لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> فعال سازی كارت های اعتباری در ایران
فعال سازی كارت های اعتباری در ایران

فعال سازی كارت های اعتباری در ایران

به گزارش ایران هتل آنلاین به نقل از ایلنا كه از پر مخاطب ترین سایت های رزرو هتل های ایران در كشور می باشد، در راستای پر رونق شدن سفر ها و به ویژه فعالیت فعالان صنعت هتل داری و گردشگری در سال های اخیر در داخل و خارج كشور مسئولان را به این فكر واداشته است كه برای كم هزینه تر كردن و رونق بخشیدن سفر در بین مردم اقدام به تصمیم گیری برای صدور و فعال سازی كارت های اعتباری سفری كنند. همان طور كه می دانیم برای راحتی در جابجایی پول نقد به ویژه در سفر ها و مسافرت ها سال هاست كارت های الكترونیكی در سرتاسر جهان جای پول های نقد را گرفته اند.

در شرایطی كه در هر حوزه ای رقابت بسیار تنگاتنگ شده است، در زمینه رواج كارت های الكترونیكی نیز دنیایی جدیدی رونمایی شده است. انواع كارت های الكترونیكی اعتباری داخلی در كنار كارت های اعتباری بین المللی از جمله “مستر كارت”، “كریدیت كارت” و همچنین كارت های مخصوص بازرگانی و گردشگری كه طرفداران بسیاری را به خود جذب كرده اند.
1683375225 258 فعال سازی كارت های اعتباری در ایران
با برنامه ریزی ها و تصمیماتی كه مسئولان به ویژه مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گرفته اند، برای ترویج صنعت گردشگری و معرفی كردن جاذبه ها و مناطق كمتر دیده شده در داخل كشور تصمیم به صدور كارت های اعتباری مخصوص سفر با مبالغ مختلف و در اختیار قرار دادن این كارت ها برای عموم افراد برای راحتی در سفر گرفته اند. فعال سازی كارت های اعتباری سفر در دستور كار ارگان ها و سازمان های مرتبط به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری قرار خواهند گرفت.
1683375225 218 فعال سازی كارت های اعتباری در ایران
در حال حاضر سفر رفتن با امكانات موجود امروزی، كاری بسیار تخصصی و قابل برنامه ریزی می باشد. برای مثال از لحظه تصمیم گیری برای آغاز سفر تا پایان آن می توان با رزرو هتل، انتخاب وسیله نقلیه مناسب و مقصد مورد نظر برنامه دقیقی را برای سفر خود داشت. از آنجایی كه در تمام مراحل نیاز به هزینه های مالی می باشد، مسئولان به دنبال جایگزین كردن كارت هایی همانند كارت های بانكی موجود در میان مردم و مخصوص سفر و گردشگری می باشند.
1683375225 441 فعال سازی كارت های اعتباری در ایران
از سال ها پیش طرح هایی در خصوص چگونگی صدور كارت ها و نحوه استفاده از آن ها كه برای مسافرت طراحی شده است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. متاسفانه به دلایلی سال هاست این كارت ها و چگونگی نحوه صدور و استفاده از آن ها مورد بحث و در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
1683375225 480 فعال سازی كارت های اعتباری در ایران
آخرین تصمیماتی كه برای صدور و فعال سازی كارت های اعتباری سفر گرفته شده است، تصمیم به صدور كارت هایی با مبالغ مختلف و ارائه آن در دفاتر گردشگری و خدمات مسافرتی به متقاضیانی كه تصمیم به سفر دارند می باشد. در آخرین تصمیماتی كه در رابطه با صدور كارت های اعتباری سفر گرفته شد، تصمیم گیری برای تامین اعتبار و حتی اختصاص وام هایی كه می توان از آن ها برای هزینه های طی سفر استفاده كرده و در اختیار گردشگران قرار داده شود. از این كارت ها می توان در طول سفر یا برای پرداختن هزینه تور های مسافرتی استفاده كرد. بی شك با رواج این كارت ها می توان به مسافران خدماتی بی شماری ارائه داد.

3 مکانی که باید پیش از 50سالگی از آنها دیدن کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر