لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین کشورهای جهان برای گیاهخواران
بهترین کشورهای جهان برای گیاهخواران

بهترین کشورهای جهان برای گیاهخواران

سفر یک گیاهخوار می‌تواند کمی بگیر نگیر داشته باشد. بعضی از کشورها در ارائه منوهای غذایی عاری از گوشت با باز گذاشتن دست مشتریان در انتخاب گزینه‌های خوشمزه و مختلف به نحو عالی عمل می‌کنند، در حالی که بعضی کشورهای دیگر مرغ را گوشت حساب نمی کنند و به راحتی بیکن را داخل سالاد گیاهخواران اضافه می کنند.
اما قبل از مسافرت چگونه می‌توانید بفهمید که در هر کشور کدامیک از این منوهای غذایی سرو می‌شود؟
مؤسسه گردشگری اولیور با ارائه اطلاعات مفید، دقیقاً نشان می‌دهد که کدام کشورها بیشتر دوستدار گیاهخواری هستند و در کدام کشورها شما نیاز به آوردن مقداری بادام و غلات در چمدان خود دارید.

آنها این کار را با شمارش تعداد رستوران‌های گیاهخواری، تعداد افراد در هر یک از این رستوران‌ها و مصرف گوشت در سرانه‌ی هر کشور برای تعمیم نتایج انجام می‌دهند

در حالی که تصویر گرافیکی، رژیم‌های واقعی شهروندان کشورهای مورد بررسی را نشان نمی‌دهد، می‌تواند به این معنی باشد که مسافران گیاهخوار باید زمان بیشتری را صرف تصمیم گیری در مورد سفر بعدی خود بکنند.
گیاهخواری

سیشل در صدر کشورهای دوستدار گیاهخواری در جهان برای مسافران با شاخص جهانی گیاهخواری 328 قرار دارد. این امتیاز بخاطر تعداد زیاد رستوران گیاهخواری با توجه به جمعیت کوچک آن، همراه با مصرف سرانه گوشت سالم بسیار کم به میزان 35.6 کیلوگرم (در ایالات متحده 120.2 کیلوگرم) داده شده است.
تایلند، مالزی و سائوتومه و پرینسیپ نیز رتبه بالایی دارند. بالاترین کشور در این زمینه در بین کشورهای اروپایی، انگلستان است. با وجود اینکه در ایالات متحده، سالانه مقدار زیادی گوشت مصرف می‌شود، با این حال این کشور بیشترین تعداد رستوران های گیاهی را دارد. بوتان کمترین مصرف سالیانه گوشت را با مصرف تنها 3 کیلوگرم گوشت در سرانه دارد.

هفت گیاهی که می توانید هنگام سرگردانی در حیات وحش بخورید!!
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر