لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران
هتل هما تهران کجاست؟ شماره هتل هما

مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران

در ادامه مقاله به مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران می‌پردازیم. هتل هما تهران اقامتگاهی ممتاز و ۵ ستاره است که در شمال شهر تهران و در نزدیکی میدان ونک قرار دارد. این هتل که در مکانی خوش آب‌وهوا واقع شده به شماری از جاذبه‌های دیدنی تهران نزدیک بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز است.

هتل پارسیان آزادی تهران نیز اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره‌ بوده که در فهرست ۵ هتل برتر هتل های تهران قرار دارد. این هتل شیک و مجلل با امکانات کامل در یکی از خوش آب و هواترین و خوش‌منظر‌ه ترین نقاط از پایتخت کشور قرار دارد.

1- هتل هما تهران

هتل هما تهران

امکانات هتل 5 ستاره هما تهران

هتل هما با داشتن امکانات رفاهی کامل بسیار دست‌ودل‌باز و با سخاوت عمل می‌کند. هتل تجهیزات رفاهی را در بطور کامل در اختیار مهمانان خود قرار داده است. در واقع آنچه برای هتل هما در مقایسه با رقبای هم‌سطحش برگ برنده بوده، تعدد امکانات رفاهی در هتل می‌باشد. هرچند این هتل در ایجاد محیطی مناسب جهت فعالیت‌های تفریحی گردشگران، عملکرد ضعیفی داشته است.

امکانات هتل 5 ستاره هما تهران

هتل هما از مجموعه بی‌نقص و کامل امکانات رفاهی و تفریحی، نظیر مرکز خرید، نمازخانه و زمین ورزشی تا استخر، سونا و کافی‌نت در فضای وسیع و دل‌باز خود برخوردار است. با وجود فروشگاه و خودپرداز در محوطه هتل، امکان خرید مواد غذایی و خواروبار بدون ترک هتل فراهم می‌باشد. در هتل هما پایتخت با پرداخت هزینه اضافه خدمات رفت‌وبرگشت و ترانسفر فرودگاهی صورت می‌پذیرد. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها از جمله خدمات رفاهی هتل هما محسوب می‌شود.

5 راه آسان برای ایمن کردن اتاقتان در هتل
ادامه مطلب

امکانات هتل 5 ستاره هما تهران

شایان ذکر است هتل هما یک پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دارد که در فاصله ۵۰ متری هتل واقع شده و برای مهمانان هتل رایگان می‌باشد. هتل استخر سرپوشيده هتل که سامانه میکروب‌زدایی با گاز ازون دارد. در کنار آن بوفه و کافی‌شاپی هم در وجود دارد. از بخش‌های دیگر مجموعه آبی هتل بخش سونا، جکوزی وبخش ماساژ هستند.

از امکانات رفاهی دیگر هتل هما عبارت است از باشگاه ورزشی و بدن‌سازی و زمین تنیس که علاقه‌مندان به این ورزش هیجان‌انگیز و جذاب را به وجد خواهد آورد.

هتل هما تهران کجاست؟ شماره هتل هما

علاوه‌بر نمای جذاب از مناظر پایتخت کشور، چشم‌اندازهای بسیار زیبا از فضای سبز هتل و کوه‌های البرز هم از پنجره‌های واحدهای اقامتی هتل قابل مشاهده می‌باشد. واقع شدن هتل، در کنار خیابان ولیعصر و میدان ونک به دسترسی راحتش به جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید و بخش‌های تجاری، اداری و سیاسی شهر تهران کمک کرده است. میدان ونک و بخش شمالی خیابان ولیعصر هم به‌تنهایی برای هر گردشگری جاذبه‌های چشمگیری دارد.

شماره تماس: 02191005105

رستوران هتل هما تهران

رستوران هتل هما تهران

در بالاترین طبقه هتل هما رستوران این هتل با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر دیدنی تهران قرار دارد. ظرفیت رستوران برابر با ۱۸۰ نفره بوده و ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در محیطی دنج و صمیمی است.

صبحانه هتل هما تهران

در هتل هما پایتخت صبحانه‌های سرد و گرم لذیذ و متنوعی ارائه می‌شود که برای آغاز روزی پر نشاط، لازم است. این صبحانه‌ها عبارتنداز کره و مربا، عدسی، نیمرو، املت قارچ و پنیر، املت سوسیس تخم مرغ، لوبیا، پنیر و گردو، ژامبون گوشت و مرغ و … .

نحوه رزرو هتل هما تهران

hotel homa tehran 3 min jpg

این هتل از جمله اقامتگاه‌های اصیل و باسابقه تهران با قدمتی ۶۰ ساله است که سال ساخت آن به قبل از انقلاب برمی‌گردد. شایان ذکر است که هتل در سال 1396 برای فراهم‌سازی آسودگی و رفاه خریداران بازسازی شد. جهت رزرو هتل می‌توانید از سایت ایران هتل آنلاین اقدام نمایید.

هتل روتانا اصفهان، پروژه ای عظیم در نصف جهان
ادامه مطلب

برای دیدن اطلاعات کاملتری از این هتل پیشنهاد می شود تا مقاله معرفی هتل هما تهران را مطالعه کنید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

امکانات هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران

می‌توان گفت هر نوع امکاناتی که از یک هتل‌ لوکس و ۵ ستاره انتظار دارید، در هتل پارسیان آزادی فراهم شده است. تمامی امکانات رفاهی برای ثبت لحظاتی خاطره‌انگیز از استخر و سونای خشک و بخار و حوضچه آب سرد گرفته تا باشگاه ورزشی و سالن آرایش و زیبایی، در دل پایتخت ایران، تهران در اختیار گردشگران قرار دارد.

امکانات هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران

شایان ذکر است که کلاب و باشگاه ورزشی باصفایی در این هتل، تعبیه‌شده که دارای تجهیزاتی مدرن و مناسب می‌باشد. این مجموعه درزمینه تفریحات آبی و فعالیت‌های مربوط به ورزش و تندرستی خدماتی گسترده و مفصلی را ارائه می‌دهد.

اگر در انتخاب هتل دچار تردید شده اید، پیشنهاد می کنم تا مقاله مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران را بخوانید.

اتاق های هتل پارسیان آزادی

اتاق های هتل پارسیان آزادی

در ادامه مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران به هتل پارسیان می‌پردازیم. پیش از انقلاب، هتل لوکس پارسیان آزادی تهران از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای هایت محسوب می‌شد. در حال حاضر این هتل به‌عنوان یکی از مجموعه هتل‌های پارسیان فعالیت می‌کند. این هتل در آسمان‌خراشی با  26 طبقه قرار دارد و متشکل از ۴۷۵ واحد اقامتی در محوطه وسیع است.

هریک از واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی طراحی و چیدمان متفاوتی دارند و در طرح‌های گوناگونی از جمله: دبل (یک تخت دونفره)، اتاق ویژه توان‌خواهان (معلولان)، سینگل (یک نفره)، توئین (دو تخت یک نفره) و سوئیت‌های جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال به گردشگران ارائه می‌گردند.

مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم
ادامه مطلب

اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!

آدرس و شماره تلفن هتل پارسیان آزادی تهران

آدرس و شماره تلفن هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی در مکانی مناسب در نزدیکی کوهپایه رشته‌کوه البرز و نقطه تلاقی بزرگراه‌های مهم تهران قراردارد. هتل در اندک زمانی امکان دسترسی به مرکز اجتماعات سازمان صداوسیما، نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس سران، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و مکان‌های گردشگری نظیر مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران برای میهمانان هتل فراهم کرده است.

هیچ نقطه‌ای از پایتخت باوجود اتوبان‌ها و بزرگراه‌های کنار هتل، برای مهمانان هتل پارسیان، دور از دسترس نمی‌باشد.

شماره تماس: 02191005105

رستوران هتل پارسیان آزادی تهران

هتل های نزدیک به هتل پارسیان آزادی تهران

از هتل‌های نزدیک می‌توان به هتل ملل، هتل هما، هتل استقلال، هتل اسپیناس اشاره کرد.

hotel parsian azadi tehran 7 min jpg

جمع‌بندی

در این مقاله که به مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران پرداختیم، سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی از این دو هتل ارائه دهیم. اگر برای سفر به پایتخت می‌روید و برای اقامت چند روزه دنبال هتلی راحت با تمامی خدمات و امکانات هستید، حتما روی هر یک از این دو هتل‌ها حساب باز کنید.

پیشنهاد می شود معرفی هتل پارسیان آزادی تهران و اقامتی دلپذیر بر فراز پایتخت را بخوانید.

سوالات متداول

آیا رستوران و صبحانه هتل هما تهران برای عموم آزاد است؟

خوشبختانه برای عموم افراد استفاده از خدمات هر سه رستوران و هر دو کافی‌شاپ هتل هما آزاد است.

هتل های نزدیک به هتل پارسیان آزادی تهران کدام هتل هاست؟

از هتل‌های نزدیک می‌توان به هتل ملل، هتل هما، هتل استقلال، هتل اسپیناس اشاره کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر