لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش؛ ترکیبی از خوراکی ‌های خوشمزه و مغذی
صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش

صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش؛ ترکیبی از خوراکی ‌های خوشمزه و مغذی

سفر به جزیره زیبای کیش فقط محدود به گردش و تفریح در اماکن تفریحی و تجاری و دیدن جاذبه‌های گردشگری نمی‌شود. اقامت در هتل‌ های کیش نیز با داشتن خدمات رفاهی متنوع و لوکس لذت تفریح در این جزیره را برای شما مهمانان عزیز دو چندان می‌کند. هتل آرامیس پلاس كيش يكی از این هتل های پنج ستاره و با خدمات رفاهی گوناگون است. در این مقاله در مورد بوفه صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش صحبت خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی بیشتر اقدام به رزرو این هتل کنید:

جزئیات منوی صبحانه هتل های کیش برای بسیاری از مسافران اهل غذا و خوراکی مهم است. صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش نیز با داشتن انواعی از خوراکی‌های لذیذ در میان مهمانان این جزیره بسیار محبوب است.

منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش

منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش

هنگامی که به معرفی هتل آرامیس پلاس کیش می‌پردازیم منوی صبحانه این هتل را به عنوان یکی از خصوصیات بارز و شاخص آن نام می‌بریم. در منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش به انتخاب خود می‌توانید صبحانه‌های سرد مانند انواع پنیر از گردویی گرفته تا خامه‌ای و کنجدی، گوجه، خیار، خیارشور، سالاد ماکارونی، سالاد الویه، کاهو، زیتون، ذرت، ماست، عسل، حلوا شکری، انواع نان و انواع مرباها (هشت نوع مربا) را نوش جان کنید.

منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش

صبحانه گرم این هتل نیز شامل انواع سوپ با طعم‌های مختلف و لذیذ، کشک بادمجان، خوراک لوبیا، خوراک عدسی، خوراک ژامبون و تخم مرغ، شله زرد، سیب زمینی و تخم مرغ آب‌پز، ماکارونی، املت، سیب زمینی تنوری، خوراک سوسیس، نان تست، سبزیجات بخارپز، انواع دسرهای خوشمزه مثل سالاد میوه، ژله، برش‌های میوه، ارده، مسقطی، خرما به همراه شیرینی و کیک‌های تازه است.

رستوران های هتل چمران شیراز
ادامه مطلب

صبحانه سلف سرویس هتل آرامیس پلاس کیش

در کنار منوی سرد و گرم ذکر شده در بالا همچنین می‌توانید انواع آبمیوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند آب میوه طبیعی، شیر، غلات صبحانه برای صرف صبحانه فوری، انواع چای، شیر کاکائو و قهوه را در کنار منوی اصلی نوش جان کنید.

سرو صبحانه در هتل آرامیس پلاس کیش

بدون شک صرف این صبحانه مغذی و متنوع در یکی از لوکس ترین هتل های کیش انرژی شما را برای ساختن یک روز پر از هیجان چند برابر می‌کند.

منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش

  • ساعت سرو صبحانه در هتل آرامیس پلاس کیش: ٧:٣٠ الی ٩:٣٠ صبح
  • لازم به ذکر است که ساعت سرو صبحانه در این هتل مشخص شده است. اما با توجه به تغییر فصل ممکن است در برخی اوقات تغییراتی در زمان سرو صبحانه به وجود آید.
  • لازم به ذکر است که شما می‌توانید مخلوط هر کدام از صبحانه‌های گرم را که می‌پسندید انتخاب و به سرآشپز سفارش پخت آن را بدهید.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش یکی از بهترین رستوران های کیش برای صرف وعده‌های متنوع غذایی است. این رستوران دارای ظرفیتی ٤٠٠ نفره برای پذیرایی از مهمانان است.

لذت خوردن صبحانه در این رستوران به واسطه فضای زیبا و چیدمان مناسب برای مهمانان دو چندان می‌شود. سرآشپزهای حرفه‌ای این رستوران با کیفیتی بسیار عالی صبحانه‌های گرم را طبخ و به مشتریان عرضه می‌کنند.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

در این رستوران خوراک‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. در حقیقت صرف یک صبحانه عالی را می‌توانید در یکی از هتل های پنج ستاره و با خدمات رفاهی به‌روز کیش تجربه کنید. منوی صبحانه این رستوران بسیار کامل و دارای انواعی از خوراکی‌های لذیذ است.

حال و هوای محرم در شهر یزد و چگونگی رزرو هتل در این ایام
ادامه مطلب

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

پس از خوردن صبحانه مغذی در این هتل تا ساعت‌ها می‌توانید به دیدن جاذبه‌های کیش بپردازید و در مراکز خرید کیش گشت و گذار کنید.

در مجموع طیف گسترده خوراکی ‌های ارائه شده در این رستوران به همراه دیگر ویژگی‌های هتل مانند اتاق‌های متنوع و خدمات رفاهی مدرن، این هتل را به یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل زوج‌های جوان و اقامت دیگر مسافران تبدیل کرده است.

جمع‌بندی

خوردن غذا در بهترین هتل های کیش یکی از ده‌ها تفريح موجود در اين جزيره به شمار می‌رود. منوی صبحانه هتل آرامیس پلاس کیش با تنوع زیاد و با کیفیت بالا انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. ما نیز سعی کردیم صبحانه این هتل را به صورت جزئی برای شما شرح دهیم. امیدواریم توانسته باشیم به شما در زمینه انتخاب هتل مناسب در کیش برای خوردن صبحانه‌ای لذیذ کمک کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر