لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب
هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب

هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب

هتل بوک اند بد توکیو مکانی متفاوت جهت دوست داران کتاب است که در شهر توکیوی ژاپن قرار دارد. اینجا جایی دنج و راحت است که تجربه ی لذت بی بدیل کتاب خوانی را به میهمانان خود عرضه می نماید. این هتل که مملو از کتاب می باشد، بهشت کتابخوانان به شمار می آید. هتلی متفاوت با محیطی منحصر به فرد جهت خواندن کتاب مورد علاقه ی تان که دارای نرخی مناسب است. این مکان دسترسی به برخی جاذبه های تاریخی توکیو را نیز برایتان فراهم می نماید. ساختار ظاهری هتل بوک اند بد از کتابخانه تاثیر پذیرفته است و تخت خواب های جمع و جور با نور پردازی های بی نظیر در بین قفسه های چوبی زیبای کتاب، این مکان را بسیار خاص جلوه می نماید. لذا اگر با رزرو آنلاین هتل، سفر در هتل های ایران را تجربه نمودید، در هتل بوک اند بد توکیو نیز خاطراتی به یاد ماندنی را با لذت کتاب خوانی تجربه نمائید.

نحوه ی دسترسی به هتل بوک اند بد شهر توکیو
جهت رفتن به هتل بوک اند بد (book and bed) شهر توکیو، می بایست آدرس توشیماکو، نیشی ایکیبوکرو را طی نموده و ساختمان لومیر برسید. در طبقه ی هفتم (1-17-7) به این هتل دسترسی می یابید. این هتل دسترسی مناسبی را جهت استفاده از ایستگاه های وسیله های حمل و نقل شهری و نیز امکانات همجوار آن برایتان فراهم می نماید. همچنین چندین رستوران و کافه در اطراف هتل بوک اند بد قرار گرفته است. در این هتل با خروجی c8 (سی 8) ایستگاه مترو ایکبوکرو وجود دارد. و نیز جهت رسیدن به هایپر مارکت نیز یک دقیقه پیاده روی را طی می نمائید. اینهتل با فرودگاه هانا حدود 60 دقیقه فاصله دارد. و نیز فاصله ی آن با فرودگاه ناریتا نیز حدود 93 دقیقه می باشد. جهت رسیدن به داروخانههم حدود یک دقیقه پیاده روی لازم است. همچنین برای رسیدن به صرافی نیز باید حدود 2 دقیقه پیاده روی داشته باشید.
1683379224 878 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
جاذبه های تاریخی قابل دسترسی از هتل بوک اند بد توکیو
معبد میجی و معبد سنسو دو جاذبه ی تاریخی نزدیک به هتل بوک اند بد می باشند. معبد میجی یک معبد از نوع شینسو است که وقف امپراتوری به نام میجی و همسرش شده است. ما آرامگاه این امپراتور در معبد قرار ندارد. از هتل تا ایستگاه مترو یامانوت و نیز معبد میجی حدود 14 دقیقه فاصله وجود دارد. معبد سنسو نیز یک معبد باستانی در شهر توکیو می باشد، که از قدیمی ترین و جذاب ترین معبد های موجود در پایتخت به شمار می آید. این معبد تا قبل از جنگ جهانی دوم، بودایی محسوب می شد اما بعد از آن اعلام استقلال نمود. جهت رسیدن به این معبد ابتدا حدود 17 دقیقه فاصله تا ایستگاه مترو یامانوت را طی نموده و سپس تا ایستگاه مترو گینزا حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد.
1683379224 364 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
نوع و تعداد کتاب های هتل بوک اند بد توکیو
در قفسه های وسیع و عظیم هتل بوک اند بد ژاپن، ژانر ها و عناوین محبوبی از کتاب وجود دارد. تمامی کتاب های موجود در این هتل توسط انتشارات شیبویا و نیز بهترین کتاب فروشی های شهر توکیو تامین شده است. در این هتل بخش عمده ی کتاب ها به زبان انگلیسی و برخی نیز به زبان ژاپنی می باشد. بزرگترین قفسه ی کتاب در این هتل، دارای حدود 3000 کتاب مختلف می باشد. کتاب های موجود در موضوعاتی نظیر 3000 کتاب مختلف می باشد. کتاب های موجود در موضوعاتی نظیر طراحی، رمان، عکاسی، داستانی و غیره می باشند. در بین کتاب های این هتل قفسه ی کوچکی وجود دارد که کتاب های ریاضی را در خود جای داده است.
1683379224 397 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
چگونگی سرو غذا و نوشیدنی در هتل بوک اند بد توکیو
در این هتل رستوران یا کافه ای وجود ندارد، اما امکان آوردن خوراکی از بیرون برای میهمانان فراهم می باشد. لذا بدین منظور تعدادی میز چوبی در آن قرار دارد که میهمانان می توانند خوراکی های خود را بر روی آن سرو نمایند. استفاده از یک دستگاه آب داغ و نیز یک تستر نیز در اینجا فراهم است که به صورت رایگان می باشد. یک قهوه ساز هم در هتل بوک اند بد توکیو وجود دارد که استفاده از آن حدود 150 یوآن هزینه دارد.
1683379225 669 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
میزان هزینه ی اقامت در هتل بوک اند بد توکیو
هزینه ی تخت های استاندارد در هتل بوک اند بد، برای هر شب حدود 4800 ین ژاپن یعنی حدود 41 دلار می باشد. هزینه ی مذکور بدون مالیات عنوان شده است. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشیم که روز های جمعه و شنبه و نیز یک روز قبل از تعطیلات رسمی، قیمت ها کمی بالاتر می باشد. هزینه ی تخت های کوچک نیز برای هر شب حدود 3800 ین ژاپن یعنی حدود 33 دلار است. که این نرخ نیز بدون در نظر گرفتن مالیات و روز های مذکور عنوان شده است. پرداخت هزینه در این هتل فقط با کارت های اعتباری ویزا، سیسون و مستر کارت امکان پذیر بوده، و قابل توجه است که هیچ گونه پول نقدی دریافت نمی شود.
1683379225 68 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
قوانین حاکم بر هتل بوک اند بد توکیو
هتل بوک اند بد توکیو به جهت خاص بودن، دارای قوانینی متفاوت با سایر هتل ها می باشد. در اینجا به محض ورود کتابی در اختیار میهمانان قرار می دهند که قوانین هتل در آن نوشته شده است. در این قوانین ذکر شده که سیگار کشیدن، نوشیدن و غذا خوردن بر روی تخت ها و نیز صحبت کردن با تلفن ممنوع می باشد. پس از مطالعه ی هر کتاب آن را باید در جای اولش قرار داد. در صورت بلند صحبت نمودن با یکدیگر نیز، از سوی کارکنان هتل مورد تذکر قرار می گیرید. از قوانین لغو هتل نیز می توان عنوان نمود که تا هشت روز پیش از موعد، به جهت لغو رزرو هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنید. لغو رزرو بین 3 تا 7 روز پیش از روز مشخص، پرداخت 30 درصد از هزینه ی کرایه ی اتاق را به همراه دارد. جهت لغو رزرو 2 روز پیش از روز موعود نیز می بایست 50 درصد از هزینه ی کرایه ی اتاق را پرداخت نمایید. همچنین جهت لغو رزرو 1 روز پیش از روز موعود نیز، حدود 80 درصد از هزینه ی کرایه ی اتاق از سوی شما باید پرداخت گردد. رزرو گروهی تخت و نیز اتاق هم، شرایط و قوانین متفاوت خود را دارد که با هماهنگی هتل بوک اند بد می توانید از آن اطلاع یابید. پذیرش هتل از ساعت 16:00 تا 23:00 صورت می گیرد و زمان تسویه ی هتل نیز از ساعت 6:00 تا 11:00 می باشد.
1683379225 746 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
معرفی هتل بوک اند بد توکیوی ژاپن
هتل بوک اند بد دارای طراحی منحصر به فرد، جذاب و بی نظیری می باشد. این هتل به هتل کتابی نیز شهرت دارد. تعداد تخت ها در این هتل محدود بوده و فقط حدود 30 تخت در آن موجود می باشد. در ضمن ورود، شما با تخت خواب های ساندویچی در میان انبوهی از قفسه های کتاب مواجه می شوید که نور پردازی شده اند. به جهت جو موجود در هتل، امکانات بهداشتی آن به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار داده شده است. راهروهای موجود در هتل پر از قفسه های کتاب می باشد. و میهمانان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانند از هر کتاب و یا مجله ای به صورت شبانه روزی استفاده نمایند. وجود وای فای رایگان نیز از دیگر مزیت های این هتل می باشد. بر روی توالت ها و بخش های بازیافت هتل بوک اند بد ، نشانه هایی از یک رمان قدیمی ژاپنی به چشم می خورد.
1683379225 287 هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت
هتل مذکور دو ستاره بوده و ساختار آن به شکل کتابخانه ی اختصاصی طراحی گردیده است. نوع تخت ها در این هتل به دو صورت است. تعدادی از این تخت ها پشت قفسه های کتاب قرار گرفته اند، که به نام قفسه ی کتاب شهرت دارند. تخت های دو طبقه نیز خود دونوع می باشند که کمی ارزان تر هستند. در این مجموعه یک تخت به صورت دو طبقه با ابعادی حدود 120*200 سانتی متر و حدود 16 تخت کوچک با ابعاد 80*200 سانتی متر مشاهده می شود. در مجموع 18 تخت با قیمت ارزان در این هتل موجود است.

مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر