لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99
بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

نوروز زمانی است که تمامی ایرانیان ماه ها را به انتظارش می نشینند برای آمدنش خانه تکانی میکنند و برای میزبانیش سفره میچینند. ایرانیان قبل از برگزاری عید، در مورد اینکه نوروزشان را در کدام شهر بگذرانند و به کجا سفر کنند پرس و جو های بسیاری می کنند. ایران هتل آنلاین در این مقاله قصد دارد بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی را به شما پیشنهاد کند.

مشهد

تصویر حرم مطهر امام رضا (ع) در لحظه ی سال نشان دهنده ی حال و هوای خوب تحویل سال نو در این مکان مقدس است.
بسیاری از ایرانیان تنها برای گذراندن لحظات تحویل سال به مشهد می روند و بسیاری از طریق رسانه ها تماشاگر این لحظات اند و آرزوی حضور در این لحظات ناب را می کنند.
به شکرانه ی ساخت هتل های زیاد در اطراف حرم مطهر، مانند هتل الماس 2 یا هتل میامی مشهد هم جواری و تماشای بارگاه طلایی این حضرت از اتاق هتل برای تمامی افراد میسر است.
میهمانان هتل الماس 2 در این لحظات می توانند از پنجره ی اتاقشان بارگاه نورانی امام هشتم را تماشا کنند. علاوه بر این در یک هتل 5 ستاره با بهترین کیفیت و امکانات تعطیلات باقی مانده ی نوروزشان را بگذرانند.
از دیگر جاهای دیدنی مشهد که یکی از بهترین شهر های ایران برای سفر نوروزی است می توان به طبیعت و ییلاقات مشهد، پارک های آبی، آثار باستانی و مراکز خرید مشهد اشاره نمود.
هتل هما 1 با دسترسی آسان به مراکز خرید و برخی امکان دیدنی مشهد جزو هتل هایی است که به دلیل موقعیت مکانی خوب و واقع شدن در یکی از خیابان های اصلی مشهد پر طرفدار است.

راهنمای سفر به یزد در نوروز 99
ادامه مطلب

اصفهان

1683365563 688 بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

از آنجایی که اصفهان مهد تمدن و فرهنگ کشور است، گذراندن تعطیلات عید و دیدار از نصف جهان در اصفهان، شهری که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است، برای تمامی اعضای خانواده خاطره انگیز خواهد شد. از بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99 قطعا می توان اصفهان را نام برد.
جاهای دیدنی اصفهان آنقدر متنوع و زیاد است که هر ایرانی تمایل دارد نه تنها یکبار بلکه چند بار مقصد سفرش را این شهر انتخاب کند تا زمانی برای گشت و گذار در تمام جاذبه هایش داشته باشد.
گذراندن تعطیلات نوروز در هتلی که از کیفیت آن مطمئن باشیم دغدغه ی هر مسافری است. هتل خواجو و هتل پیروزی اصفهان علاوه بر موقعیت مکانی عالی تجربه ی یک اقامت عالی در یک هتل زیبا را به شما می دهد.
سفر به اصفهان دلایل بسیار خوبی دارد از جمله بازدید از زاینده رود، پل خواجو، سی و سه پل، عالی قاپو، کاخ هشت بهشت، مسجد امام و…. که از آثار باستانی اصفهان و بازدید از آکواریوم و باغ پرندگان و.. که از جاهای دیدنی اصفهان می باشد.

شیراز

1683365563 325 بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

کمتر کسی است که در مورد نوروز شیراز نشنیده باشد. بوی عطر بهارنارنج که در هوا می پیچد خبر از سال نویی پر برکت می دهد. همین است که شیراز و وصف بی مثالش جزو بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99 شده اند.
تحویل سال نو در کنار آرامگاه حضرت حافظ و گرفتن فالی از میان غزل های بی نمونه ی لسان الغیب یا در کنار بارگاه شاهچراغ دلیل جذب توریست ها و گردشگران زیادی به شیراز است.
از میان هتل های شیراز هتل الیزه، پارس و هما شیراز به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و میزبانی بی نظیرشان مورد علاقه ی میهمانان بسیاری اند.
عمارت های تاریخی همچون خانه قوام و خانه زینت الملوک، شاهچراغ، حافظیه، سعدیه، مسجد زیبای نصیرالملک، ارگ کریمخانی، دروازه قرآن، حمام و بازار وکیل، باغ های زیبا و تاریخی شیراز همچون باغ ارم و باغ دلگشا که از جاهای دیدنی شیرازند هر کدام از تاریخمان حرف های زیادی برای گفتن دارند.

با بهترین دوستتان به سفر بروید
ادامه مطلب

یزد

1683365563 702 بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99

یزد، شهر قنات و قنوت و بادگیر ها، جزو بهترین شهرهای ایران برای سفر نوروزی 99است. هر ایرانی دوست دارد حال هوای یک عید ایرانی را در یک حال و هوای ایرانی طی کند. گذراندن نوروز این عید شاد ایرانی در شهری که معجزه ی کویر نامیده شده است انتخاب بسیاری از ایرانی هاست.
گذراندن چند روز از تعطیلات نوروزی و بازدید از آثارباستانیش تجربه ای است منحصر به فرد که هر کسی باید یکبار در طول زندگیش تجربه کند.
از سفر به یزد همین کافیست که در هتل هایی اقامت کنید که حال و هوای تاریخ اصیل ایرانی را در اقامت در هتل هایی مانند هتل داد یزد با متفاوت ترین معماری هتلی، هتل صفائیه یزد با وجود باغ دلنشینش، هتل باغ مشیر الممالک یزد با آن فضای باصفا، اقامتگاه بومگردی خشت آباد یزد و هتل ارگ جدید با معماری نوستالژیشان و هتل راه و ما یزد، در کل دنیا مثال زدنی نیست.
یزد پر از شگفتی است، از این شگفتی ها می توان به مجموعه امیر چخماق، آتشکده بهرام، باغ دولت آباد، مدرسه ضیائیه، مسجد جامع اشاره کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر