لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> هتل بیمارستان ‌های تهران
هتل بیمارستان ‌های تهران

هتل بیمارستان ‌های تهران

همانطور که می‌دانید کلانشهر تهران، کانون فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است. حضور مراکز علمی و سازمان‌های مهم اداری و تجاری، مسافران زیادی را با دلایل گوناگون به‌سوی تهران جذب می‌کند. ازاین‌رو، هتل‌ های تهران با تنوع و پراکندگی در سطح این کلانشهر همواره در تلاش‌اند تا نیاز تمام افراد را پاسخگو باشند. در کنار این مراکز فرهنگی و اقتصادی، بیمارستان‌های مجهز و مدرن به همراه پزشکان متخصص و کادر مجرب بسیاری در شهر تهران وجود دارد که این موضوع به ‌نوبه خود نیز از دلایل دیگر سفر به این کلان‌شهر توسعه‌یافته به شمار می‌آید. اما همیشه هدف از سفر دسترسی به سفارت، مراکز خرید یا سازمان‌ها و ادارات نیست. گاهی اوقات سفر یک توفیق اجباری بوده و هدف مراجعه به بیمارستان و دریافت خدمات پزشکی است. در سال‌های اخیر نام گردشگری سلامت زیاد شنیده می‌شود و با همین ایده، هتل بیمارستان ‌های تهران پا به عرصه حیات گذارده‌اند.
هتل بیمارستان ها تلاش می‌کنند تا خدمات و امکانات خاصی را در اختیار بیماران و همراهان این افراد قرار دهند. این نوع هتل ها برای رفاه حال بیماران و همراهان آنان مناسب هستند. در حقیقت هتل‌های یاد شده، اقامتگاهی برای افرادی هستند که نیاز به بستری شدن در بخش خاصی از بیمارستان را ندارند، با این ‌حال یک کادر پزشکی و پرسنل بیمارستانی به‌صورت 24 ساعته در اختیار بیمار هستند و بیماران می‌توانند دوران نقاهت خود را در آن سپری کنند. هتل بیمارستان ‌های تهران می‌توانند نقش به‌سزایی در کیفیت سفر داشته باشند؛ چراکه از مهم‌ترین قسمت‌های سفر، انتخاب محل اقامتی مناسب برای گذراندن ایام سفر است و اقامتگاهی که در نزدیکی مکان‌های دیدنی و تفریحی قرار گرفته‌اند، همیشه الویت بالاتری دارند. با مراجعه به وب‌سایت‌هایی همچون ایران هتل آنلاین می‌توانید با انواع هتل‌های تهران و خدمات آن‌ها آشنا شوید.

معرفی هتل بیمارستان

هتل بیمارستان ها معمولاً در نزدیکی بیمارستان‌ها و در برخی موارد در یک طبقه از خود بیمارستان قرار دارند. این نوع هتل‌ها، خدمات و امکاناتی ارائه می‌دهند که معمولاً در دیگر هتل‌ها یافت نمی‌شود. اقامت در هتل بیمارستان ها، هم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بیماران و همراهانشان می‌شود و هم هدف اصلی ساخت آن‌ها را برآورده می‌سازد. در حقیقت، هدف اصلی تأسیس این‌گونه هتل‌ها، جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی برای بیماران است. در ایران نیز، هتل بیمارستان ‌های تهران بدین منظور تأسیس‌شده‌اند. اما این تمام ماجرا نیست و مزایای بیشتری برای اقامت در این نوع هتل‌ها وجود دارد. هتل بیمارستان ها به هر بیمار و همراهش اتاقی مجزا از سایر بیماران ارائه می‌کنند؛ ازاین‌رو بیماران از آرامش و اطمینان خاطر بیشتری برخوردار می‌شوند.
علاوه بر مطالب گفته شده، با این نوع اسکان امکان انتقال و سرایت بیماری از شخصی به شخص دیگر نیز به شدت کاهش می‌یابد. همراهی بیمار با همراهانش در محیطی خصوصی که تمام امکانات مورد نیاز آن به‌صورت کامل تأمین شده است و خدمات درمانی را در اسرع وقت دریافت می‌کند، کمک می‌نماید تا بیمار سریع‌تر بهبود یابد. از این گذشته، همراه بیمار نیز خود را در محیطی راحت می‌بیند که می‌تواند از خدمات در نظر گرفته شده در هتل بیمارستان ‌های تهران استفاده کند؛ در نتیجه او نیز از همراهی کردن با بیمار خسته و کلافه نمی‌شود و با آرامش بیشتری، تمام تلاش خود را برای بهبود بیمار به کار می‌برد. جالب است بدانید که برخی از هتل بیمارستان های تهران خدماتی نظیر سونا، جکوزی، سالن ورزشی، آشپزخانه‌ی اختصاصی، تورهای گردشگری، رستوران و … را در اختیار بیماران و همراهانشان قرار می‌دهند.

هتل بیمارستان های تهران

رزرو هتل های بیمارستانی تهران
نکته قابل تأمل این است که همواره ساکنان بسیاری از کشورهای همسایه در زمینه‌هایی مانند ناباروری، سلول‌های بنیادی، دیالیز، جراحی قلب، جراحی‌های زیبایی و … برای درمان به ایران سفر می‌کنند. همین موضوع، کشورمان را به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت در منطقه خاورمیانه تبدیل کرده است. بسیاری از شهرهای ایران توانایی جذب گردشگران سلامت را دارند که می‌توان به تهران، کیش، مشهد، شیراز، یزد و اصفهان اشاره نمود. با این وجود، هتل بیمارستان ‌های تهران تنها هتل بیمارستان های ایران به شمار می‌روند. در ادامه این مطلب همراه ایران هتل آنلاین باشید تا به معرفی هتل بیمارستان های تهران بپردازیم.

هتل بیمارستان گاندی تهران

هتل بیمارستان گاندی تهران
هتل بیمارستان گاندی را می‌توان یکی از اولین هتل بیمارستان ‌های تهران و ایران دانست و همانطور که از نام آن می‌توان فهمید این هتل بیمارستان در خیابان گاندی جنوبی و در سال 1392 تأسیس شده است. هتل یاد شده، دارای 17 طبقه بخش بیمارستانی و 21 طبقه آن به هتل اختصاص داده شده است. به‌صورت کلی، بخش هتل شامل 90 سوئیت اقامتی برای اسکان بیماران و همراهان است که مراقبت‌های پرستاری و خدمات پزشکی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل بیمارستان گاندی بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز درمانی – رفاهی در تمام منطقه‌ی خاورمیانه به شمار می‌رود و بیماران این هتل بیمارستانی می‌توانند دوره درمان یا نقاهت خود را در یک محیط گرم و صمیمی با جدیدترین فناوری‌های روز در زمینه‌ی پزشکی پشت سر بگذارند.
خدمات پزشکی هتل بیمارستان گاندی در زمینه‌هایی همچون زنان، آی وی اف، داخلی قلب، جراحی قلب، کودکان، جراحی اعصاب، اتاق‌های عمل عمومی، بخش‌های بستری زنان و مردان، اورژانس و مرکز جراحی محدود، درمان جامع پوست و مو می‌باشد. همچنین مراکز ویژه ارائه خدمات پیشرفته سلول درمانی، بانک‌های زیستی از قبیل بانک خون بند ناف و بانک سلول‌های بنیادی، بخش‌های ویژه خدمات پزشکی هسته‌ای، لیزر درمانی و بخش‌های تشخیص طبی شامل آزمایشگاه و سی‌تی‌اسکن، ام‌آرآی با همکاری گروه‌های تحقیقاتی نیز در هتل بیمارستان گاندی در نظر گرفته شده است. با مراجعه به وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید بیشتر با امکانات و خدمات این هتل آشنا شوید.
بیمه‌های درمانی متعددی با هتل بیمارستان گاندی طرف قرارداد هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بیمه‌ی البرز، سامان، آرمان، آسیا، ملت، کمک‌رسان (SOS)، ایران، میهن، دانا، سینا، رازی، شهرداری، صنعت نفت، صداوسیما، کانون سردفتران و بیمه‌ی تمام بانک‌ها اشاره کرد. علاوه بر ارائه خدمات درمانی این هتل بیمارستان، خدماتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، بانک، آژانس مسافرتی، باشگاه ورزشی، اتاق کنفرانس، گل‌فروشی، مسجد و پارکینگ را نیز برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است.

هتل بیمارستان قلب تهران

هتل بیمارستان قلب تهران
هتل بیمارستان قلب در ضلع غربی بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران در سال 1394 تأسیس شده است. این هتل در زمینی گسترده و در 5 طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتگاهی می‌باشد. واحدهای اقامتی دارای تجهیزاتی همچون تلویزیون ال.سی.دی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، مینی بار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. سه رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، لابی و نمازخانه نیز برای رفاه حال بیشتر بیماران و همراهان در حال ارائه خدمات‌اند. موقعیت مکانی بسیار خوب و دسترسی عالی به ایستگاه تاکسی و اتوبوس‌های بی آر تی از عوامل دیگر مقبولیت بالای این هتل بیمارستان است. علاوه بر آن، بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی نور، پارک و پردیس سینمایی ملت و مرکز خرید پالادیوم در نزدیکی هتل بیمارستان قلب تهران قرار دارد.
از خدمات دیگر این هتل چهار ستاره به عنوان یکی از هتل بیمارستان ‌های تهران می‌توان به اینترنت رایگان در اتاق و لابی، صبحانه رایگان به‌صورت بوفه، اتاق جلسات، تاکسی‌سرویس، تهویه مطبوع، خدمات خشک‌شویی، رستوران داخل هتل، رستوران فضای باز، روم سرویس 24 ساعته، زمین فوتبال، سالن همایش، صندوق امانات در لابی و کافی‌شاپ اشاره کرد. لازم به یادآوری است که سالن شریان، سالن میترال و آمفی‌تئاتر احمدی نیا که جزو بهترین سالن‌های تهران برای برگزاری انواع سمینار، همایش، جلسات حرفه‌ای کاری و کنفرانس به شمار می‌آیند در این هتل بیمارستان قرار دارند. اتاق‌های هتل بیمارستان قلب به‌صورت اتاق‌های دوتخته، سه تخته و سوئیت‌های دو نفره می‌باشد. امکانات داخل اتاق شامل آشپزخانه وی‌آی‌پی، تلویزیون ال‌سی‌دی، بالکن وی‌آی‌پی، حمام، چیلر، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، دوش و وان حمام ، سرمایش و گرمایش مرکزی، صندوق امانات، سشوار، مینی بار، میز آرایش، کتری برقی و یخچال است.

هتل بیمارستان هلال تهران

هتل بیمارستان هلال در تهران

هتل بیمارستان هلال با هدف و خدماتی خاص در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران جهت جذب گردشگران سلامت در سال 1393 تأسیس شده است. این هتل بیمارستان که هدف آن آسایش و رفاه بیماران و همراهانشان در طول مدت درمان است، تمرکز ویژه‌ای بر مراحل درمان بیماران دارد. با این وجود تمام تلاش خود را نیز به کار بسته تا با ارائه خدمات ممتاز و بر اساس استانداردهای نوین جهانی، هم در حوزه سلامت و هم در حیطه هتلداری، برای رفع دغدغه‌های بیماران عمل کند.
هتل بیمارستان هلال دارای 38 سوئیت اقامتی لوکس و مجهز در سه طبقه آماده خدمت‌رسانی و اسکان بیماران است. امکاناتی نظیر سیستم‌های امنیتی ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت وای فای، خدمات 24 ساعته روم سرویس برای اقامت‌کنندگان این هتل پنج ستاره فراهم شده است. علاوه بر این موارد، رستوران، کافی‌شاپ و روف گاردن این مجموعه نیز از خدمات دیگر ارائه شده در این هتل هستند. هتل بیمارستان هلال شامل بخش‌های مختلفی از جمله کلینیک تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی، آزمایشگاه، بینایی‌سنجی، کلینیک تخصصی دندانپزشکی، کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر و واحد رادیولوژی است.
تعداد هتل بیمارستان ‌های تهران و ایران بسیار کم است و اگر قصد شما از سفر، مراجعه به بیمارستانی در هر یک از شهرهای ایران است می‌توانید هتلی در نزدیکی بیمارستان خود را شناسایی کرده و رزرو کنید. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین، نام بیمارستان موردنظر خود را جست‌وجو کنید تا تمام هتل‌های نزدیک به آن برای شما نمایش داده شود. همچنین در این جست‌وجو، فاصله هر هتل از بیمارستان موردنظر را برحسب کیلومتر و دقیقه می‌بینید و با توجه به قیمت و سایر مشخصاتی که مدنظر است می‌توانید هتل موردنظر خود را رزرو کنید. پس از مشاهده مشخصات هتل با خیالی راحت می‌توانید اقدام به رزرو اقامتگاه موردنظر خود کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر