لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل مروارید خزر نور
رزرو هتل مروارید خزر محمودآباد

معرفی هتل مروارید خزر نور

در یکی از بهترین مناطق ساحلی دریای خزر هتل مروارید خزر محمودآباد قرار دارد. این هتل 5 ستاره با محیط فوق‌العاده‌اش در سال 1385 در جاده ساحلی محمودآباد – نور با 32 سوئیت در سه طبقه و 22 واحد ویلایی احداث شد.

این هتل از هتل های محمودآباد در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مروارید خزر از واحد های اقامتی مدرن و متنوع برخوردار است که دکوراسیونی مجلل و معماری یکتایی دارد. این هتل از هتل های نور تمامی امکانات رفاهی و اقامتی گوناگون را باتوجه به سلایق متفاوت به میهمانان ارائه می‌دهد.

رزرو هتل مروارید خزر نور

یکی از خاص‌ترین و خوش‌آب‌وهواترین مناطق کشور، مسیر محمودآباد به نور است. احتمالا شما هم بخواهید برای تعطیلات آخر هفته مدتی را از شهرتان دور شده تا اینگونه برای شروع هفته پیش رو انرژی لازم را بگیرید. ما به شما سفر به شهر ساحلی محمودآباد و همچنین اقامت در هتل مروارید خزر نور را توصیه می‌کنیم.

محمودآباد دارای امکانات اقامتی متنوع و زیادی است. به همین خاطر سپری کردن چند روز در هتل مروارید خزر برایتان لحظات به‌یادماندنی را رقم می‌زند. از این هتل ۵ ستاره چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبایی به دریا خواهید داشت. در مدت زمان اقامتتان اوقات دلپذیری را در ساحل سپری می‌کنید.

در ۱۴ کیلومتری محمودآباد هتل مروارید خزر قرار دارد. هتل تا نور دارای حدودا ۹ کیلومتر فاصله است. این موقعیت مکانی بدون شک از ویژگی‌های مثبت برای هتل مروارید خزر است. با رزرو این هتل از امکانات ویژه‌اش که شامل اسکله تفریحی، زمین تنیس و باشگاه بیلیارد است، بهره‌مند خواهید شد.

دریاچه الندان کجاست؟ عکس + آدرس
ادامه مطلب

امکانات هتل مروارید خزر محمودآباد

امکانات هتل مروارید خزر نور

هتل مروارید خزر نور متشکل از دو بخش سوئیت و ویلا است. این هتل بطورکلی دارای ۳۴ واحد اقامتی بوده برخی از واحد ها دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریا هستند. همچنین لابی هتل ۱۵ نفر ظرفیت دارد.

واحد های هتل مروارید خزر دارای امکانات کاملی می‌باشند. از جمله این امکانات شامل تلفن، مبلمان، تهویه مطبوع، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت، حمام اختصاصی و سیستم سرمایش و گرمایش می‌شود. در راهروی هتل مروارید خزر نور سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز قرار دارد.

هتل مروارید خزر از امکانات ویژه‌ای نظیر اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ رایگان برخوردار است. هتل پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین هتل مروارید خزر دارای رستوران ‌ها و کافی‌شاپ‌ هایی عالی و باکیفیت است. این رستوران‌ ها در محیطی گرم و صمیمی با انواع غذاهای ایرانی، محلی، فست‌فود و دسرها و خوراکی‌های خوشمزه پذیرای میهمانان هستند.

چنانچه می‌خواهید غذا را داخل اتاق میل کنید، باید از روم سرویس (سفارش غذا از داخل اتاق) استفاده نمایید. از جمله منحصربه‌فردترین امکانات هتل مروارید خزر که خوب است به آن اشاره کنیم اسکله تفریحی می‌باشد. این اسکله از بزرگ‌ترین اسکله‌های تفریحی شمال کشور محسوب می‌شود. از امکانات تفریحی دیگر این هتل عبارت است از زمین تنیس، سالن بیلیارد، خدمات ماساژ و فضای بازی.

اگر قصد رزرو این هتل را دارید پیشنهاد می کنم مقاله”مقایسه هتل مروارید خزر محمود آباد و هتل نارنج متین چابکسر” را بخوانید.

انواع اتاق های هتل مروارید خزر محمودآباد

اتاق های هتل مروارید خزر محمودآباد

هتل مروارید خزر دارای ۳۴ باب سوئیت و ویلای لوکس می‌باشد. واحد های اقامتی هتل عبارتنداز سوئیت ‌های یک ‌خوابه دونفره معمولی، سوئیت‌ های دوخوابه چهارنفره، سوئیت‌های یک‌خوابه دونفره با چشم‌انداز دریا و همچنین ویلا های دوبلکس پنج نفره با سه خواب و ویلای سه خوابه برای شش نفر. برخی از اتاق‌های هتل مروارید خزر نور چشم‌انداز دریا دارند و منظره‌ای تماشایی را برای میهمانان رقم می‌زنند.

معرفی هتل‌ اکسین محمود آباد - اقامتگاهی دنج و راحت در شمال ایران
ادامه مطلب

کافی شاپ و رستوران هتل مروارید خزر نور

کافی شاپ و رستوران هتل مروارید خزر نور

رستوران های هتل عبارتند از رستوران لاریس، فست فود مروارید و کافی شاپ ساحلی زینو. در رستوران هتل میهمانان غذاهای باکیفیت و متنوع ایرانی، فرنگی و دریایی را در سه وعده صبحانه (به صورت بوفه سرو می شود)، ناهار و شام صرف می‌کنند.

فست فود مروارید در کنار رستوران، پاسخگوی طبع عاشقان غذاهای فرنگی بوده که این امکان را دارند از ساعت ۱۵ تا ۲۴ به آن مراجعه کنند. چنانچه علاقه‌مندید در یک فضای آرام و روبه دریا بنشینید و در زمان صرف نوشیدنی یا دسر مورد علاقه تان از ویوی بی‌نظیری هم بهره‌مند گردید، کافی شاپ هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نظرات در مورد هتل مروارید خزر

نظرات در مورد هتل مروارید خزر

اکثر مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، نزدیکی به دریا و محیط زیبا را از مزایای هتل مروارید خزر می‌دانند. همچنین اسکله اختصاصی بیش از ۶۰ کیلومتر روی آب قراردارد. این اسکله که از بزرگ‌ترین اسکله‌های تفریحی شمال محسوب می‌شود، نظر مثبت مسافران و گردشگران را بسیار به خود جلب کرده است. در این اسکله مسافران اوقات مفرح و خوشی را داشته‌اند.

نزدیک بودن به جنگل نور و مراکز مهم دیگر شهر نیز از ویژگی‌های مثبت هتل از نظر مسافران است. از جمله ضعف‌ها و ایرادات هتل می‌توان به نبود آسانسور اشاره کرد. هرچند هتل سه طبقه دارد؛ با این حال، رفت‌وآمد بدون آسانسور به ویژه برای افراد در سنین بالا آسان نیست.

برای خواندن نظرات بیشتر و اطلاع از دیدگاه‌های میهمانان قبلی می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل مروارید خزر نور

آدرس و شماره تلفن هتل مروارید خزر نور

آدرس: محمود آباد، کیلومتر 14 جاده محمود آباد به نور

تلفن پشتیبانی: 02191005105

فاصله هتل مروارید خزر تا مراکز مهم شهر محمودآباد و نور

موقعیت جغرافیایی که هتل مروارید خزر داشته به دسترسی هرچه آسان‌تر آن به دو جاده هراز و چالوس کمک کرده است. همینطور مجاورت با دریا مزیتی بوده که باعث شده هر موقع دوست داشتید روی شن‌های ساحل پیاده‌روی کنید و از صدای آرامش‌بخش آب و خنکای نسیم لذت ببرید.

  • فاصله هتل تا پارک جنگلی نور تقریبا ۲۹ کیلومتر است.
  • فاصله تا دریاچه الیمالات تقریبا ۳۲ کیلومتر است.
  • فاصله هتل مروارید خزر تا منطقه ییلاقی کجور تقریبا ۹۰ کیلومتر است.
  • فاصله تا آبشار آب پری رویان تقریبا ۴۹ کیلومتر است.
معرفی هتل لیلیوم متل قو – هتلی 4 ستاره و زیبا در سلمان شهر
ادامه مطلب

جمع‌بندی

یکی از زیباترین شهرهای ساحلی مازندران که برای سفر پیشنهاد می‌دهیم، شهر محمودآباد است. این شهر هر ساله از هزاران مسافر و گردشگر از سراسر ایران میزبانی می‌کند. در این شهر طبیعت دریا و جنگل‌ها در کنار هم به طرز جالبی شما را حیرت‌زده می‌کند. اگر هم به خرید و گشت‌وگذار در بهترین بازارهای ساحلی یا مراکز شهری علاقه‌مندید، باز هم محمودآباد را پیشنهاد می‌دهیم.

ما در این مقاله سعی کردیم به‌طور جامع و کامل به هتل مروارید خزر محمودآباد بپردازیم. پس اگر قصد سفر به این شهر ساحلی و سرسبز را دارید، اقامت در این هتل را فراموش نکنید.

سوالات متداول

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل مروارید خزر نور کدامند؟

همانطور که در مقاله اشاره کردیم، هتل مروارید خزر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی است. به صورتی که با اقامت در این هتل، شما هم به جاده زیبای هراز دسترسی خوبی دارید و هم به جاده چالوس. همچنین نزدیکی با ساحل دریای خزر، برای میهمانان این امکان را فراهم می‌کند تا هر زمان که خواستند به دریا سر بزنند.

از مزایای هتل آن است که در کمتر از ۲۰ دقیقه این امکان را دارید تا خود را به پارک ملت، پارک جنگلی نور و بازار ماهی محمودآباد برسانید. همچنین در کمتر از ۱ ساعت می‌توانید سری به دریاچه الیمالات، پارک ساحلی لاله، دریاچه آبیدر و باغ پرندگان فریدونکنار بزنید.

فاصله هتل مروارید خزر نور تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل مروارید خزر تا دریا کمتر از 2 کیلومتر است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر