست.

فروشگاه مروارید

6. منطقه جبل (Jebel Dana)
سرسره یا اسلایدهای ماری: شش مار با دهان های باز. یک تجربه هیجان انگیز غیر قابل تصور با انواع و اقسام سرسره. هر یک از این سرسره های شش گانه نام های متفاوتی داشته و شکل و شمایل و ویژگی منحصر بفردی دارند.
غذای فوری Slither
پارک آبی یاس ابوظبی
سرسره حمول: در کشورهای عربی حتما ردپایی از شتر پیدا خواهید کرد. این بار به جای شترسواری قرار است سرسره سواری کنید اما سرسره ای که پستی بلندی های بی شمارش شما را به یاد کوهان شتر خواهد انداخت. صعود و سقوط های متوالی آدرنالین خون تان را تا انتها بالا خواهد برد.
Jebel Drop: حالا که آدرنالین خونتان حسابی بالا رفته نوبت یک تفریح مهیج است. یک تجربه منحصر بفرد سقوط آزاد آن هم در آب. چیزی که از این ناحیه به گوش می رسد فریادهای متمد ناشی از هیجان است.
پارک آبی یاس ابوظبی
Sebag: قرار است بر روی شکم دراز کشیده بدون هیچ حرکت اضافه ای مثل یک تکه صابون در یکی از شش لاین این سرسره فقط سر بخورید.
رودخانه Al raha: بعد از این همه هیجان، بهتر است کمی به قلب و روحتان استراحت بدهید. سوار بر تیوپ های شیشه ای بر روی آب های آرام در زیر نور خورشید.
Jebel Dana: کوه مرواریدی که از فاصله زیاد به چشم تان خورده بود، درست همین جا در مرکز این سرسره های هیجان انگیز قرار دارد.

Jebha: حالا وقت حمله است. ترنی در حال عبورر است و بهتر است برای حمله آبی آماده باشید. البته به خاطر داشته باشید که هر آن ممکن است حمله متقابلی با یک بشکه آب صورت بگیرد و شما را تا حد غرق شدن پیش ببرد. انتخاب با شماست!

7. منطقه ظبی (Dhabi Zone)
پارک آبی یاس ابوظبی

Yadi Yas: بعد از تیوپ سواری آرام مرحله قبل حالا نوبت یک تیوپ سواری هیجان انگیز در رودخانه ای مواج و خروشان است.
Yadi Yas ساحل

8. منطقه فالکون یا شاهین (Falcon zone)
حلقه لیوا: حالا که به مرحله آخر رسیده ایم هیجان نیز به اوج خود می رسد. شما داخل یک اتاقک شده و ناگهان زیر پایتان خالی می شود. یک سقوط تماما آزاد.
پارک آبی یاس ابوظبی
سرسره شش سرنشین: تجربه هیجان دسته جمعی، سواری بر یک سرسره آبی آن هم به صورت شش نفره و هیجانی وصف ناپذیر، فقط می توانید داد بزنید و لذت ببرید.
پارک آبی یاس ابوظبی
گردباد: حالا که اغلب تجربه های هیجان انگز را از سر گذرانده اید، وقت آن است که یک گردباد را از سر بگذرانید. سوار بر یک سرسره که همچون گردباد شما را خواهد بلعید. این گردباد نیز شش نفره است و البته با انواع سلاح های آبی از شما پذیرایی خواهد کرد.

سایر جاذبه های پارک آبی یاس
CineSplash

سینمای پنج بعدی CineSplash
اگر فکر می کنید با یک سینمای پنج بعدی معمولی روبرو هستید سخت در اشتباهید. در این سینمای پنج بعدی شما بارها با آبشارها، چشمه ها، باران های شدید و گاه حملات آبی روبرو خواهید شد، سینمایی با طعم هیجان و آب.
پارک آبی یاس ابوظبی
پارک آبی یاس ابوظبی
ساعات بازدید از پارک و مسیر دسترسی
پارک آبی یاس همه روزه از ساعت 10 الی 19 به استثنای پنج شنبه ها با سانس اختصاصی ویژه بانوان از ساعت 18 الی 23، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.
پارک آبی یاس ابوظبی
فاصله پارک از فرودگاه ابوظبی 19 کیلومتر است.
پارک آبی یاس ابوظبی
فاصله دبی تا پارک یاس به صورت زمینی 116 کیلومتر است و با یک رانندگی یک ساعت و اندی می توانید به ابوظبی و پارک آبی یاس برسید.
طبق گفته سایت دبی فا، اتوبوس های بزرگ و مجهز دبی تا ابوظبی نیز هر روز از ساعت 6 الی 23 در ایستگاه الخضیبه، با هزینه 25 درهم در حدود زمانی دوساعته شما را به ابوظبی می رسانند. هزینه برگشت این اتوبوس ها 15درهم است.
اگر در یکی از هتل های ابوظبی اقامت داشته باشید می توانید از سرویس های رایگان هتل تا پارک یاس استفاده کنید.

خیابان های معروف جهان
ادامه مطلب

بانوان در پارک آبی یاس ابوظبی
طبق برنامه سایت yaswaterworld.com این پارک در روز 18 اکتبر از ساعت 10 الی 23 مختص بانوان است. هزینه این سانس اختصاصی یک روزه 250 درهم برای بزرگسالان و 210 درهم برای کودکان است.
البته در چهار پنج شنبه تا تاریخ یازدهم اکتبر از ساعت 18 الی 23 مختص بانوان است که به شرح ذیل است:
پنج شنبه 13 سپتامبر
پنج شنبه 27 سپتامبر
پنج شنبه 4 اکتبر
پنج شنبه 11 اکتبر
هزینه این سانس برای بزرگسالان 220 درهم و برای کودکان 195 درهم است.

قیمت بلیط و هزینه های پارک آبی یاس
بلیط این مجموعه به صورت آنلاین به فروش می رسد و قبل از ورود به پارک باید بلیط را تهیه بفرمایید. بلیط فقط تا سررسید تاریخ اعتبارشان قابل استفاده هستند. برای کودکان زیر یازده سال، بلیط فقط به همراه یک سرپرست بالای هجده سال صادر می شود. و برای کودکان زیر سه سال هزینه ای دریافت نمی شود.

قیمت بلیط ساده یک روزه
بزرگسالان : 250 درهم
کودکان با قد زیر 1.1 متر: 210 درهم
قیمت بلیط بدون ایستادن در صف
بزرگسالان : 400 درهم
کودکان با قد زیر 1.1 متر: 360 درهم
بلیط های مخصوص
بلیط خانوادگی چهار نفره : 750 درهم

بلیط VIP: 1495 درهم
پارک آبی یاس ابوظبی

خرید حوله و اجاره کمد: 60 درهم
پارک آبی یاس ابوظبی
جاذبه های نزدیک به پارک آبی یاس
پارک آبی یاس ابوظبی
فراری لند
پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی یاس ابوظبی
یاس مال

پارک آبی یاس ابوظبی
برادران وارنر

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر