لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم
با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم

با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لوکس‌ترین هتل های ایران است که در ۷ دی ماه ۱۳۹۴ افتتاح گردید. این اقامتگاه باشکوه و کاخ‌مانند، در یکی از خوش‌آب‌وهواترین نقاط تهران بنا شده و امروزه مورد استقبال و توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. اگر شما هم قصد رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ایران هتل آنلاین این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل های تهران است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم و جاذبه‌های دیدنی اطرافش را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس که ۲۸ طبقه دارد، یک هتل ۵ ستاره می‌باشد که در مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع ساخته شده است. معماری بی‌نظیر این اقامتگاه به سبک مدرن بوده و الهام گرفته از نمادهای معماری مدرن ایران است. در معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران نباید فراموش کرد که این اقامتگاه دارای تمامی امکانات پیشرفته و تجهیزات فوق رفاهی می‌باشد؛ ازجمله این تجهیزات و امکانات می‌توان به سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۵۰ الی ۱۲۰۰ نفر، ۴۳ اتاق و دفتر کار و بیش از ۵۰۰ اتاق و سوئیت اشاره نمود. امکانات دیگری که هتل اسپیناس پالاس تهران از آن برخوردار است عبارتنداز: آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، سالن ورزشی و بدنسازی، تشریفات ویژه، خدمات برای معلولان، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، لاندری، خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، صرافی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، باربری، پرسنل آموزش دیده، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، مرکز خرید، پله اضطراری و سالن ماساژ.

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهرانبدیهی است که تمامی اتاق‌ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس از استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و هرگونه عناصر نازیبا در این سوئیت‌ها و اتاق‌ها جای ندارد. تمامی افرادی که در این کاخ مجلل اقامت داشته‌اند به خوبی می‌دانند که این هتل با‌شکوه چه امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای دارد. در ادامه چند نمونه از سوئیت‌های هتل مذکور را معرفی می‌کنیم:

سوئیت جونیور

سوئیت جونیوراین سوئیت که متراژ آن ۶۰ مترمربع است، دارای طراحی داخلی مدرن و کلاسیک می‌باشد. سوئیت‌های جونیور در دو چشم‌انداز متفاوت ارائه می‌شوند که یکی از آن‌ها چشم‌انداز رو به کوه و دیگری چشم‌انداز رو به شهر تهران است که هرکدام از آن‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند. مطمئن باشید در این سوئیت آن‌قدر احساس راحتی می‌کنید که دوست دارید روزها و شب‌ها به استراحت بپردازید؛ چراکه آرامش و رفاه در آن موج می‌زند. سوئیت جونیور دارای یک تخت دو نفره کینگ به همراه یک تخت یک نفره می‌باشد و اتاق‌خواب‌ها دارای مستر هستند. امکاناتی که در این سوئیت وجود دارد شامل کتری برقی، سشوار، میز آرایش، میز کار جادار، تلویزیون ۵۵ اینچی، اینترنت پرسرعت، مینی بار، یخچال، صندوق امانات و روم سرویس است.

سوئیت پرزیدنت

سوئیت پرزیدنت
یکی از مثال‌زدنی‌ترین سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران سوئیت پرزیدنت می‌باشد که دکوراسیونی منحصربه‌فرد و زیبا دارد. برای کفپوش‌های سوئیت پرزیدنت از سرامیک‌های گران‌بهایی استفاده شده و روی آن با فرش ایرانی دستباف پوشانده شده است که کاملاً با سایر عناصر اتاق همخوانی دارد. برای پوشش پنجره‌های سوئیت پرزیدنت هم از پرده‌های بسیار مجلل استفاده شده که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. مهم‌ترین بخش هر اتاق مربوط به مبلمان می‌شود که هتل اسپیناس پالاس در این بخش هم کوتاهی نکرده و از مبلمان بسیار شیک و لاکچری برای اتاق نشیمن استفاده نموده است. متراژ سوئیت‌های پرزیدنت ۱۱۰ تا ۱۲۰ مترمربع بوده و دارای اتاق نشیمن و اتاق‌خواب جدا است.

سوئیت اسکای

سوئیت اسکای هتلنام و آوازه سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس حتماً به گوش شما هم رسیده است. این سوئیت که مرتفع‌ترین سوئیت تهران می‌باشد به سوئیت آسمان یا همان سوئیت اسکای معروف است و مساحت آن ۲۵۰ مترمربع می‌باشد. این سوئیت رویایی با بهترین متدهای روز دنیا ساخته شده و طراحی داخلی آن، آن‌قدر جذاب و زیبا است که دل شما را اسیر خود می‌کند. جالب است بدانید در سوئیت اسکای اتاق کار و اتاق خواب وجود دارد که هر دو آن‌ها به یک سالن بزرگ منتهی می‌شوند. ناگفته نماند که سوئیت یاد شده یک بالکن بزرگ و بسیار زیبا دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن بنشینید و رشته‌کوه‌های البرز را تماشا کنید. پنجره‌های تمام‌قد سوئیت اسکای هر بیننده‌ای را در همان ابتدای کار میخکوب می‌کند و وقتی چشمتان به جکوزی و حمام این سوئیت می‌افتد، لحظه‌ای در انتخاب آن تردید نخواهید کرد. امکانات لوکس و لاکچری سوئیت اسکای شامل میز غذا خوری ۱۲ نفره، حمام جداگانه، جکوزی بزرگ، میز کار جادار، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، مینی بار مجلل، روم سرویس و… می‌باشد.

سوئیت رویال

چیدمان و طراحی سوئیت رویال شما را به یاد خانه افراد مشهور می‌اندازد؛ چون تمامی امکانات و تجهیزات مجلل این اتاق ۱۲۵ متری، بسیار لاکچری و شیک است. برای پوشاندن کف سوئیت از فرش‌های دستباف ایرانی بسیار گران‌بها کمک گرفته شده و دیوارهای این سوئیت از کاغذ دیواری مخمل لاکچری و پرده‌های تور و پارچه مخمل می‌باشد.

سوئیت پرزیدنت پالاس

سوئیت پرزیدنت پالاس
اگر می‌خواهید تلفیقی از دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی و مدرن را ببینید، سوئیت پرزیدنت پالاس را رزرو کنید. این سوئیت در فضای ۲۰۰ متری ساخته شده و دارای یک اتاق خواب بزرگ و جادار، لوازم لوکس، اتاق نشیمن، پرده‌های شیک، پنجره‌های تمام‌قد با چشم‌اندازی رو به تهران و کوه‌های البرز است. البته که سوئیت پرزیدنت پالاس امکانات لاکچری و لوکس دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان میز ناهارخوری ۶ نفره، فرش‌های ایرانی و کف‌پوش سنگ گرانیت را نام برد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

لازم به ذکر است بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۴ مجموعه رستوران و کافی شاپ است. در این مجموعه‌ها می‌توانید طعمی بی‌مانند از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را بچشید؛ در ادامه رستوران های هتل اسپیناس پالاس را معرفی خواهیم کرد:

رستوران لاتون

رستوران لاتونلاتون که در طبقه سوم هتل اسپیناس پالاس واقع شده یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایران می‌باشد که در شمال شهر تهران قرار گرفته است. رستوران لاتون انواع غذاهای فوق‌العاده مانند جوجه کباب با استخوان، کباب برگ، پنه آلفردو، ماهیچه گوسفندی و راویولی را ارائه می‌دهد؛ همچنین می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ایتالیایی را نیز میل کنید.

رستوران دیبا

رستوران دیبا با فضای سنتی خود بیشتر افرادی را جذب می‌کند که دنبال اصالت و معماری اصیل ایرانی هستند. طراحی داخلی رستوران دیبا برگرفته از سنت‌های معماری ایرانی است که آن را می‌توان در پنجره‌های چوبی مشبک با شیشه‌های رنگی این رستوران مشاهده نمود. همچنین عتیقه‌های آنتیک، سقف گچبری شده، نقاشی‌های رئالیستی و رمانتیک، مبلمان سنتی، همه و همه این‌ها سبب صمیمی جلوه دادن رستوران دیبا شده است. به افرادی که عاشق موسیقی زنده هستند پیشنهاد می‌کنیم به رستوران دیبا بروند؛ چون این رستوران همواره میهمانان خود را به موسیقی زنده دعوت می‌کند و غذاهای بی‌نظیری همچون جوجه کباب‌کوبیده و کباب برگ لذیذ را ارائه می‌دهد.

رستوران اسکای لانج

رستوران اسکای لانجهرآنچه که برای شما مفهوم لاکچری بودن را تداعی می‌کند، می‌توان در رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس تهران دید. این رستوران در بالاترین نقطه هتل و در طبقه بیست و یکم قرار گرفته است. رستوران اسکای لانج به صورت دو طبقه ساخته شده که طبقه اول مخصوص سرو غذا و طبقه دوم مخصوص استعمال دخانیات مانند سیگار و قلیان است. تراس بسیار زیبا رستوران اسکای لانج که مرتفع‌ترین قسمت هتل می‌باشد، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما خواهد ساخت. محبوب‌ترین غذاهای رستوران لانج عبارت‌اند از کباب شیشلیک، فیله کباب، ماهی سالمون و بیف بنتو باکس.

جاذبه‌ های نزدیک به هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در بزرگراه یادگار امام و منطقه سعادت آباد واقع شده است. این هتل دقیقاً در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و دارای بهترین آب و هوا و موقعیت مکانی است. بیخود نیست که هتل اسپیناس پالاس به این حد معروف شده است چراکه به جاذبه‌های معروف شهر تهران مشرف می‌باشد. در ادامه به چند مورد از این جاذبه‌ها اشاره می‌کنیم:
برج میلاد: برج میلاد که ششمین برج بلند مخابراتی دنیا می‌باشد در غرب تهران قرار گرفته است. این برج که دارای موزه، رستوران، دلفیناریوم و زیپ لاین است؛ به تنهایی یک جاذبه چند وجهی محسوب می‌شود که تنها ۱۴ دقیقه (10 کیلومتر) با هتل اسپیناس پالاس فاصله دارد.
نمایشگاه بین المللی تهران: اگر شنیده‌اید که هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای سفرهای کاری است، در صحت این مسئله شک نکنید. نمایشگاه بین المللی تهران که در بزرگراه چمران قرار گرفته فقط ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.
پارک ژوراسیک: جالب است بدانید ایران هم پارک ژوراسیک دارد که به ژوراسیک پارک معروف است. این پارک در انتهای بلوار پاکنژاد واقع شده و در همسایگی هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. پارک ژوراسیک بسیار مهیج بوده و انواع مجسمه‌های متحرک دایناسورهای عظیم‌الجثه را در خود جای داده است. فاصله پارک ژوراسیک تا هتل اسپیناس پالاس تنها ۲ کیلومتر می‌باشد.
پارک پرواز: یکی از زیباترین و معروف‌ترین پارک‌های تهران، پارک پرواز است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. این پارک با نمای بسیار زیبایی که دارد و آلاچیق‌های دنج آن، جزو پرطرفدارترین پارک‌های این شهر محسوب می‌شود که در فاصله ۴ کیلومتری هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. برای رسیدن به پارک پرواز فقط کافی است ۲۰ دقیقه پیاده‌روی کنید و اگر ماشین در دسترس شما است، با ۱۰ دقیقه رانندگی به پارک پرواز خواهید رسید.

فاصله هتل اسپیناس پالاس با سایر جاهای دیدنی تهران

جاذبه‌ های نزدیک به هتل اسپیناس پالاس تهران
فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا دربند ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا درکه ۷ کیلومتر
فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا کاخ سعدآباد ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا تله کابین توچال فقط ۱۴ کیلومتر

کلام پایانی

هتل اسپیناس پالاس نه تنها یک اقامتگاه لوکس، بلکه مکانی برای تفریح و خوشگذرانی است. این هتل با مشرف بودن به جاذبه های دیدنی و مهم شهر تهران، یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر به جمع مزیت‌های خود افزوده است. پس به جرات می‌توان گفت هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای اقامت در شهر تهران می‌باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مکان های تفریحی رایگان تهران کدامند؟ عکس + آدرس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر