لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> ۱۵ شهر کوچک جذاب در واشینگتن
۱۵ شهر کوچک جذاب در واشینگتن

۱۵ شهر کوچک جذاب در واشینگتن

ایالت واشینگتن در همسایگی با کانادا قرار دارد و دارای قسمت هایی کوهستانی٬ جنگل های انبوه٬ قسمت های ناهموار و خط ساحلی پیچیده می باشد و تمام زیبایی های طبیعی که دوست دارید در شمال غربی آمریکا ببینید را می توانید در این ایالت مشاهده کنید پس دست بجنبید و رزرو آنلاین هتل خود را انجام دهید. با داشتن تاریخ ریشه داری در مورد ماهیگیری٬ واقعه نگاری و معدن٬ شهرهای کوچک در واشینگتن مانند آیینه ای گذشته ی غنی آن را بازتاب می دهند.
در عین حال٬ به عنوان یکی از آزادترین ایالت های کشور شناخته می شود و می توانید انتظار داشته باشید تا گالری های هنری٬ جشنواره های جالب و جوامع روشن فکر و دوست داشتنی و شهرهای کوچک جذاب آمریکایی را در این ایالت پیدا کنید.

۱۵. Anacortes

در سال ۱۹۸۱ به طور رسمی به عنوان یک شهر شناخته شد. Anacortes در جزیره ی Fidalgo در استان Skagit واقع شده است. با وجود تمامی آب ها و جزیره های کوچک در این ممحدوده٬ Anacortes به درستی به عنوان اسکله ی کشتی ایالت واشینگتن شناخته شده است و خدماتی به مکان های نزدیک مثل San Juan و حتی Victoria در جزیره ی ونکوور کانادا ارائه می دهد. این شهر کوچک برای کوه Erie شناخته شده است. جایی که کوهنوردی و پیاده روی بر مسیرهای دیدنی آن چشم انداز درجه یکی را برایتان به همراه دارد. برای آشنا شدن بیشتر با تاریخ این محدوده به موزه ی Anacortes Wt Preston بروید و با یک کشتی بخار تاریخی و کمیاب اکتشاف خود را کامل کنید.

۱۴. Bainbridge Island
Bainbridge Island
جزیره ی زیبای Bainbridge در سالهای اخیر برای ضبط شدن سریال آمریکایی Grey’s Anatomy شهرت یافته است. اینجا فقط مکانی برای طرفداران سریال نیست٬ بلکه جایی برای اهالی باسلیقه ی سیاتل می باشد که از مرکز سیاتل سفری رودخانه ای نیم ساعته را تجربه می کنند٬ نیز می باشد. این جزیره با داشتن طبیعت متنوع در محدوده ی اطراف٬ مکانی عالی برای دوست داران فضای باز است. اجاره کردن یک دوچرخه و رکاب زدن در اطراف شهر و توقف در یکی از غذاخوری های جزیره ی Brainbridge یکی از پیشنهادهای روزانه در اینجا است.

۱۳. North Bend
North Bend
این شهر زیبا و خوش منظر٬ تحت تاثیر کوه Si قرار دارد. این قله ی قابل توجه٬ شاید برای پیاده روی خیلی بلند باشد ولی یک مسیر مشهور وجود دارد که شما را به بالای قله ای بسیار کوچکتر – Si کوچک – می رساند. برای دیدن چشم انداز باورنکردنی شهر و خود کوه از این مسیر بالا بروید. این شهر کاملا احساس بودن در یک شهر کوچک را برای شما به همراه دارد و حتی گاهی الهام بخش برای فیلمبرداری بوده است – برای سریال تلویزیونی دیوید لینچ٬ Twin Peaks.

۱۲. Coupeville
Coupeville
در جزیره ی Whidbey و در ساحل جنوبی Penn Cove قرار دارد و دومین شهر قدیمی در واشینگتن است. این شهر به خاطر توماس کوپ در سال ۱۸۵۰ نام گذاری شده است و این شهر پر از ساختمان ها و طبیعت تاریخی است. محوطه ی ساحلی شهر جایی است که بسیاری از ساختمان های بلوطی در آن دیده می شوند و بسیاری از آن ها اکنون هتل ها و رستوران های لوکس هستند. خیابان Front در این شهر٬ حال و هوایی قدیمی دارد و خانه ی تعداد زیادی از موزه ها٬ مغازه ها و کافه ها می باشد که باعث شده است اینجا منطقه ی مناسبی برای گردش باشد.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا; بازی رنگ و آیینه
ادامه مطلب

۱۱. Roslyn
Roslyn
در اواخر قرن ۱۹ میلادی به عنوان شهر معدن زغال سنگ شناخته شد. این شهر باید به آب دسترسی پیدا می کرد تا از تشنه شدن کارگران معدن جلوگیری می شد؛ بنابراین Brick Traven در دهه ی ۱۸۸۰ افتتاح شد و همچنان با قدرت ادامه می دهد. اینجا قدیمی ترین میخانه در عملیات مستمر در ایالت واشینگتن است. ساختمان های تاریخی زیبای فراوان دیگری در Roslyn وجود دارند٬ مثل: Old City Hall & Library٬ کلیسای Immaculate Conception و موزه ی Roslyn که می توانید چیزهایی درباره ی تاریخ Roslyn یاد بگیرید. در نزدیکی این شهر دریاچه ی Cle Elum وجود دارد و در طول سال برای فعالیت های روباز مکانی مناسب است.

۱۰. Gig Harbor
Gig Harbor
شهر کوچک ساحلی Gig Harbor یک مایل در امتداد یک ساحل در نزدیکی Puget Sound قرار دارد. در سایه ی کوه بزرگ Rainer و و در نزدیکی سبیاری از پارک های ایالت قرار دارد و به عنوان دروازه ای به شبه جزیره ی المپیک شهرت یافته است.
چه شما یک علاقمند شدید به پیاده روی هستید و چه مشتاق ورزش های آبی که دلتان می خواهد فقط کنار آب وقتتان را سپری کنید٬ این شهر دور بودن از استرس دنیای مدرن را برای شما فراهم می آورد. این شهر دارای موزه ی تاریخی عمیق Harbor و قایق سازی قدیمی می باشد و همچنین تعداد زیادی رستوران ساحلی دارد. اینجا مکانی ایده آل برای توقف و لذت بردن از خوردن با آرامش شام است.

۹. Sequim
Sequim
با داشتن یک اقلیم یکتا٬ Sequim برای تولیدات اسطوخودوس خود و با عنوان پایتخت اسطوخودوس شمال آمریکا معروف است.
این اقلیم منحصر به فرد٬ Sequim را نقطه ای عالی برای شروع ماجراجویی در جنگل های مرطوب ایالت متحده کرده است. Hoh Rainforest مکانی عالی برای اکتشاف چشم اندازهای جنگلی ماقبل تاریخ است. حتی نزدیکتر٬ پارک ساحلی Sequim برای پیاده روی و تماشای پرندگان عالی است. می خواهید بیشتر بدانید؟ به مرکز هنرها و موزه ی آموزنده ی آن مراجعه کنید که قبلا یک ساختمان اداری بوده است.

۸. Snohomish
Snohomish
شهر Snohomish در ساحل رودخانه ی Snohomish توسط یکی از مهاجرین اولیه ی واشینگتن به نام E.C Ferguson در حدود سال ۱۸۵۸ کشف شد. Ferguson در اینجا خانه ای برپا کرد و مغازه و هتل ساخت. مردم به دنبال وی شروع به ساختن سوئیت کردند و خانه های خود را ارتقا دادند. معماری قرن ۱۹ این شهر همچنان مثل قدیم باقی مانده است. ناسازگاری تأثیرات معماری مهاجرین اولیه ی Snohomish در امتداد کوچه های آن دیده می شود – از خانه های انگلیسی تا هلندی. هرکدام از ساختمان های تاریخی یک استایل و جذابیت مخصوص به خود دارد ولی الان آن ها دارای مغازه های شیک٬ رستوران ها٬ بارها و هتل های هستند.

دریاچه خالدار کانادا، عجیب ترین دریاچه جهان
ادامه مطلب

۷. Poulsbo
Poulsbo
در دهه ی ۱۸۸۰ توسط Jorgen Eliason یک مهاجر نروژی کشف شد. این شهر به سرعت موج دیگری از مهاجران اسکاندیناویایی را به خود و غرب میانه ی آمریکا جذب کرد. درواقع تا جنگ جهانی دوم بسیاری از ساکنین زبان نروژی را زبان اول خود می دانستند. شما می توانید بقایای آن را در اطراف شهر پیدا کنید؛ در گوشه ی Viking Avenue-Lindvig٬ یک مجسمه ی ۱۲ فوتی یک وایکینگ قرار دارد که Norseman نام دارد. این شهر کوچک در استان Kitsap واقع است و برای نان هایش-Poulso Bread که از عبارتی از انجیل الهام گرفته شده معروف است. قبلا به صورت جهانی فروخته می شد ولی اکنون فقط می توانید آن رادر منبع آن در Poulsbo پیدا کنید.

۶. Langley
Langley
شهر کوچک Langley در جزیره ی Whidbey واقع شده است و تنها ۰.۸ مایل مربع وسعت دارد. در دهه ی ۱۸۰۰ پیدا شده است. ساختمان خوابگاه اصلی شهر برای الوارساز ها امروزه به عنوان موزه ای برای تاریخ این محدوده باقی مانده است.
ساحل آفتابی شهر و معماری سبک New England فضایی آرام و آزاد دارد و خانه ی جامعه های هنری است. قابل ذکر است که به زودی بعد از اینکه به زنان اجازه ی رای دادن داده شد٬ این شهر اولین نماینده ی زن خود Mayor را انتخاب کرد؛ نگرش آزادی خواه آن باعث شده است که در دهه های ۱۹۶۰ و ۷۰ این شهر به خانه ی جامعه ی پر جنب و جوش هیپی تبدیل شود.
شیوه ی زندگی قدیمی هنوز در اینجا زنده است؛ اکنون در این شهر پر از استودیوها و گالری هایی هستند که هنرهای محلی را به نمایش می گذارند. همچنین تعداد زیادی رویدادهای فرهنگی خلاق در اینجا برگزار می شود و کافه های متفاوت زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

۵. Leavenworth
Leavenworth
این شهر زندگی خود را به عنوان شهر واقع نگری آغاز کرده است و دومین کارخانه ی بزرگ چوب بری در واشینگتن در سال ۱۹۰۳ در این شهر تاسیس شده است. بعد از دیدن موفقیت شهر Solvang در سال ۱۹۶۵ که در کالیفرنیا واقع است و تم دانمارکی دارد٬ Leavenworth نیز با تبلیغات دوباره به سرعت تبدیل به مقصدی محبوب برای توریست ها شد. پذیرفتن این تم به معنای برگزاری جشن سالیانه ی Oktoberfest می باشد که البته هر ساله برگزار می شود. اینجا همچنین برای موزه ی Nutcracker معروف می باشد. این موزه مجموعه ای بیش از ۵۰۰۰ فدق شکن ( باله) دارد که در طول دوره ها اجرا شده است.

آيا اين مجتمع، جذاب ترين مجتمع تفريحی شهر لاس وگاس است؟
ادامه مطلب

۴. Port Townsend
Port Townsend
این شهر در قله ی شبه جزیره ی المپیک واقع شده و دارای تعداد زیدای از ساختمان های ویکتوریا است. با قدم زدن در اطراف این شهر کوچک٬ شکوفایی قرن ۱۹ را احساس کنید. طراحی منطقه ی این شهر پر از ساختمان های زیبا است. از Country Courtside تاثیرگذار گرفته تا کلیسای بی نظیر St. Paul Episcopal که در سال ۱۸۶۵ ساخته شده است. برای دانستن مقدار بیشتری از تاریخ و مقداری از زیبایی طبیعی به Wilson Lighthouse بروید که مکانی برای دیدم چشم اندازهای دیدنی از Puget Sound می باشد.

۳. Winthrop
Winthrop
این شهر به طور رسمی در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد. این شهر در اصل در اواخر قرن ۱۹ زمانی که در این منطقه طلا پیدا شد٬ بنا نهاده شد و باعث شد که بسیاری از مهاجرین سفیدپوست به اینجا مهاجرت کنند و به دنبال آینده ی خود باشند. تاریخ پیدایش طلا و مردمی که به اینجا آمدند تا ثروتمند بشوند در موزه ی تاریخی Shafer به ثبت رسیده است.
برای اسکی کردن به Methow Trails بروید. اگر چیزی بیشتر ترجیح می دهید٬ چطور است مقداری نوشیدنی در Lost River Winery میل کنید؟

۲. Ellensburg
Ellensburg
مرکز شهر Ellensburg برای داشتن ساختمان های تاریخی مجلل مثل Davidson Building (۱۸۹۰) و تالار زیبای دانشگاه مرکزی واشینگتن شناخته شده است. ولی ممکن است شما بخواهید سفر خود را از موزه ی تاریخی Kittitas Country آغاز کنید٬ جایی که می توانید داستان این محدوده را یاد بگیرید. هنر در اینجا بزرگ است٬ همانطور که گالری هایی در موزه ی هنری Clymer برگزار می شود – که با نقاشی هایی با تم غربی تکمیل می شود – و همچنین گالری هنری مدرن 420 Loft. برای داشتن مقداری آرامش در شهر به پارک Irene Rinehart Riverfront بروید و قدم بزنید.

۱. La Conner
La Conner
از این مکان زیباتر وجود ندارد؛ رودخانه٬ درخت های کاج٬ کوهستان – همگی با هم تصویری زیبا را می سازند – مکانی ایده آل برای عکس های کارت پستالی می باشد. جذابیت های شهر La Conner فقط معطوف به زیبایی طبیعی آن نیست؛ بلکه از لحاظ فرهنگی نیز حرفی برای گفتن دارد. شما می توانید به موزه ی هنری Northwest بروید – جنبش هنری مدارس هنری Northwest – و همچنین موزه ی تاریخی Skagit – که نمای زیبایی دارد یا موزه یQuilt که در قدیمی ترین خانه های Quilt قرار دارد. این شهر کوچک همچنین میزبان بسیاری از رویدادهای سالیانه ی جشنواره ی Skagit Valley Tulip نیز می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر