لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> شهربازی لونا پارک شیراز
لونا پارک شیراز – تجربه آدرنالین وصف نشدنی

شهربازی لونا پارک شیراز

 

لونا پارک شیراز کجاست؟ شیراز تنها شهری از مملو از آثار تاریخی و باغ‌های قدیمی نیست؛ بلکه شهری برای تمام سلیقه‌هاست. همه‌ی افرادی که به شیراز سفر می‌کنند، قطعا در کنار بازدید از جاهای دیدنی شیراز، تمایل دارند تا از پارک‌های متنوع و هیجان انگیز آن نیز بازدید به عمل بیاورند. اگر شما هم از میان هتل های شیراز، محل اقامت خود را انتخاب کرده‌اید، با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین پارک‌های این شهر آشنا کنیم تا در طول اقامت خود در این شهر بتوانید از آن بهره ببرید.
این مقاله با دیگر مقالات سایت که در مورد شهر رویایی و شاعرانه شیراز نوشته شده است، متفاوت است. جاهای دیدنی شیراز بی‌شمار است؛ اما هنگامی که به همراه خانواده سفر می‌کنید و می‌خواهید قدری هیجان را تجربه کنید، بدون شک به سراغ پارک و شهر بازی می‌روید. لونا پارک شیراز یکی از آن پارک‌هایی است که قطعا شما از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد.

لونا پارک شیراز کجاست؟

آدرس لونا پارک شیراز واقع در بزرگراه جمهوری اسلامی، بولوار آیت الله ربانی، جنب دروازه قرآن، مقابل دادگاه انقلاب است. این پارک به هتل بزرگ شیراز بسیار نزدیک است، در نتیجه اگر در این هتل اقامت دارید، رفتن به این پارک را اصلا از دست ندهید. بدون شک تجربه بازی در شهربازی لونا پارک شیراز در ذهن شما و خانواده‌تان به خوبی ثبت خواهد شد.

ساعت کاری لونا پارک شیراز

ساعت کاری لونا پارک شیراز از ساعت 8 صبح تا 12 شب می‌باشد. البته در ایام تعطیل مانند عید نوروز و یا ایام پیک ساعت کاری لونا پارک شیراز، طولانی‌تر نیز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد. البته این ساعت کاری، برای تمام فصول سال به جز زمستان است؛ زیرا در فصل زمستان شهربازی تعطیل است.
لونا پارک شیراز در طی سالهای اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا تعطیل بوده است و مجددا بعد از انجام واکسیناسیون سراسری مجددا فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای مهمانان عزیز از سراسر ایران و شیرازی‌های مقیم است.

معرفی لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز قدمتی 30 ساله دارد و هنوز جزو بهترین پارک های شیراز محسوب می‌شود. این پارک دارای یک شهر بازی مهیج است و به دلیل قرار گرفتن آن در کوهپایه از مناظر طبیعی فوق‌‌العاده‌ای برخوردار است؛ به طوری که شما می‌توانید منظره شهر را نیز از این پارک تماشا کنید.
یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت لونا پارک شیراز، پیشرو بودن آن در زمینه وارد کردن دستگاه‌های هیجان انگیز از خارج کشور است. مهیج‌ترین دستگاه‌های تفریحی در این پارک وجود دارند و سالیان سال است که شادی آور مردم ایران زمین هستند. از نکات قابل توجه این مجموعه وجود دستگاه‌های بازی برای تمام سنین است. بخشی از پارک برای بانوان به صورت سرپوشیده در نظر گرفته شده است تا آنها با راحتی بیشتری بتوانند از ساعاتی که در لونا پارک حضور دارند، استفاده کنند.
جوانان و کودکان طرفدار لونا پارک هستند؛ زیرا دستگاه‌های هیجان انگیز آن باعث ترشح آدرنالین میشود و درست این چیزی‌ است که جوانان به آن علاقه دارند و از آن لذت می‌برند. کودکان نیز با دیدن وسایل بازی متنوع شگفت زده و عاشق شهربازی لونا پارک شیراز می‌شوند.

وسایل بازی شهربازی لونا پارک شیراز

لیزر تگ لونا پارک
همانطور که گفتیم، لونا پارک دارای وسایل بازی متنوع و مهیج برای تمام سنین است. شما اگر به همراه دوستان و یا خانواده به این شهر بازی می‌روید اصلا نبایست نگران باشید؛ زیرا تنوع وسایل باعث می‌شود تا تمامی اعضای خانواده بتوانند از بازی‌های متناسب با سن خود استفاده نمایند. در این بخش می‌خواهیم تا معروف‌ترین و مهیج‌ترین بخش‌های این شهربازی را به صورت جداگانه شرح دهیم.

تونل وحشت لونا پارک شیراز

تونل وحشت یکی از مهیج‌ترین قسمت‌های شهربازی است. قطعا اگر از افرادی که به لونا پارک شیراز رفته‌اند، سوال کنید؛ بدون شک به این مسئله اشاره خواهند کرد. تونل وحشت شامل چندین دالان و سالن ترسناک و تو در تو است که بایستی برای انجام بازی از آنها عبور کنید.
یکی از نکات مثبت این بازی این است که بایستی آن را به صورت گروهی انجام دهید و همین مسئله هیجان شما را چندین برابر می‌کند. این بازی فرصت خوبی برای محک زدن شجاعت و جسارت خودتان و همراهی‌‌های شما نیز هست و باعث می‌شود شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کنید.

قلعه بادی لونا پارک شیراز

یکی از دغدغه‌های والدین ایجاد کردن شرایطی است که بتواند کودک آنها را سرگرم کند و اوقات خوشی را برای آن رقم بزند. خوشبختانه لونا پارک این مسئله را حل کرده است. قلعه بادی بزرگی برای کودکان در قسمتی از شهربازی در نظر گرفته شده است. این قلعه استاندارد بوده و می‌تواند ساعت‌ها کودک شما را سرگرم کند؛ بدون اینکه شما نگرانی بابت آسیب به کودک‌تان داشته باشید.

پینت بال لونا پارک شیراز

پینت بال لونا پارک شیراز نوبت به یکی دیگر از بازی‌های گروهی و هیجان انگیز می‌رسد. بدون شک پینت بال یکی از آنهاست. گواه این مسئله وجود این بازی در اکثر شهربازی‌های مفرح و به روز ایران است. پینت بال یک بازی تیمی است که در آن دو گروه مختلف با تعداد مساوی به یکدیگر حمله می‌کنند و برای این کار از اسلحه‌های مخصوص با گلوله‌های رنگی استفاده می‌کنند.
پینت‌بال یک کار گروهی و تلاش برای بقا و زنده‌ ماندن است. نگران گلوله‌های رنگی نباشید؛ زیرا لباس‌های مخصوص در اختیار شما قرار می‌دهند و صورت شما با کلاه و ماسک مخصوص پوشیده می‌شود. به تنها چیزی که بایستی فکر کنید دفاع از خود و حمله به دشمن در زمان‌های مناسب است.

لیزر تگ در لونا پارک شیراز

لیزر تگ نیز درست مانند بازی پینت‌بال است با این تفاوت که در آن از اسلحه‌های مخصوص با لیزرهای رنگی استفاده می‌شود و خبری از گلوله‌های رنگی نیست. در بازی لیزر نیز شما بایستی به دنبال حمله و دفاع از خود باشید و استراتژی‌های پیشروی را تدوین کنید.
این بازی برخلاف پینت بال دارای محدودیت سنی است و افراد بالای 12 سال تنها می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. افراد با سن کمتر به دلیل اینکه نمی‌توانند به راحتی از اسلحه استفاده کنند، از شرکت در این بازی محروم هستند.

چرخ و فلک لونا پارک شیراز

اگر می‌خواهید تمام شهر شیراز را از بالا تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما چرخ و فلک لونا پارک را امتحان کنید. این چرخ و فلک ارتفاع بسیار زیادی دارد و برای یک تفریح خانوادگی گزینه مناسبی می‌باشد. اگر از دروازه قرآن شیراز عبور کنید، حتما این چرخ و فلک را میبینید.

رنجر لونا پارک شیراز

رنجر لونا پارک شیراز یکی از مهیج ترین وسایل بازی این پارک است که تجربه وصف نشدنی از ترشح آدرنالین را برای شما به ارمغان می‌آورد. این وسیله بازی برای بزرگسالان می‌باشد و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی و همینطور خانم‌های باردار نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

سرسره آبشاری لونا پارک شیراز

سرسره آبشاری لونا پارک شیراز سرسره آبشاری پارک لونا یکی از مرتفع‌ترین سرسره‌هایی است که حتما تا به حال سوار شده‌اید. این سرسره موج دار بسیار هیجان انگیز اما در عین حال بسیار ایمن است و برای تمامی رده‌های سنی قابل استفاده می‌باشد. ترس از ارتفاع را کنار بگذارید و در کنار عزیزان‌تان حداقل یک بار آن را امتحان کنید! برای استفاده از این سرسره بایستی از پارچه های کنفی مخصوص استفاده کنید تا اصطکاک ایجاد نشود و به راحتی بتوانید سر بخورید!

دیگر بازی‌های هیجان انگیز لونا پارک شیراز

وسایل بازی شهربازی لونا پارک شیراز
قطعا بازی‌های مهیج شهربازی لونا پارک محدود به مواردی که بالاتر به آنها اشاره کرده‌ایم؛ نمیشود. از دیگر بازی‌های هیجان انگیز این پارک می‌توان به صندلی پرنده، دراگون رنجر، بشقاب پرنده، قطار، آکروجت، چرخش فضایی و … اشاره کرد. برخی از این وسایل بازی دارای محدودیت هستند و بیماران قلبی، خانم‌های باردار و افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

بازی‌های مناسب کودکان

بدون شک کودکان یکی از مهم‌ترین دلایل ما از رفتن به پارک و شهربازی هستند؛ در نتیجه فراهم کردن شرایطی که بتواند آنها را سرگرم کند و خاطره‌‌ای خوش برای آنها به یادگار بگذارد، بسیار مهم است. بهترین وسایل بازی برای کودکان و نوجوانان عبارت‌اند از: الاکلنگ، دایناسور، موتور پلیس، میمون گردون، ماشین مسابقه، تانک و … .

فضای اختصاصی بانوان در لونا پارک شیراز

در داخل فضای پارک لونا قسمتی سرپوشیده برای بانوان در نظر گرفته شده است تا آنها با هر پوششی که مدنظر دارند بتوانند آزادانه در پارک به تفریح بپردازند. البته این قسمت در بسیاری از پارک های مهم در سراسر کشور وجود دارد و علت این امر راحتی هرچه بیشتر بانوان و استفاده حداکثری از فضا است.

بهترین زمان رفتن به لونا پارک

چرخ و فلک لونا پارک لونا پارک شیراز در تمامی فصول سال به جز زمستان باز است؛ اما در مواقعی مانند تابستان و عید نوروز به شلوغ‌ترین حالت خود می‌رسد. اگر شما اهل شیراز هستید، می‌توانید در مواقعی غیر از ایام نام برده شده به لونا پارک بروید؛ اما اگر مسافر هستید، بایستی بدانید این شلوغی نیز بخشی از هیجان بازی است که بایستی آن را قبول کنید.
فصل تابستان و تیر ماه گرم‌ترین ماه در شیراز و فصل بهار، فروردین و اردیبهشت بهترین زمان سفر به شیراز و استفاده از تفریحات آن است. لونا پارک در قسمتی از شهر که آب و هوای خوبی دارد، قرار دارد؛ در نتیجه بعد از ظهر و شب بهترین زمان برای رفتن به آنجا است.

جاهای دیدنی نزدیک لونا پارک شیراز

در این بخش می‌توانید جاهای دیدنی که نزدیک به لونا پارک هستند را مشاهده کنید. بدون شک اطلاع از این موضوع می‌تواند به شما در جهت برنامه‌ریزی بهتر سفر کمک کند.
• دروازه قرآن
• آرامگاه خواجوی کرمانی
• آرامگاه باباکوهی
• باغ جهان نما
• آبشار شیراز
• موزه هفت تنان
• گهواره دید شیراز

اقامت در بهترین هتل های شیراز و نزدیک به لونا پارک شیراز

لونا پارک همانطور که گفتیم در دامنه کوه و در نزدیکی هتل بزرگ شیراز و دروازه قرآن قرار دارد. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید از بین سایر هتل‌های 5 ستاره شیراز مثل هتل چمران شیراز و یا هتل هما و زندیه انتخاب کنید.
ایران هتل آنلاین در زمینه رزرو هتل می‌تواند شما را یاری کند. بهترین هتل‌های 5 ستاره و چهار ستاره و همینطور هتل آپارتمان را می‌توانید به پشتوانه 13 سال فعالیت ایران هتل آنلاین در فضای آنلاین به راحتی و با چند کلیک ساده رزرو نمایید. ما در تمامی مراحل رزرو هتل در کنار شما هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

بهترین رستوران نزدیک به پارک لونا شیراز

نزدیک رستوران به پارک لونا شیراز لونا پارک شیراز در دامنه کوه باباکوهی قرار دارد و اطراف آن رستوران‌ها و فست فودهای زیادی وجود دارد؛ اما ما در این بخش می‌خواهیم تا بهترین و نزدیک‌ترین رستوران به لونا پارک را به شما معرفی کنیم. رستوران شاندیز شعبه شیراز یکی از بهترین رستوران‌ های شیراز است که در نزدیکی این پارک قرار دارد.
ادرس دقیق رستوران شاندیز در واقع جنب ورودی پارکینگ پارک لونا است و دسترسی به آن بسیار ساده می‌باشد. این رستوران دارای فضای باز بسیار زیبا و همینطور آلاچیق‌ها و تخت‌های سرپوشیده است. شما با نشستن در این فضا می‌توانید منظره شهر شیراز را به خوبی مشاهده کنید به گونه ای که انگار شهر در زیر پای شما قرار دارد.
از دیگر ویژگی‌های قابل توجه رستوران شاندیز شیراز، وجود تخت‌های VIP، موسیقی زنده و کیفیت غذای فوق‌العاده آن است. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت 12 الی 16 برای صرف نهار و از ساعت 19 الی 24 برای صرف شام به این رستوران دوست داشتنی مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها رستوران به طبع شلوغ‌تر از روزهای عادی می‌باشد.

 

4.9/5 - (50 امتیاز)
پارک مینیاتوری مشهد - تمدنی بزرگ در مقیاسی کوچک
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر