لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بوتیک هتل‌ های شیراز | اقامتی فراموش نشدنی در شهر شاعرانه شیراز
معرفی بوتیک هتل‌ های شیراز

معرفی بوتیک هتل‌ های شیراز | اقامتی فراموش نشدنی در شهر شاعرانه شیراز

هتل بوتیک ‌های شیراز بسیار متنوع هستند که می‌توانید از بین آن‌ها اتاق مورد نظر خود را رزرو کرده و از اقامت در فضاهای سنتی که تداعی‌گر تاریخ و فرهنگ و سبک زندگی پیشینیان است، لذت ببرید. ممکن است برای اقامت خود هتل‌هایی مجللی مثل هتل زندیه شیراز را انتخاب کرده باشید، اما می‌توانید برای یک شب هم که شده، اتاقی در یک هتل بوتیک در شیراز رزرو کنید.
هتل‌ های شیراز دسته‌بندی‌های مختلفی دارند و هتل بوتیک‌ها از انواع محبوب اقامتگاه‌ها محسوب می‌شوند. معمولاً از ویژگی‌های هتل بوتیک‌ها این است که بزرگ نیستند و ظرفیت محدودی دارند، از اعتبار و استاندارد خوبی برخوردار هستند، ظاهر متفاوت و متمایزی دارند و در آن‌ها از سمبل‌های فرهنگی و محلی استفاده شده است. در این صفحه به معرفی این هتل بوتیک‌ها در شهر شیراز می‌پردازیم تا با آن‌ها آشنا شوید و در صورتی که اتاقی در هتل‌های مجلل مثل هتل هما، هتل الیزه و یا هتل چمران شیراز رزرو می‌کنید در صورت تمایل برنامه‌ای هم برای یک شب اقامت در این هتل بوتیک‌ها بچینید.

لیست بوتیک هتل‌های شیراز

هتل بوتیک داروش شیراز

اقامتگاه سنتی یک ستاره داروش دارای 8 اتاق است و از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است. قدمت بنای این هتل که یک خانه قدیمی است به دوره قاجار برمی‌گردد. از مزایای رزرو اتاق در این هتل دسترسی به اماکن و جاذبه‌های گردشگری بقعه بی‌بی دختران، بازار و حمام وکیل، خانه فروغ الملک و حرم شاه‌چراغ است.
آدرس هتل بوتیک داروش شیراز: شیراز – خیابان 9 دی – کوچه سرباغ- پلاک 118

هتل بوتیک درب شازده شیراز

هتل بوتیک درب شازده این هتل دارای هفت اتاق است. بنای ساختمان هتل متعلق به دوره قاجار است. این هتل با انواع اتاق‌های مجلل، کافه کوچک، باغ خصوصی و حمام سنتی همه‌روزه پذیرای گردشگران است. از مزایای رزرو این هتل دسترسی راحت به ارگ کریم‌خان، میدان توپخانه، بازار و مسجد وکیل مجموعه زندیه، و آرامگاه عارف بزرگ عبدالله‌ بن خفیف است.
جالب است بدانید در لیست هتل بوتیک‌هایی که به گزارش سی‌ان‌ان و از منظر گردشگران خارجی، بهترین هتل بوتیک‌های ایران هستند، نام هتل درب شازده شیراز نیز به چشم می‌خورد.
آدرس هتل درب شازده شیراز: شیراز، خیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل.

بوتیک هتل راوی شیراز

بوتیک هتل راوی شیراز بوتیک هتل راوی در استان فارس یک خانه تاریخی ۲۳۰ساله است که از سال 1399 به هتل تبدیل شده و در حال فعالیت است. این هتل دارای شش اتاق بوده و 20 نفر ظرفیت دارد. از مزایای رزرو این هتل دسترسی آسان به شاه‌چراغ، حافظیه، سعدیه و باغ ارم است.
آدرس بوتیک هتل راوی شیراز: شیراز، خیابان حضرتی، نبش مجتمع تجاری شهر

بوتیک هتل ایران‌مهر شیراز

بوتیک هتل ایران‌مهر شیراز این هتل در خیابان زند واقع شده و با 14 اتاق و ظرفیت 38 نفر پذیرای مهمانان است. از مزایای رزرو این هتل فاصله نزدیک تا شاهچراغ، باغ ارم، حافظیه و باغ دلگشا است.
آدرس بوتیک هتل ایران‌مهر شیراز: خیابان زند، کوچه 25، فرعی 25.1، فرعی دوم

هتل سنتی عمارت فیل شیراز

هتل سنتی عمارت فیل شیراز این هتل که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد دارای 3 سوئیت و 4 اتاق است. هر یک از سوئیت‌ها امکانات متمایزی به نسبت دیگری دارد. از مزایای رزرو اتاق در این هتل دسترسی راحت به خانه زینت الملک، باغ نارنجستان قوام، مسجد وکیل، بازار وکیل، مسجد جامع عتیق و شاه‌چراغ است.
آدرس هتل سنتی عمارت فیل شیراز: خيابان زند، كوچه ١١، دروازه سعدى

هتل سنتی تابش شیراز

هتل سنتی تابش شیراز این اقامتگاه یک خانه سنتی و جزو آثار ثبت ملی است که پس از مرمت و بازسازی از سال 1401 پذیرای مهمانان است. این هتل دارای 7 اتاق و ظرفیت 20 نفر است. از مزایای رزرو اتاق در این هتل، فاصله کم تا پایانه مسافربری شیراز، شاه‌چراغ، مسجد نصیرالملک، ارگ کریم‌خان، حافظیه و باغ ارم است.
آدرس هتل سنتی تابش شیراز: شیراز ، سه راه نمازی، به سمت حرم شاه‌چراغ، کوچه اول

هتل سنتی پنج دری شیراز

هتل سنتی پنج دری شیراز این بنا که 120 سال قدمت دارد از سال 1397 مرمت شده و با 10 اتاق با ظرفیت‌های متنوع از دو تخته تا 5 تخته، با ظرفیت کلی 32 نفر پذیرای گردشگران است. از مزایای رزرو این هتل دسترسی راحت به شاه‌چراغ، باغ ارم، باغ دلگشا، حافظیه و باغ عفیف آباد است.
آدرس هتل سنتی پنج دری شیراز : شیراز ، خیابان 9 دی، روبروی پارکینگ عمومی زائر، داخل گذرهفت پیچ

بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار شیراز این خانه قاجاری با قدمت 180 سال، از سال 1399 در قالب هتل مشغول فعالیت است. در کل هتل دارای 9 اتاق و ظرفیت 20 نفر است. از مزایای رزرو این هتل فاصله نزدیک تا آرامگاه سیبویه، شاه‌چراغ، حافظیه و باغ ارم است.
آدرس بوتیک هتل گل بهار شیراز: شیراز ، بلوار سیبویه، محله سنگ سیاه

هتل مونت قلات شیراز

هتل مونت قلات شیراز
این هتل که در روستای قلات واقع شده است، با اتاقهای متنوع در مجموع ظرفیت پذیرش 45 نفر گردشگر را دارد. از مزایای رزرو این هتل دسترسی راحت به چشمه جوشک و کلیسای قدیمی قلات است.
آدرس هتل مونت قلات شیراز: شیراز، روستای قلات، بافت قدیم قلات، مسیر آبشار، کوچه امامزاده

هتل سنتی نیایش شیراز

هتل سنتی نیایش شیراز این اقامتگاه یک خانه تاریخی است که در سال 1385 به عنوان هتل افتتاح شده است. این هتل دارای 5 ساختمان با اتاق‌های متنوع است و ظرفیت پذیرش 200 نفر را دارد. از مزایای رزرو این هتل فاصله نزدیک تا شاهچراغ، ارگ کریم‌خان و بازار وکیل است.
آدرس هتل سنتی نیایش شیراز: شیراز ، سه راه نمازی به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسی

اقامتگاه سنتی بوتیک آلان

اقامتگاه سنتی بوتیک آلان اقامتگاه سنتی یک ستاره بوتیک آلان در واقع خانه‌ای قدیمی و در داخل بافت شهر شیراز است. موقعیت مکانی این اقامتگاه باعث می‌شود تا مهمانان آن دسترسی راحتی به جاذبه‌هایی از قبیل باغ نارنجستان قوام، حرم حضرت شاه‌چراغ، مسجد نصیرالملک، مجموعه زندیه و ارگ کریم‌خان داشته باشند.
آدرس اقامتگاه سنتی بوتیک آلان: شیراز – خیابان لطفعلی خان زند – گود عربان – کوچه 36- پشت مسجد شیخ علی

اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز

اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز این اقامتگاه با 8 اتاق دو تخته ظرفیت پذیرش 16 نفر مهمان را دارد. از مزایای رزرو اتاق در این هتل دسترسی راحت به شاه‌چراغ، ارگ کریم‌خان، باغ دلگشا، حافظیه و سعدیه است.
آدرس اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز: شیراز، شاه‌چراغ، اول خیابان حضرتی، کوچه 28 حضرتی، نبش حضرتی 28.3

اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

آدرس اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز: شیراز – سه‌راه نمازی – ابتدای بلوار دستغیب – کوچه 4- انتهای کوچه سمت راست – جنب خانه فروغ الملک

اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز: شیراز – خیابان زند – کوچه 7- فرعی 8/7 – پلاک 65

هتل بوتیک ایران‌مهر شیراز

آدرس هتل بوتیک ایران‌مهر شیراز: شیراز – بازار وکیل – کوچه جنب سرای مشیر – انتهای کوچه – سمت راست

هتل اسکرو شیراز

بوتیک هتل یک ستاره اسکرو شیراز از جدیدترین اقامتگاه‌های شیراز است که در سال 1400 افتتاح شده است.
آدرس هتل اسکرو شیراز: شیراز – خیابان کریم‌خان زند – جنب بازار وکیل شمالی
سخن پایانی:
فراموش نکنید که مانند رزرواسیون اتاق در هر هتل دیگری، مانند هتل بزرگ شیراز، رزرو هتل بوتیک ‌های شیراز نیز بهتر است در اسرع وقت انجام شود تا بتوانید گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید. ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل‌ های شیراز و هتل بوتیک ها بهترین گزینه برای شماست. شما می‌توانید انواع هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین آنها را با توجه به بودجه و ظرفیت موجود انتخاب نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز با عکس و آدرس دقیق
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر