لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارسیان اوین تهران | هتلی 4 ستاره در شمال تهران
معرفی هتل پارسیان اوین تهران

معرفی هتل پارسیان اوین تهران | هتلی 4 ستاره در شمال تهران

هتل پارسیان اوین تهران که در محله خوش آب و هوای اوین در تهران واقع شده است، یکی از بهترین هتل‌‌های بین‌المللی چهار ستاره پایتخت است. اگر معمولاً زیاد به شهر تهران سفر می‌کنید، احتمالاً تجربه رزرو و اقامت در اتاق‌های این هتل را به عنوان یکی از هتل‌های لوکس و باسابقه داشته‌اید. اما اگر تا پیش از این در هتل پارسیان اوین تهران اقامت نداشته‌اید، حتماً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات و بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.
در میان هتل ‌های تهران، این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار که دو بزرگراه اصلی تهران هستند، قرار دارد؛ بنابراین می‌توان گفت که هتل پارسیان اوین تا نمایشگاه بین‌المللی تهران، سازمان اجلاس سران و مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما فاصله کمی دارد.
فرقی نمی‌کند که به قصد تفریح، امور کاری، بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی و یا هر منظور دیگری به تهران سفر می‌کنید. با در نظر گرفتن سلایق و علایق خود و هم‌سفران عزیزتان می‌توانید در طول اقامت خود در این هتل از خدمات متنوع آن مانند استخر روباز، رستوران‌های متنوع، قنادی، کرایه خودرو، روم سرویس و بسیاری خدمات دیگر بهره ببرید. با یک بار تجربه اقامت در این هتل، احتمالاً شما هم همین هتل را برای سفرهای بعدی خود انتخاب خواهید کرد.
خب آماده‌اید که برویم سراغ معرفی هتل؟ صبحانه هتل پارسیان اوین، رستوران هتل پارسیان اوین، هتل پارسیان اوین در تهران، هتل پارسیان اوین بزرگراه چمران تهران و هتل پارسیان اوین تهران برای عروسی از مهم‌ترین مطالب این بخش است.
این هتل که یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است، تحت مالکیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است. هتل پارسیان اوین تهران به طور کامل در سال 1385 بازسازی شده است و اکنون با 150 باب اتاق و سوئیت در چهار طبقه در حال فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی است.

تاریخچه هتل اوین

هتل اوین تهران جزو هتل‌های قدیمی و باسابقه در میان هتل‌های چهارستاره در شهر تهران است. این هتل از پیش از انقلاب اسلامی و از سال 1348 و تنها با 32 باب اتاق فعالیت خود را آغاز کرد.
هتل پارسیان اوین که از همان ابتدای تأسیس خود، اوین نام داشت، از پس از انقلاب اسلامی تا سال 1380 تحت سرپرستی بنیاد مستضعفان قرار گرفته بود. از شهریور ماه سال 1380 هتل پارسیان اوین بزرگراه چمران تهران به زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان پیوست. از همان زمان تا کنون این هتل با نام هتل پارسیان اوین تهران در حال ادامه فعالیت خود بوده است. در حال حاضر نیز این هتل از محبوب‌ترین و مشهورترین هتل‌های گروه پارسیان به شمار می‌آید.
این هتل در طول زمان و با افزایش تعداد مسافران و مهمانان هتل نیاز به تعمیرات پیدا کرده و در سال ۱۳۸۵،
با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان معماری مورد بازسازی قرار گرفته است. بازسازی هتل اوین با به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و صرف سرمایه‌ای 38 میلیارد تومانی انجام گرفته است.
هم‌اکنون هتل پارسیان اوین با برخورداری از 150 باب اتاق در 4 طبقه و مطابق با استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری و همچنین معماری بسیار زیبا که ترکیبی از معماری مدرن و سنتی ایرانی است، آماده ارائه خدمات به مهمانان گرامی خود است.

چرا هتل پارسیان اوین را برای اقامت در تهران انتخاب کنیم؟

لابی هتل پارسیان اوین تهران هتل اوین در یکی از مناطق خوب پایتخت قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی هتل برای دسترسی به نقاط مهم شهر بسیار مطلوب است. ضمناً کیفیت بالای خدمات و پرسنل خوش‌اخلاق و آموزش‌دیده می‌تواند از دلایل مهم انتخاب این هتل برای اقامت در تهران باشد.
قدمت این هتل در عرصه هتلداری بسیار بالاست و مهمانان و گردشگران بسیاری در آن اقامت داشته‌اند. نظراتی که توسط مهمانان زیاد قبلی به صورت آنلاین ثبت شده‌اند، بیشتر واقع‌بینانه هستند و به شکل‌گیری انتظارات درست از هتل پیش از سفر کمک می‌کنند.
هتل اوین که در تقاطع دو شاهراه اصلی یعنی بزرگرا‌ه‌های چمران و یادگار امام و در همسایگی هتل پارسیان آزادی واقع شده است، شامل محدوده طرح ترافیک تهران نمی‌شود. این هتل دسترسی مناسبی به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن اجلاس سران دارد. به علاوه مناطق تفریحی و توریستی تهران مانند پارک ژوراسیک، درکه، دربند، کاخ سعدآباد و بام تهران نیز فاصله کمی با این هتل دارند.
این هتل می‌تواند برای مهمانانی که به قصد شرکت نمایشگاه بین‌المللی به تهران سفر کرده‌اند، انتخاب مطلوبی باشد. تنوع رستوران های هتل اوین بالاست و باعث می شود هر فرد با هر ذائقه ای به سریع ترین شکل بتواند وعده های غذای خود را از میان منو رستوران های ایرانی، فرنگی و چینی انتخاب کند. مهمانانی که از سایر شهرها برای شرکت در مراسمات این هتل دعوت می شوند، می‌توانند برای اقامت خود از همین هتل استفاده کنند. واحد‌های اقامتی این هتل مشرف به رشته کوه‌‌های البرز بوده و چشم انداز بسیار زیبایی از شهر ارائه می‌کنند.

اتاق‌‌ها و سوئیت‌‌های هتل اوین تهران

سوئیت هتل پارسیان اوین تهران هتل اوین دارای 150 باب اتاق متنوع از قبیل اتاق استاندارد، اتاق لوکس یک تخته (سینگل)، اتاق دو تخته (دبل، توئین)، سوئیت‌های معمولی و بزرگ است. ساختمان این هتل دارای 4 بال است که 150 باب اتاق در 2 بال شمالی و 2 بال جنوبی ایجاد شده‌اند. اغلب اتاق‌ها یک بالکن زیبا و کوچک نیز در خود جای داده‌اند. میهمانان می‌توانند با حضور در بالکن از منظره اطراف هتل لذت ببرند.
سوئیت معمولی هتل پارسیان اوین با داشتن فضایی بزرگ‌تر نسبت به اتاق‌های دبل استاندارد آن و در اختیار داشتن اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا، محیطی دلباز و سراسر آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. در هتل اوین سوئیت‌های نرمال دو نفره بوده و می‌توان نهایتاً یک تخت یک نفره به آن اضافه کرد.
در صورتی که سوئیت‌های رویال هتل اوین را انتخاب کنید، اقامتی لوکس و بی‌نظیر در انتظار شما خواهد بود. در دو سوئیت رویال این هتل امکانات بی نظیر و منحصر به فردی را در خود جای داده‌اند که در سایر اتاق‌های هتل این امکانات را نمی توانید بیابید. این سوئیت‌ها که با نام سوئیت بزرگ نیز شناخته می‌شود، علاوه بر اتاق خواب و نشیمن جداگانه، دارای قسمت پذیرایی نیز هستند.
در صورتی که در طول اقامت خود در سوئیت رویال هتل اوین نیاز به پذیرایی از مهمانانتان یا برگزاری جلسه کاری خصوصی داشته باشید، می‌توانید روی قسمت پذیرایی این سوئیت‌ها حساب کنید. ۲ دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی، سونا، جکوزی و وسایل ورزشی داخل اتاق از جمله امکانات کم‌نظیری است که در سوئیت‌های رویال این هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل اوین تهران

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان اوین تهران امکانات ذیل در همه 135 اتاق و 15 سوئیت هتل برقرار است:
صندوق امانات شخصی داخل اتاق
قفل کارتی
کنترل روشنایی بر روی سر تخت
تلویزیون LCD
اینترنت پرسرعت ADSL
کانال‌های ماهواره‌ای
یخچال (مینی بار)
چای‌ساز
اتاق نشیمن در داخل سوئیت‌ها
سیستم تهویه مطبوع
نشانگر دیجیتالی برای حالت «مزاحم نشوید» و «اتاق نظافت لازم دارد»
جکوزی و سونای خشک فقط در داخل سوئیت‌های رویال
حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز
سشوار، آینه اصلاح و لوازم بهداشتی
روم سرویس 24 ساعته
خانه‌داری
صبحانه رایگان
خدمات خشک‌شویی
ترانسفر از فرودگاه

رستوران‌‌ها و کافی‌شاپ‌‌های هتل پارسیان اوین

رستوران هتل پارسیان اوین تهران در هتل چهارستاره هتل پارسیان اوین شهر تهران، انواع و اقسام رستوران‌ها و کافه‌ها دایر است. یکی از ویژگی هایی که همواره توجه مهمانان و مسافران مقیم هتل را به خود جلب کرده است، وجود همین رستوران‌ها و کافه ها با غذاها و خوراکی های متنوع، با کیفیت و خوش طعم است.
در صورتی که در طول مدت اقامت خود در تهران، هتل اوین را برای اقامت انتخاب کنید، در داخل هتل به منوهای خوراکی و نوشیدنی بسیار متنوعی دسترسی خواهید داشت. تجربه طعم صبحانه‌های منحصر به فرد و مشهور این هتل یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین تجربه‌هایی است که با اقامت در هتل پارسیان اوین به دست می آورید.
صبحانه هتل پارسیان اوین به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود و در میان شهروندان تهرانی نیز آن‌قدر محبوب و مشهور است که برای صرف صبحانه خود این هتل را انتخاب می‌کنند. صبحانه هتل اوین با پخت انواع مختلف نان‌ و سرو آن به صورت تازه و داغ در کنار منوی سرد و گرم و مفصل صبحانه تکمیل می شود.
در این هتل یک قنادی بسیار محبوب و معروف نیز قرار دارد. این قنادی انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها و دسرهای خوشمزه و تازه را به صورت روزانه ارائه می‌کند. کیفیت و طعم غذاها در ایجاد تجربه مطلوب از اقامت در یک هتل بسیار مؤثر هستند.
مهمانان این هتل به راحتی می‌توانند انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی و بین‌المللی که در رستوران‌های مختلف این هتل سرو می‌شود، میل کنند. رستوران هتل پارسیان اوین شامل رستوران پردیس، آشکده، رستوران آبشار (فضای باز)، و رستوران چینی است که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.
1- رستوران پردیس
رستوران اصلی هتل اوین رستوران پردیس است. فضای این رستوران بسیار زیبا با معماری و طراحی داخلی چشمگیر و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه هر روزه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان هتل است. روزانه بهترین سرآشپزها و کادر حرفه‌ای در این رستوران غذاهایی با کیفیت و با طعم‌هایی فراموش‌نشدنی را برای مهمان آماده می‌کنند. صبحانه‌های معروف هتل اوین در رستوران پردیس سرو می‌شود.
2- رستوران آبشار
رستوران آبشار، رستوران فصلی این هتل است که در تابستان فعالیت می‌کند. این رستوران در محوطه اطراف استخر روباز هتل، قرار گرفته و دارای فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش برای صرف یک وعده غذای خوشمزه است. از سالیان دور و هم‌زمان با آغاز به کار هتل اوین رستوران آبشار نیز همواره پذیرای مهمانان خود در محیطی آرام و فرح‌بخش بوده است. منوی منحصربه‌فرد این رستوران شامل غذاهای گریل و سرخ شده، با بهترین کیفیت است.
3- رستوران چینی
پس از بازسازی هتل و در سال ۱۳۸۵، یک رستوران چینی هم به جمع رستوران‌های این هتل پیوست. رستوران چینی در کنار فضای لوکس و بسیار شیک با اِلمان‌ها و نشانه‌های فرهنگ چینی دکور شده است. پرسنل بسیار مجرب و آموزش‌دیده به همراه شف های ماهر، بهترین و محبوب‌ترین غذاهای چینی را برای مهمانان آماده می‌کنند. اگر اهل تجربه طعم‌های متنوع باشید، می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران و با صرف یک وعده غذای اصیل چینی سپری کنید.
4- آشکده
آشکده هر روز از ساعت ۴ عصر تا ۴ صبح انواع آش‌های ایرانی مانند آش رشته و آش دوغ، در کنار چای و دم‌نوش‌های مختلف در استکان‌های کمر باریک و نوستالژیک سرو می‌کند. طراحی داخلی فضای این رستوران به سبک سنتی و کاملاً ایرانی است و محیطی دنج و فراموش‌نشدنی برای مهمانان ایجاد کرده است.

معرفی سالن‌‌های برگزاری همایش‌‌ها، جلسات و عروسی‌‌ها در هتل اوین

سالن کنفرانس هتل پارسیان اوین تهران می‌توان گفت علاوه بر رستوران‌های متنوع، سالن‌های تشریفات و برگزاری مراسم این هتل یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین امتیازات آن است. ساختمان تشریفات این هتل یک بنای مجلل و مجزا از بنای اصلی هتل است.
سالن‌های کوه نور
دو سالن کوه نور 1 و کوه نور 2 در ساختمان تشریفات در دو طبقه با طراحی مدرن و منحصر به فرد، جای گرفته‌اند. ظرفیت هر یک از این سالن‌ها در چیدمان‌های مختلف بین 200 تا ۷۰۰ نفر است و می‌تواند برای مراسمات پرجمعیت بسیار مطلوب و ایده آل باشد. تزئین زیبای میز و صندلی‌ها به همراه گل‌آرایی‌های هنرمندانه و نورپردازی عالی این سالن‌ها را آماده برگزاری هر گونه مراسم عقد، عروسی و نامزدی می‌کند. ضمناً در رزرو هتل پارسیان اوین تهران برای عروسی‌ها و جهت پذیرایی از مهمانان، بهترین منو غذاهای لذیذ و رنگارنگ قابل سفارش است.
سالن کارون
در ساختمان اصلی هتل نیز سالن کارون با ظرفیت 150 نفر و اتاق جلسات با ظرفیت 12 نفر برای برگزاری مراسمات کم‌جمعیت‌تر ایجاد شده است. با وجود صندلی‌هایی راحت و سیستم صوتی مناسب این سالن مناسب
برگزاری نشست‌ها و همایش‌های کوچک است.
اتاق جلسات
اتاق جلسات می‌تواند برای مهمانانی که با اهداف کاری به این هتل سفر کرده‌اند مورد استفاده قرار بگیرد. این اتاق با LCD و اینترنت وای‌فای تجهیز شده است.

امکانات هتل پارسیان اوین

فروشگاه هتل پارسیان اوین تهران
غرفه‌های تجاری
فروشگاه‌ها و غرفه‌های تجاری مختلف نیز در این هتل برای رفاه حال مهمانان ایجاد شده است. به این ترتیب مهمانان می‌توانند بدون نیاز به خروج از هتل مایحتاج مورد نیاز خود از قبیل محصولات و خدمات را تأمین کنند. در این غرفه‌ها، آرایشگاه مردانه، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری، مواد غذایی و خواروبار، قنادی، گلیم و فرش دستباف، تابلوفرش، عطر و ادکلن آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری و نمایندگی خدمات مخابراتی ایرانسل در دسترس است.
ضمناً مهمانان مقیم در هتل می‌توانند از غرفه‌های گیفت شاپ تجاری سوغاتی‌ها و صنایع‌دستی متنوعی نیز تهیه کنند.
در این بخش آجیل و خشکبار، صنایع دستی و طلا و جواهر به فروش می‌رسد.
تاکسی سرویس
خدمات تاکسی سرویس یکی از بهترین خدماتی است که هتل‌ها به مهمانان ارائه می‌کنند. در هتل اوین تاکسی سرویس به صورت ۲۴ ساعته و هر روز هفته آماده ارائه خدمات به مهمانان مقیم هتل است. خدمات ذیل از طریق تاکسی سرویس ارائه می‌شوند:
ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت
استقبال رسمی و تشریفات فرودگاهی
اجاره انواع خودروهای تشریفاتی و مدرن
اجاره انواع خودروهای گروهی (اتوبوس، مینی‌بوس و ون)
پارکینگ
پارکینگ روباز هتل اوین که مساحت بالا و گنجایش نامحدود دارد به مهمانان مقیم هتل، مهمانان تالار تشریفات و همچنین مهمانان کافه و رستوران این اجازه را می‌دهد تا بدون دغدغه پارکینگ از خدمات متنوع داخل هتل به راحتی استفاده کنند.
خشک‌شویی و خانه‌داری
از دیگر امکانات بسیار مهم هتل‌ها بخش خشک‌شویی و خانه‌داری آن است. تمامی خدمات مرتبط با همین‌طور نظافت اتاق‌ها، شست‌وشو و اتو کردن لباس‌‌ها توسط این بخش ارائه می شود.
استخر روباز
استخر روباز و بزرگ این هتل یکی از مشهورترین بخش‌های آن از قدیم‌الایام تا کنون بوده است. در فصول گرم سال می‌توانند به این استخر روباز مراجعه کنند و اوقات خوشی را در استخر و محوطه آن سپری کنند.
قنادی
قنادی پارسوا یک قنادی محبوب و حرفه‌ای است که در داخل هتل اوین مستقر است. این قنادی هم سفارش‌های کیک شیرینی و دسر را برای مراسماتی که در هتل برگزار می‌کنید، آماده می‌کند و هم به تمام مهمانان مقیم هتل انواع دسر کیک و شیرینی خوشمزه را ارائه می‌کند.
روم سرویس
روم سرویس 24 ساعته آماده است تا در هر زمانی از شبانه‌روز که خود یا همراهانتان احساس گرسنگی یا تشنگی کردید غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را برایتان آماده کند. بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید از منو سفارش داده و در اتاق خود نوش جان کنید.
خدمات عکاسی و فیلم‌برداری
در داخل هتل یک غرفه عکاسی و فیلم‌برداری نیز مستقر شده است. مهمانانی که مراسمی نظیر تولد، نامزدی، عروسی یا همایش‌های‌ خود را در سالن‌های هتل اوین برگزار می‌کنند، می‌توانند از خدمات این غرفه برای عکاسی و فیلم‌برداری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنند.
آرایشگاه مردانه
خدمات آرایشگری برای آقایان در داخل هتل فراهم شده است که می‌توانند با مراجعه به غرفه آرایشگاه از آن استفاده کنند. این می‌تواند برای مهمانانی که قصد شرکت در جلسات و قرارهای کاری را دارند بسیار مطلوب باشد. تمام خدمات مربوط به پیرایش و آراستن موی آقایان و همچنین خدمات مراقبت از پوست و پاک‌سازی با بهترین مواد با کیفیت و توسط کادر مجرب انجام می‌پذیرد.
فروشگاه فرش و گلیم
این فروشگاه می‌تواند بسیار مورد علاقه مهمانان خارجی باشد که به ایران سفر کرده‌اند و قصد خرید صنایع دستی نفیس ایران را دارند. توصیه می‌کنیم حتماً در طول اقامت خود سری هم به این غرفه بزنید و انواع فرش و گلیم دستباف ایران را با بیشترین تنوع رنگ و طرح از نزدیک ببینید.

جاذبه‌‌های گردشگری اطراف هتل اوین تهران

استخر هتل پارسیان اوین تهران با اقامت در هتل اوین به راحتی می‌توانید به نقاط ذیل در زمان کوتاه دسترسی داشته باشید:
خیابان ولیعصر
بازار تجریش
برج میلاد
نمایشگاه بین‌المللی تهران
کاخ سعدآباد
میدان تجریش
تله‌کابین توچال
کاخ موزه سبز
پل طبیعت تهران
موزه ملی ایران
پارک ملت تهران
کاخ سعدآباد
پارک آب و آتش تهران
پارک ژوراسیک تهران

قوانین هتل پارسیان اوین

ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 است.
ساعت ورود به اتاق هر روز ساعت 14 به بعد است.
پذیرش خانم‌‌های مجرد با ارائه شناسنامه بلامانع است.
پذیرش زوج‌ها با ارائه شناسنامه و یا صیغه نامه معتبر امکان‌پذیر است.
همراه داشتن پاسپورت و یا مدارک شناسایی برای پذیرش در هتل ضروری‌ است.
اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان بوده و هزینه اقامت کودکان بالای 6 سال معادل یک نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو هتل اوین تهران برای چه افرادی مناسب است؟

مهمانانی که قصد سفر به تهران برای اهداف کاری را دارند برای مثال می‌خواهند در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت کنند و یا در کنفرانس‌های کاری و سازمانی شرکت کنند، از اقامت در چنین هتل مجهزی نهایت لذت را خواهند برد.
ضمناً هتل اوین برای برگزاری انواع مراسم‌‌ها، کنفرانس‌‌ها و جشن‌‌های عروسی بسیار مناسب و ایده ال است. سازمان‌‌ها و مدیران برای اقامت مهمانان داخلی و خارجی خود و همچنین کارکنان سایر شهرها می‌توانند اتاق‌های مختلف این هتل را رزرو کنند.

چرا هتل اوین تهران جزو از بهترین هتل‌‌های چهار ستاره تهران به شمار می‌آید؟

هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران در صنعت هتلداری سابقه‌ای طولانی دارد. حسن شهرتی که این هتل در طول زمان به دست آورده است برای مهمانان جدید نیز اعتماد بیشتری جهت استفاده از خدمات و امکانات هتل ایجاد کرده است. امکانات و خدمات بسیار خوب که توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده ارائه می‌شود، به همراه موقعیت مکانی عالی مطلوب هتل در کنار آب و هوای مطلوب منطقه این هتل را برای تمام افراد و گروه‌ها به یک انتخاب ایده‌ال تبدیل کرده است. فارغ از این که با چه هدفی به شهر تهران سفر می‌کنید و مدت اقامت شما چقدر است، قطعاً می‌توانید اتاقی متناسب با نیاز خود در این هتل بیابید.

آدرس هتل اوین

فضای باز هتل پارسیان اوین تهران
هتل پارسیان اوین در تهران و در شمال این شهر قرار دارد. این هتل در تقاطع اتوبان یادگار امام و اتوبان چمران واقع شده است. موقعیت مکانی عالی هتل، به مهمانان مقیم هتل کمک می‌کند تا به مراکز مهم به خصوص در شمال شهر تهران به سادگی و سرعت دسترسی پیدا کنند. ضمن این که از طریق همین دو اتوبان می‌توان به سایر نقاط مهم شهر نیز دسترسی پیدا کرد.

رزرو هتل پارسیان اوین در تهران

این هتل لوکس و مجلل همواره به سادگی قابل رزرو مهمانان محترمی است که قصد سفر به تهران را دارند. پیشنهاد ما این است که پس از بررسی انواع مختلف اتاق‌ها و با توجه به بودجه، تعداد همراهان و همچنین مدت اقامت برای رزرو اتاق اقدام کنید. ضمناً می‌توانید نظرات مهمانان قبلی را نیز بررسی کنید تا انتظارات واقع‌بینانه‌تری نسبت به کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در هتل داشته باشید. می‌توانید جهت رزرو هتل پارسیان اوین تهران از بخش رزرو هتل در وب‌سایت ایران هتل اقدام کنید و در صورتی که به اطلاعات خاصی پیش از رزرواسیون نیاز دارید، با کارشناسان مجموعه ایران هتل تماس بگیرید و سپس با خیالی آسوده به رزرو اتاق خود بپردازید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اجاره یک پنت هاوس با تم رنگین کمانی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر