لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> لوازم فناوری در سفر و گردشگری
لوازم فناوری در سفر و گردشگری

لوازم فناوری در سفر و گردشگری

طبق گفته ی رالف والدو امرسون: زندگی یک سفر است، یک مقصد نیست. اما او مانند امروز به مدت 10 ساعت در یک صندلی پرواز ننشسته بود. تعطیلات از تفریح های محبوب شمرده می شوند اما با حضور در مقصد، اطمینان خاطر که در خانه داشتید را از دست می دهید و این تصورات را مانند باری در دوش می کشید. تلاش می کنید خود را سرگرم کنید، امید دارید که چیزی گم نکنید و یا به لوازم مورد علاقه خود آسیب نرسانید. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر در سایت ایران هتل آنلاین هتل های شیراز، هتل های مشهد و یا هر مقصد دیگر را رزرو نمایید و اقامتی دوست داشتنی را به خاطرات خود بسپارید.

گفتنی است که لوازم فناوری بروز گردشگری می تواند از استرس سفر کاسته و نگرانی های پیش آمده را رفع نماید. همچنین از سر و صداهای مزاحم خلاص خواهید شد، دستگاه هایتان سالم باقی مانده و حتی اگر گوشی تان در آب بیافتد جان سالم به در برده و آسیبی نخواهد دید. پس با ما همراه باشید تا در ادامه با این فناوری ها آشنا شویم:
1 – شارژر باتری قابل حمل با ظرفیت بالا

امروزه شارژر باتری خارجی به یکی از لوازم محبوب تبدیل شده است اما اندازه ی این وسیله بزرگ تر از قبل شده و با توجه به مقدار پاور بالایی که ارائه می دهد طرفداران زیادی دارد، اکثر افراد ترجیح می دهند نمونه ی کوچکی از این وسیله را تهیه کنند. بهتر است به خودتان خدمت کنید و با پرداخت هزینه بیشتر اندازه ی بزرگتری را خرید کنید. برای نمونه مدل انکر با ظرفیت بالایی که دارد می تواند برای سفر مناسب باشد. وزن آن اندکی کمتر از یک پوند است اما می تواند آیفون 6 را هفت بار شارژ کند. چیزی بدتر از این نیست که فکر کنید پاور کافی در طول سفر دارید اما با لوازم ناکافی برقی یا با قطعی معطل شوید. علاوه بر مزیت های گفته شده این مدل دارای دو یو اس بی پورت می باشد که در صورت سفر با دوست تان می توانید به او نیز کمک کرده و گوشی او را به راحتی شارژ کنید.
2 – پاور کانورتر

هنگام سفر به کشورهای خارجی لوازم الکتریکی خود را در ولتاژ های متفاوت نسوزانید. این نظر یکی از مسافرانی بود که در تابستان سال گذشته بخاطر اشتباهی به لوازم خود صدمه رساند. شاید در نظر کار سختی باشد اما فراموش نکنید که اگر مدت طولانی در کشور دیگری به گردش ادامه خواهید داد بهتر است که هزینه کنید و یک پاور کانورتر مانند مدل بیستک را تهیه نمایید. علاوه بر داشتن سه خروجی، این پاور کانورتر دارای 4 درگاه یو اس بی، نیز می باشد پس هنگامی که تبلت یا گوشی خود را شارژ می کنید دیگر نیازی به خالی کردن یکی از خروجی ها نیست. اگر یک پاور کانورتر تهیه کنید جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید به اروپا، ایالت متحده امریکا، بریتانیا یا حتی استرالیا سفر کنید و با اطمینان خاطر از لحظات خود لذت ببرید.
3 – اسپیکر بلوتوثی ضد آب
اسپیکر بلوتوثی ضد آب
اگر تعطیلات خود را در کنار ساحل خواهید گذراند بهتر است که یک اسپیکر بلوتوثی ضد آب نیز به همراه داشته باشید. هنگام بارندگی و یا با وجود موج های بلند می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و نگران خراب شدن گوشی نباشید. از میان انواع گزینه ها، جی بی ال فلیپ 4 در میان کاربران محبوب بوده و در لحظات دشوار در دریا و میان امواج، و حتی با ماندن ده دقیقه در زیر آب کارکرد خوبی از خود نشان داده است. همچنین این گزینه به اندازه ی کافی کوچک است و با حمل در کیف کوچک مشکل ترانزیت نخواهید داشت، یا در زمان قدم زدن در کنار ساحل نیز به خاطر اندازه ی کوچک مشکلی نداشته و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
4 – پخش کننده کنترل دار ویدئو

اگر به مدت یک یا دو هفته از خانه دور بوده و در هتل اقامت خواهید کرد و در این مدت می خواهید بعد از تماشای جاذبه ها، استراحت کرده و به ویدئوهای یوتیوب نگاه کنید، بهتر است ابزار پخش کننده ای مانند راکو را تهیه کنید. نسخه جدید این پخش کننده طرفداران زیادی داشته و قابلیت های خوبی دارد. پخش تقریبا بدون قطعی است و هرگونه کندی یا قطعی به سیستم ارتباطی نداشته و به دستگاه مربوط می شود. خروجی ویدئو به 1080 پیکسل محدود می باشد، اما اگر در یک هتل لوکس و مجهز به تکنولوژی اقامت نکنید، شاید تلویزیون هوشمند فورکی در اتاق نداشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت راکو، اندازه ی آن است که فضای زیادی را نمی گیرد و می توانید با کمک خروجی یو اس بی تلویزیون آن را روشن کنید.
5 – دسته سلفی
دسته سلفی
خوب یا بد مونوپاد یا دسته های سلفی به یک وسیله دایمی و همراه مسافران در سفر تبدیل شده است. مدل فوگتک به خاطر وصل شدن از طریق بلوتوث طرفداران زیادی دارد و خرید این مدل را به مسافران پیشنهاد می کنیم. همین که از طریق بلوتوث وصل شد می توانید تصویر خود را بگیرید یا از طریق دکمه های موجود در دسته ی سلفی زوم کنید و لحظات شاد خود را ثبت نمایید. این مدل تا 49 اینچ قابل افزایش بوده و با سیستم های هوشمند اندروید و آی او اس، با دوربین های گو پرو و دوربین های دیجیتالی نیز سازگار است. طبق نظرات موجود در سایت آمازون کاربران از خرید این محصول، کیفیت ساخت و طراحی آن راضی بوده اند، هرچند طبق گفته ی یکی از کاربران این وسیله طبق ادعای شرکت سازنده به قدر کافی محکم نبود و نتوانست دوربین دیجیتال DSLR را برای گرفتن عکس سلفی نگه دارد.
6 – کاور باتری

اگر سفر کرده اید و ترجیح می دهید که باتری اکسترنال با خود نبرید، بهتر است که یک کاور باتری به همراه داشته باشید. هیچ چیز بدتر از خراب شدن گوشی هنگام سفر نیست. کیس باتری مدل انکر می تواند تا 120 درصد به عمر باتری گوشی آیفون 6 بیافزاید، در حالی که تنها چند اینچ اندازه ی گوشی تغییر می کند. این کیس توسط میکرو یو اس بی شارژ می شود و در صورتی که به گوشی متصل شود می تواند در یک زمان گوشی را شارژ کند. اکثر افرادی که ویژگی های این محصول را در آمازون دیدند، از عملکرد و نحوه ی شارژ کردن این وسیله، تمجید کرده اند. تعدادی نیز از عدم شارژ گوشی هایشان توسط این وسیله اعتراض داشتند، پس بهتر است از لوازم گارانتی دار استفاده کنید. تمام محصولات انکر 18 ماه گارانتی دارند پس با انتخاب درست دیگر نگران مشکلات پیش آمده نباشید.
7 – کیف ضد آب موبایل
کیف ضد آب موبایل
اگر در طول سفر بیشترین زمان را در اطراف استخرها یا سواحل سپری می کنید، بهتر است مطمئن شوید که کیف ضد آب گوشی به همراه برده اید تا گوشی در صورت خیس شدن بکار خود ادامه دهد. مدل لایف پروف فری یکی از بهترین گزینه های می باشد که استفاده آن را پیشنهاد می کنیم. این مدل طبق تبلیغات و موارد اشاره شده کار می کند و در صورتی که در آب فرو رود هیچ جای نگرانی نیست.
8 – هدفون با قابلیت حذف صدای مزاحم (هدفون نویز کنسلینگ)

صدای موتور، داد و فریاد کودکان و یا صدای همراه های پر حرف همگی بخشی از تجربه مسافرت در دنیای مدرن است. کاستن این صداهای مزاحم می تواند تفاوتی در سفر ایجاد کند و گردشگر با این وسیله با آرامش یا بدون هدفون با عصبانیت به مقصد خود خواهد رسید. گردشگران آرامش را ترجیح می دهند و این امر موجب شده که هدفون های حذف کننده صدا نقش مهمی در سفر ایفا کنند. هدفون لغو صدا مدل سونی H.ear عملکرد خوبی دارد به ویژه اخیرا با قیمت مناسبی ارائه شده است. این هدفون به خوبی صداهای مزاحم را حذف می کند و در صورتی که به موسیقی نیز گوش دهید شاید دیگر هیچ صدایی را نشنوید.
9 – ردیاب چمدان

گردشگرانی که در طول سفر کیف یا چمدان خود را گم کرده اند، می دانند که این وضعیت تا چه حدی ناراحت و نگران کننده است و آنها تمام مدت سفر در تلاش برای یافتن و پس گرفتن لوازم خود بوده اند. علاوه بر این موارد برخی چنین تصور می کنند که احتمالا دیگر نتوانند چمدان خود را پیدا کنند. امروزه ابزاری موسوم به ترکدات ساخته شده است که به اندازه کف دست بوده و با ردیابی چمدان می تواند این افکار آزاردهنده را از توریست ها دور کند. این ردیاب دارای چیپ GSM در درون خود بوده و با این سیستم می توانید از جدیدترین مقصدی که چمدان در آنجا قرار گرفته مطلع شوید. زمانی که کیف در فاصله ی 30 فوتی قرار بگیرد، ترکدات به گوشی اندوید یا او آی اس پیام خطر ارسال می کند. کاربران از این وسیله رضایت داشتند اما استفاده از این وسیله یک شرط دارد: گردشگران می بایستی با پرداخت هزینه اشتراک سالانه، شش ماهه یا مادام العمر از این خدمات بهره ببرند. گفتنی است که چیپ موجود در این دستگاه مانند گوشی عمل می کند و با وجود آن دیگر دغدغه گم کردن لوازم خود در سفر را نخواهید داشت.
10 – کتابخوان دیجیتال
کتابخوان دیجیتال
به مطالعه و خواندن کتاب علاقه زیادی دارید پس بهتر است که یک کتابخوان دیجیتال را در سفر همراه خود داشته باشید. هیچ چیزی نمی تواند جای کتاب کاغذی را بگیرد اما توجه کنید که نمی توان صدها کتاب را همزمان با خود حمل کنید. اگر می خواهید کار این وسیله را ببینید بهتر است مدل پیپروایت را آزمایش کنید. این مدل وضوح بالایی دارد. این مدل با داشتن نور کافی چشم ها را اذیت نمی کند و دیگر به استفاده از لامپ های بالای سرتان در هواپیما نیز احتیاج ندارید. با استفاده از ابزار تکنولوژی می توانید سفری لذت بخش همراه با آرامش را تجربه کنید.

زیباترین جاذبه های گردشگری در لس آنجلس
ادامه مطلب

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر