لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> جشنواره خرید دبی در سال 2019
جشنواره خرید دبی در سال 2019

جشنواره خرید دبی در سال 2019

بهشت خوش سلیقه ها، رویای علاقه مندان به خرید، شادی و نشاط خانواده ها و دنیای تخیلی كودكان – این چند جمله می تواند كامل ترین تعریف برای جشنواره خرید دبی باشد. این جشنواره عجیب و غریب خرید كه بیش از یك ماه به طول می انجامد، دسته گلی متنوع از انواع فعالیت ها و شور و نشاط ها است. فستیوال مزبور، مجموعه ای جدید از شادی را وارد این كشور بیابانی كرده و روح تازه ای را در آن می دمد. در بخش های شمالی ایران نیز جشنواره هایی در طول سال برپا می گردند كه می توانند توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نمایند، در چنین مواقعی می توانید با رزرو هتل بزرگ گیلان (كادوس) رشت، به این منطقه از كشور سفر كرده و در جشنواره های مزبور شركت داشته باشید.
فستیوال خرید دبی، بزرگترین جشنواره خرید است كه با عجایب سرگرم كننده ای در منطقه خاورمیانه تركیب گردیده است. در اینجا هر آنچه كه در ذهن شما است، با قیمت هایی همراه با تخفیف های بسیار زیاد در دسترس می باشند. مراكز خرید در دبی، فقط محدود به فروشگاه ها نیستند؛ بلكه شامل برخی از فروشگاه های لوازم دست دوم محلی نیز می باشند. برخی از اوقات، تخفیف تا عدد عجیب 75 درصد نیز افزایش می یابد.
اطلاعاتی در مورد جشنواره خرید دبی در سال 2019

مردم از سراسر جهان از این جشنواره بزرگ دیدن می كنند و در صورتی كه شما هم جزء كسانی هستید كه علاقه شدیدی به خرید كردن دارید، باید خود را آماده رفتن به این جشنواره كنید. این جشنواره در فاصله بین ماه های دسامبر و ژانویه برگزار می شود و بنابراین بلیط های خود را همین حالا رزرو كنید، وگرنه این جشنواره را از دست خواهید داد. همچنین با مراجعه به وب سایت رزرو هتل در كیش، می توانید با انواع جشنواره های مربوط به آن شهر نیز آشنا شوید.
پكیج های تعطیلات در دبی در وب سایت تراول تریانگل
سفری لوكس به دبی داشته باشید. از برج خلیفه بزرگ و یا جزایر هیجان انگیز نخلی دبی دیدن نمایید. از سفر با كشتی یك دكله و تفریحی عربی، رستوران های بین المللی، تور شهری دبی، بیابان گردی، فراری ورلد و تور شهری ابوظبی لذت ببرید.
تاریخ های جشنواره خرید دبی 2019
جشنواره خرید دبی
آیا در مورد تاریخ برگزاری این جشنواره اطلاعات كافی ندارید؟ همانند روال همه ساله، در سه ماهه اول سال آغاز و پس از یك ماه از تاریخ شروع، خاتمه می یابد. سال گذشته از دسامبر آغاز شده و در ماه ژانویه به پایان رسید. اكنون كه تاریخ ها مشخص شدند، سفر خود را برنامه ریزی نمایید، چرا كه جشنواره خرید دبی 2019 بسیار جالب خواهد بود و قطع به یقین موجب رضایت علاقه مندان به خرید خواهد گردید.
این جشنواره عجیب و غریب در كجای دبی برگزار خواهد شد؟
جشنواره خرید دبی
این مراسم، جشنواره ای به وسعت شهر است، به این معنی كه می توان در نقاط مختلفی از شهر از حضور در آن لذت برد.
بازارها: دهكده جهانی، خیابان الریگا، دبی مال، نایت سوك، الفهیدی فر، گلد سوك، كنسرت دبی لیالی، پرومناد در دبی فستیوال سیتی، كمپ بیابانی DSF، مسابقات فیلم آسیانت، خیابان السیف، فروشگاه اماراتی ها، مركز دیارا، مركز خرید مركاتو، و دهكده لولو، تنها برخی از مكان هایی هستند كه می توانید در آنها بیشتری لذت را ببرید.
در جشنواره خرید دبی 2019 چه بخریم؟
جشنواره خرید دبی
1. پوشاك
آنقدر گزینه های مختلفی در این جشنواره وجود دارند كه اگر تولیدات طراحان مشخصی مد نظرتان باشد، حتماً سردرگم خواهید شد و محصولات ارائه شده در این فستیوال، به شدت شما را متعجب خواهند نمود. این جشنواره با ارائه دقیق برندهای مورد علاقه شما از انواع لباس های مختلف – مانند برندهای جك اند جونز، بوگی، كریستین لوبوتین، وری، رودئو درایو، آرمانی، بیلیونر، بِبه، بوربری، پرادا – همه آنچه را كه در كمد لباستان نیاز دارید را برای شما فراهم آورده است ! (تقریباً)
2. جواهرات و طلاجات
طراحی های پیچیده، خلوص و قیمت های پایین، تنها برخی از دلایلی هستند كه چرا جشنواره خرید دبی، فرصتی خوب را برای خریدن طلاجات و جواهرات برای مردم فراهم آورده است. از طراحی های معاصر گرفته تا هنرهای مدرن، جواهرات در اینجا قطع به یقین پاسخگوی تمام نیازها و خواسته های شما خواهند بود.
3. عطر و ادكلن ها
می توانید برندهای بولگاری، دبییرز، شانل،‌ بوربری و غیره را در این جشنواره ببینید و تهیه نمایید – و البته همه آنها معاف از مالیات (به عنوان هزینه اضافه) هستند.
4. ساعت ها
همه ما می دانیم كه ساعت های الماس دار رویاهایی دست نیافتنی هستند، اما در این جشنواره، قطعاً می توانید یكی از انواع مورد علاقه خود را انتخاب نموده و بخرید. كارتییر، رادو، آی. سی. دبلیو، مایكل كورس، بوربری – می توانید این برندها را پس از تخفیف های بسیار زیادی خریداری كنید.
5. كیف های چرمی و كت و كاپشن ها
این كشور به خاطر چرم با كیفیت آن مشهور است. برخی از محصولات چرمی نوآورانه و درجه یك مانند شاریف، جاشان مال، كوندوتی، بوربری و یا پرادا را می توانید در این جشنواره خریداری نمایید.
6. دكوراسیون منزل
مستقیم به غرفه های فروش فرش مراجعه كنید تا فرش های رنگارنگ متعدد و گوناگونی را در همه جای آن منطقه نظاره گر باشید. برخی از آنها به قیمت 50 الی 75 درصد تخفیف ارائه می گردند.
7. لوازم الكترونیكی (گجت ها)
دانستن این حقیقت كه دبی سرزمین بدون مالیات است، برای كسانی كه شدیداً علاقه مند به لوازم الكترونیكی مختلف هستند، كافی است. اپل، سونی، بوس، ورتو، كراس گلد، ایسر، فوجیتسو – بهترین برندها و جدیدترین محصولات با قیمت هایی بسیار پایین در دسترس عموم قرار گرفته اند.
8. ادویه جات عجیب و غریب و میوه های خشك
میوه های خشك عجیب و جالب و ادویه جات معطر مانند زعفران یا هل سیاه را كه در اینجا بسیار گران قیمت هستند، خریداری نمایید. تخفیف های زیادی برای آنها وجود ندارند، اما طعم دلچسب این خوراكی ها، باعث شده تا (با وجود قیمت بالا)، ارزش خریدن را داشته باشند.
جشنواره خرید دبی
نكاتی در مورد جشنواره خرید دبی 2019
1. اپلیكیشن جدید پیشنهادات MyDSF 2018-19 را دانلود كنید تا در مورد آخرین پیشنهادات و تخفیفات مربوط به این جشنواره اطلاعات به روزی را كسب نمایید.
2. زودتر از بقیه و در حالی كه آنها هنوز اقدامی انجام نداده اند، خرید كنید. هرچه هم كه باشد، قطعاً دوست ندارید كه پیشنهاد عالی برند جیمی چوو را از دست بدهید!
3. چند لایه لباس به تن كنید، بنابراین می توانید لباس هایی را برای امتحان كردن بر روی تی-شرت خود به تن نمایید. این روشی هوشمندانه برای اجتناب از صف همیشه طولانی اتاق های پرو است.
4. قبل از سفر اطلاعات كافی در مورد اینكه چه چیزهایی را در این فستیوال خواهید دید، كسب كنید. قبل از عزیمت، در این مورد به خوبی جستجوهای لازم را انجام دهید.
5. از خرید كردن حداكثر بهره برداری را داشته باشید. در مقابلِ احساس اشتیاق خود به تفریح و خوش گذرانی مقاومت نكنید. در كنار هر آنچه كه خیلی زود به آن نیاز پیدا می كنید، به دنبال گزینه های خوب و مناسب نیز باشید.
خدمات مربوط به ویزای دبی
جشنواره خرید دبی
اخیراً، سازمان گردشگری دبی، شرایط ویزا را برای كسانی كه از مبداً هند به این شهر سفر می نمایند، اعلام كرده است. این ویزا به مدت 14 روز معتبر خواهد بود و هزینه آن حدود 1750 روپیه (100 درهم) می باشد. این ویزا قابلیت تمدید كردن را نیز دارد.
آنچه كه باید در این فستیوال انجام دهید
اگر برنامه ای برای رفتن به این جشنواره دارید، این را بدانید كه كارهای بیشتر یا بهتری نسبت به خرید كردن وجود دارند. این جشنواره مملو از حضور اشخاص معروف و اصطلاحاً سلبریتی، اجرای زنده موسیقی، خوراكی های خوشمزه و دلپذیر ویژه، اجراهای خیابانی سرگرم كننده، اجراها و نمایش های شعبده بازها و غیره می باشد. فعالیت های خیابانی جورواجور و انواع قرعه كشی های دلچسب نیز در این مدت وجود خواهند داشت.
اگر با كودكان خود به این سفر می روید، انواع فعالیت های تفریحی سرگرم كننده برای آنها نیز در دسترس هستند. كودكان می توانند با كاراكترهای كارتونی مورد علاقه خودشان مانند پوكمون، كسپر و تارزان ملاقات نیز داشته باشند. كسانی كه علاقه مند به مد و پوشاك هستند، می توانند از جدیدترین روندهای هفته مد دبی دیدن نمایند و تبدیل حیرت انگیز پیست اسكیت معروف مركز خرید دبی به مكانی برای “نمایش آخرین مدل های لباس و پوشاك” را نظاره گر باشند.
یكی دیگر از جذابیت های فستیوال خرید دبی 2019، آتش بازی های رنگارنگ و جذاب آن است. صرف نظر از سن و جنسیت مردم، این مراسم سالانه، تجربه ای عالی برای همه می تواند باشد. اگر علاقه مند به ماجراجویی هستید، یك بیابان گردی با خودروهای صحرایی را در برنامه خود داشته باشید.
سوالات پرتكرار در زمینه این جشنواره
سوال: چگونه تور این جشنواره را از قبل رزرو نماییم؟
پاسخ: نیازی به رزرو و یا مدركی خاص برای ورود به این فستیوال ندارید. با این حال، رزرو كردن یك پكیج، یا پرواز و یا محل اقامت خوب از قبل شدیداً توصیه می شود، چرا كه همزمان با برگزاری فستیوال، قیمت ها سر به فلك می كشند.
سوال: بهترین چیزهایی كه می توان در این فستیوال خرید، كدام ها هستند؟
پاسخ: جواهرات، ادكلن ها، ساعت، كیف های دستی، میوه های خشك و لوازم برقی در میان بهترین وسایل و لوازمی هستند كه می توان از این جشنواره خریداری كرد، چرا كه در بسیاری از موارد با قیمت های باورنكردنی روبه رو می شوید.
سوال: نظر شما در مورد جشنواره خرید دبی چیست؟
پاسخ: نظر افراد مختلف در مورد این مراسم می تواند گوناگون باشد. كسی كه علاقه شدید به خرید كردن داشته باشد، قطع به یقین از تنوع محصولات و قیمت های پایین رضایت خواهد داشت. همچنین، كسی كه بخواهد این جشنواره را با تمام شكوه و زیبایی هایش مدنظر قرار دهد، اكنون همان زمان ایده آلی است كه باید از آن دیدن نماید. اما اگر كسی هستید كه به یك تجربه خرید توأم با آرامش علاقه دارید، حضور در این فستیوال كمی شلوغ به نظر می رسد، چرا كه مردم زیادی از اقصی نقاط جهان به این جشنواره می آیند.
مرکز خرید الغریر دبی، لذت یک خرید به یاد ماندنی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر