لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش
مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش

مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش

مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش را در این مقاله می‌خوانید. کیش یکی از جزایر زیبا در جنوب ایران است که در خلیج فارس قرار دارد. این جزیره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران شناخته می‌شود. کیش با طبیعت زیبا، شن‌های سفید، آب زیرزمینی و مناظر خیره‌کننده، توریست‌ها را به خود جذب می‌کند.

اگر برای تعطیلات برنامه‌ریزی کردید، حتما سفر به جزیره را در لیست خودتان داشته باشید. کیش در کنار تمام امکانات تفریحی هتل‌های خوبی نیز دارد. در ادامه شما را با دو هتل لیلیوم و پارمیدا از بهترین هتل های کیش آشنا می‌کنیم.

معرفی هتل پارمیدا

نمای ساختمان هتل پارمیدا کیش

در اواخر سال ۱۳۹۳ هتل پنج ستاره پارمیدا به بهره برداری رسید و هم اکنون این هتل ۴ طبقه با مجموع ۸۱ باب فضای اقامتی میزبان مسافران است. علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب و پرسنلی مجرب، هتل با مراکز تجاری نیز فاصله‌ی کمی داشته و به عنوان یکی از هتل‌های خوب کیش فعالیت می‌کند.

امکانات هتل پارمیدا

کافی شاپ هتل پارمیدا کیش

از مزایای نوساز بودن ساختمان این هتل 4 ستاره که بگذریم، هتل پارمیدا کیش امکانات رفاهی و خدمات کاملی را به میهمانانش ارائه می‌دهد. از جمله امکانات رفاهی که هتل پارمیدا دارد شامل یخچال، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن همایش، سالن کنفرانس، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، استخر، دوچرخه و اسکوتر در محوطه، فضای سبز، کافی شاپ، تلفن، تلویزیون، رستوران، پارکینگ (با ظرفیت ۳۰ خودرو).

واحدهای اقامتی هتل پارمیدا

اتاق چهار تخته هتل پارمیدا کیش

آنچه که باعث شده تا هتل پارمیدا کیش به یکی از برترین گزینه‌های اقامتی جزیره برای گردشگران تبدیل شود، برخورداری از واحدهای اقامتی لوکس و مدرنی بوده که چیدمان منحصربه‌فرد دارد. هتل پارمیدا کیش دارای ۸۱ باب واحد اقامتی بوده و میزبان شایسته‌ای برای مهمانان خود است. هتل اتاق‌های ۲ تخته تا ۳ تخته و سوئیت‌های معمولی ۳ نفره و سوئیت‌های رویال ۴ نفره دارد.

صنعت هتلداري، مشاغل را به ربات ها واگذار می نمايد
ادامه مطلب

اتاق دو تخته توئین هتل پارمیدا کیش

در دکوراسیون این اتاق‌ها از رنگ‌های گرم و دل‌نشینی استفاده شده است. داخل هر واحد، امکاناتی شامل رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، یخچال، مبلمان، میزتحریر، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، دراور، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی بکار رفته است.

حمام اتاق‌ها اختصاصی می‌باشد و به حوله، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی مجهز است. بعضی از این اتاق‌ها از بالکن برخوردار هستند که برخی از آن‌ها دارای دید خوبی به فضای سرسبز هتل و باغچه می‌باشند و یا چشم‌انداز ایده‌آلی از دریا از آن‌ها پیداست.

جاذبه های اطراف هتل پارمیدا

لابی هتل پارمیدا کیش

جزیره جذاب کیش علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و زیبایی که هر بیننده‌ای را مجذوب خودش می‌کند، مراکز خرید و مراکز تفریحی زیادی دارد که سالیانه علاقمندان بسیاری را به سوی این جزیره می‌کشاند. از همین رو مسافران هنگام انتخاب هتل به این موضوع دقت می‌کنند که هتل چقدر تا این مراکز دارای فاصله است و آیا می‌توانند دسترسی راحتی به این مراکز تفریحی و تجاری داشته باشند؟

از این لحاظ هتل پارمیدا کیش یک گزینه مناسب بوده چراکه به مراکز خرید مرجان، سارینا ۲،  زیتون، پردیس ۱و ۲، هایپر مارکت و کارتینگ نزدیک است. همچنین برای گشت زدن در جزیره نیز میهمانان این امکان را دارند تا از خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده استفاده کنند.

خدمات و امکانات رفاهی کامل، موقعیت مکانی عالی و پرسنلی ماهر و کارآزموده، باعث شده تا این هتل در جزیره کیش، جهت اقامتی دلچسب همراه با آسایش و آرامش گزینه مناسب و شایسته‌ای باشد.

معرفی هتل لیلیوم

نمای ساختمان هتل لیلیوم کیش

هتل بین المللی لیلیوم کیش در  سال ۱۳۹۷ با معماری کلاسیک و خاصش در کنار ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره کیش بنا شد. سازه اصلی ساختمان هتل در قالب یک ساختمان ۸ طبقه بوده که در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع  احداث شد.

بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد
ادامه مطلب

خوب است بدانید هتل لیلیوم از معدود هتل‌های کیش است که عنوان هوشمند را به خود اختصاص داده است. هتل در تمام طبقات و اتاق‌ها با پوشش سراسری و یکپارچه اینترنت وایرلس، توانسته خدمات نوین هتلداری را به گردشگران محترم ارائه دهد. تمامی این عوامل در کنار هم مسافران را به رزرو هتل لیلیوم کیش ترغیب می‌کند.

امکانات هتل لیلیوم

سالن بازی هتل لیلیوم کیش

ساختمان هتل شامل ۱۵۴ باب اتاق بوده که بصورت استاندارد، سوئیت یک خوابه، VIP  و با ظرفیت ۵۰۰ تخت ارائه می‌شود. همچنین هتل لیلیوم تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) برخوردار می‌باشد.

امکانات و خدمات لیلیوم شامل دفتر گردشگری، سالن همایش و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن کنفرانس مجهز به سیستم مدرن، رستوران اصلی هتل، فست فود، کافی شاپ ۲۴ ساعته، صندوق امانات اختصاصی، سالن ضیافت با گنجایش ۵۰۰ مهمان، اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره میباشد.

لاندری، سیستم تلفن VOIP ، پارگینگ باز و سرپوشیده، آژانس هواپیمایی، استقبال فرودگاهی، اجاره ماشین، گالری ساعت، گالری طلا و جواهر، فروشگاه و گیم نت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم

اتاق دو تخته دبل هتل لیلیوم کیش

اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته VIP. با اقامت در این هتل به میهمانان وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان ارائه خواهد شد. برای وعده‌های ناهار و شام لازم است هزینه مجزا پرداخت شود. تمامی اتاق‌های هتل لیلیوم به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز هستند.

سوئیت چهار تخته هتل لیلیوم کیش

از دیگر مزیت‌های هتل لیلیوم نسبت به سایر هتل‌های کیش برخورداری از صندوق امانات داخل اتاق‌ها می‌باشد. سایر امکانات و خدمات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل لیلیوم کیش شامل روم سرویس، صبحانه، تلفن، تلویزیون، حمام یخچال، چای‌ساز، بالکن، مینی بار و لوازم بهداشتی است. جهت راحتی رفت‌وآمد میهمانان در بین طبقات آسانسور در این هتل قرار دارد.

‎معرفی هتل کریم خان شیراز
ادامه مطلب

جاذبه های اطراف هتل لیلیوم

لابی و پذیرش هتل لیلیوم کیش

موقعیت هتل به صورتی است که ضلع شرقی به دریا و ضلع غربی به پارک بزرگ شهر مشرف می‌باشد. این امر از دلایل استقبال مسافران برای رزرو هتل لیلیوم کیش است. هتل در میدان پردیس قرار دارد و از دسترسی مطلوبی به مراکز خرید مهم جزیره نظیر پردیس ۱ و ۲، سارینا ۲ و پانیذ برخوردار می‌باشد.

تفاوت هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش

امکاناتی که هتل پارمیدا دارد عبارت است از تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال.

امکانات هتل لیلیوم شامل تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال می‌شود. هر چند هر دو این هتل‌ها از جمله هتل‌های خوب کیش هستند اما هتل پارمیدا توانسته امکانات کامل‌تری را برای میهمانان فراهم کند.

فاصله هتل لیلیوم کیش تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل لیلیوم کیش تا ساحل 1.2 کیلومتر است. با حدود 15 دقیقه پیاده روی میتوانید به ساحل بروید.

هتل پارمیدا کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل پارمیدا کیش تا ساحل 1.2 کیلومتر است. با کمتر از 5 دقیقه رانندگی میتوانید خود را به ساحل برسانید.

جمع‌بندی

کیش یک مقصد محبوب برای گردش خانوادگی، تفریح و تهیه سوغاتی است. جزیره با محیطی آرام و مناظر زیبا از جمله طلوع و غروب آفتاب، مکانی متمایز برای استراحت و سپری کردن وقت به همراه خانواده و عزیزان است.

ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل به مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش بپردازیم و شما را با این دو هتل آشنا کنیم. اگر میهمان جزیره هستید، برای اقامت روی هر کدام از این هتل‌ها حساب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میم
میم
8 ماه قبل

من هتل پارمیدا رفتم در حد یک هتل سه ستاره هستش
حمام و دسشویی در حد هتل نداره و صبحانه ضعیف
اما دسترسی بسیار عالی به اکثر مراکز خرید داره

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر