لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 7 هتل هواپیمایی شكلی كه باید ببینید تا باور كنید
7 هتل هواپیمایی شكلی كه باید ببینید تا باور كنید

7 هتل هواپیمایی شكلی كه باید ببینید تا باور كنید

در صورتی كه سفر با هواپیما برای رسیدن به مقصد سفر برای شما كافی نیست، با اقامت در یكی از این هتل های هواپیمایی به رویاهایتان جامعه عمل بپوشانید! شما می توانید چندین هتل هوایی را در سراسر جهان بیابید،‌ اما این موارد كه در ادامه مطلب خواهید دید، جزء بهترین ها هستند. پس، علاقه مندان به هوانوردی، آماده شگفت زدگی باشند! بعضی از این هتل های هوایی آنقدر جذاب می باشند كه ارزش یك بار تجربه كردن را دارند.

با رزرو هتل ترنج كیش، سفر جذابی به این جزیره زیبا داشته باشید و از اقامت در این هتل دلچسب بر روی آب های خلیج همیشه فارس لذت ببرید.
هتل هنگار، تگزاس

وقتی وارد این هتل می شوید، گویی قدم در دهه 1940 گذاشته اید! دیدن یادگاری های مرتبط با هواپیما، كسب اطلاعات در مورد انواع این وسایل حمل و نقل هوایی و یادآوری زمان های گذشته لذت بخش خواهد بود. حتی تلفن اتاق ها هم شبیه به تلفن های مورد استفاده در دوران جنگ جهانی دوم است! تمام جزئیات این مكان طوری طراحی شده كه لحظات اقامت شما را مملو از خوشی و آسایش نماید. پس از بیدار شدن از خواب، از پنجره نگاهی به بیرون بیاندازید و هواپیماهای كوچك روی باند كه در مقابل هتل شما پارك شده اند را تماشا كنید. در همان حوالی، رستوران و سالن كنفرانس هم با طرح و قالب مزبور طراحی گردیده اند.

با رزرو هتل های شیراز، همراه با دوستان و همراهانتان سری به باغ های هفت تنان این شهر بزنید و از حضور در این فضای دلچسب، لذت ببرید.
مسافرخانه الكسیس پارك، ایالت آیووا
مسافرخانه الكسیس پارك

اگرچه نمی توان از بیرون از هتل پی به ارزش درونی آن برد، اما این الماس در منطقه میانه غربی تماماً در رابطه با هواپیما و موارد مرتبط با آن طراحی شده است. روی هر اتاق نام یك خلبان، هواپیما یا قسمتی از هواپیما گذاشته شده است و هر كدام از آنها به منظور انعكاس این طرح و قالب طراحی و ایجاد گردیده است. وقتی در بیرون از هواپیما نباشید، می توانید با خواندن یكی از كتاب های كتابخانه با طرح صنعت هوایی، به استراحت بپردازید. همچنین در طبقه همكف، یك سیستم شبیه سازی پرواز وجود دارد! اگر این هم شما را دچار وسوسه نكرد، بنابراین دانستن این موضوع كه الكسیس پارك یكی از ارزان قیمت ترین اقامتگاه های آیووا سیتی است، می تواند شما را تشویق به حضور در آن نماید. بنابرین یك اقامت سرگرم كننده و یك قیمت خوب و مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مسافرخانه وودلین پارك پلِین، زلاندنو
مسافرخانه وودلین پارك پلِین

شاید برایتان جالب باشد كه بدانید این مسافرخانه یكی از مجموعه مسافرخانه های زنجیره ای با طرح های مختلف می باشد؛ حتی می توانید یك مسافرخانه با طرح قطار، یك مسافرخانه با طرح كشتی و یا مسافرخانه هابیت را برای اقامت خود برگزینید. اگر جزء طرفداران صنعت هوانوردی هستید، آنگاه اقامت در مسافرخانه هواپیمایی برای شما لذتبخش خواهد بود. یك مدل هواپیمای بریستول فرایتر دهه 1950 به دو اتاق تبدیل شده كه می توانید در آن بخوابید! عجیب تر اینكه، اتاق ها به ازای هر شب اقامت، كمتر از 150 دلار قیمت داشته و اقامت شما می تواند به یاد ماندنی ترین تجربه ای باشد كه تا به حال در زندگی داشته اید.

هتل پروتی در كنار فرودگاه ماریوت او. آر. تامبو، افریقای جنوبی
هتل پروتی

این هتل شبیه به یك پناهگاه است، اما احساس حضور در یك مسافرخانه راحت را به مسافر القا می نماید! غیر از حوله ها، كه به شكل یك توله سگ تا شده است، ویژگی ها و جذابیت های دیگری هم در این مكان قابل مشاهده است. چهارپایه های مورد استفاده در كافه از تایر ساخته شده اند، یك شبیه ساز پروازی وجود دارد، و قسمت خروجی دارای یك استخر درخشان است كه شما را تشویق به پوشیدن لباس شنا و شیرجه زدن به درون آن می كند. این مكان سرگرم كننده بوده و برای استراحت، فضایی بسیار خوب دارد.

727 فیوسلِیج هوم، كاستاریكا
فیوسلِیج هوم

آیا تا به حال تصوری از اینكه در صورت تنها ماندن در درون هواپیما بر روی یك درخت، ‌چه اتفاقی برایتان خواهد افتاد، داشته اید؟ خب، حالا می توانید این موضوع را به شكل واقعی تجربه نمایید. البته غیر از جنبه خطرناك بودن آن! بخشی از هتل، یك بوئینگ 727 مجازی است كه برای خوابیدن بازسازی شده است. این اقامتگاه در هوا و بر روی یك درخت معلق گردیده است، بنابراین چشم انداز شما بسیار زیبا خواهد بود. از اتاق لوكس این هواپیما به بالكن بیایید و از آنجا می توانید به همسایگان خود سلام دهید: میمون ها و توكان های جنگلی. خب حالا، این همان هتل هواپیمایی است كه من لقب خانه درختی را به آن داده ام!

ولیگتوئیگسوئیت توگ، هلند
ولیگتوئیگسوئیت توگ

این نسخه فوق العاده لوكس از هتل فوق الذكر می باشد. تمام هواپیما مال شما خواهد بود، و می توانید از مبلمان گران قیمت و نوشیدنی های مختلف در آسایش كامل به سر برده و همراه با همسرتان از اوقات خود لذت ببرید. تصور كنید صبحانه را در تختخواب بخورید، یك دوش آب گرم بگیرید، از سونا استفاده نمایید و برنامه های پخش شده از یك تلویزیون صفحه تخت را برای كامل كردن روزتان تماشا نمایید. حتی می توانید روی چرخ هم بنشینید! اگر دوس داشته باشید، می توانید در طول اقامتتان دروس پروازی یاد بگیرید. این هتل در میان كسانی كه به ماه عسل می روند بسیار معروف می باشد، چرا كه كاركنان، یك پكیج خاص و فوق العاده را برای استراحت بعد از ازدواج در اختیار مسافران قرار می دهند.

هتل آویاتور، انگلستان
هتل آویاتور

این هتل با طرح و قالب هواپیما، با تركیبی از مدرنیته و سنت، قطعاً از نظر میزان خوشی، مكانی متفاوت از سایر هتل های اینچنینی می باشد. اگرچه این هتل در نزدیكی باند فرودگاه آن منطقه قرار گرفته، اما تجهیزات صداگیر به خوبی تعبیه شده و كمك می كنند تا تمام طول شب را به راحتی بخوابید. همچنین چشم اندازی عالی از هواپیماهای در حال تِیك آف در دسترس شما قرار خواهد داشت! غذای هتل بسیار عالی و خوشمزه است، ‌و دكوراسیون هواپیمائی بسیار جالب و جذاب است. حقیقتاً نمی توانید هتل آویاتور را از دست بدهید.

معرفی هتل میراژ کیش – هتلی 5 ستاره و مجلل در بکرترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

چه به شدت علاقه مند به صنعت هوانوردی و موضوعات مربوط به هواپیما باشید و چه اینكه فقط در تلاش برای امتحان كردن چیزی متفاوت و جذاب باشید، این هتل های هواپیمائی تجربه ای خاطره انگیز را در سفر بعدی برای شما رقم خواهند زد. در این هتل ها اقامت داشته باشید و ببینید كه چگونه به پرواز در می آیید!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر