لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل شایگان کیش
معرفی هتل شایگان کیش

معرفی هتل شایگان کیش

جزیره ی مرجانی و زیبای کیش، با اقلیم خاص و متفاوت خود، مقصدی است که گردشگران برمی گزینند تا از زیبایی های منحصر به فرد آن لذت برده واز امکانات رفاهی آن استفاده کنند. سواحل نیلگون این جزیره، مراکز خرید و امکانات رفاهی بی نظیرآن، و سکوت و آرامش عمیقی که بر این جزیره حاکم است، جاذبه هایی هستند که گردشگران را به سمت این جزیره ی زیبا می کشانند، گردشگرانی که از زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ خسته شده و به دنبال یافتن مکانی هستند که هم آن ها را برای چند روز از هیاهوی شهرهای بزرگ و پرجمعیت دور کند، و هم دارای امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی باشد که سفرشان خالی از شور و نشاط نباشد. جزیره ی کیش با داشتن هتل های متنوع و جذاب می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای گردشگران باشد.
برای انتخاب یک هتل ایده آل که سفرتان رنگ وبوی جذاب تری ببخشد، لازم است به اولویت های خود توجه کرده و بر اساس آن ها هتل خود را انتخاب کنید. ایران هتل آنلاین همراه همیشگی شماست و می تواند شما را درانتخاب و هتل های کیش همراهی کند. رزرو آنلاین هتل درهر نقطه از ایران که باشید به شما این امکان را می دهد که آسوده خاطر و هوشمندانه سفرکنید. در اینجا به معرفی هتل های خوب کیش خواهیم پرداخت.

هتل شایگان
آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی

هتل شایگان کیش یکی از هتل های پنج ستاره و مجلل کیش است که در سال 1381 آغاز به کار کرد. این هتل زیر بنایی در حدود 1500 متر دارد و شش طبقه دارد وهمان طور که در عکس هتل شایگان کیش می بینید، به سبک مدرن ساخته شده است. این هتل در مجموع 140 واحد اقامتی دارد، که شامل اتاق، سوئیت و ویلا می شود. هتل شایگان در یکی از بهترین مناطق کیش ساخته شده است، و برای کسانی که قصد استفاده از مراکز خرید را دارند، یک انتخاب عالی به شمار می رود.
این هتل با قرار گرفتن در قلب مراکز تجاری و تفریحی جزیره مانند بازار پانیذ، مراکزخرید پردیس 1 وپردیس 2، اسکله تفریحی و پارک دلفین ها و پارک مرجان ها باعث شده بسیاری از گردشگران با میل و رغبت این هتل را انتخاب کنند. همچنین وجود امکانات رفاهی عالی همچون استخر و رستوران و کافی شاپ آن را به انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. داشتن یک چشم انداز عالی و فضای زیبا درمقابل هتل که مانند یک باغ زیبا و باشکوه است، از مزایای دیگر این هتل است.

هتل شایگان کیش

بررسی نظرات درباره ی هتل شایگان

با بررسی نظراتی که میهمانان درباره ی اقامت چند روزه ی خود در این هتل ابراز داشته اند، به روشنی مشخص است که رفتار پرسنل، سرویس دهی هتل، غذاهای رستوران و باغ مختص به هتل مورد پسند اکثر میهمانان قرار گرفته است. ازدیگر نکات مثبت و مهمی که نظر بیشتر میهمانان این هتل را جلب کرده است می توان به دسترسی عالی و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

هتل شایگان کیش

امکانات هتل شایگان کیش
هتل شایگان به طور کلی از امکانات هتلی خوبی برخوردار می باشد. از امکانات عمومی هتل می توان به وجود فروشگاه و غرفه، آرایشگاه مردانه و دستگاه ATM اشاره کرد.

همچنین این هتل دارای سالن همایش، آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و جلسات کاری است، داشتن این مزایا هتل شایگان را برای به مکان مناسبی برای ملاقات های اداری تبدیل کرده است. امکانات ورزشی هتل شایگان شامل استخر، جکوزی و سونا می شود. همچنین وجود سالن ماساژی که در آن می توانید از انواع و اقسام ماساژها مانند: ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی و ماساژ صورت و پا لذت برده و تمام خستگی های جسمی و روحی خود را از تن بیرون کرده و جای آن ها را با نشاط و طراوت پر کنید، از امکانات ویژه ی هتل است.
هتل شایگان کیش
از دیگر امکانات بسیار مهم وشاخص این هتل وجود فضای سبز و بسیار دل انگیز آن است، در این باغچه ی زیبا که مزین به درختان سبز و زیباست، آلاچیق هایی وجود دارد، که معمولا شب ها از آن ها استفاده می کنند. بی شک قدم زدن و نشستن در این فضای سبز و رویایی که شب ها بر زیبایی آن افزوده می شود، شب های اقامت شما در کیش را فراموش نشدنی و خاطره انگیز خواهد کرد.

هتل شایگان کیش

رستوران ها و کافی شاپ هتل

رستوران هتل شایگان در طبقه ی همکف قرار دارد و در آن صبحانه، نهار و شام سرو می شود. کافی شاپ هتل نیز در طبقه ی همکف است، و به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه ی سرویس به میهمانان هتل است. علاوه بر آن هتل یک کافی شاپ دیگر دارد، که در تراس طبقه چهارم هتل قرار دارد، این کافی شاپ که یکی از پرطرفدارترین امکانات هتل است، چشم انداز زیبایی از جزیره را در مقابل خود دارد. وجود یک چایخانه ی سنتی در محوطه ی هتل و اجرای موسیقی زنده در لابی آن این مجموعه را کامل تر کرده است، و بر لطف و صفای این هتل دلنشین افزوده است.
هتل شایگان کیش
پذیرش در این هتل 24 ساعته می باشد، و هتل دارای خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان است. قیمت این هتل نیز مانند اکثر هتل های کیش به صورت چارتر و لحظه ای است، بنابراین امکان تغییرات نرخ وجود دارد. در حال حاضر قیمت اتاق دو خوابه 420 هزارتومان در نظر گرفته شده و قیمت یک سوئیت دو خوابه 540 هزار تومان است. با توجه به اینکه قیمت ها ثابت نبوده و در برخی از روزهای سال نیز هتل شایگان تخفیف های ویژه ای را برای میهمانان خود در نظرمی گیرد، بهتر است به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. خدمات ایران هتل آنلاین به شما این امکان را می دهد که بهتر و دقیق تر تصمیم بگیرید.
هتل شایگان کیش

از مزایای چشم گیر هتل شایگان دسترسی عالی آن به مراکز تجاری و تفریحی است، که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می شود.
دسترسی به برخی از مراکز مهم و جاهای دیدنی
فاصله ی هتل شایگان تا فرودگاه 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا اسکله ی تفریحی 1.4 کیلومتر( 18 دقیقه پیاده)
فاصله تا هایپرمارکت و مرکز تجاری 200 متر(3 دقیقه پیاده)
فاصله تا بازار پانیذ و پردیس 1 و 2 (5 دقیقه پیاده)
فاصله تا پارک دلفین ها و باغ پرندگان 6.7 کیلومتر ( 10 دقیقه با ماشین)
امید است اقامت در این هتل لوکس و مدرن که جز هتل های محبوب کیش به شمار می رود، برای شما نیز دلپذیر باشد، و از اقامت خود لذت ببرید.

معرفی هتل سارا کیش - هتلی به روز با امکانات پیشرفته
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر