لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آپارتمان پردیس تهران – اقامتگاهی در خیابان گاندی
معرفی هتل آپارتمان پردیس تهران - اقامتگاهی در خیابان گاندی

معرفی هتل آپارتمان پردیس تهران – اقامتگاهی در خیابان گاندی

رزرو هتل در تهران، یکی از اصلی‌ترین کارهای هر گردشگری است که راهی پایتخت شده و قصد ماجراجویی در دل تهران را دارد. دلایل متعددی سفر و رزرو هتل‌های تهران را پر اهمیت می‌‌کند. بسیاری از سازمان‌ها و مراکز مهم در تهران واقع شده‌اند، دانشگاه‌های مشهوری در این شهر فعال می‌باشند و جاذبه‌های تاریخی و باشکوه بسیاری را میزبانی می‌کند. به همین خاطر مسافران زیادی به تهران می‌آیند. هتل آپارتمان پردیس تهران از هتل‌ آپارتمان‌های خوب پایتخت است که افتخار میزبانی از مسافران بسیاری را دارد.
اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید و دنبال اقامتگاه مناسبی در میان هتل های تهران هستید حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید. در ادامه به هتل آپارتمان پردیس می‌پردازیم و با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

رستوران هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل از رستوران برخوردار بوده و شما می‌توانید همه وعده‌های غذایی‌تان را در کنار همراهانتان در این رستوران میل کنید. علاوه بر رستوران کافی شاپ هتل نیز لحظاتی خوش را در محیطی آرام به شما هدیه می‌کند.

اتاق های هتل آپارتمان پردیس تهران

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان پردیس تهرانهمانطور که از نام هتل مشخص است واحدهای اقامتی آن به‌صورت سوئیت و آپارتمان می‌باشند. اتاق‌های هتل دارای پنجره هستند و برای تنظیم میزان نور اتاق پنجره‌ها پرده دارند. آشپزخانه‌ای که در واحدها قرار دارد لوازم اولیه جهت شستشوی ظروف و آشپزی را داراست.
اتاق‌ها به تلویزیون و اینترنت مجهز هستند و با استفاده از این امکانات حتما سرگرم خواهید شد. سیستم تهویه مطبوع و نیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در تمامی واحدها وجود دارند. تلفنی که در اتاق‌ها موجود است به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی با پذیرش ارتباط برقرار کنید.
اتاق دو تخته توئین هتل آپارتمان پردیس تهراناز لحاظ امکانات بهداشتی هم واحدها به حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند. صندوق امانات هم در واحدهای اقامتی قرار دارد. علاوه بر فضای بیرون اتاق‌ها، در داخل اتاق‌ها هم سیستم اعلام حریق وجود دارد. انواع مختلف آپارتمان‌های این هتل عبارتند از آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته.

امکانات هتل آپارتمان پردیس تهران

لابی هتل آپارتمان پردیس تهرانهتل آپارتمان پردیس از امکانات بسیار مجهزی برخوردار است و مسافران از این نظر کمبودی نخواهند داشت. برای مثال هتل برای اقامت کنند‌گان پارکینگ فراهم کرده است. مسافران با اقامت در این هتل این امکان را دارند تا خودروشان را با خاطری آسوده در پارکینگ این هتل پارک کنند. علاوه‌بر موارد ذکر شده، وجود کپسول آتش نشانی در ساختمان هتل به شما این اطمینان را می‌دهد تا با آسودگی خاطر در هتل به استراحت بپردازید.
با بکاربردن این کپسول‌های آتش نشانی از هر آتش‌سوزی احتمالی می‌توان جلوگیری به عمل آورد. در ابتدا که به هتل وارد می‌شوید لابی مبله و بسیار باشکوه هتل دعوت‌کننده شما به آرامشی دل‌پذیر است. با وجود تلویزیون در لابی این امکان را دارید تا در فضایی دلباز لحظاتی را استراحت کنید.
در لابی هتل به آسانی به اینترنت دسترسی خواهید داشت. نمازخانه هتل بطور مجزا برای مسافران فراهم شده است. سایر خدمات نظیر تاکسی ‌سرویس هم برای مسافران ارایه می‌شود تا اگر نیاز داشتند به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. کافی نت و امکان استفاده از خدماتی نظیر کپی و پرینت هم برای مهمانان هتل وجود دارد. هتل در چند طبقه بنا شده است و به همین خاطر آسانسور نیز دارد.

آدرس هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل در تهران، کاووسیه، خیابان گاندی جنوبی، خیابان چهاردهم قرار دارد. پلاک ساختمان ۷ می‌باشد.
فاصله هتل آپارتمان پردیس تهران تا جاهای دیدنی
فاصله تا برج میلاد حدود ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر آفتاب حدود ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا ارگ تجریش حدود ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری ایران مال حدود ۲۵ کیلومتر

رزرو هتل آپارتمان پردیس تهران

فضای داخلی هتل آپارتمان پردیس تهرانهتل آپارتمان پردیس تهران در دسته هتل‌های یک ستاره قرار می‌گیرد و در یکی از مناطق خوب تهران یعنی گاندی قرار دارد. این هتل آپارتمان از چندین پارک و فضای سبز فاصله خوبی دارد. همین موضوع باعث شده است تا مسافران علاوه بر استراحتی آسوده بتوانند برای داشتن آرامش خاطر بیشتر و پیاده‌روی از این فضاهای سبز استفاده کنند.
جمع‌بندی
هتل آپارتمان پردیس تهران از امکانات متعددی برخوردار است که در رابطه با این امکانات اطلاعات لازم را در مقاله دادیم. چنانچه هدف از سفرتان انجام فعالیت خاصی است یا قرار است به محل خاصی بروید باید بدانید این هتل به مترو نزدیک می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از مترو به مقصد مورد نظرتان برسید. بطورکلی هتل خدمات رفاهی و امکانات کاملی را برای سفری بی عیب و نقص تدارک دیده است. پس با اطمینان خاطر این هتل را انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
تحول در هتل های جدید و جذاب درسال 2018
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر